Ik vind van niet, maar misschien denken andere er anders overquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan is het helemaal jammer... geen goede artiesten?
Ik heb er nooit naar gekeken dus kan er niks over zeggen..
Haha neej echt niet, ja die Ziggy die ken ik dan toevallig ook, niet persoonlijk hoor.. figuur ook hoor..quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet veel bekende he, was ook al verbaasd
Zelfs ziggy zit er bij, die heeft een paar keer mee gedaan aan een talentenjacht, maar er altijd snel uitKen hem persoonlijk. Heb van zijn vader gitaarles gehad.
Heeft ook mee gedaan met Idols amerika is ook niet ver gekomenquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neej echt niet, ja die Ziggy die ken ik dan toevallig ook, niet persoonlijk hoor.. figuur ook hoor..
Ooh wat grappig... ja ik heb hem ook in verschillende talentenjachten gezien en verleden jaar deed hij mee met een programma op TLC, ben de naam effe kwijt..
Ohhh volgens mij weet ik dat ook nog wel... jeetje zeg, hij heeft wel alles uit de kast gehaald...quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ook mee gedaan met Idols amerika is ook niet ver gekomen
Ja hij doet wel zijn bestquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ohhh volgens mij weet ik dat ook nog wel... jeetje zeg, hij heeft wel alles uit de kast gehaald...
Kon haar ook niet (Rikki Borgelt) maar ze heeft werkelijk een mooie stemquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar misschien denken andere er anders over
Er zitten vaak onbekende bij, en dan denk je waar heeft die zich verstopt zo goed zijn ze dan
Maar er zit dit keer geen uitschieter bij.
Het spreekt mij echt niet aan deze rondequote:Op zondag 13 oktober 2024 10:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kon haar ook niet (Rikki Borgelt) maar ze heeft werkelijk een mooie stem
Oef dat is een hele korte nacht weer dot!quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was om 205 alweer wakker dat kudt bekken.
Slaap
Lekker 💤
Geluktquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja zoiets...![]()
Ik hoop dat het lukt... slaap lekker.....
Heb daar na nog wel even geslapen hoor, maar haze tukkies van een half uurtje en dan weer inwendig vloeken op dat kudtbekkenquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oef dat is een hele korte nacht weer dot!
[..]
Gelukt
quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar na nog wel even geslapen hoor, maar haze tukkies van een half uurtje en dan weer inwendig vloeken op dat kudtbekken
Ja en ik kan wel naar de dokter gaan, maar volgens mij staat er boven aan mijn dossier, niet meer te reddenquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ow
gelukkig maar.
Kl#te dat het weer zo erg opspeelt nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh! Deze foto staat met vraagtekens erbij op de officiële Bondgenoten insta. We gaan volgens de tekst eronder een oude bekende terug zien in de loods..
[ afbeelding ]
Dat is heel duidelijk:Moraima! hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zouden ze haar ervoor betalen om mee te doen?
Misschien ga ik bondgenoten wel eens kijken. Ondanks dat ik denk dat het een volledig in elkaar geknutseld programma is omdat er geen streams zijn.Smile, it's free therapy.
Zij is gewoon heel graag op TV, voor EJVJL had ze door de jaren heen al met een stuk of 6 programma's meegedaanquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moraima! haha
Misschien ga ik bondgenoten wel eens kijken. Ondanks dat ik denk dat het een volledig in elkaar geknutseld programma is omdat er geen streams zijn.
Ik heb heeel af en toe een stukje gekeken afgelopen week.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij is gewoon heel graag op TV, voor EJVJL had ze door de jaren heen al met een stuk of 6 programma's meegedaan
Als je begint met kijken is aankomende week wel handig omdat er dan een nieuwe cyclus van start gaat. Er zal vast wat febo bemoeienis zijn, die groepsgesprekken komen soms wat geforceerd over, maar ondanks dat vind ik het wel vermakelijk.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh! Deze foto staat met vraagtekens erbij op de officiële Bondgenoten insta. We gaan volgens de tekst eronder een oude bekende terug zien in de loods..
[ afbeelding ]
Dat is heel duidelijk:O nee he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag op facebook al een filmpje voorbijkomen wat mij doet vermoeden wie de winnaar is
Zet het onder de spoiler wie het niet wil weten moet niet op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Eerst nog de finale van afgelopen cyclus, maar dan start daarna de nieuwe inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb heeel af en toe een stukje gekeken afgelopen week.
Beginnen ze morgen weer met de nieuwe cyclus?
Oh ja klopt!! zij had al vaker met tv shows meegedaan.
Vond haar eigenlijk niet zo heel leukSoms wel vermakelijk.
BB begint al net zo te worden, de helft laten ze niet zien en moet je maar geloven als het op tv komtquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moraima! haha
Misschien ga ik bondgenoten wel eens kijken. Ondanks dat ik denk dat het een volledig in elkaar geknutseld programma is omdat er geen streams zijn.
Daarom keek ik die afleveringen op tv niet .. spoelde op videoland soms even snel erdoorheen om opdrachten te zien die achter de SL gebeurden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB begint al net zo te worden, de helft laten ze niet zien en moet je maar geloven als het op tv komt
En op TV zag je juist veel meer, ik ging daardoor weer minder streamen omdat je zag dat de belangrijkste dingen achter een SL plaatsvonden en wel op tv te zien waren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daarom keek ik die afleveringen op tv niet .. spoelde op videoland soms even snel erdoorheen om opdrachten te zien die achter de SL gebeurden.
Maar nadeel van die uitzendingen is weer dat je niet weet of het klopt door de montage.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En op TV zag je juist veel meer, ik ging daardoor weer minder streamen omdat je zag dat de belangrijkste dingen achter een SL plaatsvonden en wel op tv te zien waren.
Al die games die niet live worden gebracht.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daarom keek ik die afleveringen op tv niet .. spoelde op videoland soms even snel erdoorheen om opdrachten te zien die achter de SL gebeurden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |