abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 oktober 2024 @ 13:09:38 #201
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215225463
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 12:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Doet me denken aan dit soort berichten. https://www.bbc.com/news/world-europe-52095500

Er wordt maar wat geroepen over hoe Orban de democratische rechtsstaat om zeep helpt, maar uiteindelijk deed Hongarije het heel netjes en rechtsstatelijk terwijl wij hier de machtswellustelingen de wet aan de te likken laars lapten. En nog steeds wordt hier gecensureerd in strijd met de grondwet en wordt gepoogd gezagskritische media het zwijgen op te leggen en wordt geijverd voor partijverboden en is het rommelen aan het kiesstelsel al behoorlijk ver gevorderd.

Wie weet er nou echt hoe het er in Hongarije voorstaat met democratie en rechtsstaat? De grootste bedreiging lijkt mij Führerin Von der Leyen met haar autoritaire bewind.
Is er uberhaupt oppositie in Hongarije? Xi krijgt ook altijd alles democratisch geregeld maar dat is niet zo gek.

En welke gezagskritische media worden er gecensureerd?
pi_215225500
twitter

De radicaal-linkse Roos Vonk wil Geert "onschadelijk" maken.
pi_215225511
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 13:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Ah, Wilders heeft weer eens wat gevonden om zijn simpele volgers op te hitsen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215225520
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 13:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ah, Wilders heeft weer eens wat gevonden om zijn simpele volgers op te hitsen.
Praat je moord nu goed?
pi_215225523
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Praat je moord nu goed?
Wie heeft het over moord?
pi_215225864
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 13:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

De minister-president heeft dus niet alleen gelogen, maar ook geprobeerd om een uitstekend functionerend maar kritisch Kamerlid als de heer Omtzigt onschadelijk te maken, in de Kamer althans, door hem een ministerspost in het vooruitzicht te stellen.

Drie keer raden wie dit gezegd heeft. Het is dezelfde persoon die tegen die minister president aangifte heeft gedaan maar niet vanwege zijn daad tegen Omtzigt
pi_215225889
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat is ook de fout die Halsema maakt, laten we nou lief zijn voor elkaar. Maar er is geen elkaar, dit zijn Hamas sympathisanten, deeltijdjihadi's, de vijand die onder ons is. Niet geintegreerd en verkeerd verbonden.
Mensen die niet lief zijn voor elkaar moeten hard aangepakt worden. Hoe moeilijk kan het zijn?

Toevoeging: het is natuurlijk overduidelijk dat Nederland aan het vervallen is tot een land zonder enige samenhang anders dan dat mensen zich bevinden binnen grenzen van wat ooit Nederland was.
pi_215225902
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 10:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Er is hier ook ophef over LGBTQ+, misschien heeft het te maken met mensen die zich aanstellen. Waarom ben jij niet inclusief voor Q+ eigenlijk.

Ik had het over veiligheid in de zin van niet in elkaar geschopt worden door groepjes jongeren. Je veilig voelen in de zin van dat iedereen je fantastisch moet vinden is onderdeel van de aanstellerij, daar doe ik niet aan mee.
Lmao

In Hongarije kan je de bak in gaan omdat je homo bent.

Lekker veilig ja, de homo's staan in de rij om naar Hongarije te verhuizen
pi_215225910
Een PVV Kamerlid (2006-2012) in 2007:
De politie moet daarvoor in het stadion zijn en met wapenstok of desnoods knieschot het Marokkaanse tuig onschadelijk maken.’

Toen kon dat nog :N

Edit:
“Ik had het niet beter kunnen zeggen” oordeelde D66-leider Sigrid Kaag toen Geert Wilders constateerde: “U heeft zojuist Mark Rutte onthoofd”.

Is dit echt gebeurd?!

[ Bericht 25% gewijzigd door opgebaarde op 10-10-2024 14:20:50 ]
pi_215226376
Ik zal intussen nog eens een stukje met het standpunt van de PVV meegaan.
Een burgemeester moet zijn of haar plicht verzuimen, voor je rechtmatig tot ontslag kunt overgaan als minister van BZK. In het geval van deze demonstratie zouden we dan moeten denken aan het onrechtmatig blokkeren van een van beide demonstraties (integendeel), het verzuimen om adequaat (niet te zacht, niet te hard) in te grijpen of nalatig zijn in het waarborgen van het demonstratierecht.
In het tweede of derde geval kan het niet naar ieders persoonlijke wens zijn verlopen, maar daar gaat het niet om. Niet adequaat ingrijpen had gekund door traangas in te laten zetten bij een vredig verlopende demonstratie, dan wel te wachten tot beide demonstraties met elkaar de confrontatie opzoeken (en de ME staat erbij en kijkt ernaar). Dat is niet gebeurd,
pi_215226658
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 14:18 schreef Farenji het volgende:
Ik vraag me heel vaak af of Halsema ook zoveel shit over zich heen zou krijgen vanuit domrechts als ze geen vrouw was geweest. Dit speelde ook met de vreselijke haat uit dezelfde hoek waar Kaag constant mee te maken had. Pure vrouwenhaat van witte rechtse mannetjes die nog in de jaren 30 lijken te leven. Saillant detail is overigens wel dat deze Marco Deen waar het hier om gaat volgens wikipedia woordvoerder "emancipatie" is, ik vraag me af waarom hij dat is en wat zijn ideeen over emancipatie precies inhouden.
En Faber nu. Wat het politieke spectrum ook is, vrouwen krijgen altijd extra veel haat.
pi_215226686
Maar goed. Denk niet dat Halsema zich hier heel veel van aantrekt. PVV is een irrelevante partij.
pi_215226692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 14:13 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Lmao

In Hongarije kan je de bak in gaan omdat je homo bent.

Lekker veilig ja, de homo's staan in de rij om naar Hongarije te verhuizen
Wat een onzin...
:')
pi_215226861
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 15:46 schreef theunderdog het volgende:
Maar goed. Denk niet dat Halsema zich hier heel veel van aantrekt. PVV is een irrelevante partij.
met 37 zetels
pi_215226873
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:01 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
met 37 zetels
Die zelfs met 60 nog niet kunnen regeren. Dit kabinet valt gewoon. En daarna zal men (ik heb goede hoop) PVV weer negeren
pi_215226879
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Die zelfs met 60 nog niet kunnen regeren. Dit kabinet valt gewoon. En daarna zal men (ik heb goede hoop) PVV weer negeren
:') succes daarmee, als het valt, zal de PVV alleen maar groter worden.
pi_215226880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:03 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Ja en dus? dat maakt niet uit.
pi_215226885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja en dus? dat maakt niet uit.
Succes met een coalitie te vormen met de 14 andere mogelijk partijen en de 90 zetels. Dat wordt een leuk gepuzzel om aan 76 zetels te komen
pi_215226887
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:05 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Succes met een coalitie te vormen met de 14 andere mogelijk partijen en de 90 zetels.
Hoe clownnesk het ook wordt, PVV negeren is noodzaak.
pi_215226908
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:03 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
En de partijen waar hij een coalitie zal moeten worden worden kleiner, dus eigenlijk zal er niks veranderen.
pi_215226911
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En de partijen waar hij een coalitie zal moeten worden worden kleiner, dus eigenlijk zal er niks veranderen.
Wie is "hij"?
pi_215226914
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:08 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Wie is "hij"?
Doe eens een gok.
pi_215226917
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Doe eens een gok.
Nou we gingen even uit van het feit dat Wilders niet meer mee doet wat theunderdog denkt dus wie is "hij"?
pi_215226918
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 15:46 schreef theunderdog het volgende:
Ik denk dat je je oprecht vergist in wat er op straat of in de provincie leeft.
pi_215226923
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:09 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik denk dat je je oprecht vergist in wat er op straat of in de provincie leeft.
Het is niet irrelevant qua populariteit, maar qua wat het kan bereiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')