Tja, als het uitgangspunt technologie uit de jaren 60 is. Dan klopt dat wel ja. Voor alles wat beter dan dat moet zijn, hebben ze het westen nodig .quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gast, Rusland is zo'n beetje het enige land wat werkelijk alles zelf kan produceren (net als de VS).
Dat zouden we wel willen he. Dan was dit conflict wel klaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:26 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Russen zijn voor bijv. CNC machines volledig afhankelijk van het westen, net als voor moderne micro elektronica.
Die Russen doen ook mee in de ruimtevaart met lada onderdelen, WD40, ducktape en Kapucijnaapjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja, als het uitgangspunt technologie uit de jaren 60 is. Dan klopt dat wel ja. Voor alles wat beter dan dat moet zijn, hebben ze het westen nodig .
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zouden we wel willen he. Dan was dit conflict wel klaar.
Dat lijkt wel te kloppen:quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die Russen doen ook mee in de ruimtevaart met lada onderdelen, WD40, ducktape en Kapucijnaapjes.
Kunnen en doen is een heel ander verhaal natuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gast, Rusland is zo'n beetje het enige land wat werkelijk alles zelf kan produceren (net als de VS).
Precies. Denk dat ze in luxemburg ook wel knappe technische universiteiten hebben. Dan kan je ook wel raketten ontwerpen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kunnen en doen is een heel ander verhaal natuurlijk.
Helft van de locomotieven down, want van westerse makelij, en geen spares meer.quote:n March 2024, Kommersant reported that the design and testing of new Russian-made equipment would delay the aircraft's service introduction until 2025–2026 and that the MC-21 was currently overweight by 5.75 t (5.66 long tons; 6.34 short tons), rendering it incapable of meeting its original specifications
Maar rus kan het allemaal zelf!!!!!!!!111EINZ - zegt onze bootlicker dan. RUSSIA STRONK!quote:Russian Railways (RZD) is facing a shortage of locomotives. The shortage is reportedly caused by a lack of importable spare parts due to Western sanctions. The situation has become particularly problematic in the fourth quarter of 2023.
In ieder geval niet tot Trump weer president wordt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:10 schreef TabletopGuy het volgende:
Ik hoop dat de oorlog gauw voorbij is.
Dat hoopt iedereenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:10 schreef TabletopGuy het volgende:
Ik hoop dat de oorlog gauw voorbij is.
Waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
[ x ]
Maar het zal wel weer authentiek 5D schaken zijn, dat alhoewel ze ze prima zelf kunnen maken, ze oa in japan en zwitserland kopen
En die had gezegd, dat als die niet wint, hij het niet meer gaat proberen. Dus als hij verliest, houd de oorlog nooit op?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
In ieder geval niet tot Trump weer president wordt.
Eens. Maar voor welk land geldt dat dan niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kunnen en doen is een heel ander verhaal natuurlijk.
Grote kans dat die oorlog dan nooit ophoudt ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
En die had gezegd, dat als die niet wint, hij het niet meer gaat proberen. Dus als hij verliest, houd de oorlog nooit op?
Bijna voor geen 1 land, maar Rusland is enorm dik geworden van de Olie, en er was niet echt een incentive om dingen te maken, wat daarnaast ook ook nog enorm meespeelt is dat Rusland gewoon een relatief kleine bevolking heeft en veel van hun toptalent op technisch gebied verhuist naar betere orden.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens. Maar voor welk land geldt dat dan niet?
Nou, hoe klinkt: dan hoef je je relatief schaarse buitenlandse valuta niet te spenderen? Want orcs zelf krijgen betaald in monopolie-roebels, maar in japan en zwitserland willen ze echt geld.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet doen?
Hahaha heel grappig. Ik raad je aan om het russische nieuws te lezen (zoals ik doe). Jouw fantasie wordt zelfs in de staatsmedia regelrecht ontkent.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb een hele goeie verrekijker:quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:08 schreef xpompompomx het volgende:
Volgens mij heb ik hier ook maar 1 Russisch(eigenlijk USSR, dus helemaal zeker dat het ding uit Rusland komt ben ik niet) product in huis en dat betreft een ruw geproduceerde nijptang die mn pa een keer op een rommelmarkt vond.
Dus Oekraïne gaat het volgens jou voor altijd volhoudenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Grote kans dat die oorlog dan nooit ophoudt ja.
Nee, het enige land dat dat kan is Noord-Korea.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ieder land kan wel iets zelfs proberen zo lang ze maar willen en zo lang er maar genoeg geld voor is.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, het enige land dat dat kan is Noord-Korea.
Ja met technologie uit 1960.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die Russen doen ook mee in de ruimtevaart met lada onderdelen, WD40, ducktape en Kapucijnaapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |