Kan ook zomaar weer toenemen. Hier komt het in golven.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:47 schreef Seven. het volgende:
Hier in Apeldoorn zwakt het af. Geniet ervan @:Wrapster !
Ik zou maar blijven kijken. KP Index is 8,33 en zelfs in Zuid-Spanje worden er veel meldingen gedaan.quote:Op maandag 19 januari 2026 23:34 schreef Frutsel het volgende:
Kan je ook ergens zien of het hoogtepunt voorbij is or nog moet komen?
Zie al een flinke tijd niets meer. Dacht dat je misschien ergens kon zien op welke index we ons ofzo bevinden of door welke kracht/stuk van de vlammen we ons nu bevindenquote:Op maandag 19 januari 2026 23:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou maar blijven kijken. KP Index is 8,33 en zelfs in Zuid-Spanje worden er veel meldingen gedaan.
Ik heb ook een kwartier vrijwel niks gezien nuquote:Op maandag 19 januari 2026 23:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zie al een flinke tijd niets meer. Dacht dat je misschien ergens kon zien op welke index we ons ofzo bevinden of door welke kracht/stuk van de vlammen we ons nu bevinden
Ik heb überhaupt niks gezien. Maar hoorde er pas over toen het al (zo goed als) weg was + ik zit ingebouwd door hoge gebouwen.quote:Op maandag 19 januari 2026 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb ook een kwartier vrijwel niks gezien nu
Dat is een beste... Nu nog afwachten of de CME hier (deels) aankomt of gaat missen. Ik hoop op het eerste.quote:
Maximum hebben we gehad maar de activiteit neemt maar heel geleidelijk af. Er zullen zoals nu nog af en toe wat mooie pieken zijn in activiteit maar die komen naarmate het minimum naderen steeds minder vaak voor.quote:Op maandag 2 februari 2026 08:41 schreef Seven. het volgende:
De zon piekt wel aardig door. Ik dacht dat het hoogtepunt nu wel zo'n beetje achter de rug moest zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |