abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 oktober 2024 @ 16:52:21 #61
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215219542
Weer een flinke rocket barrage zojuist lees ik op reddit/twitter. 300 raketten op 1 stad. Even afwachten op info.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 9 oktober 2024 @ 17:01:35 #62
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215219677
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weer een flinke rocket barrage zojuist lees ik op reddit/twitter. 300 raketten op 1 stad. Even afwachten op info.
Welke stad?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215219692
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
@Ronald-Koeman graag jouw strenge veroordeling hiervoor aangezien men zonder enige precisie raketten afvuurt anno 2024 !
pi_215219697
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:46 schreef Cuendillar het volgende:
Ik moet altijd wel smakelijk lachen om de jodenhaters en andere anti-Israëlieten die zich geen houding kunnen geven met die pieperaanval. :D
Mooi hè, gaat helemaal scheef in het koppie.
pi_215219765
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:46 schreef Cuendillar het volgende:
Ik moet altijd wel smakelijk lachen om de jodenhaters en andere anti-Israëlieten die zich geen houding kunnen geven met die pieperaanval. :D
Er wordt wanhopig gezocht naar honderden dode kindjes met piepers in de luiers, maar helaas....
pi_215219816
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
@:Ronald-Koeman graag jouw strenge veroordeling hiervoor aangezien men zonder enige precisie raketten afvuurt anno 2024 !
Ik keur de raketten van Hezbollah ook af. Alleen zijn hun wapens een stuk zwakker en hun aanvallen een stuk minder in aantal en heeft Israël de bescherming van de Iron Dome. Over Israël hoeven we ons geen zorgen te maken, over Libanon wel.

Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_215220132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 17:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ik keur de raketten van Hezbollah ook af. Alleen zijn hun wapens een stuk zwakker en hun aanvallen een stuk minder in aantal en heeft Israël de bescherming van de Iron Dome. Over Israël hoeven we ons geen zorgen te maken, over Libanon wel.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat is dat vpor argument? De wapens van hezbollah zijn zwakker en israel beschermt hun eigen burgers wel, dus laten we het maar toe dat ze duizenden raketten afschieten op uitsluitend burgerdoelen? Holy shitfuck.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_215220141
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 17:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh ja, het "je mag op ze schieten want ze hebben een kogelvrij vest" excuus.

Flikker toch op met je gelul.
pi_215220533
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 17:44 schreef Bensel het volgende:

[..]
Wat is dat vpor argument? De wapens van hezbollah zijn zwakker en israel beschermt hun eigen burgers wel, dus laten we het maar toe dat ze duizenden raketten afschieten op uitsluitend burgerdoelen? Holy shitfuck.
Dat volgt daar helemaal niet uit hé. Altijd dat dus, dus, dus. Nee.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215220642
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 18:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat volgt daar helemaal niet uit hé. Altijd dat dus, dus, dus. Nee.
Dan moet je beter leren formuleren, want je zegt het feitelijk wel alsof dat daar uit volgt.

Anyway,

Ik denk dat israel ook in overleg zal zijn met een Azerbeidjan om de boel een beetje moeilijker te maken voor Iran.Zij staan na het nog steeds smeulende conflict met iran gesteunde Armenie niet heel positief tegenover Iran Ook al is het alleen het gebruik van vliegvelden, maar sturen van troepen naar de grens kan al voor redelijk wat issues zorgen voor Iran.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_215220696
Bovendien is het "Israel slaat veel harder terug dan we leuk vinden en dat is gemeen" gejengel dikke vette pech.

Als je een zacht ei bent moet je niet gaan matten. Zeker niet met een land dat veel sterker is.
pi_215220790
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 18:40 schreef Bensel het volgende:

[..]
Dan moet je beter leren formuleren, want je zegt het feitelijk wel alsof dat daar uit volgt.

Anyway,

Ik denk dat israel ook in overleg zal zijn met een Azerbeidjan om de boel een beetje moeilijker te maken voor Iran.Zij staan na het nog steeds smeulende conflict met iran gesteunde Armenie niet heel positief tegenover Iran Ook al is het alleen het gebruik van vliegvelden, maar sturen van troepen naar de grens kan al voor redelijk wat issues zorgen voor Iran.
Ik heb het niet geformuleerd hoor.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 19:11:30 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215220926
Hezbollah stort ineen als een kaartenhuis lees ik.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215221018
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 19:11 schreef Perrin het volgende:
Hezbollah stort ineen als een kaartenhuis lees ik.[ x ]
Zou prettig zijn voor Libanese burgers.
pi_215221773
Netanyahu heeft Libanon en de Libanezen gedreigd om het land in Gaza te veranderen.
Zoals bekend heeft hij uit wraak Gaza grotendeels platgebombardeerd, vrijwel alle inwoners dakloos en ontheemd gemaakt, 42.000 onschuldige Gazanen omgebracht en 92.000 Gazanen ernstig gewond. Naast allerlei andere illegale verwoestingen, etc.
Dat hij Hezbollah bestrijdt is begrijpelijk omdat Hezbollah Israel aanvalt.
Dat kun je niet de hele Libanese bevolking aanrekenen, die heeft geen enkele macht over Hezbollah.
Ik vind deze zeer ernstige dreiging door dit oorlogszuchtige sujet, nu wel alle spuigaten uitlopen en ik vind dat er een spoedbijeenkomst van de Veiligheidsraad noodzakelijk is om deze zeer ernstige dreiging tegen volkomen onschuldige Libanezen en tegen het land als zodanig gewoon absurd, illegaal, inhumaan en buiten alle proporties.
Dit kan zo niet doorgaan. ,
  woensdag 9 oktober 2024 @ 20:32:34 #76
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215221778
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 19:11 schreef Perrin het volgende:
Hezbollah stort ineen als een kaartenhuis lees ik.[ x ]
twitter

Desondanks nog meer dan 150 raketten naar Haifa gelanceerd.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 20:33:35 #77
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215221785
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 20:32 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[ x ]

Use 'em before you lose 'em, denk ik.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215221841
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 20:32 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[ x ]

Vast wel, maar krijgen ze nieuwe? De communicatie ligt in puin en we zien flink wat opslagplaatsen exploderen. En dat lijken gezien de hoeveelheid secundaire explosies niet de kleintjes te zijn. Dus de vraag is of dit vol te houden is.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 20:42:26 #79
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215221842
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 20:33 schreef Perrin het volgende:

[..]
Use 'em before you lose 'em, denk ik.
Ik hoop het. Hezbollah heeft (mede) heel Libanon naar de schurft geholpen. Ze liggen nu even op apegapen maar het Libanese leger is niet van zins/bij machte hun eigen land schoon te vegen en Israël kan natuurlijk maar beperkt handelen.

Iran draait er de hand niet voor om om er middelen, expertise en manschappen bij te pompen. Dus er is nu een heel kort tijdskader om er korte metten mee te maken. Ik denk niet dat dat kan en ik denk dat ze binnen 5 jaar weer net zo sterk zijn.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 20:43:40 #80
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215221854
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 20:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
Vast wel, maar krijgen ze nieuwe? De communicatie ligt in puin en we zien flink wat opslagplaatsen exploderen. En dat lijken gezien de hoeveelheid secundaire explosies niet de kleintjes te zijn. Dus de vraag is of dit vol te houden is.
De vraag of het vol te houden is ligt, zolang het regime in Iran blijft zitten, aan de kant van Israël.
pi_215221859
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 20:32 schreef Pegos het volgende:
Netanyahu heeft Libanon en de Libanezen gedreigd om het land in Gaza te veranderen.
Zoals bekend heeft hij uit wraak Gaza grotendeels platgebombardeerd, vrijwel alle inwoners dakloos en ontheemd gemaakt, 42.000 onschuldige Gazanen omgebracht en 92.000 Gazanen ernstig gewond. Naast allerlei andere illegale verwoestingen, etc.
Dat hij Hezbollah bestrijdt is begrijpelijk omdat Hezbollah Israel aanvalt.
Dat kun je niet de hele Libanese bevolking aanrekenen, die heeft geen enkele macht over Hezbollah.
Ik vind deze zeer ernstige dreiging door dit oorlogszuchtige sujet, nu wel alle spuigaten uitlopen en ik vind dat er een spoedbijeenkomst van de Veiligheidsraad noodzakelijk is om deze zeer ernstige dreiging tegen volkomen onschuldige Libanezen en tegen het land als zodanig gewoon absurd, illegaal, inhumaan en buiten alle proporties.
Dit kan zo niet doorgaan. ,
Nou 42.000 onschuldige Gazanen dat lijkt me niet te kloppen. Er zijn toch zeker 10.000 tot misschien zelfs 20.000 Hamas terroristen uitgeschakeld, en die doden zitten ook in die 42.000.

Ik vermoed dat de meeste hier geen idee hebben over het dreigement van Netanyahu waar jij het over hebt. Dus hierbij

En een beetje gekke opmerking van Bibi. IDF doet er in Gaza alles aan om de burgers volledig te ontzien en zijn er geen limieten op de noodhulp die Gaza wordt binnengelaten. De vele videobeelden van marktkramen vol met een halve meter dikke laag vers fruit staat ons alles goed op het netvlies.
pi_215221863
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 20:42 schreef Qarrad het volgende:
Iran draait er de hand niet voor om om er middelen, expertise en manschappen bij te pompen
Dat betwijfel ik. De berichten lijken toch eerder te wijzen op het bekende 'we willen een staakt-het-vuren'.
pi_215221895
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 20:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De vraag of het vol te houden is ligt, zolang het regime in Iran blijft zitten, aan de kant van Israël.
Wat wil Iran nu nog gaan doen? Hun wapenvluchten worden door de Libanese regering geweigerd. Bovendien zal de IDF echt niet te beroerd zijn om vliegtuigen uit Iran neer te schieten. En Assad durft ook niets. Flikt hij wat krijgt hij een bom door het plafond gesmeten.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 20:49:49 #84
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215221917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 20:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat betwijfel ik. De berichten lijken toch eerder te wijzen op het bekende 'we willen een staakt-het-vuren'.
Aan de oppervlakte zal Iran doen alsof ze ze opgeven en hun militaire atoomprogramma niet verder zullen ontwikkelen. Je hoeft echt geen groot militair strateeg te zijn om dat niet te geloven.

Hamas voerde twee jaar vredesbesprekingen terwijl ze 7 oktober voorbereidden.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 20:50:30 #85
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215221922
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 20:47 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat wil Iran nu nog gaan doen? Hun wapenvluchten worden door de Libanese regering geweigerd. Bovendien zal de IDF echt niet te beroerd zijn om vliegtuigen uit Iran neer te schieten. En Assad durft ook niets. Flikt hij wat krijgt hij een bom door het plafond gesmeten.
Hee joh, ik help het je hopen.
pi_215221951
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 20:49 schreef Qarrad het volgende:

Hamas voerde twee jaar vredesbesprekingen terwijl ze 7 oktober voorbereidden.
Ja, en nu wil men dat Israël weer een dealtje met die lui sluit want ja ze doen het echt niet nog een keertje hoor.

Gaat dus gewoon niet gebeuren.
pi_215222018
quote:

[..]
Als Ronald-Koeman 's ochtends wakker wordt en in de spiegel kijkt, dan ziet hij een hypocriet.
pi_215222046
quote:

[..]
Lekker zwart/wit. "Dus laten we het maar toe" nee natuurlijk niet. Maar wel proportioneel blijven in de tegenreactie.en je aan de regels houden ook als de tegenstander dat niet doet.
pi_215222181
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 21:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Als Ronald-Koeman 's ochtends wakker wordt en in de spiegel kijkt, dan ziet hij een hypocriet.
Bij jou is de wereld zwart/wit blijkbaar. Ook al in je post in het andere topic.
pi_215222411
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 21:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Lekker zwart/wit. "Dus laten we het maar toe" nee natuurlijk niet. Maar wel proportioneel blijven in de tegenreactie.en je aan de regels houden ook als de tegenstander dat niet doet.
Proportioneel in wat? De doelwitten die je kiest? Hezbollah schiet 9000 raketten op willekeurige burgerdoelen dus wat is dan proportioneel? 4500 raketten terugschieten op willekeurige burgerdoelen in Libanon en maar zien wat ze raken? Dat is de helft, lijkt me heel aardig van Israël. Of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')