Ik kijk via nlzietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Programma loopt echt niet meer gezien de drukte in dit topic blijkbaar. Kijkcijfers blijven omstreeks de 142.000 kijkers plakken, marktaandeel zo rond de 3% per aflevering. Wat erg laag is voor een zender als NET5.
En ik via Videoland. Dus niemand meer op gelijke hoogte dus beetje lastig om erover te posten nog.quote:
Verrék. die had toch stemmetjes in d'r hoofd? Hopelijk voor haar zijn er een aantal verhuist inmiddelsquote:Op woensdag 14 mei 2025 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Kennen we haar nog?
[ afbeelding ]
Stefanie uit Utopia 1. Doet mee in de aflevering van vanavond. Leuk opgedroogd moet ik zeggen.
Of is het deze Stefanie, die zat in UTO IIquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:10 schreef freaky40 het volgende:
Ja die is wel wat opgeknapt inmiddels. Jammer dat het een kakkerlakje is, maar dat terzijde...
Nee dit is niet Stefanie, ben haar naam even kwijt. 'Altijd liefde' predikte ze altijd...beetje zo'n linkse zweefteef. Wat dat betreft zou ze er zo in kunnen tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of is het deze Stefanie, die zat in UTO II
[ afbeelding ]
Het is ook echt een Steef ..quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dit is niet Stefanie, ben haar naam even kwijt. 'Altijd liefde' predikte ze altijd...beetje zo'n linkse zweefteef. Wat dat betreft zou ze er zo in kunnen tegenwoordig.
EN de jongeren kennen het programma waarschijnlijk ook wat beter dankzij Social Media. En proberen vaak geforceerd een meme te worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:59 schreef freaky40 het volgende:
Die maken wel TV. Die jongeren zijn saai en niet boeiend, zijn gewend om te daten. Die oudere zijn juist lekker ongemakkelijk.
Ooit ben je het zelfquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:58 schreef roos94 het volgende:
Ik skip alle scenes met 60+ mensen 9 van de 10 keer. Bejaarden zijn niet boeiend.
Nee joh waarom?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |