SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
genoeg kinderen die een dagje "ziek" zijn op vrijdagquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Kakzooi dat ik aan schoolvakanties gebonden ben met dit soort dingen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ai, topic dicht. Had je hem nog gezien @:kwiwi?
Ja doe ik sowieso niet aan mee. En vorig jaar zijn er serieus boetes uitgedeeldquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg kinderen die een dagje "ziek" zijn op vrijdag
Wij waren altijd een week ziek na de carnavalsvakantie. Maar kan allemaal niet meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg kinderen die een dagje "ziek" zijn op vrijdag
Inclusiviteit dit dat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:27 schreef mschol het volgende:
waarom een wolhaar mammoet die een muis verkracht in de OP?
nice...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:30 schreef Haags het volgende:
Die boetes kunnen trouwens flink oplopen.
Ik hoor het een kindje nog zeggen.
HUH JIJ ZAT GISTER TOCH NOG OP TENERIFE???????
Bender?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:30 schreef Haags het volgende:
onhandig welquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Moeder liep rood aan. Lekker man.
Kindje poepbruin na de vakantie
Vergeet de Spanjaarden niet. Die hoor je ook al van een afstand.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat het afgeladen zal zijn.. want belgie en frankrijk hebben volgens mij ook vakantie dan
Mijn vader z'n gebroken enkel, waardoor ie een keer 'niet terug kon rijden uit Frankrijk', was ook op miraculeuze wijze na een week weer helemaal genezenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:30 schreef Haags het volgende:
geen idee, hebben die dan ook vakantie?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet de Spanjaarden niet. Die hoor je ook al van een afstand.
Niet helemaal waar. In de geologie is er zoiets als het "principle of cross-cutting relationships" waar o.a. in staat:quote:
Ik ga nog liever met mijn aars op een cactus zittenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:23 schreef Haags het volgende:
Is een paar dagen Disney in de herfstvakantie te doen? En dan heb ik het niet over de kosten maar puur qua drukte?
Lolquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn vader z'n gebroken enkel, waardoor ie een keer 'niet terug kon rijden uit Frankrijk', was ook op miraculeuze wijze na een week ook weer helemaal genezen![]()
Goede oude tijden jongens.
Volgens mij hebben die altijd vakantie. Net als Nederlanders.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, hebben die dan ook vakantie?
en anders staken ze wel, viva la revolutionquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die altijd vakantie. Net als Nederlanders.
Dat zijn de Fransen toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
en anders staken ze wel, viva la revolution
Wat?quote:
Ik baal echt ontzettend van het niet-hebben van kaartjesquote:
Wat gezond allemaal weer zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
ik had spinazie in gedachte voor vanavond maar heb geen nootmuskaat in huis, hoort er wel bij maar geen zin om nog een keer naar de winkel te gaan
maar ik heb nog verse sperziebonen die op moeten een paprika, aardappeltjes en spekjes
Die eerste zin snap ik. Die tweede zin? Je had het gekoppeld aan een sociale afspraak, date oid?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik baal echt ontzettend van het niet-hebben van kaartjes![]()
al is het echt helemaal eigen schuld hoor, ben gewoon te laat.
Wil het liefst helemaal niet meer afspreken eigenlijk
Yes, we willen al jaren en nu konden we beide.. Van de week bevestigd maar toen waren we (ik) al te laat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die eerste zin snap ik. Die tweede zin? Je had het gekoppeld aan een sociale afspraak, date oid?
slaap lekker balliequote:
Mood:quote:
Lekker liedje wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mood:
Zwaai je ff als je langs mijn werk loopt?
Haha, dan blijf je frustiequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mood:
Zwaai je ff als je langs mijn werk loopt?
Eens. Zie je @Crack_ al gaan? Schoppend tegen prullenbakken enzo.quote:
Mood:quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Haha, dan blijf je frustie. Ik wil the smiths
want die kwamen gisteren voorbij en dat is wel hele lieve muziek
'its such a heavenly way to dieeeeeeeee'quote:
quote:
Art heeft zijn leren pakkie aan?quote:
Lekker ding.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.express.co.uk(...)e-discovery-archives
@:cherrylips
Dat mag.quote:
Komen ze koekjes brengen?quote:
#firstworldproblemquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:08 schreef mschol het volgende:
zo maar even gaan koken, zon schijnt nu in mn gezicht als ik achter de pc zit
goed bezigquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:34 schreef Karzai het volgende:
Vandaag haal ik de 200 gram groente wel
[ afbeelding ]
quote:
nee, wasmiddelquote:
immer en altijdquote:
ziet er goed uit..quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:34 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Vreet je die knoflook er gewoon bij op ja?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:34 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Knoflook is toch ook gewoon om op te etenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vreet je die knoflook er gewoon bij op ja?
Lekker en gezond toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja natuurlijk, lekker johquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nur fur den kick fur den augenblick!quote:
Oh ja gebakken is het niet meer zo scherp of zo toch?quote:
als je het bakt gaat er wat pittigheid vanaf inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja gebakken is het niet meer zo scherp of zo toch?
Ik dacht dat je er lotion van moest maken om je mee in te smerenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knoflook is toch ook gewoon om op te eten
vlak onder je ogen tegen wallenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er lotion van moest maken om je mee in te smeren
Ga je wel een beetje apart van ruiken als je je daar helemaal mee in gaat smeren hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er lotion van moest maken om je mee in te smeren
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je wel een beetje apart van ruiken als je je daar helemaal mee in gaat smeren hoor
Welkom terug in het echte leven!quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
dan wanneer je zo veel eet dat het meurt vanuit de poriën.
Ervaring niet, maar ik heb wel een vermoeden, hoe onmogelijk het soms al is om de knoflookgeur van je vingers af te krijgen na het snijdenquote:
Houdt vampieren op afstand heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je wel een beetje apart van ruiken als je je daar helemaal mee in gaat smeren hoor
Daar heb je rvs 'zeep' voorquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ervaring niet, maar ik heb wel een vermoeden, hoe onmogelijk het soms al is om de knoflookgeur van je vingers af te krijgen na het snijden
Goede lamsshoarma is wel lekkerquote:
Dan ruiken je vingers weer naar ijzerquote:
Daar was toch zo'n gifje van, van die TVkokster die daar heel enthousiast de keukenkraan staat af te trekkenquote:
quote:
LTDVK heeft m aan de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar was toch zo'n gifje van, van die TVkokster die daar heel enthousiast de keukenkraan staat af te trekken
dit zijn wel sesamstraat tijden flesquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Even de deken aan zetten, WZEB kijken en weer te bedde. Morgen vroeg op allen
heel oktober geen drank drinken, dan moet hij maar gewoon op bed gaan liggen om te voorkomen dat hij zin krijgt in bierquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit zijn wel sesamstraat tijden fles
Wat? Half tien? Valt heul wel mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit zijn wel sesamstraat tijden fles
okay ik lag gisteren ook na het eten op bed, maar had volgens mij een griepje de hele nacht liggen zweten en draaienquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel oktober geen drank drinken, dan moet hij maar gewoon op bed gaan liggen om te voorkomen dat hij zin krijgt in bier
Een griepje is niet met 1 nacht voorbij of zo hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay ik lag gisteren ook na het eten op bed, maar had volgens mij een griepje de hele nacht liggen zweten en draaien
ach het boeit mij ook niet, ik lig ook vaak wel vroeg in bed en luister nog wat naar de radioquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Half tien? Valt heul wel mee.
dan was het iets anders, waarschijnlijk nog naweeen van het weekend, geen drugs gebruikt ofzo wel wat gedronkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een griepje is niet met 1 nacht voorbij of zo hoor
Oh leuk naar welke dierentuin ga je nu?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen dagje dierentuin met de woonbegeleiding. Hopelijk is het weer ons goed gezind...
https://www.zooparc.nl/quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh leuk naar welke dierentuin ga je nu?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, iedereen op bed inmiddels?![]()
WZEB zit er weer op dus ik ga afronden
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
sjow... WZEB zit er op voor dit seizoen.... en ik ga lekker op bedje
Gute Nacht Freunde
Die is wel een stuk smakelijker dan de vleesvariant bij de AHquote:
Nope nog niet. Nog even TV aan het kijken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, iedereen op bed inmiddels?![]()
WZEB zit er weer op dus ik ga afronden
Paar keer geweest, vond het niet bijzonderquote:
beetje aan ontspanning doen is niet nutteloosquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben een beetje nutteloos aan het tekenen met Spotify aan
er waren enkele lekkere (gevulde) donuts, maar verder niet heel speciaal nee (gewoon donuts immers)quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar keer geweest, vond het niet bijzonder
Mja okee, maar mijn tekeningen gaan nergens overquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje aan ontspanning doen is niet nutteloos
Ik ben er echt nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar keer geweest, vond het niet bijzonder
iedere dag hele dozen van te krijgen bij de TGTGquote:
Dat roep ik al tijden maar iedereen zegt danquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is wel een stuk smakelijker dan de vleesvariant bij de AH
tgtg heeft hier nooit wat/altijd uitverkocht bij elke zaak als ik kijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iedere dag hele dozen van te krijgen bij de TGTG
Kantoor zit wel hier om de hoek
centrum U heeft dan ook denk ik 6 Dunkin' zittenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
tgtg heeft hier nooit wat/altijd uitverkocht bij elke zaak als ik kijk
teveel moeite dus
Waar?quote:
Neem aan dat je een raam erin hebt?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Neem aan dat je een raam erin hebt?
Kijk uit voor de poepbacterie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ik sta in de rij voor een broodje donor![]()
![]()
Geen gehandicapte voorang![]()
![]()
Lekker tochquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
slaap lekker ballie
In het Thais wordt het woord voor “slapen” uitgesproken als “นอน” (nawn). Fonetisch zou je dit kunnen uitspreken als “nawn” met een lange “a” klank, vergelijkbaar met het Engelse woord "dawn"1.
Hoe lang duurt het?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:53 schreef bitterbal het volgende:
Ai ai ai. Regen seizoen is begonnen jongens
Ja tot en met november geloof ik. Zit nu in de wasserette. Dus is niet zo erg dat het nu regent. Ben ook zomaar weg gereden zonder scooter helmquote:
nee,alleen sneeuwquote:Op woensdag 9 oktober 2024 05:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij die regen gestuurd plaaggeest?
Tijd voor de regenlaarzenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 05:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tot en met november geloof ik. Zit nu in de wasserette. Dus is niet zo erg dat het nu regent. Ben ook zomaar weg gereden zonder scooter helm
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 05:41 schreef bitterbal het volgende:
K dacht dat het was gestopt. Niet dus. Nú doorweekt
jeetje. kan de dag nog kutter beginnenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Ze laten wel een gat achter@:haags
Jij vier uur lang naar haar staren natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Die waren van van der Valk.
En zaten ook in de vd Valk. Was laatst een hele middag daar aan het werk, en een grietje van Dunkin’ heeft daar 4 uur gezeten zonder enkele klant.
Ik vond het wel een leuke (matige) grap hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje. kan de dag nog kutter beginnen
Lekker ongemakkelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij vier uur lang naar haar staren natuurlijk.
Hier gingen ze afgelopen week ook bijna allemaal ineens dichtquote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Ik heb in Londen een doosje gehaald en vond ze allemaal viesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier gingen ze afgelopen week ook bijna allemaal ineens dicht
Dus jij hebt direct je connecties bij het ministerie van Gewichtige Zaken ingezet om die rommel van de markt af te halen. Mooi voorbeeld hoe al onze vrijheden worden afgepakt door de vierde macht.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Londen een doosje gehaald en vond ze allemaal vies
het was hier vanochtend 21 graden in huis, ik vermoed dat de onderburen flink aan het stoken zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
19 graden nog op mijn slaapkamer.
ja kom zo het slechte weer wel door.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gelukkig heb je je steam deck en je hebt ons zodat je je niet hoeft te vervelen als het regent.
Zit je hond ook een beetje droog?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kom zo het slechte weer wel door.
hondenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je hond ook een beetje droog?
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:15 schreef bitterbal het volgende:
Regenseizoen is nog niet begonnen maar de boel stort al in
[ afbeelding ]
Ja dat is leuk hequote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het wel grappig dat @:bitterbal naar Thailand is gegaan vanwege het weer en vervolgens heeft zij regen en is het hier droog.
Die liggen misschien wel onder al dat puin.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
honden
Ja nog niet gezien vandaag
awwwwquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die liggen misschien wel onder al dat puin.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje, ja.
Beetje regen. Niks gewend daar.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Straks kan jij wel lekker op het strand gaan bakken terwijl wij klagen over de kou en regen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben nog maar 2 keer op het strand geweest geloof ik
ja das wel de bedoelingquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks kan jij wel lekker op het strand gaan bakken terwijl wij klagen over de kou en regen.
Nee ze zeggen hier november en misschien klein deel decemberquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Duurt dat regenseizoen niet tot februari ofzo?
als ik google kom ik oa suggesties met transfer papier tegen dus dan zou ik zeggen dat een watervaste stift prima kanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Hier zitten een paar crea-bea'ers: met wat voor stiften kun je op kaarsen tekenen? Waxstiften? Ik was hier vorig jaar ook al naar op zoek
geen idee, het weerbericht mag niet meer gepost worden, nieuwsberichten ook niet dus ik krijg niets mee mee wat er in de wereld speeltquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:56 schreef CherryLips het volgende:
We zullen hier ook nog wel een bak regen krijgen deze winter.
Hoe gaat het met Kirk? Kiest die toch voor Frankrijk?
mag nietquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, het weerbericht mag niet meer gepost worden, nieuwsberichten ook niet dus ik krijg niets mee mee wat er in de wereld speelt
nee de ksc politie heeft geoordeeldquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
tja, pay peanuts get monkeysquote:
Dat met transferpapier vind ik allemaal te veel gedoequote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik google kom ik oa suggesties met transfer papier tegen dus dan zou ik zeggen dat een watervaste stift prima kan
vandaar dat ik er bij zei dat watervaste stift prima kanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat met transferpapier vind ik allemaal te veel gedoe
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, het weerbericht mag niet meer gepost worden, nieuwsberichten ook niet dus ik krijg niets mee mee wat er in de wereld speelt
Dit is ons eiland.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze daar ook al een zuid limburg?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:59 schreef bitterbal het volgende:
In het zuidoosten overheerst de bewolking en daar regent het vooral in de middag en avond langdurig. In Zuid-Limburg kan tot komende nacht lokaal 30-40 mm vallen. Elders schijnt de zon af en toe, maar valt ook een enkele bui. Bij een matige zuidenwind wordt het maximaal 14 graden in Limburg tot 16 graden elders. Morgen breekt de zon overal af en toe door en er trekken een paar buien over ons land. De wind draait naar noordwest en daarmee wordt koudere lucht over ons land geblazen: de temperatuur komt niet hoger meer dan 13 of 14 graden.
Je kunt tot 8 tellen?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:08 schreef bitterbal het volgende:
had maar 2 fout van 1 tot 10 tellen in thai
Nummer op repeat vandaag dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:16 schreef Crack_ het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeen kopje koffieeee
*draait nummer bij ieder kopje koffie
laat ze voor straf scheveningen uitspreken als ze je pestenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:12 schreef bitterbal het volgende:
Kan 8 ook niet uitspreken. probeer een schaap na te doen
bpaed
ja die vriendin zei dat ik mij niet teveel moet focussen nu op de officiele thaise uitspraak omdat een accent niet erg isquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
laat ze voor straf scheveningen uitspreken als ze je pesten
quote:
Ik was nieuwsgierig en ging er een instructiefilmpje van opzoeken, die voelt wel raar ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:12 schreef bitterbal het volgende:
bpaed
Bp kan je ook niet uitspreken na elkaar. Daar moet een klinker tussen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:12 schreef bitterbal het volgende:
bpaed
Nonsens.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bp kan je ook niet uitspreken na elkaar. Daar moet een klinker tussen.
mjaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig en ging er een instructiefilmpje van opzoeken, die voelt wel raar ja.
Deze, ik ga er van uit dat het een native speaker is iig.
5 kan ik wel uitspreken denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig en ging er een instructiefilmpje van opzoeken, die voelt wel raar ja.
Deze, ik ga er van uit dat het een native speaker is iig.
Volgens mij bronnen spreek je het uit als 'pet' met een langere e.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:12 schreef bitterbal het volgende:
bpaed
hmmmquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij bronnen spreek je het uit als 'pet' met een langere e.
Ben nu wel benieuwd of er een (subtiel) uitspraakverschil zit tussen woorden met een bp en een b of p transliteratie/omzetting naar "ons" alfabet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:28 schreef bitterbal het volgende:
ja die p zeggen ze niet echt geloof ik
dat is erg handigquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
https://www.howtopronounce.com/bpaed
Deze website
Hardop gelachenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Deze website
Hebben mijn bronnen het goed?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Deze website
Zou 'm luisteren.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bp kan je ook niet uitspreken na elkaar. Daar moet een klinker tussen.
bee pee a e deequote:
Lolquote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
weer anders als de laatste keer?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:34 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie mijn kunstwerk gezien?![]()
oOoOoOo![]()
CRACK
![]()
oOoOoOoOo
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
bee pee a e dee
In best een leuk ritme ook, zou prima basis kunnen zijn voor een hitje.
WAT het is woensdag!!quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:36 schreef Ama het volgende:
En over 24 uur zit ik in de trein naar Berlijn.
in je ondertitel/handtekening op fokquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAT het is woensdag!!
[..]Nee, of misschien wel maar dit is de definitieve!
Definitief waarvoor? Geen idee
wat heeft die nou weer gedaan?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:40 schreef Ama het volgende:
Was er gisteravond al bang voor.
datismijnmening
Was dat sowieso nog niet bekend dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:40 schreef bitterbal het volgende:
krijg huurkorting omdat ik een jaar wil blijven
Nee had voor half jaar gevraagdquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dat sowieso nog niet bekend dan?
Nice. Kan je een maand van eten daar.quote:
ja aardig tochquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nice. Kan je een maand van eten daar.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:40 schreef Ama het volgende:
Was er gisteravond al bang voor.
datismijnmening
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
in je ondertitel/handtekening op fok
denk utquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |