Welk reclamespotje bedoel je?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze stond toch niet op de voorkeuzelijst of was ik scheel?
Deze.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welk reclamespotje bedoel je?
Lijkt me wel hoor, stond ook in de T2K keuzelijstquote:
Ah dan er overheen gelezen, dacht dat ze alleen maar materiaal van Automatic en Out of Time hadden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijkt me wel hoor, stond ook in de T2K keuzelijst
Hoe oud is die Top 2000 groepsfoto met Stenders, van Velthuysen, Wout & Frank, Staverman en Stassequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op Radio 2 hoor je het beste uit vijftig jaar popmuziek, afgewisseld met de actualiteit. Wij brengen mensen samen met muziek.
Te beluisteren via:
http://radioplayer.npo.nl/radio2/
Te bekijken via:
http://www.radio2.nl/live
Andere manieren om te luisteren kun je vinden op:
http://www.radio2.nl/luisteren
Radio 2, met o.a. Annemieke Schollaardt, Ruud de Wild, Bart Arens, Gijs Staverman, Corné Klijn, Dolf Jansen, Rob Stenders, Paul Rabbering en vele anderen!
En.. niet te vergeten, de Top 2000! Elk jaar weer een daverend succes in het hele land en daarbuiten!
Contact opnemen met Radio 2? Dat kan!
E-mail: info@radio2.nl
Twitter: @:NPORadio2
Facebook: http://www.facebook.com/NPORadio2
Via de Radio2 app
Of bel naar 0800-1122 IK HERHAAL 0800-1122
Artiesten die U dagelijks kan horen op deze prachtige zender (U kunt ook mee bingoën (Regels: Uitzendingen tussen 06:00 en 18:00 tellen)):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2018 lijkt me.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe oud is die Top 2000 groepsfoto met Stenders, van Velthuysen, Wout & Frank, Staverman en Stasse
Kwart Veronica feestje inmiddels jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe oud is die Top 2000 groepsfoto met Stenders, van Velthuysen, Wout & Frank, Staverman en Stasse
Was dat niet recentelijk? Dan is t eerder 25 jaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:23 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat zij zelden in de eindejaarslijstjes voorbij komen. Heb ik weleens verteld dat ik er 15 jaar over gedaan heb om te begrijpen waarom Love Unlimited, Love Unlimted heet?
Nee wel al enige tijd geleden. Maar ja in 98 kende ik Barry White nog niet. Wel Barry van Galen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was dat niet recentelijk? Dan is t eerder 25 jaar.
Ik heb nog steeds geen idee, maar ik ben ook geen fan van Barry White.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:23 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat zij zelden in de eindejaarslijstjes voorbij komen. Heb ik weleens verteld dat ik er 15 jaar over gedaan heb om te begrijpen waarom Love Unlimited, Love Unlimted heet?
Wel een vrouw in een damesgroepjequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barry White had immers vast geen radiozender die Love heet.
Ja, een van die 3. Maar was dat ook de reden dat ze zo genoemd werden ja. op voorhand?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel een vrouw in een damesgroepje
Nee ze waren er al voor Barry die ene schaakte.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, een van die 3. Maar was dat ook de reden dat ze zo genoemd werden ja. op voorhand?
Die miste ik even, wat werd er gestolen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat men weer meeleestGezellig!
Albumtrack uit 1986 werd genoemd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die miste ik even, wat werd er gestolen?
Staat ook gewoon in de bedrijfsinfoquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat men weer meeleestGezellig!
Oh, dat is dan weer een teleurstelling.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in de bedrijfsinfo
https://www.nporadio2.nl/(...)08580fb/forever-blue
Een man mag dromen, hoor..quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dat is dan weer een teleurstelling.
Onlosmakelijk verbonden met een help! Ik zoek..klassieker hier op FOK!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:42 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is echt jammer. Dit vind ik ongeveer net zo vervelend als de Matthew Perry Anthem.
Dat is mogelijk voor mijn tijd. Maakt dat het beter of juist slechter?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Onlosmakelijk verbonden met een help! Ik zoek..klassieker hier op FOK!
Meer enjoyable..helaas is oud FOK! werk inmiddels onmogelijk terug te zoeken via Googlequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is mogelijk voor mijn tijd. Maakt dat het beter of juist slechter?
Anyhoo, user zocht een nummer met puberty pregnancy en I think I remembered the pillquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meer enjoyable..helaas is oud FOK! werk inmiddels onmogelijk terug te zoeken via Google
Een troost is dat je vooral Savage Garden en andere ontbijttuinen hebt gemist. Dus eigenlijk niets.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:02 schreef PippenScottie het volgende:
Eindelijk tijd om eens echt wat te luisteren.
Go work in IT, they said. Nobody will bother you, they said
Hubba hubba. Blonde Zweedse zangeressen leveren. Die van Ace of Base mocht/mag er ook zijnquote:
You can kiss itquote:
Sowieso geen heel bijzondere lijstquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het grote genieten blijft een beetje achterwege vandaag he
Nee klopt. Nostalgie lijkt de belangrijkste maatstaf voor deze lijst. Ook vooral veel (grote) hits.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso geen heel bijzondere lijst
Haha, je was me voorquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:50 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Zou het de versie met Method Man zijn, dat nummer van Texas
daardoor is dat nr dan nog wel leuk
Ja dit is wel direct een stuk minder, zondequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha, je was me voorHelaas de verkeerde versie..
quote:
Deze kan ik wel hebben, die andere is wel echt helemaal KUTquote:
Overstijgt wel het gemiddelde boyband niveauquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze kan ik wel hebben, die andere is wel echt helemaal KUT
Ik heb al 4000 nummertjes aangeklikt en Mariah Carey is nog nul keer aanwezig (Maroon 5 al één keer), moet je nagaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:42 schreef Tussle266 het volgende:
Mariah Carey is wel nog erger dan Moron 5, steek die maar in je zak.
Op tv gezien. Nina zong erg vals.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:37 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Cardigans live gezien op Pinkpop 2003
Het was écht slecht, zo jammer
Maar échtquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op tv gezien. Nina zong erg vals.
Deze was erger nog dan Titanic. Serieuze bottom 10 kandidaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb al 4000 nummertjes aangeklikt en Mariah Carey is nog nul keer aanwezig (Maroon 5 al één keer), moet je nagaan.
Dit zou over de halve lijst kunnen gaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is niet relevant zonder clip.
Gewoon mooi.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:25 schreef PippenScottie het volgende:
Is Foolish Games een guilty pleasure of gewoon mooi?
Omdat dát de 90s zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom moet het hele foute uur altijd integraal in een 90s lijst?
Ja, in een 70s lijst stemmen we toch ook niet meer massaal op Bonnie en Ronnie?quote:
In een 90s lijst blijf je echt wel eeuwig veel happy hardcore en Eurodance horen hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, in een 70s lijst stemmen we toch ook niet meer massaal op Bonnie en Ronnie?
Helaas heeft deze lijst niet dezelfde expansie als de 80’s lijst gekregen. Anderzijds kan je je afvragen welke 200 platen extra dat had opgeleverd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:55 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit al het laatste uur? Zit eindelijk met benen omhoog
Welke had ie nieuw? Dry County of This Ain't A Lovesong ofzo?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:21 schreef Tussle266 het volgende:
Enige verbazing dat ik zie dat we vandaag 1 van de nieuwe toevoegingen aan de keuzelijst gaan horen. Helaas is het die jammerende fopitaliaan uit New Jersey, maar dat past ook wel.
This Ain't a love song is ook nieuw. Is die al geweest? Anders zou het me niet verbazen dat die ook nog komt. Vandaag komt Something for the pain. Die waren allebei nieuw op de keuzelijst.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke had ie nieuw? Dry County of This Ain't A Lovesong ofzo?
Deze heeft wel nostalgische waarde. Sowieso wel uit t café, maar ook vooral is t een Call Tv klassieker, net zoals Ademloos, Met de neus omhoeg en in iets mindere mate Raak van De Kast.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat cancelen van Marcootje maar flauwekul, maar het is toch wel lekker dat je al z'n zeikmuziek nooit meer hoort.
Deze is nog wel lollig.
Wel goed naar Bartje luisteren hequote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:38 schreef Tussle266 het volgende:
Je had toch ook gewoon met een intro kunnen beginnen?
Ja maar het punt van een intro?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel goed naar Bartje luisteren he
Ja maar als je niet weet dat die er in de computer niet aan zit?quote:
Hij weet het mooi te brengen na tien jaar bij de omroep voor ons.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja maar als je niet weet dat die er in de computer niet aan zit?
Achja, er wordt wel eens wat veranderd in die computer. Daarnaast draaien ze dat nummer nooit.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hij weet het mooi te brengen na tien jaar bij de omroep voor ons.
Dat is gewoon het feit dat men Blur meer associeert met de 90s omdat britpop, net als dat men op al die foute meuk durft te stemmenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:54 schreef Tussle266 het volgende:
Zou die voorwaartse beweging van Blur het Oasis-effect zijn, of hoort het gewoon bij het geschuif om het gezellig te houden?
Dat klinkt op zich logisch, maar vorig jaar hadden we alles behalve Song 2 al op dag 1 gehad. Is dat nu anders voor de lol (andere stemmers of zo, zoals wel vaker met kleinere lijstjes), of kunnen we er een reden op plakken?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is gewoon het feit dat men Blur meer associeert met de 90s omdat britpop, net als dat men op al die foute meuk durft te stemmen
En dan is dit nog de minst vervelende denk ik, de Friese Ewbank levertquote:
Nee, ik vind dit echt wel de ergstequote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan is dit nog de minst vervelende denk ik, de Friese Ewbank levert
Nooit van de nummers die je niet zo vaak hoort, maar die 4 die je vaker hoort ben ik wel ietwat beu (al begin ik daar juist bij Teen Spirit weer wat doorheen te komen)quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog meer mensen Nevermind-murw?
Come as you are en On a Plain kan ik nog wel gemakkelijk aan, maar ik heb die plaat zo vaak gedraaid..quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit van de nummers die je niet zo vaak hoort, maar die 4 die je vaker hoort ben ik wel ietwat beu (al begin ik daar juist bij Teen Spirit weer wat doorheen te komen)
Wie niet. Ik heb er meer last van bij OK Computer nog.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Come as you are en On a Plain kan ik nog wel gemakkelijk aan, maar ik heb die plaat zo vaak gedraaid..
Voorgaande jaren was het ook gewoon omgedraaid. Kan het ook niet zo goed verklaren.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cornflake Girl blijft ook wel genieten. Wel opvallend dat dit dan weer zoveel hoger scoort dan Winter, ik kan me niet voorstellen dat mensen denken dat Winter 80's is ofzo.
Wel de verkeerde versie (al staan ze binnen 50 plaatsen van elkaar in mijn kliklijst)quote:
In de decenniumlijsten staan de hits gewoon wat hoger.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Voorgaande jaren was het ook gewoon omgedraaid. Kan het ook niet zo goed verklaren.
Stevie's versie is Top 500 allertijden materiaal ja. Maar alsnog een geslaagde kufferquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel de verkeerde versie (al staan ze binnen 50 plaatsen van elkaar in mijn kliklijst)
Dat wil ik best geloven, maar in '22 en '23 stond Winter hier en Cornflake Girl op maandag en dit jaar is het ineens omgedraaid. Dat bedoelde ik. Komen er meer 90s-hooligans bij onder de stemmers, denk je?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In de decenniumlijsten staan de hits gewoon wat hoger.
Winter was in de 90s alleen bekend bij wannabe zangeressen (en boy, daar kende ik er toen veel van)
Maar het is nooit zo erg geweest als dit jaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In de decenniumlijsten staan de hits gewoon wat hoger.
Winter was in de 90s alleen bekend bij wannabe zangeressen (en boy, daar kende ik er toen veel van)
Toen was de lijst ook iets dichter tegen de winter aan?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven, maar in '22 en '23 stond Winter hier en Cornflake Girl op maandag en dit jaar is het ineens omgedraaid. Dat bedoelde ik. Komen er meer 90s-hooligans bij onder de stemmers, denk je?
Vorig jaar en dit jaar scheelt welgeteld 2 dagen, dat kan best als we schrikkelen. Het jaar ervoor was hij wel een maand later inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen was de lijst ook iets dichter tegen de winter aan?
Dat maakt voor melancholische meuk wel uit. Ik had de afgelopen anderhalve week voor het eerst ook echt zin in dat soort stemmige muziek.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen was de lijst ook iets dichter tegen de winter aan?
ah iemand hier zei dat ie vorig jaar in november was, toen ik op zoek ging naar onze verdwenen postsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vorig jaar en dit jaar scheelt welgeteld 2 dagen, dat kan best als we schrikkelen. Het jaar ervoor was hij wel een maand later inderdaad
Aha, dan ben je gefopt. '22 was november. Vorig jaar was het oktober. Achteraf kwam toen in begin december de KKD uit de hoge hoed. Voor wat het waard is.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ah iemand hier zei dat ie vorig jaar in november was, toen ik op zoek ging naar onze verdwenen posts
Dan zitten we geramd toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Aha, dan ben je gefopt. '22 was november. Vorig jaar was het oktober. Achteraf kwam toen in begin december de KKD uit de hoge hoed. Voor wat het waard is.
Hopelijk dit jaar weer ja. Kunnen we weer op tijd in december losquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Aha, dan ben je gefopt. '22 was november. Vorig jaar was het oktober. Achteraf kwam toen in begin december de KKD uit de hoge hoed. Voor wat het waard is.
Flopeditie 2008 moeten we ook eigenlijk gewoon niet meetellenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel een beetje lame, 25 keer en 25 jaar apart vieren, maar ik ga niet klagen..
Heb ook een plan voor een vorig jaar KKD lijstje. Kom ik nog aan een longlist van 60 nummers denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn stemlijst gaat wel vol KKD-platen dit jaar. Op dat zooi als de Herpes House Band en schijn een lichtje op mij er niet in komt
Ik twijfel hier nog wel over. De reddingsboei heeft minder nut gekregen. Dus KKD-ers naar promotie stemmen of juist kanslozen stemmen in de hoop dat het dit jaar wel de KKD haalt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn stemlijst gaat wel vol KKD-platen dit jaar. Op dat zooi als de Herpes House Band en schijn een lichtje op mij er niet in komt
Ik denk dat ik 40/60 ga tussen 2000-2150 KKDers en 1700-2000 Top 2000ers. Childhood's End, Dang! en Walking on a Dream zijn zekerheidjesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb ook een plan voor een vorig jaar KKD lijstje. Kom ik nog aan een longlist van 60 nummers denk ik
Ja als er een KKD is is het anders.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik twijfel hier nog wel over. De reddingsboei heeft minder nut gekregen. Dus KKD-ers naar promotie stemmen of juist kanslozen stemmen in de hoop dat het dit jaar wel de KKD haalt.
Dat is nog altijd de grote vraag inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja als er een KKD is is het anders.
De Top 2000 blijft wel de grootvorst natuurlijk. De Extra 500 slechts de slippendragerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik twijfel hier nog wel over. De reddingsboei heeft minder nut gekregen. Dus KKD-ers naar promotie stemmen of juist kanslozen stemmen in de hoop dat het dit jaar wel de KKD haalt.
Of een Janse Bagger Bandquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, er stond toch ook wel een partij herpes in die de lijst nog nooit had gehaald. Ik noem een Blijf Bij Mij
Daar zat wel een actie achter, dus die kogel hoeven we waarschijnlijk niet te slikken.quote:
Actie vanuit het UWV?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Daar zat wel een actie achter, dus die kogel hoeven we waarschijnlijk niet te slikken.
Ja, daar had ook Spencer Davis kunnen staan.quote:
Deze vind ik wel leukquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:20 schreef Tussle266 het volgende:
Dit blokje laat je wel terugverlangen naar een lijst in november.
Sabotage ook al niet? Wat is dit voor een hoerenlijst?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had ook Everlong of Fear Of The Dark of Sabotage kunnen staan
Nederland heeft gesproken en vindt Captain Jack beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sabotage ook al niet? Wat is dit voor een hoerenlijst?
Ik vind Dag Esmee stiekem ook best mooi, dat is zeker niet toegestaan?quote:
Die en deze zijn allebei op zich ook prima. Ik had alleen mezelf beloofd maar 1 keer iets over Facda te zeggen. Dat heb ik direct bij de eerste gedaan (waar Facda ook nog eens wel gewoon zijn mond hield). Dus dan is dit best een uitdaging. Lopen tot de zon komt is misschien wel het nummer waar mijn punt het best tot uiting komt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Dag Esmee stiekem ook best mooi, dat is zeker niet toegestaan?
Vind het sowieso heel veel saaie nummers, hoe krijgt radio 2 het voor elkaarquote:
Nouja wel liever dit dan Captain Jack, maar van die laatste snap ik wel meer dat het specifieke 90s-nostalgie is. Dit is gewoon een toevallig setje studenten dat wat lollig meelalt op hoempapa.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:38 schreef ok01 het volgende:
De 90s heeft zoveel moois te bieden
En dan stemmen mensen hierop![]()
Beide zijn het gewoon niet waardig om bij de top nummers van de 90s te zitten imoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja wel liever dit dan Captain Jack, maar van die laatste snap ik wel meer dat het specifieke 90s-nostalgie is. Dit is gewoon een toevallig setje studenten dat wat lollig meelalt op hoempapa.
Nooit geweten dat jij iets met Lenny hebtquote:
Ben daar heel subtiel over geweestquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij iets met Lenny hebt
Wel een lekker nummerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ah, de Stones komen inderdaad zo. Wel een andere dan ik dacht, maar wat maakt het uit, echte 90's band.
Maar dat is op zich niet zo heel gek toch? Ik vind het eigenlijk al heel wat dat deze zich zo handhaaft in de lijstjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dit is wat Portishead te bieden heeft voor de gemiddelde Nederlander.
We noteren het.
Het verbaast me eerlijk gezegd uberhaupt dat ze erin staanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dit is wat Portishead te bieden heeft voor de gemiddelde Nederlander.
We noteren het.
Idd als Everlong en Sabotage ook missen, waarom deze dan nietquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het verbaast me eerlijk gezegd uberhaupt dat ze erin staan
ja,het origineel zonder Thijs is uit 1997, daar gaan ze vanuit op radio 2quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Silence is toch gewoon uit de zeroes?
Dit is wel een goede voor het 'doe maar wat je lekker uitkomt lijstje'.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja,het origineel zonder Thijs is uit 1997, daar gaan ze vanuit op radio 2
Ik denk dat het een schande is dat ze weer een waardeloze radio edit gaan draaien.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:02 schreef Tussle266 het volgende:
Komend uur Salva Mea. Nog eens 100 plekken hoger dan in het bonusjaar en toen al ruim 100 plekken hoger dan in 22, wat denk je @:Mexicanobakker?
Dat zonder twijfel. Maar KKD-technisch misschien wel de moeite waard, even opgezocht, 2237 is ook niet heel ver weg.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat het een schande is dat ze weer een waardeloze radio edit gaan draaien.
Is in overweging te nemen over een maandjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zonder twijfel. Maar KKD-technisch misschien wel de moeite waard, even opgezocht, 2237 is ook niet heel ver weg.
Alles wat de lijst heeft gehaald stond ook op de keuzelijst volgens mij.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook weer zoiets..niet eens meer in de T2K keuzelijst, maar hier weer hoger dan een paar week 53 noteringen..stond ie hier wel in de keuzelijst?
Een boomer kan je natuurlijk nooit meer worden als je uit '81 komt. Maar het onderwerp van schaamte op familiefeestjes worden is al een mijlpaal op zich. Dus dat maakt wel het nodige goed. Anders kan je altijd nog die happy hardcore variant met die middelvinger op het eind doen, dan ben je zo weer het heertje.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:42 schreef PippenScottie het volgende:
Macarena. Ik ben nu ook zo’n boomer die dit meedanst en waar de kinderen en neefjes en nichtjes zich dan voor schamen
Boomer is meer een mentaliteit dan een leeftijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Een boomer kan je natuurlijk nooit meer worden als je uit '81 komt. Maar het onderwerp van schaamte op familiefeestjes worden is al een mijlpaal op zich. Dus dat maakt wel het nodige goed. Anders kan je altijd nog die happy hardcore variant met die middelvinger op het eind doen, dan ben je zo weer het heertje.
Ik doe meer dan alleen onzin uitkramen, ik lees ook wat anderen zeggen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Boomer is meer een mentaliteit dan een leeftijd.
En hoe weet je mijn geboortejaar?
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik doe meer dan alleen onzin uitkramen, ik lees ook wat anderen zeggen.
Is het ook. Een prachtpkaat bedoel ik. Niet kitschquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:54 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat![]()
Weet dat het een beetje kitsch is om op Queen te stemmen, maar vind dit een prachtplaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |