Warm bad genotquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarom maken we dit topic extra gezellig.
Spicy Chaiquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Welkom, welke smaak?
Ik vraag dit voor @:KingRoland
Gelukkig hebben ze extra motivatie met z'n allen voor Neeskens!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Die Hongaren kunnen er helemaal niets van, maar wij ook niet.
Dit gaat een lange zit worden.
Oh leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voetbalt nog steeds, bij Debrecen.
Volgens mij is iedereen op het veld bij Nederland jonger dan dat ik ben, het interesseert ze echt geen ene reetquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze extra motivatie met z'n allen voor Neeskens!
We houden hem in de gatenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Budapestenaar is onze landverrader voor vanavond.
Stefan de Vrij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen op het veld bij Nederland jonger dan dat ik ben, het interesseert ze echt geen ene reet
Voor dove mensen.quote:
Van Dijk is ook wel van voor 1994 denk ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen op het veld bij Nederland jonger dan dat ik ben, het interesseert ze echt geen ene reet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarom maken we dit topic extra gezellig.
Ik voel mij weer jong, bedankt.quote:
Correctquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Dijk is ook wel van voor 1994 denk ik.
Als deze watjes ook maar een greintje van de mentaliteit van de Nees zouden hebben hadden ze geen enkel probleem met wie dan ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:
Dat zeg ik toch net, een kopje thee.quote:
Van een drankje nu heb je zondag toch geen last van?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net, een kopje thee.
Zondag een wedstrijd, dus ik drink geen alcohol dit weekend.
Al besproken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iemand valt op, en ik ben doorgaans geen racist.quote:
Marathon Eindhoven?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
sla ze kapoet die 020 supportersquote:
Geen eentje. Deze hebben allemaal een buikje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke body type ben jij hier @:pisces29 ?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik verwacht een goal voor ORANJE binnen 10 min.
Bij lange afstanden blijf ik liever de twee dagen ervoor alcoholvrij, want dan slaap ik gewoon een stuk beter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van een drankje nu heb je zondag toch geen last van?
Blijkbaar wel, @GurneyIsBestOke kan het ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik weet niet of deze wedstrijd nuchter te doen is.
Godsammequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |