Hoe vond ze het op straat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt eerder in landen als Afghanistan, Somalie, Pakistan, Saudi-Arabië, Syrië, Irak, Iran wanneer ook maar het idee bestaat dat zo'n wezen is vreemdgegaan.
Maar goed, volgens een bepaald boek wordt de hel ook vooral bevolkt door vrouwen. Logisch dat je dan wat argwanend bent naar die creaturen.
En als ongetrouwde vrouw met partner?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bedoelt Dubai?
Daar kun je tegenwoordig als vrouw alleen ook prima naartoe, is je voorbeeld niet van lang geleden?
Volgens mij dacht die gast waarover het ging over zelfmoord en was de dominee redelijk gewelddadig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dappere Tim Hofman, die natuurlijk wel een bejaarde SGP-dominee opzoekt om verhaal te halen wanneer hij vervelende, primitieve dingen zegt. Maar de hele LGBTQ-diversiteitscampagne even omzeilt wanneer het niet uitkomt.
Tim Hofman in gesprek met pro-Pallies over homo-rechten, dat zou ik weleens willen zien.
Ik zal het navragen.quote:
Een vriendin van me is er pas nog geweest met haar vriend, ze zijn niet getrouwd. Heb niks gehoord over wat jij zegt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En als ongetrouwde vrouw met partner?
Die hebben er niet zelf voor gekozen omdat ze geterroriseerd worden door Israel en daardoor haat komt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Navo landen hebben vrij en democratisch gekozen om bij de Navo te gaan. Bij Assad, Hamas en Hezbollah kun je daar moeilijk van spreken. Je zou nu bijvoorbeeld maar een christen in Libanon zijn samen met een Iraanse terreurbeweging die meer macht dan de overheid heeft. Achter steunbetuigingen staat altijd de dreiging van een kogel.
Rusland heeft volgens jou dus ook te lang gewacht met Oekraine binnenvallen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Isarel heeft te lang gewacht, Israelhadzelf eerder moeten beginnen, niet wachten toto HAMAS begon
Ik ben niet conservatief.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:01 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Volgens mij dacht die gast waarover het ging over zelfmoord en was de dominee redelijk gewelddadig.
Tevens waarom proberen conservatieven zoals jou de LGBTQ beweging te kapen en te doen alsof die rechten er mogen zijn?
Herdenking verstoren is idd nooit goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Uitgebroken dan. haat en nijd en vechten is er al van 1947 of zo idd.
Ik zeg steeds dat er van beide kanten onschuldige slachtoffers vallen, ik zie jou nou alleen maar razen over hoe slecht Israel is.
Het ging mij erom dat 7 oktober een herdenking verstoren een idiote gedachte is.
Welke andere stekken ken jij waar uberhaupt een 'rules for female tourists' geldt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:02 schreef MissButterflyy het volgende:
En m’n zus is er ook geweest met haar vriend vorig jaar bedenk ik me, denk dat je verhaal niet klopt.
Voor mannen gelden veel dezelfde regels. Ook die mogen geen alcohol drinken op straat of in hun nakie op het strand gaan liggen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke andere stekken ken jij waar uberhaupt een 'rules for female tourists' geldt?
https://cheapdubaivisa.ae/blog/dubai-rules-for-female-tourists
Veel. Niet dezelfde.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor mannen gelden veel dezelfde regels. Ook die mogen geen alcohol drinken op straat of in hun nakie op het strand gaan liggen.
Het is allemaal niet zo eng.
Er komen genoeg westerlingen om er te zuipen, feesten en aan het strand te liggen.
Wat heb ik met powned te maken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:08 schreef Origami94 het volgende:
Mark Baanders heeft het bijvoorbeeld nooit over zijn bi seksualiteit omdat een deel van de omroep Powned kijkers dan afhaakt @:ettovanbelgie
Onze cultuur brengen!1!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er komen genoeg westerlingen om er te zuipen, feesten en aan het strand te liggen.
God helpe ze.quote:
Het is non-news dat via een emotioneel achterommetje, de slachtoffers op naam inzet door Israël één en geheel schuldig aan te maken. Het is opnieuw, het bekende traject van goedkope journalistiek door alleen te kijken naar gevolgen en de oorzaak welgevallig weglaten zodat niet hoeft te worden belicht wie de aanstichter is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
De NOS vond het nieuws gisteren duidelijk iets te pro-Israel. Daar moest een antwoord op komen.
Bron: Hamas.
Nou lekkere vakantie dan. Vraag het maar niet anders krijg ik het straks nog op mijn bord. 😀quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zal het navragen.
Dat ze blij was dat ze thuis was, weet ik nog wel.
Prima post. Ik vind de timing van de NOS met dit bericht bijzonder onhandig. Het is geen actueel nieuws, maar een achtergrond artikel en dat had prima vorige week of nog beter volgende week gepubliceerd kunnen worden. Gewoon even niet rondom 7 oktober.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat een nieuwsorganisatie met nieuws komt dat je niet leuk vindt. Wat deze organisatie heeft gedaan is ook wat er na de holocaust is gebeurd. Namen en gezichten koppelen aan mensen die verdwenen zijn in grote statistieken, zodat mensen die twijfels willen zaaien over de schaal van de gebeurtenis er heel slecht uitzien.
Ironisch dat 80 jaar later de methoden voor holocaustontkenning worden gebruikt om een extreem rechtse regering van Israël te steunen.
Die wordt morgen aangeklaagd voor antisemitisme. Maar ben blij dat het echte verhaal hier eindelijk voet aan de grond krijgt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:18 schreef egayalS het volgende:
Korte masterclass met een kijkje in de keuken van de zionistsche voorvaderen van het huidige Israël. Waaruit we de conclusie kunnen trekken dat er niks is veranderd in de afgelopen eeuw. Het zionisme doet wat het altijd heeft gedaan met de inheemse bevolking.
Heb vaak gezegd dat gemiddeld genomen westerse media het huidige conflict veel beter verslaat dan eerdere conflicten. Immers een uiteenzetting zoals deze zagen we in de msm simpelweg niet langskomen. Het verklaart ook waarom de jeugd in het westen steeds meer en meer de oude kijk op het conflict, wat natuurlijk een Israëlische pov was, loslaat en begint in te zien wat Israël is en wat het altijd is geweest.
"De Russische auteur Ze’ev Jabotinsky, grondlegger van het revisionistisch zionisme, schreef in 1923 in een invloedrijk essay waarin hij onderdrukking met geweld legitimeert: “Zionistische kolonisatie kan alleen voortgaan achter een ijzeren muur waar de inheemse bevolking niet doorheen kan breken.”
Jabotinsky begreep dat die bewoners hun verzet nooit zouden opgeven “zolang ze ook maar de minste hoop hebben dat ze de kolonisering kunnen afwenden”. Daarom moest volgens hem de focus liggen op de uitbouw van een krachtig militair apparaat, een “ijzeren muur van Joodse soldaten”. Immers: “Er mag nooit een vrijwillige overeenkomst zijn met de Arabieren.”
...
In oktober 1937 schreef Ben-Gurion aan zijn zoon: “Wij moeten de Arabieren verdrijven en hun plaats innemen, en dit moeten we met geweld bewerkstelligen.” Zo gezegd, zo gedaan."
[ x ]
Ik lees jouw reacties vaak genoeg en lees vrij weinig progressieve idealenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heb ik met powned te maken?
Ik wacht op quotes waaruit mijn conservatisme zou blijken.
Maar eerst even jodenhaat uitroeien bij de mensheid. Gaan we daarna weer verder met het vredesproces. Succes, he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:20 schreef Chadi het volgende:
De snelste manier om vrede te behalen is erkennen dat er leed is (geweest) en internationaal recht volgen en afdwingen.
Oh je bedoelt hoe ik altijd het belang van rechten voor vrouwen, homo's en andere minderheden aankaart, mijn rigoureuze ideeën over scheiding van kerk en staat, mijn liefde voor sociaal-democratische idealen, ingeperkte vrije markten en goede sociale voorzieningen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik lees jouw reacties vaak genoeg en lees vrij weinig progressieve idealen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |