Oh, nee hoor. Ik vind meer dat je zo een Pietertje tegen zichzelf moet beschermen omdat het vooral heel erg sneu is allemaal. En dat staat dan los van dat hij er niet in had moeten stappen naar mijn mening. En dan vind ik een PVV idee ook best wat absurd wat denk ik logisch is.quote:
Ik heb NSC gestemd.quote:
Gedaan omdat je het in de SC hebt gezet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand deel 2:
NWS / NSB namen/dossiers bekend in nationaal archief
Even aan deel 1 reeksen?:
NWS / NSB namen/dossiers bekend in nationaal archief
Thnx
Oh kut... ik keek in de NWS topiclist en heb kennelijk verkeerd geklikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gedaan omdat je het in de SC hebt gezet.
Hopelijk vindt @:sp3c het AKKOORD.
Dat gebeurt hier echt elk uur ongeveer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh kut... ik keek in de NWS topiclist en heb kennelijk verkeerd geklikt.
My Bad
Oh, kennelijk waren er ook nog eens 2 mieuwe topics geopend, en had ik de verkeerde hier neergezetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier echt elk uur ongeveer.
Dan is het zo wel prima lijkt mequote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die andere is al bijna 2u geleden gesloten dus nee.
Blijft grappig welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier echt elk uur ongeveer.
Waarom zou je daar als Nederlander naar kijken? Hou sowieso niet van begrafenissen /crematies..quote:
Ik denk de geïnteresseerden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom zou je daar als Nederlander naar kijken? Hou sowieso niet van begrafenissen /crematies..
Uiteraard ga je niet kijken als het je niet interesseert (zoals ik).quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk de geïnteresseerden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |