waarheen/voorwat had je die busquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
We hadden de FCU bus weer vandaag, dus dat wordt winst dit weekend.
Graag gedaan @:paul
En toch is het ook bij andere wedstrijden aardig druk in de Galgenwaardquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:03 schreef VarkensHart het volgende:
Alsof iemand dat iets boeit in die nep stad, de wedstrijd regen Ajax is het enige dat telt daaro
Dit denkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Niet weten dat FC Utrecht straks in de Groene Hel gaat verliezen.
Utreg me stadsie, nee tog niet
Aardig drukquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
En toch is het ook bij andere wedstrijden aardig druk in de Galgenwaard
Dat is al ff niet meer zo, meestal redelijk uitverkocht.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:27 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Aardig druk
Misschien als het lekker weer is. Anders kan je de stoeltjes uitkiezen.
Bijna elke wedstrijd is uitverkochtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:27 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Aardig druk
Misschien als het lekker weer is. Anders kan je de stoeltjes uitkiezen.
Het is hem zeker van harte gegundquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:25 schreef Näsenbar het volgende:
Wel leuk voor Frans van Seumeren dat hij een keer iets terugziet van al dat geld dat hij in die bodemloze put heeft gestort.
Derde nuquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 06:16 schreef sp3c het volgende:
Met ijshockey staat Utrecht gewoon eerste in de eredivisie maar daar zie ik dan gek genoeg weer geen topics over
https://www.ijshockeynede(...)2024-2025/eredivisie
Je maakt mij zo boos he!quote:Op zondag 13 oktober 2024 03:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
Laatste worden in de nieuwe Champions League en 8x anaal verkracht worden, je zou daar maar blij van worden.
Utrecht is beter af in de Europa of Conference League.
finale haalde wequote:Op zondag 13 oktober 2024 07:44 schreef pokkerdepok het volgende:
weet je nog hoe vorig seizoen eindigde?
dankuwelquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:47 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
jij bent te positief om een U fan te zijn
Lekker 8x gruwelijk anaal verkracht worden en daarmee niet alleen Utrecht maar heel Nederland voor lul zetten met de 36ste plaats en een doelsaldo van -1000 is je van harte gegund hoorquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Je maakt mij zo boos he!
Voor straf worden wij gewoon landskampioen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |