SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hey Greys
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De zon schijnt hier
Het zou regenen vandaag
En nu ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu is mijn loodgieter lastig dat ie bij mij bezig is, want hij had nu buitenklus kunnen doenquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
De zon schijnt hier
Het zou regenen vandaag
En nu ?![]()
![]()
Nu dus geen regen, hier ook zon.. vannacht wel regen en morgenquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
De zon schijnt hier
Het zou regenen vandaag
En nu ?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het heeft vannacht geregendquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
De zon schijnt hier
Het zou regenen vandaag
En nu ?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Moet ik nu mijn bomen gaan snoeienquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nu is mijn loodgieter lastig dat ie bij mij bezig is, want hij had nu buitenklus kunnen doen
#geenzinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan heeft het in theorie geregend vandaagquote:
Trotste mama van Ambar
Dat telt nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heeft het in theorie geregend vandaag
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er is mij regen belooft
Nu voel ik me verplicht om de bomen te gaan snoeienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beter niet moet vanmiddag naar het ziekenhuisquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
De zon schijnt hier
Het zou regenen vandaag
En nu ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou gewoon lekker de bomen niet snoeien fuck de bomen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Controle dot?quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter niet moet vanmiddag naar het ziekenhuisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maarquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:34 schreef Lovely het volgende:
Nou gewoon lekker de bomen niet snoeien fuck de bomen
Of wel de bomen snoeien en jezelf op iets lekkers trakterenquote:
Ja longarts, eerst foto van de longen en dan door naar de longarts\quote:
`morgen moet ik dochter naar het ziekenhuis brengen die wordt geopereerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hey Sally
Wel op tijd nu?quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja longarts, eerst foto van de longen en dan door naar de longarts\
`morgen moet ik dochter naar het ziekenhuis brengen die wordt geopereerd
Niet dat ze weer een hele dag voor nop zit te wachtenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
10 uur moet ze er zijn. Wordt een drukke dag morgen moet ook voor 50 man hapjes maken en zorgen dat alles op tijd klaar staat voor de bewonersavond.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel op tijd nu?
Niet dat ze weer een hele dag voor nop zit te wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jeetje dot!quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
10 uur moet ze er zijn. Wordt een drukke dag morgen moet ook voor 50 man hapjes maken en zorgen dat alles op tijd klaar staat voor de bewonersavond.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik lees hapjes en krijg meteen zin in bitterballen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik zag 1010 en wou posten hier. 1010kon topic niet vinden en toen was het moment voorbij.
Sad.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Met grove mosterdquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:24 schreef aeque het volgende:
Balen zegquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik zag 1010 en wou posten hier. 1010kon topic niet vinden en toen was het moment voorbij.
Sad.
Mijn kat ligt als een sjaal op mij.
Moet wat doen maar het slaapt zo lief.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ah cutequote:Op maandag 7 oktober 2024 10:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Moet wat doen maar het slaapt zo lief.![]()
Voorzichtig op de bank neerleggen?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:24 schreef aeque het volgende:
Tja de kat heeft bepaald dat je niets gaat doen vandaagquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Moet wat doen maar het slaapt zo lief.Trotste mama van Ambar
Niets doen dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Katten knows best 😺quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja de kat heeft bepaald dat je niets gaat doen vandaag'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Alles goed net `borrel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zeg absoluut doen. Is echt een verrijking van je leven. Ik heb bijv. zelf last van ptss klachten en die kat verlicht die klachten echt.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat is wel heel fijnquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zeg absoluut doen. Is echt een verrijking van je leven. Ik heb bijv. zelf last van ptss klachten en die kat verlicht die klachten echt.
Ja zeker lekker vrij dagje, maar straks word het wasdag. Moet zeker 4 wassen wegwerken pffff zo geen zin inquote:met jou dan dotteke?
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja echt.. en ook qua eenzaamheid doet het veel. Maar ook ontzettend leuk het karakter van een kat.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik vind het alleen echt sneu voor het beestje dat het alleen maar binnen zit en het dan van 2 hoog naar buiten kan staren.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zeg absoluut doen. Is echt een verrijking van je leven. Ik heb bijv. zelf last van ptss klachten en die kat verlicht die klachten echt.
En ik heb zelf liever een hond eigenlijkTrotste mama van Ambar
Een hond in een appartementje waar hij niet kan rennen/blaffen, vrijwel heel de dag alleen zit en maar 3x per dag een half uurtje naar buiten mag is nog veel sneuer.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het alleen echt sneu voor het beestje dat het alleen maar binnen zit en het dan van 2 hoog naar buiten kan staren.
En ik heb zelf liever een hond eigenlijk
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2024 10:39:38 ]![]()
Een binnenkat kan heel gelukkig zijn, als je maar verstop plekken hebt en verhogingen. Ik snap opzich wel dat je zielig vind maar heel veel binnenkatten zijn gelukkig en hebben niet zo veel ruimte nodig. Hond is leuk maar veel meer werk (qua uitlaten). Maar snap wel die gedachte.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het alleen echt sneu voor het beestje dat het alleen maar binnen zit en het dan van 2 hoog naar buiten kan staren.
En ik heb zelf liever een hond eigenlijk'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Lekker genieten dan, je hebt er lekker weer bij. Hier ook alles goed,vanmiddag controle longenquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker lekker vrij dagje, maar straks word het wasdag. Moet zeker 4 wassen wegwerken pffff zo geen zin inmet jou dan dotteke?
Dieren in huis houden is sowieso sneu en katten zijn een irritatie voor de niet kattenhouders ivm geschijt in de tuinen of het liggen op de lloungebankkenquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een hond in een appartementje waar hij niet kan rennen/blaffen, vrijwel heel de dag alleen zit en maar 3x per dag een half uurtje naar buiten mag is nog veel sneuer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig wel, snel wegwasswn voor het natte weer komt. Succes vandaag iig.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten dan, je hebt er lekker weer bij. Hier ook alles goed,vanmiddag controle longen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat doen die van mij nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dieren in huis houden is sowieso sneu en katten zijn een irritatie voor de niet kattenhouders ivm geschijt in de tuinen of het liggen op de lloungebankken![]()
![]()
Je hoeft het er alleen maar in te doen en er weer uit te halen, de rest doet de machine welquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, snel wegwasswn voor het natte weer komt. Succes vandaag iig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat weet je niet, of laat jij ze binnenkort/quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zit de hond niet alleen natuurlijk he?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een hond in een appartementje waar hij niet kan rennen/blaffen, vrijwel heel de dag alleen zit en maar 3x per dag een half uurtje naar buiten mag is nog veel sneuer.Trotste mama van Ambar
Ik had laatst honden kak onder mijn schoenen![]()
Gelukkig kakken katten niet op straatMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En afhankelijk van het ras en karakter van een hond heeft het andere eisen.Trotste mama van Ambar
Ophangen... opvouwen...quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft het er alleen maar in te doen en er weer uit te halen, de rest doet de machine welmaar true
Die zoeken meestal wel iets met aarde op idd. Honden zijn gewoon aso's.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:43 schreef Lovely het volgende:
Ik had laatst honden kak onder mijn schoenen![]()
Gelukkig kakken katten niet op straat
Ik laat ze inderdaad binnenkortquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet je niet, of laat jij ze binnenkort/![]()
Dan heb je echt geen grote tuin nodigquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hond is ook leuk.
Leuke teckel jaaaTrotste mama van Ambar
Jij zit dus de hele dag thuis?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zit de hond niet alleen natuurlijk he?![]()
Nou ligt meer aan de eigenaren die de hond te laat uit laten.. of niet op het gras laten kakkenquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Die zoeken meestal wel iets met aarde op idd. Honden zijn gewoon aso's.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Je had het over wassenquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ophangen... opvouwen...maar true
Zo ongeveerquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij zit dus de hele dag thuis?Trotste mama van Ambar
Zeker niet. Ben met teckels opgegroeid kan ook prima in een appartement. Ze houden wel van wandelen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je echt geen grote tuin nodig'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik en mobiel fok!ken gaat zelden goedquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik laat ze inderdaad binnenkortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben opgegroeid met honden en katten. Ik weet genoeg over de verzorging en ook waarmee ik zelf het beste klik.Trotste mama van Ambar
Ik ook, ik heb mijn hele leven honden gehad, en daarom neem ik geen hond in een appartement.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben opgegroeid met honden en katten. Ik weet genoeg over de verzorging en ook waarmee ik zelf het beste klik.![]()
Top ik ook. Een van de redenen waarom ik liever een hond wil.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ben met teckels opgegroeid kan ook prima in een appartement. Ze houden wel van wandelen.Trotste mama van Ambar
Mijn kat niet, dat is echt mijn schaduw. Achtervolgt mij als een stalker en is nooit echt lang weg, en dan komt ie weer ff checken waar ik ben of knuffelen. En als door huis loop dan krijg ik verrassingattackquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Honden hebben sociaal contact nodig. Katten vinden het maar lastig als je zelf ook thuis bent
Autocorrectquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik en mobiel fok!ken gaat zelden goed![]()
Heb dat aan staan omdat je sneller dan woorden hebt
Maar ook woorden die je niet wilde typen
+ dat mijn vorige buren ook een hond hebben, die volgens hun nooit geblaft heeft. Hij blafte alleen niet als ze thuis waren, de rest van de dag deed ie dat wel.
Wat een kuthond was dat. Zo'n mode-hond, een labradoedel![]()
![]()
Top en wij hebben honden gehad die alleen naar buiten wilden voor een plas, een poep en om op de tuinbank in de zon te liggen. Prima een paar uur alleen konden zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb mijn hele leven honden gehad, en daarom neem ik geen hond in een appartement.Trotste mama van Ambar
Ja klopt hij maakt er zijn eigen woorden van somsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ras, grootte en karakter van de hond maakt veel uit.Trotste mama van Ambar
Die hebben een moeilijk karakter zeggen zequote:Op maandag 7 oktober 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
+ dat mijn vorige buren ook een hond hebben, die volgens hun nooit geblaft heeft. Hij blafte alleen niet als ze thuis waren, de rest van de dag deed ie dat wel.
Wat een kuthond was dat. Zo'n mode-hond, een labradoedelzie weleens lopen parmantig honden ja
Top. Een paar uur ≠ buitenshuis werken.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Top en wij hebben honden gehad die alleen naar buiten wilden voor een plas, een poep en om op de tuinbank in de zon te liggen. Prima een paar uur alleen konden zijn.![]()
De hond die ik neem moet sowieso klein en handzaam zijn dat ik hem kan tillen en dat hij mee kan op de fiets.Trotste mama van Ambar
Ok ff brunchen.
Laters en goed begin van de week.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ga lekker met je eigen leven bemoeien. Als ik een hond neem dan richt ik mijn leven zo in dat die hond er in past.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Top. Een paar uur ≠ buitenshuis werken.Trotste mama van Ambar
Insgelijks.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga lekker met je eigen leven bemoeien. Als ik een hond neem dan richt ik mijn leven zo in dat die hond er in past.![]()
Alsof je mij geen plezier in het leven gunt ofzo
Trotste mama van Ambar
Bij spoorwegovergangen zijn sinds februari al bijna 6400 bekeuringen gegeven voor het negeren van rood licht, meldt spoorbeheerder ProRail. De methode blijkt effectief: het aantal automobilisten en bromfietsers dat dalende spoorbomen negeert, neemt snel af.
En dat is precies wat ProRail wilde bereiken. Het negeren van knipperende rode lichten en rinkelende alarmbellen bij overwegen blijkt een hardnekkig probleem, schrijft het AD.
Aantal boetes halveert
"We zien dat het werkt", zegt een woordvoerster van ProRail. "Bij een aantal overwegen zien we dat er in het begin veel boetes zijn, en dat daarna het aantal boetes halveert. Eigenlijk willen we niet heel veel boetes geven, we willen dat mensen veilig doen."
Sinds begin dit jaar staan er bij verschillende overgangen flitspalen en in februari ging de eerste aan bij een overgang in het Utrechtse Bunnik. Hierna volgden nog tien camera's, voornamelijk in de provincies Utrecht en Noord-Holland. Nummer twaalf gaat vandaag aan. In deze video zie je meer over de noodzaak:``Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Fijn dag `borrelquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok ff brunchen.
Laters en goed begin van de week.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank jequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
`jij durftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat sowieso, maar die hond zelf denkt ook niet van nee hier doe ik het niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ligt meer aan de eigenaren die de hond te laat uit laten.. of niet op het gras laten kakken
Nee die kakt waar die kakken kanquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar die hond zelf denkt ook niet van nee hier doe ik het niet.
Dat kan idd.. maar als je als nog niet op tijd je hond uit laat tjaMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ook bij honden gebeuren wel eens ongelukjesTrotste mama van Ambar
Mijn buurman liet gewoon zijn modehond uit in ons portiekje, en gaf vervolgens mij de schuld toen diegene die zijn huis kocht vroeg waarom het zo naar pis stonk in het portiekjequote:Op maandag 7 oktober 2024 11:02 schreef Lovely het volgende:
Dat kan idd.. maar als je als nog niet op tijd je hond uit laat tja![]()
![]()
Dat kan idd gebeuren, maar dan moeten mensen de kak opruimenZodat mensen er niet in gaan staan
`jij durftquote:en ook nog zonder blikken en blozen hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja, veel mensen geven geen fuck om anderen, schijt aan de wereld. In dit geval letterlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:04 schreef Lovely het volgende:
Dat kan idd gebeuren, maar dan moeten mensen de kak opruimenZodat mensen er niet in gaan staan
![]()
Wat een klootzak zegquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn buurman liet gewoon zijn modehond uit in ons portiekje, en gaf vervolgens mij de schuld toen diegene die zijn huis kocht vroeg waarom het zo naar pis stonk in het portiekjeEn waarom liet ie zijn hond niet buiten uit man3
Nou soms is t echt erg als ik een ommetje maak.. moet je bijna de hele tijd naar de grond kijken zodat je zeker weten dat niet in de kak traptquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja, veel mensen geven geen fuck om anderen, schijt aan de wereld. In dit geval letterlijk.
Tokkies gonna Tokquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een klootzak zegEn waarom liet ie zijn hond niet buiten uit man3
![]()
Veel denken ik betaal hondebelasting en moet de stront van mijn hond opruimen terwijlkatten overal mogenschijtenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja, veel mensen geven geen fuck om anderen, schijt aan de wereld. In dit geval letterlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom katten ook binnen houden hebben anderen er geen last van
Ach hier wonen mensen die regelmatig zelf in portieken en lift pissen. Dus ik kijk nergens meer van op.
Deden ze dat maar katten binnenhoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens, of je tuin zo maken dat je kat er niet uit kan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef Lovely het volgende:
Daarom katten ook binnen houden hebben anderen er geen last van![]()
Ieewllquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:09 schreef aeque het volgende:
Ach hier wonen mensen die regelmatig zelf in portieken en lift pissen. Dus ik kijk nergens meer van op.
Kan ook een katten hok makenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Eens, of je tuin zo maken dat je kat er niet uit kan.
Nogal ja. Gelukkig is er ook nog een afgesloten lift voor de bewoners. Die is wel schoon gelukkig.quote:
Dat zijn er niet veel die dat doenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Eens, of je tuin zo maken dat je kat er niet uit kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou gelukkig maarquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogal ja. Gelukkig is er ook nog een afgesloten lift voor de bewoners. Die is wel schoon gelukkig.
Geen opruimplicht in de gemeente?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou soms is t echt erg als ik een ommetje maak.. moet je bijna de hele tijd naar de grond kijken zodat je zeker weten dat niet in de kak traptTrotste mama van Ambar
Ik hou het wel bij de vogeltjes in de tuinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al is die er wel doen ze het alsnog niet. Boa's zijn toch te druk met parkeerboetes.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen opruimplicht in de gemeente?
Mag ik niet voeren van de vvequote:Op maandag 7 oktober 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik hou het wel bij de vogeltjes in de tuin![]()
![]()
Huh wat? Waarom niet?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag ik niet voeren van de vveTrotste mama van Ambar
Recalcitrant als ik ben, deed ik dat natuurlijk toch, en nu komen er al een paar jaar hetzelfde koppeltje duiven bij me langs![]()
![]()
Wie heeft gezegd dat het ook nog eens warm moet zijn
Daar kan ik mij iets bij indenken.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat er muizen/ratten op de restjes voer afkomen, schijnbaar.Trotste mama van Ambar
Vliegende rattenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Recalcitrant als ik ben, deed ik dat natuurlijk toch, en nu komen er al een paar jaar hetzelfde koppeltje duiven bij me langs
Wat, hondenpoep?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:23 schreef greysbones het volgende:
Niet dat ik weet, wel op sommige plekken hangt er een prullenbak waar je dus zakjes in kunt gooien..quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen opruimplicht in de gemeente?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:23 schreef greysbones het volgende:
Ik dacht het is oktober,kan het nog prima heerlijk weer zijnquote:
Maar beter in de warmte de bomen snoeien dan in de kou tochMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Liever in de kouquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
Maar beter in de warmte de bomen snoeien dan in de kou toch
Ze zijn hier weer eens bezig met zo'n kantenmaaier voor het onkruid.Trotste mama van Ambar
Moet je dat maar eens doen. Kan je ook meteen lunchenquote:
Ik heb vogeltjes die niet van mij zijn.m\`heb net weer foto;s gemaakt van twee zonnende vogels een mus en eenroodborstjequote:Op maandag 7 oktober 2024 11:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag ik niet voeren van de vveWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb ik dan weer liever niet die schijtbeestenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Recalcitrant als ik ben, deed ik dat natuurlijk toch, en nu komen er al een paar jaar hetzelfde koppeltje duiven bij me langsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij hebben een groene specht
En een bonte specht
Ellendige dingen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zijn hier weer eens bezig met zo'n kantenmaaier voor het onkruid.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Spechtenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:33 schreef greysbones het volgende:
Wij hebben een groene specht
En een bonte specht![]()
Die zie ik hier nu veel vaker. Ook veel meer ooievaars, maar vrijwel geen lepelaars meer. Die hadden we hier vroeger veel meer.![]()
Ooievaars zijn moordenaarsquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Spechten![]()
Die zie ik hier nu veel vaker. Ook veel meer ooievaars, maar vrijwel geen lepelaars meer. Die hadden we hier vroeger veel meer.
Vreten alle jonge weidevogels hier opquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Symbool van Den Haag, klopt wel dusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Dus zo komen ze aan die babies. Ze vermoorden gewoon de ouders.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vreten alle jonge weidevogels hier op![]()
Roofvogels zie je ook veel meer hier tegenwoordig![]()
We hebben een boel uilenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Roofvogels zie je ook veel meer hier tegenwoordig
Andere zoals Arend en buizerd beetje zelfde als anders
En de uilen eten veel muizen
Dus dat is vooral erg fijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alleen maar kleine vogels hier
En een boel kraaien af en toe duiven of eksters
Ooievaars ook maar die zitten verder weg..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Muizen gaan een enorm probleem worden, met dank aan Fransje. Je gaat veel meer stalbranden krijgen, sowieso gaat er veel meer in de fik vliegen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben een boel uilen
Andere zoals Arend en buizerd beetje zelfde als anders
En de uilen eten veel muizen
Dus dat is vooral erg fijn![]()
Ratten zitten er ook veelquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Muizen gaan een enorm probleem worden, met dank aan Fransje. Je gaat veel meer stalbranden krijgen, sowieso gaat er veel meer in de fik vliegen.
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je was me net voor.quote:
Maar jij bent ook een baas.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Misschien is het wel een echte melding!quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
* Lovely vlucht snel de kelder in..quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is het wel een echte melding!![]()
Ik wou het niet zeggen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja...ze lopen sowieso wat achter daar
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Dus ik ook..quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja...ze lopen sowieso wat achter daar
Het is niet erg hoor om een beetje achter te lopen!
Jullie krijgen ook ooit wel auto's en supermarkten over een jaartje of 30
Ja vlucht maar snelquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
* AardappelSchotel rent weg
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
Jullie krijgen ook ooit wel auto's en supermarkten over een jaartje of 30
Vluchten kan niet meer...Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En misschien binnenkort ISDNquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
Jullie krijgen ook ooit wel auto's en supermarkten over een jaartje of 30![]()
Nou maak er maar 6 of 8 vanquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Minimaal 4 weken vakantie voor mij dus
Hey Eendquote:
Lekker vakantie naar Balkonia of Bijkeukenlandquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Minimaal 4 weken vakantie voor mij dus
Dag Dot, vink jij die TR's van Love even weg.quote:
Hintergartenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker vakantie naar Balkonia of Bijkeukenland![]()
![]()
Al lang gedaan en gelijk een ticket voor love aangevraagdquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dag Dot, vink jij die TR's van Love even weg.
Het tuinhuisje is heerlijk in deze tijd van het jaar heb ik van horen zeggenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:15 schreef Lovely het volgende:
Maar waar brengt de ticket mij naar toe?
Daar wil ik toch niet heenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het tuinhuisje is heerlijk in deze tijd van het jaar heb ik van horen zeggen
Waar zou je dan heen willen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou dan verblijf ik daar wel een weekendje danquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb het speciaal schoongemaakt voor jeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik zal hem even bewerken met een badeendje aan het einde.quote:
Naar de baneilandenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:15 schreef Lovely het volgende:
Maar waar brengt de ticket mij naar toe?
Doe maarquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal hem even bewerken met een badeendje aan het einde.
In Griekenland en Italië zijn ook hele leuke tuinhuisjes voor een mooie prijs in het huidige seizoenquote:
Daar zou ik maar geen vragen over banaanen vragenquote:
FFquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zou ik maar geen vragen over banaanen vragen
Smile, it's free therapy.![]()
Ik had een paar jaar geleden een zeer serieuze banaan vraag en toen mocht ik zelf op vakantiequote:
naar de banaanvraag republiekquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een zeer serieuze banaan vraag en toen mocht ik zelf op vakantie
lekkererbij
Doe dan maar een lekkere banen smoothiequote:Op maandag 7 oktober 2024 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
naar de banaanvraag republiek
lekkererbij
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe dan maar een lekkere banen smoothielekker! oh krijg ik nu ook zin in
Yoghurt, melk, vol rijpe bananen en aardbeien halen. Blender in gooien en smullenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]lekker! oh krijg ik nu ook zin in
ja zat net te kijken, dat is makkelijk zelf te maken en gezonder dan een bananen milkshake.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yoghurt, melk, vol rijpe bananen en aardbeien halen. Blender in gooien en smullenSmile, it's free therapy.![]()
Yoghurt en melk 1 op 1 met het fruit naar keuze. Dan heb je een redelijk gezonde milkshake.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zat net te kijken, dat is makkelijk zelf te maken en gezonder dan een bananen milkshake.
En geen suiker toevoegen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker!quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja leuk ,lekker wezen shoppen in Enschedeen jou weekend?
Mijn weekend was ook wel goed. Keihard gewerkt en genoten
nee suiker erbij lijkt me ook overbodig.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yoghurt en melk 1 op 1 met het fruit naar keuze. Dan heb je een redelijk gezonde milkshake.
En geen suiker toevoegen!
Las dat je er van alles bij kunt mikken. goed plan ook voor bananen die te lang blijven liggen.Smile, it's free therapy.![]()
Hard werken hard spelenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn weekend was ook wel goed. Keihard gewerkt en genoten![]()
![]()
Goed bezig knijniequote:Op maandag 7 oktober 2024 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn weekend was ook wel goed. Keihard gewerkt en genoten![]()
![]()
lunchpauze! Tijd voor koffie!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kan erbij doen wat je zelf lekker vindquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee suiker erbij lijkt me ook overbodig.
Las dat je er van alles bij kunt mikken. goed plan ook voor bananen die te lang blijven liggen.![]()
Bananen die net iets te lang blijven liggen en er niet echt meer appetijtelijk uit zien, maar wel nog goed van smaak zijn, zijn perfect voor een bananen smoothie. Die blenderen ook net wat makkelijker tot een gladde substantie dan verse net niet rijpe bananen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kan wel net doen alsofik me verslikte bij het lezen van dat Scharen, maar dat is niet waar.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gooi best vaak fruit of groente wegquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan erbij doen wat je zelf lekker vind![]()
Bananen die net iets te lang blijven liggen en er niet echt meer appetijtelijk uit zien, maar wel nog goed van smaak zijn, zijn perfect voor een bananen smoothie. Die blenderen ook net wat makkelijker tot een gladde substantie dan verse net niet rijpe bananen.
Iemand moet de economie draaiende houden terwijl de rest van het land in de kroeg staatquote:
Jij ook!quote:![]()
Nog leuke dingen gekocht?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nieuwe winterjas, een trui, 2 broeken en laarsjesquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand moet de economie draaiende houden terwijl de rest van het land in de kroeg staat
[..]
Jij ook!![]()
Nog leuke dingen gekocht?![]()
![]()
![]()
zoo dan!quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nieuwe winterjas, een trui, 2 broeken en laarsjes![]()
![]()
goed geslaagd met shoppen
Van overgebleven groente kun je ook nog prima groente bouillon maken en invriezen!quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gooi best vaak fruit of groente wegOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Helemaal voorbereid voor de winter 👍quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nieuwe winterjas, een trui, 2 broeken en laarsjes
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zoo dan!![]()
goed geslaagd met shoppen
en nog appeltaart met koffie gehad
![]()
Zekerquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helemaal voorbereid voor de winter 👍al heb ik er geen zin in
![]()
![]()
Je bent weer helemaal klaar voor de winterquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nieuwe winterjas, een trui, 2 broeken en laarsjes![]()
![]()
oeh.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]en nog appeltaart met koffie gehad
Een zeer geslaagde dag dus.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja was erg leukquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeh.
Een zeer geslaagde dag dus.![]()
![]()
Nu heb ik zin in een verse appeltaart die net uit de oven komtquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]en nog appeltaart met koffie gehad
![]()
Oeh nomnomquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een verse appeltaart die net uit de oven komt![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: