Dat is alsnog meer nummers per uur denk ik dan, voor die 80s lijstquote:Op maandag 7 oktober 2024 08:29 schreef Tussle266 het volgende:
Vorig jaar 568. 80's waren er flink meer omdat er 2 uurtjes per dag extra waren. Dat liep in de 700.
Dat zou kunnen. Ik twijfel of die 80's nu tot 22.00 of tot 24.00 liep iedere dag. Dan zijn het er zelfs 4 meer per dag geweest, want deze loopt blijkbaar maar tot 20.00.quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is alsnog meer nummers per uur denk ik dan, voor die 80s lijst
24.00, Desiree sloot afquote:Op maandag 7 oktober 2024 08:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik twijfel of die 80's nu tot 22.00 of tot 24.00 liep iedere dag. Dan zijn het er zelfs 4 meer per dag geweest, want deze loopt blijkbaar maar tot 20.00.
Oh ja, dat was net nadat Veronica door de prins van Qatar was overgenomen.quote:
Dan zouden ze naar me geluisterd hebben! een Hoezee!quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Is de #161 van de laatste Top 2000 nu gewoon uit de 90's Top 573 gevallen
Ja dat zal het zijn. Nu nog wachten op die Top 00's danquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan zouden ze naar me geluisterd hebben! een Hoezee!
5 hier. Ik was erbij, ik weet dat de stemmers het fout hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:26 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Van mijn lijst hebben maar 8 nummers het gehaald
En dan wel deze MJ oorziekte erinquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:26 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Van mijn lijst hebben maar 8 nummers het gehaald
Die zal best eens top 10 kunnen staan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als zelfs de usual suspects van m'n stemlijst het niet halen. Voor de #163 van de afgelopen T2000 is ook al geen plek meer..
top 10 lijkt me hequote:Op maandag 7 oktober 2024 09:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als zelfs de usual suspects van m'n stemlijst het niet halen. Voor de #163 van de afgelopen T2000 is ook al geen plek meer..
Denk het niet. Stond vorig jaar 220 zag ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zal best eens top 10 kunnen staan.
Absurdquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk het niet. Stond vorig jaar 220 zag ik
Gelukkig krijg je JLo ervoor terug.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk het niet. Stond vorig jaar 220 zag ik
Je verlangt bijna naar de Bankzitters.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:33 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je JLo ervoor terug.
Tsja, de clips zijn helaas moeilijk zichtbaar vanuit het café.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jlo mag wel in week 53. Zalig uiteinde.
Een zoon die noemt Faber Pietquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marjolein gaat er voor zorgen dat deze tekst binnenkort weer klopt!1!!1
Cecilia nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Obladi oblada is toch uit de jaren 60?
Maar echt..waar zijn al die posts gebleven? Niet hier, niet in t T2K topic..geen resultaten op een apart topic..quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:38 schreef Tussle266 het volgende:
We hadden trouwens toch ook een eigen plek voor dit lijstje, waarom kan ik dat niet terugvinden?
Vorig jaar was deze lijst in november meen ik. Misschien in het top 80s topic?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar echt..waar zijn al die posts gebleven? Niet hier, niet in t T2K topic..geen resultaten op een apart topic..
Ik had serieus mn best nog gedaan om niet een enorme Kinklijst ervan te maken ook nogquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dan wel deze MJ oorziekte erin
Ik heb dat wel gedaan, het blijkt nodig.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik had serieus mn best nog gedaan om niet een enorme Kinklijst ervan te maken ook nog
Nederland is gewoon smakeloos.
In 2021 welquote:
Ach ja, er zijn gewoon teveel Nicks op de wereld blijkbaar. Die andere is dan dit jaar naar level 2 gegaan?quote:
Welke moet dat zijn?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:33 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn gewoon teveel Nicks op de wereld blijkbaar. Die andere is dan dit jaar naar level 2 gegaan?
Dat ga ik nu uitzoeken. Anders bel ik even naar Marseille om het te regelen.quote:
Stevie?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:33 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn gewoon teveel Nicks op de wereld blijkbaar. Die andere is dan dit jaar naar level 2 gegaan?
Geen wonder dat ik nicks kon vindenquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:37 schreef Tussle266 het volgende:
Het is Eric Carmen., Zit ook ic in, dus ic zat in de buurt.
Ja, is wel 1 van de grootste hits van de 90squote:Op maandag 7 oktober 2024 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat wel laag, ondanks dat het natuurlijk een vreselijk nummer is
Samen met die van Puppa Diddy Pop. Laten we hopen dat dat ook het enige is wat ze gemeen hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, is wel 1 van de grootste hits van de 90s
Pepsi Pop 1997 #neverforgetquote:
Deze stond er al, maar het zou me niet verbazen, dat heb ik al regelmatig aangehaald.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh krijgen we elk nummer van deze jongens?
Ah, 4:43..zal eens zoekenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er een edit-versie dan? Nooit gehoord
Ze hebben ook geen Nick, dus gaat lastig worden dit jaar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet echt een Houthi-bonus vooralsnog
Vind the key the secret dan nog wel te doen in het genrequote:Op maandag 7 oktober 2024 11:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze Eurodance meuk mag wel heel ver weg blijven van de Top 2000
meer eurodance juistquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Een hoezee bij The Universal gaat niet meer komen nee. Maar deze ook erg fijn inderdaadquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:11 schreef Tussle266 het volgende:
Omdat er vast niet veel meer komen, ben ik bereid deze een hoezee te geven.
Dat typeert juist de 90squote:Op maandag 7 oktober 2024 11:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als ze alleen de Fok-stemmen tellen staat The Universal ieder jaar top 10.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een hoezee bij The Universal gaat niet meer komen nee. Maar deze ook erg fijn inderdaad
Mja in deze lijst kan ik het beter hebben. In de top 2000 is 1x DJ Paul echt voldoende. En dan naast de happy gewoon nul eurodance.quote:
Bij dat liedje waarop ie niet zingt? Really?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:15 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb mezelf beloofd deze lijst maar een keer iets over Facda te zeggen, dus dat ruim ik nu even direct uit de weg.
Fok! is een smaakvol landquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als ze alleen de Fok-stemmen tellen staat The Universal ieder jaar top 10.
Ja dan kan het ook niet fout gaan. Dat leek me een solide plan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij dat liedje waarop ie niet zingt? Really?
Alleen die eerste twee platen is echt meer dan voldoende. Toen ze over die rennie begonnen kwam het maagzuur naar boven en was het klaar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:17 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dan heb ik het niet over die Meuk met Maan
Verder hebben ze echt prachtige teksten, hun muziek kan me echt ontroeren
Eigenlijk al bij die cd's doormidden brekenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen die eerste twee platen is echt meer dan voldoende. Toen ze over die rennie begonnen kwam het maagzuur naar boven en was het klaar.
Oral socks?quote:
Ik heb er al 2 van de 5 gehad en die andere 3 komen vandaag ook nog. Beetje een NPO Radio 5 toplijst van de 90's idee, zeg maar.quote:
Jij speelt ook graag de reddingsboei tochquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 van de 5 gehad en die andere 3 komen vandaag ook nog. Beetje een NPO Radio 5 toplijst van de 90's idee, zeg maar.
Happy Hour is heerlijk ja, maar meestal stellen ze je bloot aan die doodsaaie caravan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:23 schreef Tussle266 het volgende:
Toch kunnen al die sampleliedjes niet tippen aan Happy Hour.
Ja dat is ook weer zo. Toch is het wel maf dat die Norman daar onderdeel van was.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Happy Hour is heerlijk ja, maar meestal stellen ze je bloot aan die doodsaaie caravan.
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Edit: ik wil niet dat je liegt zie ik er niet in staan.
Nothing Compares to u en Thundrstruck zijn eruit gevallen tov van vorig jaar. Paul, de beste vriend van Mex zie ik niet staan, dus die komt er sowieso bij. De andere houd je van me tegoed. De overige 8 staan er nog alitjd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand enig idee wat er in de top 10 zal staan? Ben eens even wat bekende nummer 1 hits af gegaan uit de 90’s, maar die staan bijna allemaal betrekkelijk laag.
Edit: ik wil niet dat je liegt zie ik er niet in staan.
Oh ja, gewoon even de lijst van vorig jaar opzoeken natuurlijkquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nothing Compares to u en Thundrstruck zijn eruit gevallen tov van vorig jaar. Paul, de beste vriend van Mex zie ik niet staan, dus die komt er sowieso bij. De andere houd je van me tegoed. De overige 8 staan er nog alitjd.
Edit: de ongecontroleerde woede tegen de machine natuurlijk. Dus Rainbow in the sky en Killing in the name zijn de nieuwkomers.
Ach, Everlongquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nothing Compares to u en Thundrstruck zijn eruit gevallen tov van vorig jaar. Paul, de beste vriend van Mex zie ik niet staan, dus die komt er sowieso bij. De andere houd je van me tegoed. De overige 8 staan er nog alitjd.
Edit: de ongecontroleerde woede tegen de machine natuurlijk. Dus Rainbow in the sky en Killing in the name zijn de nieuwkomers.
Dat is toch onmogelijk, als laatstenachter in week 53quote:
Het bushokjessloop lied is flink gezakt zie ik. Daar reken je natuurlijk niet op. Maar zou Everlong 210 plaatsen stijgen, denk je?quote:
Wraak op Kink met het oog op Timgatequote:Op maandag 7 oktober 2024 14:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het bushokjessloop lied is flink gezakt zie ik. Daar reken je natuurlijk niet op. Maar zou Everlong 210 plaatsen stijgen, denk je?
Mocht het waar zijn, dan schiet ik confettikanonnen af. Niet voor de wraak maar wel voor Everlong.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wraak op Kink met het oog op Timgate
in 2022 had je nogwel de DAB bonus, maar vorig jaar is gewoon bizar laagquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In de Top 2000 zakte Everlong ooit 100 plekken omdat er opeens ook een akoestische versie in de keuzelijst werd opgenomen. Dat was hier niet eens het geval
Ik zou Everlong niet gek vinden. De mensen die bij de Top 2000 twijfelen tussen Everlong en The Pretender hebben nu dat dilemma niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:20 schreef Tussle266 het volgende:
Het zijn er dus 4. Paulus uit Oud-Beijerland is wel een zekere nieuwkomer. Dat liedje over Herman is er volgens mij ook 1. Everlong zou wel heel fascinerend zijn. Wat is er verder nog mogelijk?
Dat nieuwselement doet het hem wel, want de halve lijst doorkruisen is toch wel wat veel hoor, zelfs in zo'n kleinere lijst.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou Everlong niet gek vinden. De mensen die bij de Top 2000 twijfelen tussen Everlong en The Pretender hebben nu dat dilemma niet.
En Dave was in de stemweek in het nieuws met zijn buitenechtelijke kind.
Everlong gaat echt niet van 220 naar de Top 10 inderdaad. Learn To Fly zakt ook. Al is het heel lichtquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:20 schreef Tussle266 het volgende:
Het zijn er dus 4. Paulus uit Oud-Beijerland is wel een zekere nieuwkomer. Dat liedje over Herman is er volgens mij ook 1. Everlong zou wel heel fascinerend zijn. Wat is er verder nog mogelijk?
Met R.E.M. tenminste nog 1 fijne entree in de Top 10 danquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:28 schreef Tussle266 het volgende:
Overigens is Losing my Religion ook nergens te vinden. Die lijkt me iets waarschijnlijker. Dan zouden de 4 nieuwe in de top 10: Paulus. Facda en z'n maat, Williams, R en R.E.M. zijn.
Shackles werd uiteindelijk Pink Floyd. Bijna hetzelfdequote:Op maandag 7 oktober 2024 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
naja, bij de top 2000 stond Shackles uiteindelijk ook niet in de lijst, dus ik ga ervanuit dat er een verkeerd nummer in de lijst staat, want Everlong er helemaal niet in weiger ik te geloven.
Soort Aqua, maar dan met een iets minder lekker wijfquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:38 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje waterboarding. Jullie hadden dit uur niet zo moeten ophemelen. Eigenlijk stond hier Everlong, maar dat gaat dus nu niet door.
Te vaak gehoord neem ik aan, want Paradise is qua kwaliteit dan toch wel een van de betere in zijn oeuvrequote:Op maandag 7 oktober 2024 14:44 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Afgezien van dat Paradise gedrocht kan ik Gehaktbrood altijd prima hebben
Tenminste niet zo'n opgeblazen bombastisch Jim Steinman-nummer als de rest iddquote:Op maandag 7 oktober 2024 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te vaak gehoord neem ik aan, want Paradise is qua kwaliteit dan toch wel een van de betere in zijn oeuvre
One is in ons land nog een keer uitgebracht na de successen van Black Album. Zelfde als dat Dream On na de successen van Get a grip nog een keer uitgebracht is.Waarom staat Dream On er dan niet in? En waarom nummer 1-hits als Paint it, Black en the Joker niet?quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze kunnen Everlong wel op 70 doen, want een nummer uit 1988 op die plek slaat ook nergens op.
Nee. Te blije hoempapaquote:Op maandag 7 oktober 2024 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te vaak gehoord neem ik aan, want Paradise is qua kwaliteit dan toch wel een van de betere in zijn oeuvre
Niets tegen Donkey Kong he. He’s the leader of the bunch!quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:30 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is dus echt alles wat er mis is met dit land.
Daar sluiten we mee af begreep ik, maar in ieder geval een leuke verrassing.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beste nummer van de dag misschien wel deze
Dit klopt, tevens ook de laatste van de NPO Radio 5 Toplijst van de 90's. Dus dat komt mooi uit. De rest van de week heb ik stemplaatvrij.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar sluiten we mee af begreep ik, maar in ieder geval een leuke verrassing.
Ik denk dat vandaag mijn enige stemplaat is geweestquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit klopt, tevens ook de laatste van de NPO Radio 5 Toplijst van de 90's. Dus dat komt mooi uit. De rest van de week heb ik stemplaatvrij.
Go was wel een grote hit in NL op de Twin Peaks bandwagonquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo staat Go hier dan weer hoger dan Porcelain?
DIe mag wel naar de 00s lijstquote:
Om iets anders te doen dan radio luisteren?quote:
Daar kan je wel een ochtendje voor uittrekken vandaag volgens mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om iets anders te doen dan radio luisteren?
Alleen Fantasy is lekker met die Tom Tom Club samplequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mariah Carey, dat zouden ze permanent moeten verbieden.
Ik ben eigenlijk best blij met die Janet-bonus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Janet doet wel erg haar best om als Michael te klinken hier
Sweet Lullaby van Deep Forestquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik linkte Return to innocence altijd met een andere 90s-hit met inheemse zang, maar ik kan er echt niet meer opkomen welke dat nu was. Ik word oud.
Bingo! heldquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sweet Lullaby van Deep Forest
Vincent Bijlo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:40 schreef Tussle266 het volgende:
Is deze niet van Rammstein? Had Fransie dan op de plek van Paulus moeten zitten?
In plaats van Rammstein, Frans of Paul? Of gewoon allemaal op 1 hoop?quote:
Andrea.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In plaats van Rammstein, Frans of Paul? Of gewoon allemaal op 1 hoop?
Toch maar weer eens kijkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Kabouter Wesley is beter.
Het is sowieso raar dat Gold de laagste van allemaal is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat dat Simply Red-nummer van Prince hoger dan Gold?
Dat zou niet mogen nee. Gold kon ook nog eens op veel stemmen van R2 dj's rekenenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vermoed een ingreep om de hits wat meer uit te smeren over de weekquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zijn we in de jaren 90 snel klaar toch? Gold, Gold en Gold volgens mij. Dat zou de andere erboven alleen maar nog vreemder maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarmee ik bij hits Top 2000-hits bedoel
meer algemeen, zie ook Yesterdays vandaag boven Civil warquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan zijn we in de jaren 90 snel klaar toch? Gold, Gold en Gold volgens mij. Dat zou de andere erboven alleen maar nog vreemder maken.
Ah, zo. Dat soort dingen vind ik inderdaad ook raar. Net als top 2000 platen buiten de bovenste 400 .quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
meer algemeen, zie ook Yesterdays vandaag boven Civil war
Goh, maar dat is te moeilijk voor het plebs.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Marco's carrière is een kaartenhuis geblekeeeeeeeen
Jammer van die westcoast-eastcoast vetesquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jullie algehele vonnis over parlando?
Als Everybody's Free (To Wear Sunscreen) stemmer kan ik niet anders zeggen dat ik het meestal prima kan hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jullie algehele vonnis over parlando?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |