Nee die rust in de afronding mist hij gewoon. Hij creëert wel gigantisch veel uit situaties waaruit anderen niets creëren.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch speelde hij niet slecht, hij moet alleen een keer gaan scoren. Ook dat gaat wel komen, al zal hij nooit echt een topscorer gaan worden vrees ik.
dat zag je ook bij de 1-0 iddquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee die rust in de afronding mist hij gewoon. Hij creëert wel gigantisch veel uit situaties waaruit anderen niets creëren.
Wat is jouw mening hierover, René?quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:caland
Plan A, of wel kansen daadwerkelijk afmaken?quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:32 schreef manny het volgende:
We hebben een plan B. Nou plan A nog even aanscherpen .
Zie nu het interview met Weghorst en hij zegt letterlijk dat die wel een klik heeft met Gaaei ook al in de trainingen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:35 schreef Scorpie het volgende:
Prima aanval, Weghorst en Gaaei prima tandem zo.
Die 3 wedstrijden max 1 punt op deze manier..quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:59 schreef PicoMMP het volgende:
Behoorlijk saaie pot tot de 1-1. Jammer dat het allemaal zo laat beslist wordt, maar wel fijn dát het gebeurt.
Ajax en het slotoffensief. Het was altijd een leuke rubriek. Met Wout heb je wel een wapen.
Ben benieuwd naar dit seizoen. Na de interlands krijgen we Feyenoord, PSV en Twente en dan weten we waar we staan. Het kan wel eens heel spannend gaan worden om de plekken 2 tot en met 6.
Voorheen kreeg je ze tegen in de blessuretijd. Dit is ook niet ideaal maar ik zou wel willen beweren dat dit vooruitgang is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:59 schreef PicoMMP het volgende:
Behoorlijk saaie pot tot de 1-1. Jammer dat het allemaal zo laat beslist wordt, maar wel fijn dát het gebeurt.
Ajax en het slotoffensief. Het was altijd een leuke rubriek. Met Wout heb je wel een wapen.
Ben benieuwd naar dit seizoen. Na de interlands krijgen we Feyenoord, PSV en Twente en dan weten we waar we staan. Het kan wel eens heel spannend gaan worden om de plekken 2 tot en met 6.
Vind vooralsnog vooral dat we er al met z’n allen keihard geen recht op hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:59 schreef PicoMMP het volgende:
Het kan wel eens heel spannend gaan worden om de plekken 2 tot en met 6.
je krijgt veel minder doelpunten tegen en je creeert meer kansen. Dus vooruitgang ja, ideaal vooralsnog niet gezien het totale plaatje.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voorheen kreeg je ze tegen in de blessuretijd. Dit is ook niet ideaal maar ik zou wel willen beweren dat dit vooruitgang is.
Mwah, 2e plek zal wel naar Feyenoord gaan, Twente, Utrecht, AZ, Ajax gaan vechten voor de 3e plek.quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:41 schreef Black-Death het volgende:
PSV is er wel vandoor, daaronder is het een loterij
Nou zo stabiel vind ik het daar anders ook niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah, 2e plek zal wel naar Feyenoord gaan, Twente, Utrecht, AZ, Ajax gaan vechten voor de 3e plek.
Die Vaessen hield er gisteren sowieso wel een paar ballen heel goed uit. Prima doelman.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vond die penalty van Branco trouwens niet slecht ingeschoten. Echt een geweldige redding van de keeper.
Ik vind in alle objectiviteit zo'n overwinning van Ajax niet echt mazzel. Als je er zo'n slotoffensief uitperst en je creëert in de slotfase nog een stuk of 3 enorme kansen dan is het natuurlijk niet gek dat er nog 1 of 2 invliegen. Dat hij laat valt klopt, maar dat heeft niet echt met mazzel te maken. Het zou eerder geluk zijn geweest als Groningen deze kansen nog had overleefd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij mazzelden gisteren ook 3x in de blessuretijd, laat gaan joh
heeft zich waarschijnlijk klem gezopen nadat de tv uit het raam is gekieperdquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik neem aan dat @:Caland ook genoten heeft van de Wout Show.
Winnen wel gewoon hun topwedstrijden deze week. Kan alleen maar beter gaan daar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou zo stabiel vind ik het daar anders ook niet.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:51 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey zal zich kut voelen nu beide concurrenten wel scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |