SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax | Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Als iedereen jou schopt en aan je shirt gaat hangen als een luiaard zou je het spelletje ook niet meer zo leuk vinden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:29 schreef Heeinz het volgende:
Misschien moet Brobbey stoppen met alleen maar te treuren en sjokken en gewoon gaan voetballen
Dan zou ik een andere sport gaan zoekenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Als iedereen jou schopt en aan je shirt gaat hangen als een luiaard zou je het spelletje ook niet meer zo leuk vinden.
hoe moet hij de rol als spits bij Ajax invullen volgens jou?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zou ik een andere sport gaan zoeken
Net als Kanu een paar sleepbewegingen eruit gooien en je poten daarbij brekenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe moet hij de rol als spits bij Ajax invullen volgens jou?
Het zou wel grappig zijn als hij een keer een goal maakt bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe moet hij de rol als spits bij Ajax invullen volgens jou?
zou wel leuk zijn idd en aan de afwerking moet wel gewerkt worden, krijgt van de flanken wel te weinig ballen denk ik. Em dat sleuren heeft een doel waaruit ook de 1-0 ontstaat trouwens.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als hij een keer een goal maakt bijvoorbeeld
Ik zeg ook niet dat hij niet moet sleurenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn idd en aan de afwerking moet wel gewerkt worden, krijgt van de flanken wel te weinig ballen denk ik. Em dat sleuren heeft een doel waaruit ook de 1-0 ontstaat trouwens.
Heeft ie een peuk in zijn bek en een broodje kroket in zijn hand?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:18 schreef Heeinz het volgende:
Van den Boomen doet me nu een beetje denken aan Theo Janssen toen die op 6 stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die user die toen zei dat hij in potentie beter is dan Haaland
Naam en rugnummer.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die user die toen zei dat hij in potentie beter is dan Haaland
Dit al helemaal nietquote:
Die is gebanned toch neem ik aan?quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
Als je het nou een keer doet bij een ruime voorsprong oke, maar bij een gelijke stand snap ik er niks vanquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:32 schreef RipCity het volgende:
Lekker in 87’ste minuut weg om op tijd bij de FEBO te zijn. Goal missen ook
Die moet hij verkeerd hebben geraakt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:41 schreef Scorpie het volgende:
Die voorzet van Gaaei was wel briljant zeg.
Zoals user Wertha die om 18:39 vanuit de arena een post wist te plaatsen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:39 schreef Wertha het volgende:
Lekker voor die smerige successupporters die de club in de steek lieten.
Heeft er ook genoeg verprutst om te oefenenquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:41 schreef Scorpie het volgende:
Die voorzet van Gaaei was wel briljant zeg.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals user Wertha die om 18:39 vanuit de arena een post wist te plaatsen.
De perfecte supporter Caland dropt even een bommetje hierquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat dan blijf je. Punt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor is de slechtste speler in de selectie van Ajax, samen met Rensch. De vraag is vooral waarom deze twee prutsers maar opgesteld blijven worden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Brobbey en Weghorst lijkt me ook een prima duo. Brobbey altijd aanspeelbaar en laat anderen vnl scoren en Wout die daar dan profiteert.
Gaaei die wel snapt dat je ballen voor moet geven als je Weghorst voorin hebt lopen, Taylor die vanaf de achterlijn zelf wel scoren
Ik vind niet echt dat je daar als teletekstsupporter een mening over mag hebben.quote:
Ajax Leverkusenquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnen door wat goals in de blessuretijd. Ajax is terug allen!
Ziedend!quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnen door wat goals in de blessuretijd. Ajax is terug allen!
Wij mazzelden gisteren ook 3x in de blessuretijd, laat gaan johquote:
prima toch. Zal ook gewoon beter moeten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:51 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey zal zich kut voelen nu beide concurrenten wel scoren
Toch speelde hij niet slecht, hij moet alleen een keer gaan scoren. Ook dat gaat wel komen, al zal hij nooit echt een topscorer gaan worden vrees ik.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:51 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey zal zich kut voelen nu beide concurrenten wel scoren
vorig seizoen 30 wedstrijden 18 goals em 8 assists. Kan het dus wel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch speelde hij niet slecht, hij moet alleen een keer gaan scoren. Ook dat gaat wel komen, al zal hij nooit echt een topscorer gaan worden vrees ik.
En hoeveel opgelegde kansen gemist?quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vorig seizoen 30 wedstrijden 18 goals em 8 assists. Kan het dus wel.
Teveel voor mijn gevoel. Heb ik al aangegeven. Jij hebt vast een lijstje daarvan?quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoeveel opgelegde kansen gemist?
Helaas niet.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Teveel voor mijn gevoel. Heb ik al aangegeven. Jij hebt vast een lijstje daarvan?
Zo kijkt @Caland inderdaad na een succesvol volbrachte taak bij de dagbesteding.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:caland
ongetwijfeld.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas niet.
Maar geeft niet. Brobbey kan best van waarde zijn en wat leren dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |