Ajax moet nog beginnenquote:
Nee niet echt ... Matje wordt in iets meer dan een jaar 3x wereldkampioen ... als alles goed gaatquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt ... Matje wordt in iets meer dan een jaar 3x wereldkampioen ... als alles goed gaat
Toch netjesquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt ... Matje wordt in iets meer dan een jaar 3x wereldkampioen ... als alles goed gaat
Man U. was ook drama. Ten Hag mazzel op het laatst.quote:
quote:
Zoeken naar soury is een Nederlandse film uit 1987 van Rudolf van den Bergquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goeie film ofzo, waar is soury als je haar nodig hebt?
Laten we vooral Yolanda niet vergetenquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoeken naar soury is een Nederlandse film uit 1987 van Rudolf van den Berg
Ze hebben gewoon gewonnen zie ikquote:
FTFYquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon met heel veel moeite gewonnen zie ik![]()
Eerst maar eens gewoon winnen dan komt dat betere spel wel erbijquote:
Zodra winnen weer 'gewoon' wordt bedoel je?quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst maar eens gewoon winnen dan komt dat betere spel wel erbij
Ik ben tevreden
Dat is wel de beste aankoop van de laatste jaren denk ikquote:
Of Farioli?quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel de beste aankoop van de laatste jaren denk ik
Too soonquote:
Maar dat is dus nu al overtuigend geblekenquote:
Dat vind ik Farioli dus nog meer.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dat is dus nu al overtuigend gebleken
Okquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vind ik Farioli dus nog meer.
Als je kijkt naar de selectie en ziet dat die ten opzicht van vorig jaar amper is veranderd. Er zijn eigenlijk alleen mensen weggegaan op Weghorst, Klaasen en Traore na.
En dan toch die grote stappen vooruit ......
Komt er nog een aan begreep ikquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Die woei in de VS afgelopen week was ook wel goed raak he,
zie steeds meer beelden voorbij komen
Dat is wel irritantquote:
Hierheen mogelijk ook, donderdag kan ie er zijn.quote:
Aso's.quote:
Ik zie er genoeg, maar nooit meer in de trein. Op perrons nog wel eensquote:
wat kost een sigaret tegenwoordig per stuk ?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie er genoeg, maar nooit meer in de trein. Op perrons nog wel eens
Een uur van je leven, heb ik wel eens gehoordquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
wat kost een sigaret tegenwoordig per stuk ?
Tabak weer duurder: pakje sigaretten voortaan 11 euro, shag 24 euro. Sigaretten en shag zijn vandaag opnieuw duurder geworden. Door de nieuwe accijnsverhoging kost een pakje van twintig sigaretten nu gemiddeld 11,10 euro. Dat was zo'n 9 euro.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
wat kost een sigaret tegenwoordig per stuk ?
Vind ik ook aso, ga lekker een paar meter verderop staan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
Laatst bij de bushalte op het station stonden er een stuk of 5 om me heen te roken (wat daar helemaal niet mag).
Ik had geen zin om daar nog een half uur tussen te staan dus ik ben maar gaan lopen.
Waar de bussen staan op het CS Amsterdam mag je vanaf 1 november meer roken. Ik heb daar regelmatig gestaan en dacht dat het al lang niet meer mocht. En zag de buschauffeurs altijd wel roken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik ook aso, ga lekker een paar meter verderop staan.
En ik vond het vroeger al duur toen het tussen de 3-4 Ī was ..quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Tabak weer duurder: pakje sigaretten voortaan 11 euro, shag 24 euro. Sigaretten en shag zijn vandaag opnieuw duurder geworden. Door de nieuwe accijnsverhoging kost een pakje van twintig sigaretten nu gemiddeld 11,10 euro. Dat was zo'n 9 euro.
Daarom mag er in de trein niet meer gerookt worden. De conducteur heeft recht op een rookvrije werkplek.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar de bussen staan op het CS Amsterdam mag je vanaf 1 november meer roken. Ik heb daar regelmatig gestaan en dacht dat het al lang niet meer mocht. En zag de buschauffeurs altijd wel roken.
Het verbod is er gekomen op verzoek van het GVB en busmaatschappij EBS om voor buschauffeurs een rookvrije werkplek te creëren.
Dat snap ik ook welquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom mag er in de trein niet meer gerookt worden. De conducteur heeft recht op een rookvrije werkplek.
Jaquote:
Ajax supporters ook nogquote:
Altijd lekker om weer thuis te komen.quote:
quote:
Lekker idd. Zo stukje wandelen.quote:
quote:
Is ook van voor jouw tijd ..quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mij zegde die naam eigenlijk niet zoveel
Klassiek Ajaxquote:
Dat is wel veel zegquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:46 schreef D. het volgende:
Videoland heeft mijn aboprijs met meer dan 300% verhoogd
Ja dat was een beetje wel zijn toevoeging om het recept compleet te makenquote:
Ik viel binnen met mijn opmerking, maar zag dat het een rouwtopic was, dus had mijn reactie maar weer verwijderdquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Reageer jij nu op een verwijderd bericht? Of doet FOK! weer raar?
[ afbeelding ]
D. Heeft het bericht verwijderdquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Reageer jij nu op een verwijderd bericht? Of doet FOK! weer raar?
[ afbeelding ]
Is toch niet nodig..quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik viel binnen met mijn opmerking, maar zag dat het een rouwtopic was, dus had mijn reactie maar weer verwijderd
Kan er wel bij hoorquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik viel binnen met mijn opmerking, maar zag dat het een rouwtopic was, dus had mijn reactie maar weer verwijderd
Dit gaat pas een rouwtopic gevenquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:07 schreef pullup het volgende:
OefEn ze zijn net aan het herstellen van Helene
[ x ]
quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Bij deze dan:
Omdat je een gratis code gehad hebt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Bij deze dan:
Nee, die gratis code heb ik weggegevenquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat je een gratis code gehad hebt?
Dat clubje had Hans in elkaar gedraaid?quote:
Je mag wel direct opzeggen nu he.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die gratis code heb ik weggegeven
Kennelijk hebben ze van alle abo's de prijzen verhoogd, dus mijn 0.99 is naar 3.99 gegaan.
Nog steeds goedkoper dan het goedkoopste abo wat je nieuw af kunt sluiten (5.99), maar toch...
Ja. Hij schreef ook de muziek.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat clubje had Hans in elkaar gedraaid?
Ik heb het nagevraagd, ik mag het nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag wel direct opzeggen nu he.
Niet dat je er wat aan hebt, maar he, het mag wel.
Patty heeft er een goed pand aan de Amstel aan over gehoudenquote:
Ook leuk maar nu geen zin inquote:
quote:
omg knettergekquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:39 schreef pullup het volgende:
Beetje tof lopen doen, er zitten gewoon gaatjes uitgehouwen in die rots
[ x ]
So you're up next?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:39 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Dat zou mij ook nog wel lukken, denk ik. (Tot waar het filmpje eindigt.)quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:39 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Ja dat stukje recht omhoog dat ze nu net niet laten zien lijkt me het pittigst.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zou mij ook nog wel lukken, denk ik. (Tot waar het filmpje eindigt.)
Maar dat ga ik niet ongezekerd doen.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat stukje recht omhoog dat ze nu net niet laten zien lijkt me het pittigst.
Omlaag lijkt me al lastiger ( tenminste in 1 stuk)
Oh ja. Omlaag is altijd lastiger.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat stukje recht omhoog dat ze nu net niet laten zien lijkt me het pittigst.
Omlaag lijkt me al lastiger ( tenminste in 1 stuk)
Wat is er nou weer lastig aan omlaag?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh ja. Omlaag is altijd lastiger.
Weten waar je je voeten kan plaatsen. Dat zie je niet goed.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer lastig aan omlaag?
Al die rare overbodigheden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weten waar je je voeten kan plaatsen. Dat zie je niet goed.
quote:
quote:
Zo! hoe zwaar zou die zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:58 schreef D. het volgende:
Nog een vogeltje
https://www.facebook.com/share/1bxj4wKqhgjvxax1/?mibextid=WC7FNe
Rustaaaghquote:
Ik heb wel een goed dagjequote:
Ik denk niet te vretenquote:
Is het een nepperd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:58 schreef D. het volgende:
Nog een vogeltje
Oehoequote:
Stamppotje prei met wat paprika erdoor en een rundervinkjequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat ga je naar binnen schuiven?
Smakelijk alvast.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Stamppotje prei met wat paprika erdoor en een rundervinkje
Jij ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
Maar laten we niet vergeten waar de schuld ligt.ABN-AMRO kon er ook wat van. Wacht al ruim een jaar op die compuhsasieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.abnamro.nl/nl(...)regeling/uitleg.htmllove & heet
Goedemorgenquote:
Dat is een AI vogeltjequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:58 schreef D. het volgende:
Nog een vogeltje
Die orkaan die nu naar Florida komt is wel echt eng aan het worden he.quote:
Het is niet best neequote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die orkaan die nu naar Florida komt is wel echt eng aan het worden he.
Devies daar is nu, ga weg of ga dood
Als je weerman dit doet, rennen ............quote:
Iddquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je weerman dit doet, rennen ............
Beetje regen moeten jullie kunnen hebben vind ikquote:
Yep, maar ja, het KAN wel 50 mm worden he.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje regen moeten jullie kunnen hebben vind ik
Komt dan vanzelf weer onze kant opquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, maar ja, het KAN wel 50 mm worden he.
KAN, kan natuurlijk ook gewoon niet.
En zo wel, dan ligt er iets meer regen dan anders.
Dan regent het rozenblaadjesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
Code roze zou ook wel een keer leuk zijn
Dat is tegenwoordig toch een hele maand in Amsterdamquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
Niet alles dat al op de grond is gevallenquote:
Maar ik wil het NU!!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig toch een hele maand in Amsterdam
quote:
Dat komt ook niet bij jou tochquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet alles dat al op de grond is gevallen
Maar wel onze kant opquote:
Ik zit iets op YouTube te kijken en jouw reactie past daar zo erg inquote:
Spannond hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit iets op YouTube te kijken en jouw reactie past daar zo erg in![]()
Oranje!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
Jij gunt Marc nog meer regen>?quote:
T is best heel grappig,quote:
Oh jeequote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is best heel grappig,
over de verschillen tussen man en vrouw ......
Is het ook niet,quote:
Oh nou grappig is altijd goedquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het ook niet,
en aan de andere kant weer grappig
Ik ben inderdaad benieuwd naar de afterpicsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die autos worden door het huis geslingerd
Die zijn er nooit ... maar het is ook nog maar de vraag waar dit huis staat natuurlijk ... en hoe erg het daar toeslaatquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad benieuwd naar de afterpics
En, heb je nog iemand gevonden?quote:
Ik zal voor je duimenquote:
Ow doen ze die ook bij de Domino'squote:
Dit gezien? Die woei daar in Florida uit een ander standpunt:quote:
Ze hebben tegenwoordig combi boxen.quote:
Gigquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gezien? Die woei daar in Florida uit een ander standpunt:
Gigantisch is ie jaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gezien? Die woei daar in Florida uit een ander standpunt:
Vandaag nog, daar in lokale tijd dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:05 schreef pullup het volgende:
Morgenochtend zal hij wel aan land zijn gekomen
Goedemorgenquote:
Heftig hoor, zag van de week die man die het weerbericht vertelde dit huilend doen.quote:
Soms valt het mee als ze er van te voren zoveel tamtam over maken. Hoop in dit geval ookquote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heftig hoor, zag van de week die man die het weerbericht vertelde dit huilend doen.
Hopelijk valt het allemaal mee.
Hoorde al wel dat er dode gevallen zijn, hoeveel was nog niet bekend.
Dat hoop ik ook. Maar er zullen altijd eigenwijze tussen zitten. Was net een man op tv die thuis blijft. Had een hele voorraad voedsel in geslagen. Ook in de vriezer. Zonde als de stroom uitvaltquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Soms valt het mee als ze er van te voren zoveel tamtam over maken. Hoop in dit geval ook
Ze praten nu over Cat. 3 ipv 5 .. das toch al een stuk minder..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Soms valt het mee als ze er van te voren zoveel tamtam over maken. Hoop in dit geval ook
Categorie 1 inmiddels, maar dat gaat over windsnelheid. Er zijn ook overstromingen en vloedgolven.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze praten nu over Cat. 3 ipv 5 .. das toch al een stuk minder..
Ja dat is geen storm meer te noemen danquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Categorie 1 inmiddels, maar dat gaat over windsnelheid. Er zijn ook overstromingen en vloedgolven.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is geen storm meer te noemen dan
Dat is dus niet windkracht 1 he. In een categorie 1 orkaan heb je nog steeds winden van 119-153 km/uquote:Een orkaan van categorie 1 wordt beschouwd als een orkaan met zeer gevaarlijke wind die bomen met ondiepe wortels omver kan werpen, huizen kan beschadigen, en grote schade aan elektriciteitsleidingen kan veroorzaken.
Naja klein stormpje danquote:
Nou ja ze deden al een week alsof het echt DE tropische storm van de eeuw zou zijn überhaupt ever ooit. Dit soort units hebben we hier ook genoegquote:
Het was ook DE storm afgelopen week. Ze hebben alleen geluk gehad dat hij op tijd afzwakte.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja ze deden al een week alsof het echt DE tropische storm van de eeuw zou zijn überhaupt ever ooit. Dit soort units hebben we hier ook genoeg
Jij zou toch ook gewoon gaan trainen met je roeiers?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:54 schreef pullup het volgende:
Kijk deze gaat gewoon even joggen tussendoor
[ x ]
Getsiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
Haai in nood, helpen of niet?
Je weet nooit wat je vind in dat beest![]()
![]()
https://www.hln.be/buiten(...)e-duikster~a816bd30/
Soms zijn ze eigenwijs, of ikquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zou toch ook gewoon gaan trainen met je roeiers?
IK WIL BOWLENquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
En minigolf, vinden jullie da leuk?
Ik heb een schijthekel aan zeeleeuwen, kutbeesten!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar in de dierentuin is wel een leuk zeeleeuwtje geboren.
Booooringquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
Alleen bij hole-in-onequote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
Oh verkeerde topicquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat wil jij dan doen met het 40+-uitje?
Drievliet?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat wil jij dan doen met het 40+-uitje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |