Ajax moet nog beginnenquote:
Nee niet echt ... Matje wordt in iets meer dan een jaar 3x wereldkampioen ... als alles goed gaatquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt ... Matje wordt in iets meer dan een jaar 3x wereldkampioen ... als alles goed gaat
Toch netjesquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt ... Matje wordt in iets meer dan een jaar 3x wereldkampioen ... als alles goed gaat
Man U. was ook drama. Ten Hag mazzel op het laatst.quote:
quote:
Zoeken naar soury is een Nederlandse film uit 1987 van Rudolf van den Bergquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goeie film ofzo, waar is soury als je haar nodig hebt?
Laten we vooral Yolanda niet vergetenquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoeken naar soury is een Nederlandse film uit 1987 van Rudolf van den Berg
Ze hebben gewoon gewonnen zie ikquote:
FTFYquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon met heel veel moeite gewonnen zie ik![]()
Eerst maar eens gewoon winnen dan komt dat betere spel wel erbijquote:
Zodra winnen weer 'gewoon' wordt bedoel je?quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst maar eens gewoon winnen dan komt dat betere spel wel erbij
Ik ben tevreden
Dat is wel de beste aankoop van de laatste jaren denk ikquote:
Of Farioli?quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel de beste aankoop van de laatste jaren denk ik
Too soonquote:
Maar dat is dus nu al overtuigend geblekenquote:
Dat vind ik Farioli dus nog meer.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dat is dus nu al overtuigend gebleken
Okquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vind ik Farioli dus nog meer.
Als je kijkt naar de selectie en ziet dat die ten opzicht van vorig jaar amper is veranderd. Er zijn eigenlijk alleen mensen weggegaan op Weghorst, Klaasen en Traore na.
En dan toch die grote stappen vooruit ......
Komt er nog een aan begreep ikquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Die woei in de VS afgelopen week was ook wel goed raak he,
zie steeds meer beelden voorbij komen
Dat is wel irritantquote:
Hierheen mogelijk ook, donderdag kan ie er zijn.quote:
Aso's.quote:
Ik zie er genoeg, maar nooit meer in de trein. Op perrons nog wel eensquote:
wat kost een sigaret tegenwoordig per stuk ?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie er genoeg, maar nooit meer in de trein. Op perrons nog wel eens
Een uur van je leven, heb ik wel eens gehoordquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
wat kost een sigaret tegenwoordig per stuk ?
Tabak weer duurder: pakje sigaretten voortaan 11 euro, shag 24 euro. Sigaretten en shag zijn vandaag opnieuw duurder geworden. Door de nieuwe accijnsverhoging kost een pakje van twintig sigaretten nu gemiddeld 11,10 euro. Dat was zo'n 9 euro.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
wat kost een sigaret tegenwoordig per stuk ?
Vind ik ook aso, ga lekker een paar meter verderop staan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
Laatst bij de bushalte op het station stonden er een stuk of 5 om me heen te roken (wat daar helemaal niet mag).
Ik had geen zin om daar nog een half uur tussen te staan dus ik ben maar gaan lopen.
Waar de bussen staan op het CS Amsterdam mag je vanaf 1 november meer roken. Ik heb daar regelmatig gestaan en dacht dat het al lang niet meer mocht. En zag de buschauffeurs altijd wel roken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik ook aso, ga lekker een paar meter verderop staan.
En ik vond het vroeger al duur toen het tussen de 3-4 ¤ was ..quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Tabak weer duurder: pakje sigaretten voortaan 11 euro, shag 24 euro. Sigaretten en shag zijn vandaag opnieuw duurder geworden. Door de nieuwe accijnsverhoging kost een pakje van twintig sigaretten nu gemiddeld 11,10 euro. Dat was zo'n 9 euro.
Daarom mag er in de trein niet meer gerookt worden. De conducteur heeft recht op een rookvrije werkplek.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar de bussen staan op het CS Amsterdam mag je vanaf 1 november meer roken. Ik heb daar regelmatig gestaan en dacht dat het al lang niet meer mocht. En zag de buschauffeurs altijd wel roken.
Het verbod is er gekomen op verzoek van het GVB en busmaatschappij EBS om voor buschauffeurs een rookvrije werkplek te creëren.
Dat snap ik ook welquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom mag er in de trein niet meer gerookt worden. De conducteur heeft recht op een rookvrije werkplek.
Jaquote:
Ajax supporters ook nogquote:
Altijd lekker om weer thuis te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |