SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 06-10-2024 11:21:01 ]Smile, it's free therapy.![]()
Hey Birdiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat is dit voor een TT smiley codes werken niet in een TT
quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dit voor een TT wat betekend![]()
en )+
ik wist niet dat smileys het niet doen in de TT
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Allichtquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik wist niet dat smileys het niet doen in de TT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus... volgens mij nooit eerder daar zelf een smiley in gezet ook.quote:
sowieso vernaggel ik de tt vaker al gaat het de laatste tijd goed
Na al die jaren weet je dat nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik wist niet dat smileys het niet doen in de TT
![]()
![]()
![]()
![]()
Het werd weer eens tijdquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Serieus... volgens mij nooit eerder daar zelf een smiley in gezet ook.
sowieso vernaggel ik de tt vaker al gaat het de laatste tijd goed![]()
![]()
O oke, het is je vergeven danquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kom pas 1.5 jaar in DTSpost pas 2 jaar op FOK! volgens mij.
Hoi het boeit me nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Hoi.
Zou Giorgia Meloni 'em weleens in de poeperd hebben gehad?
Dat lijkt me lekker!quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Alleen voor hele lieve mensen! Ook een bakkie soep straks?![]()
![]()
Jaaah, vanochtend laatste verf erop gesmeerd, dus nu heb ik het als klaar bestempeldquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe is het verven gegaan? is het een mooie kleur geworden?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ben je blij met het resultaat?quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, vanochtend laatste verf erop gesmeerd, dus nu heb ik het als klaar bestempeld
Jazeker!quote:
Al was ik wat lui en heb ik niet afgeplakt, waardoor de overgang naar de witte muur een beetje lelijk geworden is
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik haal ze eruit voor je, ook een bakkie voor jou straksquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd niet van ballen in mijn soep![]()
![]()
Gewoon bestempelen als bewust en dus kunst.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker!
Al was ik wat lui en heb ik niet afgeplakt, waardoor de overgang naar de witte muur een beetje lelijk geworden is
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Heb je geen wit meer over zodat je het eventueel wat kunt bijwerken?quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker!
Al was ik wat lui en heb ik niet afgeplakt, waardoor de overgang naar de witte muur een beetje lelijk geworden isSmile, it's free therapy.![]()
Ik heb nog wel wat wits overquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je geen wit meer over zodat je het eventueel wat kunt bijwerken?![]()
![]()
Waarom een zelf bolk dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil je geen punckten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik haal ze eruit voor je, ook een bakkie voor jou straks
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: