SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bekker lolken toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Ik ga slapen.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Tja och?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik had geen tt
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Da's weer eens wat anders, dat je géén TT had.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik had een leuke letterswap ontdekt recentelijk, schetenwapperquote:daar moest ik iets te hard om lachen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker happen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Al je kleega's zo van:"Wat lacht die nu?quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had een leuke letterswap ontdekt recentelijk, schetenwapperdaar moest ik iets te hard om lachen
".
Paar jaar geleden kreeg een bevriend stel een jongetje die nogal, eh, de neiging tot overgewicht van zijn moeder had geërfd, en toen zei moeders een keer iets van:"Och kijk 'm op onderzoek uit zijn! Het is echt een kleine wetenschapper!".
Maat van me:"Op onderzoek naar voedsel ja.... Tis meer een kleine 'vretenschapper'!".
Ik zweer je dat ik zelden meer moeite heb gehad om m'n bier binnen te houden.
Moest lachenquote:Op zondag 6 oktober 2024 02:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al je kleega's zo van:"Wat lacht die nu?".
Paar jaar geleden kreeg een bevriend stel een jongetje die nogal, eh, de neiging tot overgewicht van zijn moeder had geërfd, en toen zei moeders een keer iets van:"Och kijk 'm op onderzoek uit zijn! Het is echt een kleine wetenschapper!".
Maat van me:"Op onderzoek naar voedsel ja.... Tis meer een kleine 'vretenschapper'!".
Ik zweer je dat ik zelden meer moeite heb gehad om m'n bier binnen te houden.![]()
![]()
Ja, ik ook dus.quote:![]()
Arm jong wel
Zeg nou wat je als sneer interpreteerde want ik ben me echt van geen kwaad bewust.quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gooi jezelf ajb weg daar in Crooswijk, doe een snuifje erachteraan. Dat is jouw ding.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hij groeit hard momenteel en is zijn overgewicht dus 'uitgegroeid' maar de aanleg zal er wel blijven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien droogt hij nog goed op"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als iemand zich van iets kwaads bewust is, dan ben jij het wel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeg nou wat je als sneer interpreteerde want ik ben me echt van geen kwaad bewust.
Hou er maar over op verder. Je bent serieus de moeite niet waard.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2024 02:24:54 ]![]()
Gezonde voeding en sporten helptquote:Op zondag 6 oktober 2024 02:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij groeit hard momenteel en is zijn overgewicht dus 'uitgegroeid' maar de aanleg zal er wel blijven.![]()
![]()
Dat moet ik ook eens gaan doen tegen mijn eigen overgewicht ja
Geen last vanquote:Op zondag 6 oktober 2024 02:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat moet ik ook eens gaan doen tegen mijn eigen overgewicht ja![]()
![]()
Van mijn overgewicht? Snap ikquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 919 / +156 / +0 / 1423 / 1617
2. Lovely / 202 / +41 / +0 / 830 / 967
3. devzero / 195 / +6 / +0 / 234 / 298
4. AardappelSchotel / 188 / +13 / +0 / 818 / 960
5. KillemWieft / 152 / +13 / +0 / 85 / 145
6. ieniminimuis / 130 / +7 / +0 / 392 / 447
7. JustinK / 129 / +57 / +0 / 877 / 944
8. Pinnenmutske / 111 / +38 / +0 / 260 / 324
9. Sally / 102 / +4 / +0 / 122 / 169
10. mario390 / 96 / +1 / +0 / 75 / 116
11. loveyoulongtime / 95 / +32 / +10 / 464 / 525
12. MizzezAmy / 91 / +12 / +3 / 664 / 747
13. kree / 81 / +63 / +0 / 311 / 370
14. hemarookworst / 77 / +3 / +1 / 230 / 277
15. Grrrrrrrr / 75 / +2 / +16 / 116 / 146
16. Kissingbird / 73 / +25 / +0 / 435 / 494
17. gebrokenglas / 68 / +12 / +1 / 316 / 344
18. marc0871 / 52 / +0 / +0 / 70 / 100
19. KoningWouter / 44 / +10 / +0 / 78 / 94
20. mascara-klodder / 38 / +0 / +9 / 56 / 77SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dolletjes, vooral als iedereen er op zou flikkeren en mij gewoon mijn gang zou laten gaan en die taffusmuziek uit stond.
Ik ben serieus nog nooit in een sportschool geweest, geen idee wat voor muziek ze daar draaien.quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dolletjes, vooral als iedereen er op zou flikkeren en mij gewoon mijn gang zou laten gaan en die taffusmuziek uit stond.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2024 02:33:14 ]![]()
Ook goed.quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als iemand zich van iets kwaads bewust is, dan ben jij het wel.
Hou er maar over op verder. Je bent serieus de moeite niet waard.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je bent de enige niet.quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit in een sportschool geweest, geen idee wat voor muziek ze daar draaien.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Doorgaans kutmuziek, die tegemoet komt aan de grootste gemene deler van de muzieksmaak. Dus eigenlijk vindt bijna niemand het te pruimen waarschijnlijk
Ik heb wel physio gehad. Telt dat?
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
En hoeveel dagen in de week ben jij in de sportschool bezig?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee wat de muzieksmaak is daar.quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doorgaans kutmuziek, die tegemoet komt aan de grootste gemene deler van de muzieksmaak. Dus eigenlijk vindt bijna niemand het te pruimen waarschijnlijk![]()
Persoonlijk denk ik dat het trainen allemaal veel beter zou gaan als ze gewoon snoeiharde techno draaiden. Of taffusharde metal.![]()
Dat zou bij mij niet werken. Misschien omdat ik dan hard wegloop.
Wel goeie training toch.quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat zou bij mij niet werken. Misschien omdat ik dan hard wegloop."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ohja, over tatoeages gesproken, heb naast Pink Floyd hun legendarische hoes op mijn rug ook HC4L op mijn been staan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het trainen allemaal veel beter zou gaan als ze gewoon snoeiharde techno draaiden. Of taffusharde metal.![]()
No techno. Wel hardcore for live.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2024 02:48:56 ]![]()
Run Forrest Runquote:Op zondag 6 oktober 2024 02:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat zou bij mij niet werken. Misschien omdat ik dan hard wegloop.![]()
![]()
![]()
![]()
Nachtbolk is over het algemeen wel goede bolk. Ligt vaak een tijdje te rijpen, kan het mooi tot wasdom komen en zo.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ok, nu heb ik weer honger dus...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
T wordt nog een bierbolk vrees ik.
Alleen in zeer warme oorden mogen er ijsblokjes in het bierquote:
Het is hier 25 graden!quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen in zeer warme oorden mogen er ijsblokjes in het bier
Maar oké, ik drink geen bier nu.![]()
Waarom geen cooling rocks gebruiken ipv ijs?quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen in zeer warme oorden mogen er ijsblokjes in het bier
Ik heb zo’n setje.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat ziet er stoer uit.quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom geen cooling rocks gebruiken ipv ijs?
[ afbeelding ]
Ik heb zo’n setje.![]()
Ik drink geen bier maar als ik het zou doen was een ijsblokje gerechtvaardigd hoorquote:Op zondag 6 oktober 2024 03:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
blasfemie
Dat doe je maar in de wijn.![]()
![]()
Trouwens, over ijs gesproken.
Dit gaat echt té ver. Alleen het ijs voor zo’n cocktail kost al een vermogen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ok, die kende ik nog niet. Dat geeft geen smaak af of niks dus?quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom geen cooling rocks gebruiken ipv ijs?
[ afbeelding ]
Ik heb zo’n setje."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Klopt, geen smaak, koelt alleen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, die kende ik nog niet. Dat geeft geen smaak af of niks dus?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ei maakt immer blij.quote:
Da mot ik hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2024 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt, geen smaak, koelt alleen.
Nog wat ham, dan ben je pas lam!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gisteren nog een keiharde rave in het broekje van je z......quote:
Ok, laat maar.
Die klonk veel slecht jaquote:Op zondag 6 oktober 2024 03:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog een keiharde rave in het broekje van je z......
Ok, laat maar.Uw ADH vitamine Worst
Lekker snacken toch.quote:
Ik heb al een broodje shoarma op, heb jij geen honger?quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
De plaatselijke Hema is dus morgen dicht overigens. Dus geen broodjes rookworst voor lunch
Lekker slapen broeder worst.quote:
Echt precies die ook die ik heb staanquote:
Ik geef het een 9 voor diversiteit!quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt precies die ook die ik heb staanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Alleen maar gele en rooiequote:Op zondag 6 oktober 2024 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik geef het een 9 voor diversiteit!
Maandag dan ,quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De plaatselijke Hema is dus morgen dicht overigens. Dus geen broodjes rookworst voor lunchUw ADH vitamine Worst
Maar geen bananen dus?quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb tomaatjes hele mooie
Gele en rooie
Had ik laatst wel een half groene bij de mix zitten. Gewoon opgevreten toch.quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had je liever groene tomaten erbij?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Even naar mijn eigen gezeik luisteren.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan pak ik nog een allerlaatste laatste. En dan is het ook wel tijdquote:![]()
Zekker luipen toch, tis tenslotte weekeinde.
Morgen weer braaf
Ik zou best nog een allerlaatste allerallerlaatste lusten maar dat gaan we toch maar niet doen.![]()
Dus wens ik u allen een prettige voortzetting.![]()
![]()
Wat een gezelligheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Haha er moet toch een grens zijn idd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 05:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou best nog een allerlaatste allerallerlaatste lusten maar dat gaan we toch maar niet doen.![]()
Dus wens ik u allen een prettige voortzetting.![]()
![]()
Trusten.
Slaap lekker GrrrrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey vroege vogel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij slaapt ook niet langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Last van bolkkiorts?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat sowieso als we hier zitten.quote:
Bolk dan maar
Zonder blikken of blozen
Gelukkig zit je ver wegwees maar ziedend
Misschien zit ik wel heel dichtbij.
Ook dat zou maar zo kunnen, je weet het niet he buurman
FF koffie gepakt,
Drink maar met beide handjes op.
SlimpieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LampjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voorlopig is hier nog geen zon te zien, het is nog aarde donker buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind daar geen reet aan, de tijd dat ik met buiten nog licht naar bed ga en opsta als het al licht is vind ik fijnerquote:
Hou niet zo van donker, dan is de wereld zo klein als je naar buiten kijkt kom je niet verder dan je raamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het heerlijk, mag van mij altijd zo vroeg donker en laat weer licht zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2024 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind daar geen reet aan, de tijd dat ik met buiten nog licht naar bed ga en opsta als het al licht is vind ik fijner
Hou niet zo van donker, dan is de wereld zo klein als je naar buiten kijkt kom je niet verder dan je raam
Dan zit jij de komende tijd goedquote:Op zondag 6 oktober 2024 06:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, mag van mij altijd zo vroeg donker en laat weer licht zijn.Ik moet weer wachten tot de zomer.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zit jij de komende tijd goedIk moet weer wachten tot de zomer.
![]()
Morguh Mutske
SLaap lekker Mutske
![]()
jij ook al
![]()
pas maar op, hij komt volgende maand weer in het land
Ja voor jou, met mij zo bolken hier.
quote:weer eens wat anders, ik in de zak mee naar Spanje
Maar ik denk eerder dat ze jou meenemen omdat jij mij hier niet mijn rust laat pakken
Gewoon op het kruisje klikken in de browser. Heb je zo rust.quote:Op zondag 6 oktober 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]weer eens wat anders, ik in de zak mee naar Spanje
Maar ik denk eerder dat ze jou meenemen omdat jij mij hier niet mijn rust laat pakken
Nee, dan word ik onrustig van, dan zit ik alleen maar te denkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 06:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon op het kruisje klikken in de browser. Heb je zo rust.
Wie is er wie post er , zit Aeque helemaal alleen.
Dat zijn dingen die ik niet over mijn hart kan verkrijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh maar ik kan prima alleen zijn hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan word ik onrustig van, dan zit ik alleen maar te denken
Wie is er wie post er , zit Aeque helemaal alleen.
Dat zijn dingen die ik niet over mijn hart kan verkrijgen
Dat zal wel, maar toch laat ik je niet graag alleenquote:Op zondag 6 oktober 2024 06:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh maar ik kan prima alleen zijn hoor.
Kijk geef je nu een lekkerdat krijg je niet als je alleen zit
En ja ik weet dat je het zelf kan pakken maar toch
Je doet het gewoon expres om het mij nog wat moeilijker te maken deze maand.quote:Op zondag 6 oktober 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar toch laat ik je niet graag alleen
Kijk geef je nu een lekkerdat krijg je niet als je alleen zit
En ja ik weet dat je het zelf kan pakken maar toch![]()
Ships, jij hebt mij doorquote:Op zondag 6 oktober 2024 06:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Je doet het gewoon expres om het mij nog wat moeilijker te maken deze maand.![]()
Ik ga het aanquote:vertellen.
quote:![]()
Mag ik mee naar Spanje
Kan ik genietend in de zon jou het heen en weer bolkuhquote:
Ben je boos pluk een roos
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Morguh FOgelquote:wat ben jij dan vroeg?
En dat doe je zomaar tegen mij
Ik heb je geen toestemming gegeven hier voor
We zitten dan hier ook niet in jouw fora
Niet, ships dom van mijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is chips gekkie. Hihiquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zoon wegbrengen.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
A, verplicht opstaan dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook altijd wat met die kinderen.
Ja, je kan ze dingen 100.000 x vertellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeg je nu, heb er 4 kan ze moeilijk terug stoppenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Proberen kan altijd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, heb er 4 kan ze moeilijk terug stoppen![]()
Je gunt me nogal wat ppppffffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De wereld!quote:
Behalve punckten want jij speelt toch niet meer mee.![]()
![]()
Oke, daar heb je een puntquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:09 schreef aeque het volgende:
[..]
De wereld!
Behalve punckten want jij speelt toch niet meer mee.![]()
![]()
![]()
Maar ik kan je wel het heen en weer bolkuh![]()
Ja dat merk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, daar heb je een punt![]()
Maar ik kan je wel het heen en weer bolkuh![]()
Eigenlijk zouden jouw posts ook die impact niet meer moeten hebben.
Dat geloof ik graag.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:13 schreef aeque het volgende:
Eigenlijk zouden jouw posts ook die impact niet meer moeten hebben.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 1048 / +156 / +129 / 1474 / 1681
2. Lovely / 202 / +41 / +0 / 830 / 967
3. devzero / 195 / +6 / +0 / 234 / 298
4. AardappelSchotel / 188 / +13 / +0 / 818 / 960
5. KillemWieft / 167 / +13 / +15 / 93 / 160
6. ieniminimuis / 130 / +7 / +0 / 392 / 447
7. JustinK / 130 / +57 / +1 / 877 / 945
8. Pinnenmutske / 112 / +38 / +1 / 260 / 326
9. Grrrrrrrr / 109 / +2 / +50 / 132 / 172
10. Sally / 102 / +4 / +0 / 122 / 169
11. mario390 / 96 / +1 / +0 / 75 / 116
12. loveyoulongtime / 95 / +32 / +10 / 464 / 525
13. MizzezAmy / 91 / +12 / +3 / 664 / 747
14. kree / 81 / +63 / +0 / 311 / 370
15. hemarookworst / 77 / +3 / +1 / 236 / 283
16. Kissingbird / 73 / +25 / +0 / 435 / 494
17. gebrokenglas / 68 / +12 / +1 / 316 / 345
18. marc0871 / 54 / +0 / +2 / 75 / 113
19. mascara-klodder / 50 / +0 / +21 / 63 / 90
20. KoningWouter / 44 / +10 / +0 / 78 / 94SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dank moni, groetjes aan muisOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hey bolkertquote:
Kijk dan, ondanks mijn gebolk heb je er toch nog 30 punten bij sinds ik binnen ben gebolktquote:![]()
ZIe je wel dat ik de slechtse nog niet ben
* gebrokenglas zwaait terug
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Assiequote:
Hoi LovWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zondag, uitslaapdag, toch? Ik lig ook nog in bed.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerst nog ontbijten straks..quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]ik ook straks, maar nog eventjes liggen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Uitslapen is niet bolkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zondag, uitslaapdag, toch? Ik lig ook nog in bed.dan slaap je als het uitslaapdag is
Volgens mij geeft er niemand om punckten deze maandquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitslapen is niet bolkendan slaap je als het uitslaapdag is
![]()
Ik welquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker
Maar heb ik niet in huisDe deur staat open voor je
![]()
Dat is wat ik wel mis aan in Duitsland wonen, dan is de bakker gewoon open 's ochtends in het weekend voor verse broodjes.
Moet ik wel mijn warme bed uit door de kouquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik welDe deur staat open voor je
Maar een lekker ontbijtje gaat er wel in![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nou dat ben ik niet met je eensquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens mij geeft er niemand om punckten deze maand
Een bolkt zich rot en een ander heeft het steeds over puntjes hebben en gehaald hebben
Dus men bokt hier strijdlustig door om de puncktenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik blijf bij mijn puntquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens
Een bolkt zich rot en een ander heeft het steeds over puntjes hebben en gehaald hebben
Dus men bokt hier strijdlustig door om de punckten![]()
O, maar dat is een reflex, bolken. Ik ben een eenvoudige man. ik zie DTS en dat ik niet de laatste post heb, ik bolk.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitslapen is niet bolkendan slaap je als het uitslaapdag is
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Amenquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, maar dat is een reflex, bolken. Ik ben een eenvoudige man. ik zie DTS en dat ik niet de laatste post heb, ik bolk.
Dat mag, is jou puntquote:daar kom ik niet aan
Neem je je bed mee, gewoon ff in de trein zetten en lekker liggenquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik wel mijn warme bed uit door de kou
Maar een lekker ontbijtje gaat er wel in![]()
![]()
Dan wordt het tijd om naar de psych te gaan als je in een reflex tijdens het uitslapen zie dat je de laatste post niet hebtquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, maar dat is een reflex, bolken. Ik ben een eenvoudige man. ik zie DTS en dat ik niet de laatste post heb, ik bolk.
Van mijn punckten blijf je ook hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, is jou puntdaar kom ik niet aan
Dat heeft geen zin denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om naar de psych te gaan als je in een reflex tijdens het uitslapen zie dat je de laatste post niet hebtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zal niet aan jou punt(en) zitten hoor.quote:
Niet, ben je al zover heen dat dat geen zode meer aan de dijk zet?quote:
Dat is nr drie alquote:
Dat weet ik niet. Ik hoop het niet....quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet, ben je al zover heen dat dat geen zode meer aan de dijk zet?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blij en sad tegelijk. Wat een rollercoaster deze reactie.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal niet aan jou punt(en) zitten hoor.
Mensen beletten om punckten te pakken is leuker dan punckten pakken.
Dat is mijn mening, en daar moet u mee doen.![]()
Yepquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zijn toch de lekkerste bolken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarvan aktequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Liev is haar bed aan het demonteren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met zijn alle tegen Dot, jullie durven wel hoorquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn alle tegen Dot, jullie durven wel hoor
Jij kan dat wel aan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn alle tegen Dot, jullie durven wel hoorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
GeGelijk allemaal een note erbij.quote:
O ja hoor, ik lig er niet wakker van. Mijn rug is glad van de boter laat het er zo afglijdenquote:
O daar zeg je mij watquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: