Was ik maandag al van plan om te doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je kunt misschien beter even je auto voltanken. Ofzo.
Denk dat ik dat morgen maar even ga doen.
Daar ben ik nog te fit voor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:24 schreef Ploplap het volgende:
We rijden toch tegenwoordig allemaal ElEctrisch!?!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boodschappen die niet meer te betalen zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:31 schreef Digi2 het volgende:
Meer dan 20% van de aardolie wordt vervoert via de straat van Hormoez. De aardolieprijs kan supersnel naar meer dan $300 per vat doorschieten. Reken bij een aanval op iraans olieinstallaties op benzineptijzen van 6 tot 8 euro per liter.
Goed voor de lijn. Eindelijk dat buikje kwijt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Boodschappen die niet meer te betalen zijn
Lekker dan
Niets mis met mijn lijn jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Goed voor de lijn. Eindelijk dat buikje kwijt.
Voorruit omdat jij het bentquote:
Ik hoop dat het gebeurt omdat de afhankelijkheid van aardolie dan nog sneller dan nu zal worden gereduceerd. Ook kan het overgewicht tegengaan als levensmiddelen veel duurder worden. Na de vorige oliecrisis heeft men veel kerncentrales gebouwd om af te geraken van oliegestookte elektracentrales. Toen volgde een aardolieprijs crash naar circa $10 per vat vanwege grote vraaguitvalquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Boodschappen die niet meer te betalen zijn
Lekker dan
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voorruit omdat jij het bent![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me handiger als de overstap naar duurzame energie geleidelijk gebeurtquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:42 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gebeurt omdat de afhankelijkheid van aardolie dan nog sneller dan nu zal worden gereduceerd. Ook kan het overgewicht tegengaan als levensmiddelen veel duurder worden. Na de vorige oliecrisis heeft men veel kerncentrales gebouwd om af te geraken van oliegestookte elektracentrales. Toen volgde een aardolieprijs crash naar circa $10 per vat vanwege grote vraaguitval
Iran heeft dit jaar al drie maal een kernmacht met ballistische raketten bestookt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
Interessante analyse van de afgelopen weekend
[ x ]
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar heb ik er afgelopen week al genoeg van gezien
Kan ook een Kamikazi actie zijn geweestquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:48 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Iran heeft dit jaar al drie maal een kernmacht met ballistische raketten bestookt.
Balls of steel.
Het zou me nieteens verbazen als die Britten dit hier in de karaokebar vol overgave meezingenquote:
Vanwege de "gratis" geld politiek van de grote centrale banken zoals de ECB en Fed is dat ernstig vertraagt (zombifiatie van economien). Een shoktherapie gaat uitkomst bieden om hieraan een einde te maken. Let op de goudprijs als dit verder escaleert.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lijkt me handiger als de overstap naar duurzame energie geleidelijk gebeurt
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Israel en de Palestijnen zijn nu al meer dan 75 jaar in oorlog. Dat is reden voor een feestje.
Met raketijsjes en zure bommen. Laat maar zien hoe Israelische bevolking samen kan leven met Palestijnse bevolking.
En hoeveel munitieopslag en hooggeplaatste Israeli's zijn daarbij uitgeschakeld?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:48 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Iran heeft dit jaar al drie maal een kernmacht met ballistische raketten bestookt.
Balls of steel.
De VS zijn op dit moment weinig kwetsbaar voor extreme aardolieprijsstijgingen omdat zij zelfs aardolie exporteren. De VS heeft daarnaast een wetgeving waarbij het de export kan verbieden van aardolie en dan vrijwel zelfvoorzienend is. De kans dat de VS meer $100 per vat gaat betalen acht ik vrijwel nihil, Europa heeft die luxe niet.quote:
IDF issues evacuation orders in areas of Beirut’s southern suburb ahead of imminent strikesquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:13 schreef ACT-F het volgende:
Het schijnt dat er nu aanvallen zijn rond Beiroet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |