SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Die zit hier niet in de buurt helaas..quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik eet liever bij Burger King want MezzoMix.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
mezzo mixquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik eet liever bij Burger King want MezzoMix.![]()
![]()
Fles van in de koelkast staanSmile, it's free therapy.![]()
De dichtsbijzijnde is op de E19 in Minderhout.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zit hier niet in de buurt helaas..Werewolf
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mezzo mix![]()
![]()
Fles van in de koelkast staan
Werewolf
Oke lekker boeiend verhaalquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
Ik had ooit een "Return of the bolk"-paintje.(Toen ik driekwart jaar weggeweest was.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oke lekker boeiend verhaal
Ja @TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En heej!![]()
![]()
Luilakken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
Paar restaurants zitten vol wat een luilakken wonen hier
Ik heb gewoon gekookt hoor![]()
![]()
Hier in de stad blijkbaar een hoop die uit eten willen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Luilakken?
Ik heb gewoon gekookt hoor
Zit te wachten op die ander nu die kapot veel honger had
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: