Ik heb het idee dat nu.nl kampt met hetzelfde probleem, al is dat zuiver een vermoeden. Kun je je afvragen welke nieuwsmedia nog wél objectief zijn ...quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik bevind mij in de mediastad, en heb zakelijk regelmatig te maken met het Mediapark en zij die daar werken. Het is daar zo'n bubbel aan randstedelijke progressievelingen dat ik denk dat ze daadwerkelijk niet zelfstandig kunnen bedenken dat hun zienswijze niet per definitie door de buitenwereld gedeeld wordt.
Nog een verbetering gemaaktquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:47 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Er wordt van een mug een olifant gemaakt. NOS heeft zich al gecorrigeerd en zo klopt het wel:
"De redactie heeft hier willen uitdrukken dat het regime in Iran een strijd tegen onderdrukking van mannelijke moslims zelf als officiële uitleg geeft voor haar steun aan strijdgroepen in het Midden-Oosten"
Ja, straks gaan ze nog de reacties uitzetten op zaken met betrekking tot de islam of artikelen midden in de nacht plaatsen zodat geen hond ze ziet en niet kan reageren en het ondersneeuwt door nieuwe artikelen. Oh wacht...quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:10 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat nu.nl kampt met hetzelfde probleem, al is dat zuiver een vermoeden. Kun je je afvragen welke nieuwsmedia nog wél objectief zijn ...
Een pro-islam geluid, in welke geringe mate dan ook, is zeer vreemd voor elke persoon danwel omroep, die meent de waarden van de verlichting hoog in het vaandel te hebben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:19 schreef Triggershott het volgende:
Na tientallen jaren eenzijdige zionistische propaganda 1-op-1 overnemen, is een heel licht pro-islam-geluid al eng voor sommige mensen. Maakt niet uit want bijna de hele wereld stemt inmiddels tegen Israël, we hebben NOS of De Telegraaf niet nodig om de wereld te informeren over de Israëlische misdaden.
[ x ]
Zout gewoon op klapjosti.,quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:19 schreef Triggershott het volgende:
Na tientallen jaren eenzijdige zionistische propaganda 1-op-1 overnemen, is een heel licht pro-islam-geluid al eng voor sommige mensen. Maakt niet uit want bijna de hele wereld stemt inmiddels tegen Israël, we hebben NOS of De Telegraaf niet nodig om de wereld te informeren over de Israëlische misdaden.
[ x ]
Wat is hier is hemelsnaam foutief aan? De modus operandi van de Iraanse overheid is volledig gebaseerd op het onderdrukken van mensen uit naam van de islam onder leiding van die aartsconservatieve geitenneuker khamenei. Echt jij bent zo verblind door je achterlijke religie dat je de feitelijke waarheid niet eens meer kan zien. triestquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:47 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Er wordt van een mug een olifant gemaakt. NOS heeft zich al gecorrigeerd en zo klopt het wel:
"De redactie heeft hier willen uitdrukken dat het regime in Iran een strijd tegen onderdrukking van moslims zelf als officiële uitleg geeft voor haar steun aan strijdgroepen in het Midden-Oosten"
Dus als het Iraanse regime moslims onderdrukt, dan kun je Israël aan hetzelfde lijstje van moslimonderdrukkers toevoegen, ze zijn broeders van elkaar in moslimonderdrukking.
P.S. NOS mag niet zeggen dat Iran opkomt voor islam/moslims, maar dat kamerlid mag wel foutief zeggen dat Iran mensen uit naam van de islam onderdrukt. En hierboven een artikel van een Joodse schrijver die Nasrallah wegzet als erger dan Osama en Saddam gecombineerd, dit is gewoon een zionistische leugen en een klap in het gezicht voor de vele slachtoffers van Saddam.
Dit.quote:
Gewoonweg openlijk ontkennen...quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:15 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat is hier is hemelsnaam foutief aan? De modus operandi van de Iraanse overheid is volledig gebaseerd op het onderdrukken van mensen uit naam van de islam onder leiding van die aartsconservatieve geitenneuker khamenei. Echt jij bent zo verblind door je achterlijke religie dat je de feitelijke waarheid niet eens meer kan zien. triest
Zieke geesten daar bij de nos. Niks 'ongelukkig', gewoonweg ziek.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:01 schreef Hathor het volgende:
Ze speken hier serieus over moslimonderdrukkers,
Ik hoop dat het je niet te veel geld gaat kosten als die boel daar eindelijk eens opgedoekt wordt. Dat miljard aan gemeenschapsgeld kan wel beter besteed worden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik bevind mij in de mediastad, en heb zakelijk regelmatig te maken met het Mediapark en zij die daar werken. Het is daar zo'n bubbel aan randstedelijke progressievelingen dat ik denk dat ze daadwerkelijk niet zelfstandig kunnen bedenken dat hun zienswijze niet per definitie door de buitenwereld gedeeld wordt.
Dit is ook niet langer positieve discriminatie maar gewoonweg kwaadaardig handelen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zieke geesten daar bij de nos. Niks 'ongelukkig', gewoonweg ziek.
Waarom hangen ze volgens jou dan homo's aan kranen en slaan ze meisjes zonder hoofddoek in elkaar?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:47 schreef Triggershott het volgende:
[..]
"De redactie heeft hier willen uitdrukken dat het regime in Iran een strijd tegen onderdrukking van moslims zelf als officiële uitleg geeft voor haar steun aan strijdgroepen in het Midden-Oosten"
Dus als het Iraanse regime moslims onderdrukt, dan kun je Israël aan hetzelfde lijstje van moslimonderdrukkers toevoegen, ze zijn broeders van elkaar in moslimonderdrukking.
P.S. NOS mag niet zeggen dat Iran opkomt voor islam/moslims, maar dat kamerlid mag wel foutief zeggen dat Iran mensen uit naam van de islam onderdrukt. En hierboven een artikel van een Joodse schrijver die Nasrallah wegzet als erger dan Osama en Saddam gecombineerd, dit is gewoon een zionistische leugen en een klap in het gezicht voor de vele slachtoffers van Saddam.
Er is maar 1 iemand die moslims onderdrukt en dat is Allah zelf. Zoals netjes uitgelegd in de Koran.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:47 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dat is een fictieve personage. Onderdrukking gebeurt toch echt door mensen zelf die religie misbruiken voor hun eigen gewin.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:08 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die moslims onderdrukt en dat is Allah zelf. Zoals netjes uitgelegd in de Koran.
de verenigde natiesquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:19 schreef Triggershott het volgende:
[ x ]
Wat me steevast verbaast aan Fok! is hoe scherp de kritiek maar hoe slap de stellingname is. De Nederlander, ook op Fok!, gelooft graag in het sprookje van overheidsinstellingen als hoeders van waarheid en democratie. Voor elk staatsprobleem wordt een nieuwe staatsoplossing aangedragen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:45 schreef damsco het volgende:
Tjah NOS, een kanaal om extreem linkse anti-westerse propaganda de wereld in te slingeren. Ik kijk er niet van op, en het Commissariaat voor de Media schijnt het niet te interesseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |