abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:13:15 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215182632

quote:
Kelly Mexy stond als 14-jarige op verschillende bangalijsten: 'Zag mezelf ineens bovenaan staan'

Met onze ‘Ik ben niet bangalijst’-campagne willen we mensen oproepen te stopen met het delen van bangalijsten. Kelly Mexy (32) stond vroeger op minstens tien van zulke lijsten.

Dat zette het leven van de toen pas veertienjarige Kelly volledig op z’n kop. Daarom wil ze haar verhaal doen.

Bangalijsten
Ze kan zich als de dag van gisteren herinneren dat ze zag dat ze voor het eerst op een bangalijst stond. “Het was in de tijd van PartyPeeps2000 (PP2G) en Hyves, inmiddels zo’n achttien jaar geleden. Ik was pas veertien toen ik mezelf helemaal bovenaan de lijst zag staan. Een lijst met tien meisjes, inclusief foto. ‘Kelly pijpslet’ stond eronder. Ik had nog nooit gepijpt. Nog niet eens gezoend zelfs.”

Kelly was niet de enige. “Ik kon mijn smart delen met mijn beste vriendinnen, want zij stonden er ook allemaal op. Met de leugens erbij dat ze bijvoorbeeld een orgie hadden gehad. Daar was niks van waar, maar wat kon je er tegen doen? School vond het alleen maar vervelend, maar deed er niets aan.”

Eenzame strijd
In de jaren daarna staat Kelly nog minstens tien keer op zo’n lijst. “We hadden toen nog geen mobiele telefoon, dus zodra we op school hoorden dat er weer een nieuwe lijst online gezet werd, moesten we nog de hele middag hopen dat we er niet op stonden. Met zwetende handjes fietste ik dan naar huis om mijn computer aan te zetten en te zien dat ik er toch weer op stond. Tegen mijn ouders durfde ik het niet te vertellen. Dat maakte het een hele eenzame strijd.”

Dat zorgt ervoor dat ze jarenlang constant in angst leeft. “Het beheerst je hele leven. Zodra er Blackberry’s kwamen, werd bij je foto ook je ping gedeeld. Dan werd je meteen door tientallen jongens toegevoegd die je vroegen of je kwam pijpen. Als je zo jong bent schrik je je dood.”

Persoonlijke gegevens
Ze verschijnt niet meer op bangalijsten, maar nog steeds heeft ze er elke dag last van. “In mijn omgeving worden nog steeds veel gegevens gedeeld via Telegram – ook die van mij. Daarom heb iets van vijf verschillende nummers. Toch word ik elke dag minstens één keer anoniem gebeld door één of andere sukkel die vraagt: ‘Dit is Kelly toch?’. Ik ben eigenlijk altijd slachtoffer geweest van het delen van persoonlijke gegevens.”

Trauma
Het verschijnen op bangalijsten heeft er mede voor gezorgd dat Kelly haar seksualiteit op een hele andere manier heeft kunnen ontdekken. “Door alles wat gebeurd is, kijk ik zó anders naar seks. Je koppelt het gewoon niet meer aan iets fijns, maar aan dat trauma. Want dan heb je een keer seks en sta je meteen op een bangalijst. Waarom zou je het dan nog doen?”

“Die mannen hebben geen idee wat voor trauma ze die meiden daarmee geven. Dan heb je echt een klap van de molen gehad, als je denkt dat dat grappig is. M’n hart breekt voor de meisjes die er nu op komen. Vooral omdat het door de komst van WhatsApp en Telegram zo ver verspreid kan worden en je er voor je gevoel niets tegen kan doen. Daarom vind ik de campagne van LINDA.meiden heel goed, want door te delen ben je onderdeel van het probleem. Stop daar alsjeblieft gewoon mee.”
https://www.linda.nl/meid(...)lly-mexy-bangalijst/

POLL
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_215182814
"Ontzettend veel last"

https://www.instagram.com/kellymexy/

106K followers
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:32:56 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_215182848
Toen ik de geile wijven uit de dorpen in de Bommelwaard in hooibergen te grazen nam was er geen Banga makerij.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215182859
quote:
Een lijst met tien meisjes, inclusief foto. ‘Kelly pijpslet’ stond eronder. Ik had nog nooit gepijpt. Nog niet eens gezoend zelfs.

(...)

Zodra er Blackberry’s kwamen, werd bij je foto ook je ping gedeeld. Dan werd je meteen door tientallen jongens toegevoegd die je vroegen of je kwam pijpen. Als je zo jong bent schrik je je dood.
Dit is wel echt fucked up.
pi_215182875
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 10:32 schreef tong80 het volgende:
Toen ik de geile wijven uit de dorpen in de Bommelwaard in hooibergen te grazen nam was er geen Banga makerij.

Ach, die goede oude tijd.. ;)
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:42:24 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_215182914
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 10:36 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ach, die goede oude tijd.. ;)
Ik werd ooit wakker in een hooiberg in Alem. Mijn fiets stond er tegen een paal. De boerin nam hem mee en ik kon hem de dag erna pas komen ophalen als ik m'n verontschuldigen maakte. Ik heb laatst eens geteld en teruggekeken; Ik heb uit ieder dorp in de Bommelerwaard met mooiste meske iets gehad. Was altijd genieten met de boer Harmsen die zich suf rukten op een poster van de Dolly Dots. Terwijl ik daar ook mee heb gevreën.

Hoe zou het met shmoopy gaan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215182968
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 10:36 schreef BeriBeri het volgende:

[..]
Ze is ook helemaal geen aandachtshoer ofzo
Dus als je veel volgers hebt ben je gelijk een aandachtshoer, het lijkt me voor een jonge meid heel confronterend om op een bangalijst te staan met dingen die niet kloppen
pi_215182971
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 10:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik werd ooit wakker in een hooiberg in Alem. Mijn fiets stond er tegen een paal. De boerin nam hem mee en ik kon hem de dag erna pas komen ophalen als ik m'n verontschuldigen maakte. Ik heb laatst eens geteld en teruggekeken; Ik heb uit ieder dorp in de Bommelerwaard met mooiste meske iets gehad. Was altijd genieten met de boer Harmsen die zich suf rukten op een poster van de Dolly Dots. Terwijl ik daar ook mee heb gevreën.

Hoe zou het met shmoopy gaan ?

Je moet wat meemaken voordat je oud bent. :)
Heb je wat om over te praten in het ouderencentrum later. :)
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:52:47 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_215183006
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 10:47 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Je moet wat meemaken voordat je oud bent. :)
Heb je wat om over te praten in het ouderencentrum later. :)
Ik word 102 en heb nog steeds iets op de kerfstok. Bovendien weet ik nog steeds niet wat ik later wil worden. :)

pi_215183016
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 10:38 schreef Paul het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben ik toch heerlijk simpel...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:56:18 #11
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215183049
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 10:47 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dus als je veel volgers hebt ben je gelijk een aandachtshoer, het lijkt me voor een jonge meid heel confronterend om op een bangalijst te staan met dingen die niet kloppen
Zeker, maar als je nu je insta open gooit met ronduit uitdagende sletterige fotos dan denk ik dat het trauma wel mee valt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215183088
quote:

[..]
Ja. Iedereen zet weleens een foto van zichzelf op socialmedia in de badkamer met alleen een handdoek om.
Ook deze meiden blijken op de bangalijst te staan. Die willen absoluut niet op de lijst en vragen daar ook niet om:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215183107
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 11:03 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja. Iedereen zet weleens een foto van zichzelf op socialmedia in de badkamer met alleen een handdoek om.
Ook deze meiden blijken op de bangalijst te staan. Die willen absoluut niet op de lijst en vragen daar ook niet om:
SPOILER
Altijd makkelijk. Vrouw de schuld geven, terwijl de kansloze jongens/mannen die dit doen verantwoordelijk gehouden moeten worden.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 11:05:56 #15
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215183113
Ik zat op pp2g en Hyves en heb letterlijk nog nooit van een bangalijst gehoord

Zal wel weer achterlijke randstad shit zijn
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 11:06:12 #16
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215183118
quote:
Dat ze 100k plus volgers heeft zal dan ook vast komen door al die foto's van kringverjaardagen en klaverjasavonden... :')
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 11:08:08 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215183136
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 10:30 schreef raptorix het volgende:
"Ontzettend veel last"

https://www.instagram.com/kellymexy/

106K followers
Ff lekker jezelf laten healen door een reiki meesteres en alles op Insta zetten :')

Aandachtshoer no1 deze vrouw
pi_215183144
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zat op pp2g en Hyves en heb letterlijk nog nooit van een bangalijst gehoord

Zal wel weer achterlijke randstad shit zijn
Dat dacht ik ook. Naar mijn idee kwamen de bangalijsten veel later. Maar ik woonde ook niet in randstad idd.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 11:11:36 #19
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215183169
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 11:09 schreef Ixia het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook. Naar mijn idee kwamen de bangalijsten veel later. Maar ik woonde ook niet in randstad idd.
Ff opgezocht

quote:
Het woord verscheen voor het eerst in 2012 in het Algemeen Dagblad, dat melding maakte van het circuleren op de social media van dergelijke lijstjes onder scholieren.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bangalijst

Het is niet onmogelijk, maar ook dit klinkt een beetje als een onzin verhaal, van deze Kelly, om weer onder de aandacht te komen?
pi_215183228
zoveelste onfrisse chick die bij teruglopende views/likes filmpjes over haar 'burnout' zal posten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215183611
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 11:15 schreef Nyamuk het volgende:
Het zijn altijd bepaalde types meiden die het voor elkaar krijgen om op zo'n lijst te komen.
Neem Dyliano, die werd gedumpt door Mila, en heeft haar daarna op een bangalijst zet.
pi_215183644
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Neem Dyliano, die werd gedumpt door Mila, en heeft haar daarna op een bangalijst zet.
Nou precies als Mila een beetje na had gedacht had ze niet met een Dyliano gelopen en dat is hele situatie zich nooit voort kunnen doen.

Sommige dingen kun je gewoon voorspellen. En als je een beetje opvoeding gehad hebt dan weet je beter.
Heel veel sambal
pi_215183694
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:05 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Nou precies als Mila een beetje na had gedacht had ze niet met een Dyliano gelopen en dat is hele situatie zich nooit voort kunnen doen.

Sommige dingen kun je gewoon voorspellen. En als je een beetje opvoeding gehad hebt dan weet je beter.

Dit is gewoon victim blaming.
pi_215183792
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 10:56 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dit dus... :')
Ow, als ze een insta hebben is het natuurlijk OK om een destijds 14-jarige seksueel te belagen.

Toch?
"Pools are perfect for holding water"
pi_215183799
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:05 schreef Nyamuk het volgende:

[..]

Victim blaming. Je moeder is vast heel trots op je dat je zo naar vrouwen kijkt. Wat heeft ze je toch goed opgevoed zeg.
"Pools are perfect for holding water"
pi_215183815
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:21 schreef probeer het volgende:

[..]
Victim blaming. Je moeder is vast heel trots op je dat je zo naar vrouwen kijkt. Wat heeft ze je toch goed opgevoed zeg.
Er is helemaal geen victim. Tenzij jij betekenis koppelt aan die bangalijst. Dus of je bent hypocriet of je snapt je eigen reflex niet.

Voor mij geldt: if it talks like a duck
and walks like a duck it's a duck
Heel veel sambal
pi_215183817
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 11:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
SPOILER
Ik denk niet dat zij op haar 14e foto's van zichzelf in de badkamer met alleen een handdoek om op Hyves heeft gezet.
pi_215183870
Ik snap dat er veel meiden zeker ongewenst op zo'n lijst staan en inderdaad geestelijke problemen aan over kunnen houden.
Maar dan hadden ze beter een andere meid kunnen nemen dan deze Kelly Mexy die dat duidelijk doet om meer volgers te krijgen.

Lijkt me dat je normaal niet met je hele naam en foto in zo'n interview wilt zitten.
pi_215183914
Het tweede verhaal in de pers wat ik vandaag lees over bangalijsten...

Wat is daar nu nieuwswaardig aan vraag ik mij af. In feite is het niets anders dan 'kiss and tell' on steroids, vanwege social media.

Op zichzelf dus zo oud als roddelen. Want laten we wel zijn, toen ik studeerde wist ik van redelijk wat medestudenten dat ze een kleine pik hadden. Of waardeloos in bed. Of whatever. Informatie waar ik bepaald niet om vroeg, maar die ongevraagd langs kwam. Het zal ongetwijfeld aan mijn bubble hebben gelegen, maar zover ik het kan zien zijn vrouwen veel meer van kiss and tell dan mannen. Alleen zijn vrouwen gemiddeld wat verstandiger als ze net volwassen zijn en flikkeren ze die zooi niet op social media.

En nee, daarmee keur ik niets goed. Wat dat betreft zou het ook eens goed zijn dat vrouwen (geanonimiseerd met een nummer, waarbij de persoon waar het over gaat duidelijk gemaakt wordt wie hij is op de lijst) een bangalijst gaan maken met daarop 'kwam na twee keer stoten klaar', 'heb maar gefaked om er vanaf te zijn', 'rare penis', 'stinkt', 'heeft een kleintje', enz. zodat de heren corpsballen even kunnen voelen hoe het is...

Maar strikt genomen... in de eigen sociale kringen wordt het al lang en breed gedeeld (tenminste, ik ga er vanuit dat er nog steeds onderling wordt geroddeld, want waarom zou dat ineens zijn gestopt).
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:41:59 #30
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_215183936
Mijn god wat een hoop sneue, onzekere mannetjes zitten er toch op fok :')
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:09:48 #31
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215184065
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:20 schreef probeer het volgende:
Ow, als ze een insta hebben is het natuurlijk OK om een destijds 14-jarige seksueel te belagen.

Toch?
Ik reageer op de "ontzettend veel last" opmerking van @raptorix .

Als je de OP even kritisch leest en de volgende alinea eruit pakt:

quote:
Persoonlijke gegevens

Ze verschijnt niet meer op bangalijsten, maar nog steeds heeft ze er elke dag last van. “In mijn omgeving worden nog steeds veel gegevens gedeeld via Telegram – ook die van mij. Daarom heb iets van vijf verschillende nummers. Toch word ik elke dag minstens één keer anoniem gebeld door één of andere sukkel die vraagt: ‘Dit is Kelly toch?’. Ik ben eigenlijk altijd slachtoffer geweest van het delen van persoonlijke gegevens.”
Je hele flikkerse leven en zoveel mogelijk strand- en "zo weinig mogelijk kleren aan" foto's op IG zetten onder je eigen naam en dan de surprised Pikachu uithangen en net doen of je er "last van hebt"...

Ik wil aandacht en nog meer volgers deel #58796.

[ Bericht 2% gewijzigd door AchJa op 05-10-2024 13:20:05 ]
pi_215184209
Toch wel opmerkelijk dat je helemaal geen moslims nodig hebt om Nederland te islamiseren, we doen het gewoon lekker zelf door alle jonge vrouwen die niet in een boerka op IG staan alsnog dat kledingstuk in te slutshamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')