SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik heb dus vogelbekdier als collega nu ineens enzo en goed in de goede zin hoor want prima gozer.
Nu ben ik daar niet van als van willen dus enzo. Maar het is grappig om te zien die vogelbekdier trekjes. Het viel me gewoon op ff tikje op de schouder enzo weet ik veel.
hahahaUw ADH vitamine Worst
waarom waren die beesten ook weer gevaarlijk? ik zag ook stukje nl NOS?Do what you love, love what you do!![]()
Kom op @kree, hier ga je zelfs mij even te ver. American History X aanhalen omdat het bij jou op werk divers moet zijn. Die snap ik zelfs niet meer.Lach met een schone bips![]()
waren ze niet giftig ofzo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:13 schreef kree het volgende:
waarom waren die beesten ook weer gevaarlijk? ik zag ook stukje nl NOS?Same shit, different day
SC hopper present![]()
nou wil niet teveel gaan en het is mss ver gezocht, maar beleid is wel nu bepaalt van we moeten meer divers aannemen. kennis enzo boeit dan niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kom op @:kree, hier ga je zelfs mij even te ver. American History X aanhalen omdat het bij jou op werk divers moet zijn. Die snap ik zelfs niet meer.
Dat was de essentie van American history X of niet toch?
\Do what you love, love what you do!![]()
ik weet niet vind het ook ver gaan om die vergelijking dan te trekken. maar het lijkt er wel op in andere zin natuurlijk juDo what you love, love what you do!![]()
Je ze hebben een nagel of whatever aan hun achterpoten waar gif uit komt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow jaaa, iets met veel bacterie in de muil ofzo...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Perryquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee de essentie van American History X is dat racisten kunnen leren van hun fouten. En jullie dus ook ander personeel kunnen gaan opleiden tot goede werknemers waar ze ook vandaan komen en welke seksuele voorkeur dan ook. Dan heb jij die film niet helemaal goed begrepen. En het einde ook, dat als we allemaal in die cirkel blijven we nooit met elkaar op een normale manier zullen omgaan. Het verhaal heb je dus niet helemaal begrepen denk ik. De boodschap was dus, wat jij met een ander doet vanwege ras krijg je ook terug. Vicieuze cirkel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
nou wil niet teveel gaan en het is mss ver gezocht, maar beleid is wel nu bepaalt van we moeten meer divers aannemen. kennis enzo boeit dan niet zoveel meer.
Dat was de essentie van American history X of niet toch?
\Lach met een schone bips![]()
wat het ding is. ik juich toe meer vrouwen in onze afdeling enzo en die technisch zijn. et.
meer etnische ook met kennis.... allemaal geen probleem.
Maar vind wel dat ze geselecteerd. of noem sollicitatie dat ze even afgewogen worden naar elkaar. en niet dat andere voorrang krijgt omdat doen we ok enzo met regelgeving van me too. \
dat is de vergelijking met die film want ik moet hem kunnen vertrouwen op kennis. em niet alleen omdat ie aangenomen werd voor me tooDo what you love, love what you do!![]()
Ik dacht dat de essentie was dat je geen hoofden op een stroeprand moet leggen en er daarna op moet stampen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En, jij nog geneukt recent?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
naja dat zir in die film weet ik maar doelde op het meer globale idee natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:20 schreef aeque het volgende:
Ik dacht dat de essentie was dat je geen hoofden op een stroeprand moet leggen en er daarna op moet stampen.Do what you love, love what you do!![]()
Kree, ander onderwerp.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:23 schreef kree het volgende:
ik weet echt niet of jullie me snappen nu eigenlijk?![]()
Met pannekoekjes in de pannetjes
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Appel/spekquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben wel pannenkoek pussy, alleen met poedersuiker![]()
![]()
Maar het zal wel een pizza ofzo wordenCause there is always a wrong to your right 🎶
Waarom in de vriezer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ook lekker!!!
Heb ik nog in de vriezer![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
jaja hierna, maar ik vind dus dat iedereen aangenomen moet worden op kennis en weten van..... |quote:
En zeker niet in elektra dat ze maar iemand erin gooien met een cursus ding ofzo, ik vertrouw me leven toe he soms eraan?????
Wil dat niet met kwalificatie ok. om alleen maar het me-too verhouding goed te krijgen niet. ik laat ze niks doen enzo dan.
maar ok volgende onderwerp. genoeg erover maar snap mijn vergelijking en eerder mensen aannemen met minder kennis daarvoor is aan orde van dag ipv met wel kennis. die wss meer loon vragen
daarom alles loopt zo kut ook want met niet technische mensen te makenDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb morgenmiddag geen tijd, anders had ik gourmet voor je georganiseerd. Kon je gelijk die lelijke kutvazen oppikken die in geen doos passenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar het zal wel een pizza ofzo worden
Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
Pannenkoek kapsalon
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb morgenmiddag geen tijd, anders had ik gourmet voor je georganiseerd. Kon je gelijk die lelijke kutvazen oppikken die in geen doos passen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb morgenmiddag geen tijd, anders had ik gourmet voor je georganiseerd. Kon je gelijk die lelijke kutvazen oppikken die in geen doos passen
Niets mis meequote:
Dat zou ik ook weer niet bewerenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan die delfts blauw dingen
Ah shit, niet meer op voorraad bij bol.com.
Ja net 200 besteldquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:32 schreef aeque het volgende:
Ah shit, niet meer op voorraad bij bol.com.Uw ADH vitamine Worst
Het gaat om het innerlijkquote:
Ik wel, dat delfts blauw is gewoon echt fakking lelijkquote:Maar iedereen andere smaak.
dat sowiesoquote:
Maargoed vond dat beetje beetje skinny net als te veels te grote opgevulde reten. nmaargoed zal wel ding zijn
Ik ben zo van normaal ofzo. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
gast, dat ding staat op de kopquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is meer zijn type vrouw denk ik.
[ afbeelding ]
Kree ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
gast, dat ding staat op de kopUw ADH vitamine Worst
Gelukkig ben jij niet degene die bepaalt wat goed of fout isquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor de verandering geen goed antwoordUw ADH vitamine Worst
Ow cool, wilde er 1 zojuist hier in de straat even cool doen met zijn Peugot 206... Hij sloeg af voor ie hard weg kon rijden2 poging was wel geslaagd.
Blij om ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet degene die bepaalt wat goed of fout isLach met een schone bips![]()
Zit er dan verschil tussen afslaan voor je hard kunt wegrijden en afslaan voor je normaal kunt wegrijdenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ow cool, wilde er 1 zojuist hier in de straat even cool doen met zijn Peugot 206... Hij sloeg af voor ie hard weg kon rijden2 poging was wel geslaagd.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mentaal gezien wel?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit er dan verschil tussen afslaan voor je hard kunt wegrijden en afslaan voor je normaal kunt wegrijdenCause there is always a wrong to your right 🎶
Iets met gassen met dat ding, en dan brrrp.. 2e keer kwam ie wel van de plek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit er dan verschil tussen afslaan voor je hard kunt wegrijden en afslaan voor je normaal kunt wegrijdenLach met een schone bips![]()
Dan dumpte hij de koppeling de eerste keer veel te snelquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iets met gassen met dat ding, en dan brrrp.. 2e keer kwam ie wel van de plek.
wees maar blij dat je op je werk niet zoiets moet doen ik welk nl hebben ze verzonnen verkeers cursusDo what you love, love what you do!![]()
Kan iemand even een kree vertaal tool maken?
Ik snap hier namelijk niks van
Maria Magdalena (ipv van Jezus) heb je Justin nu al in coma gebracht?quote:
@MizzezAmyquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik snap hier namelijk niks vanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
of vraag gewoon en leg ik wel uit hoorje kunt het ook aan een AI vragen
Do what you love, love what you do!![]()
Ik woon naast een appartementen complex, en die mensen daar die allemaal supertof en vriendelijk zijn denken wel dat dit durpke een plek is voor de fast & furiousquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan dumpte hij de koppeling de eerste keer veel te snelIk vind mooi, zeker met oud & nieuw. Wat die lui ook aan vuurwerk kopen van weet ik veel waar vandaan, mooi schouwspel wel. En altijd koude biertjes als je erbij komt staan
vraag maar?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik snap hier namelijk niks vanDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb het al meerdere keren door verschillende AI's gehaald. Ze gaven allen hetzelfde antwoord: WTF is this?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:52 schreef kree het volgende:
of vraag gewoon en leg ik wel uit hoorje kunt het ook aan een AI vragen
Lolquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere keren door verschillende AI's gehaald. Ze gaven allen hetzelfde antwoord: WTF is this?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Siri zei, "try google"quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere keren door verschillende AI's gehaald. Ze gaven allen hetzelfde antwoord: WTF is this?Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik snap hier namelijk niks van
♡♡♡♡![]()
mooi zo. hoop ook echt dat ik niet door AI begrepen zal wordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere keren door verschillende AI's gehaald. Ze gaven allen hetzelfde antwoord: WTF is this?
De enige verantwoording die we ooit af moeten leggen is aan onze lieve Heer. Fuck AIquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
mooi zo. hoop ook echt dat ik niet door AI begrepen zal worden
Nooit dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De enige verantwoording die we ooit af moeten leggen is aan onze lieve Heer. Fuck AIOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De enige verantwoording die we ooit af moeten leggen is aan onze lieve Heer. Fuck AI![]()
![]()
![]()
![]()
AI is niet slimmer iig nu nog niet, je kunt alles gewoon aan me vragen natuurlijk. ?
krijg je geen ai antwoord.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent wel beetje dr. Doom vanavond....
fuck AI iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De enige verantwoording die we ooit af moeten leggen is aan onze lieve Heer. Fuck AIDo what you love, love what you do!![]()
Aiquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:00 schreef kree het volgende:
AI is niet slimmer iig nu nog niet, je kunt alles gewoon aan me vragen natuurlijk. ?
krijg je geen ai antwoord.
♡♡♡♡![]()
In de naam van de Vader de Heilige geest...... Kan iemand het afmaken?? Pretty please? Ik snap daar gewoon niet veel van, ben ook mokerdom en heb dat nooit onthouden toen ik van openbare basisschool naar katholieke ging.quote:Lach met een schone bips![]()
amenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de naam van de Vader de Heilige geest...... Kan iemand het afmaken?? Pretty please? Ik snap daar gewoon niet veel van, ben ook mokerdom en heb dat nooit onthouden toen ik van openbare basisschool naar katholieke ging.![]()
gelukkig maar, betere wereld zonder dat. ai. ik ben er echt gewoon tegen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig maar, betere wereld zonder dat. ai. ik ben er echt gewoon tegen.
♡♡♡♡![]()
vanaf protestant. amen broerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de naam van de Vader de Heilige geest...... Kan iemand het afmaken?? Pretty please? Ik snap daar gewoon niet veel van, ben ook mokerdom en heb dat nooit onthouden toen ik van openbare basisschool naar katholieke ging.Do what you love, love what you do!![]()
Verandering, brr eng, bah.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die ligt al een tijdje als een lepeltjequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maria Magdalena (ipv van Jezus) heb je Justin nu al in coma gebracht?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Hebben jullie weleens een katholieke priester als techno dj gezien?Uw ADH vitamine Worst
Neequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie weleens een katholieke priester als techno dj gezien?♡♡♡♡![]()
Jij bent een echte kruisvaarder voor het forum zodat @aeque wat puntjes kan scoren. Je doet het voor een anderquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die ligt al een tijdje als een lepeltje
ik totaal gereformeerd maargoed doe ook anders nu. boeit t wat denk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik las gefermenteerd.... Sorry.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik totaal gereformeerd maargoed doe ook anders nu. boeit t wat denk?Lach met een schone bips![]()
Totaal klinkt grappigquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik totaal gereformeerd maargoed doe ook anders nu. boeit t wat denk?♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht aan achtergrond v je pc![]()
![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent een echte kruisvaarder voor het forum zodat @:aeque wat puntjes kan scoren. Je doet het voor een ander
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik las gefermenteerd.... Sorry.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent een echte kruisvaarder voor het forum zodat @:aeque wat puntjes kan scoren. Je doet het voor een ander
wil maar zeggen het maakt me allemaal niet zo uit wat voor geloof ofzo of wie aanhangt, Samen (mensheid)b dus kan wel veel voor elkaar krijgen, maargoed problematisch zeker nuquote:Do what you love, love what you do!![]()
Zo benieuwd hoe jij praat in rl gesprekquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
wil maar zeggen het maakt me allemaal niet zo uit wat voor geloof ofzo of wie aanhangt, Samen (mensheid)b dus kan wel veel voor elkaar krijgen, maargoed problematisch zeker nu♡♡♡♡![]()
Lollrrmbumbllee neuken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo benieuwd hoe jij praat in rl gesprekLach met een schone bips![]()
hetzelfde wss, maar iets meer behoudend.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo benieuwd hoe jij praat in rl gesprekDo what you love, love what you do!![]()
Meer qua zinsopbouw..quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
hetzelfde wss, maar iets meer behoudend.♡♡♡♡![]()
weet ik niet hoor ik zeg maar altijd wat ik denk. maarre je kunt dat ondervinden hoor, wil best telefoontje met je aan wagen,. alleen niet nu ;P]quote:
Je zal niet de eerste zijn dan trouwens
Sow, kree making movesquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik niet hoor ik zeg maar altijd wat ik denk. maarre je kunt dat ondervinden hoor, wil best telefoontje met je aan wagen,. alleen niet nu ;P
Ja je leest je getypte tekst zeker niet door?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik niet hoor ik zeg maar altijd wat ik denk. maarre je kunt dat ondervinden hoor, wil best telefoontje met je aan wagen,. alleen niet nu ;P♡♡♡♡![]()
zijn geen moves. ik heb dit al aantal keer eerder gedaan hoor ook gewoon met wie ik eigenlijk niet kon alleen via fok. Eigenlijk altijd leukquote:Do what you love, love what you do!![]()
weinig meestal als het er al staat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja je leest je getypte tekst zeker niet door?Do what you love, love what you do!![]()
Nee gast, telefonisch wil je dus die strandwandeling doen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
zijn geen moves. ik heb dit al aantal keer eerder gedaan hoor ook gewoon met wie ik eigenlijk niet kon alleen via fok. Eigenlijk altijd leukLach met een schone bips![]()
dat zei ik niet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee gast, telefonisch wil je dus die strandwandeling doen?
Maar mag altijd
Doen ze dat?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
weet ik was voor helemaal op strand hierzo met dts....
maargoed teveel afgezeken enzo mn daarmee door te gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Jij zeker weer?quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
heb ook iemand nodig he, want ik ben wel van idee en opzich had ik het kunnen regelen nog wel.
Maar het werd teveel afgezeken Dan belachelijk genomen dat ik de stekker eruit trok.Do what you love, love what you do!![]()
Neem een parkiet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:21 schreef kree het volgende:
heb ook iemand nodig he, want ik ben wel van idee en opzich had ik het kunnen regelen nog wel.
Maar het werd teveel afgezeken Dan belachelijk genomen dat ik de stekker eruit trok.
Gewoon nog vaker hetzelfde bericht posten, dan reageert er vast wel iemand.
na iemand die ff helpt hiermee zou helpen. ok strand meet voor nu van de baanquote:Do what you love, love what you do!![]()
owh aan reacties lag het niet, maar vonden het vooral grappig om af te zeiken. niet alle trouwens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:23 schreef aeque het volgende:
Gewoon nog vaker hetzelfde bericht posten, dan reageert er vast wel iemand.
maar teveel en dan heb ik er geen zin meer in om moeite te voor doen dus.Do what you love, love what you do!![]()
Kutbeestenquote:(behalve die van jou dan) schijt nog 7 kleuren stront voor dat monster van jou.
Hee, lyltquote:
Ik was net in slaap gevallen.En nu aan de pizza.
Blij dat het weekend is.
Hoeist met jou?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
mooi naar bed jullie twee, duidelijk.
happy en love dus
echt die slaap smileys demotiveren meDo what you love, love what you do!![]()
Weeeeekend!!! Maar geen pizza hier helaas, die staat voor morgen of Zondag op programma. Lekkere shoarma pizza met veel knoflooksausquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, lylt
Blij dat het weekend is.
Hoeist met jou?
ik had een collega die naar helemaal Duitsland was gegaan voor October fest enzo?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mijn hele leven demotiveert mequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:28 schreef kree het volgende:
happy en love dus
echt die slaap smileys demotiveren me
Aan de pizzaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, lylt
Blij dat het weekend is.
Hoeist met jou?![]()
![]()
Ook zin in♡♡♡♡![]()
Demotiverend op welk vlak?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:28 schreef kree het volgende:
happy en love dus
echt die slaap smileys demotiveren me♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn hele leven demotiveert me![]()
![]()
Denk aan Anitaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn hele leven demotiveert me![]()
nou zal wel meevallen er is vast wel wat leuks?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn hele leven demotiveert meDo what you love, love what you do!![]()
PATATTIEquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Jaja Anitaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou zal wel meevallen er is vast wel wat leuks?
dat ik die dingen zie als van "het boeit me geen reet wat je nog zegt het is slaapverwekkend" ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb dit al 10 keer uitgelegd. Je kunt t ook gewoon onthouden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
dat ik die dingen zie als van "het boeit me geen reet wat je nog zegt het is slaapverwekkend" ?
♡♡♡♡![]()
Maria Ozawaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Depressie in geslingerd door jou.![]()
naja conclusie is dus????quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb dit al 10 keer uitgelegd. Je kunt t ook gewoon onthouden.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ga googlenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet mijn type eerlijk gezegd, in de 90's Sung Hi Lee![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weeeeekend!!! Maar geen pizza hier helaas, die staat voor morgen of Zondag op programma. Lekkere shoarma pizza met veel knoflooksaus
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is net op.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oei, hoe kan ik je er weer uit slingeren?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Depressie in geslingerd door jou.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Is gewoon wel godenvoer, en dit weekend identificeer ik me als een god.quote:Lach met een schone bips![]()
neuh dat je niet slaap smileys steeds moet posten jij, want dat demotiveerd wel, want denk ik beledig ofzoquote:
of zeg niks boeiends.Do what you love, love what you do!![]()
wat een gedoe hier, opeens het licht uit, ouderwetse stop doorgebrand
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Stiekum zat ik er nooit in, probeerde beetje over ander boos gedoe heen te lullen. Lijkt misluktquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, hoe kan ik je er weer uit slingeren?
Ah okéquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
neuh dat je niet slaap smileys steeds moet posten jij, want dat demotiveerd wel, want denk ik beledig ofzo
of zeg niks boeiends.
Tja.
Dan agree to disagree.
Ik blijfposten en jij blijft ze verkeerd opvatten.
Deal
♡♡♡♡![]()
Whuuut?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:36 schreef Koen66 het volgende:
wat een gedoe hier, opeens het licht uit, ouderwetse stop doorgebrand♡♡♡♡![]()
Oh ja soms lukt het en soms niet. Ik kijk er soms gewoon overheen en blijf in mn eigen wereldje zittenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Stiekum zat ik er nooit in, probeerde beetje over ander boos gedoe heen te lullen. Lijkt mislukt
wij hebben hier nog 3 groepen waar een stop op zit, rest zit wel zo'n omklapschakelaar op.quote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
vermoedelijk Samsung lader van mevr Koen die het veroorzaakte
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bubbels, bubbels bubbels... Doet me ineens aan die Braakhekke reclame denkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja soms lukt het en soms niet. Ik kijk er soms gewoon overheen en blijf in mn eigen wereldje zitten
Balen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij hebben hier nog 3 groepen waar een stop op zit, rest zit wel zo'n omklapschakelaar op.
Kun je t maken?♡♡♡♡![]()
jawel eens, maar je hoeft er toch niet zo drama van te maken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah oké
Tja.
Dan agree to disagree.
Ik blijfposten en jij blijft ze verkeerd opvatten.
Deal
Naja heb je altijd voordeel van twijfel gegeven. en nog snap ik je niet happy echt. haha`Do what you love, love what you do!![]()
Verkeerde gaatje Koen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:38 schreef Koen66 het volgende:
vermoedelijk Samsung lader van mevr Koen die het veroorzaakteLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
jawel eens, maar je hoeft er toch niet zo drama van te maken?
Naja heb je altijd voordeel van twijfel gegeven. en nog snap ik je niet happy echt. haha`
♡♡♡♡![]()
neequote:
Nooit eerder gebeurd > dus geen reservestoppen
Morgen maar naar de Praxis
Same shit, different day
SC hopper present![]()
jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:38 schreef HappyCharly het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
Chillen in een bubbelbadquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bubbels, bubbels bubbels... Doet me ineens aan die Braakhekke reclame denken
Extra bqlen . Hopelijk geen belangrijke dingen op die stop..quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee
Morgen maar naar de Praxis♡♡♡♡![]()
Ja hoor dat kan. Maar beter is dat je dan een mal print want PLA, ABS of ASA zitten nogal wat poriën in waar bacteriën in kunnen nestelen. Dus je kunt de mal printen, en dan giet je het afquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Maar je kunt nog posten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee
Morgen maar naar de Praxis![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja hoor dat kan. Maar beter is dat je dan een mal print want PLA, ABS of ASA zitten nogal wat poriën in waar bacteriën in kunnen nestelen. Dus je kunt de mal printen, en dan giet je het af![]()
♡♡♡♡![]()
woonkamer en 2 slaapkamersquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Extra bqlen . Hopelijk geen belangrijke dingen op die stop..
Dus ff geen tv kijken
Kan wel wat omwisselen maar dan heb ik een zoldervriezer zonder stroom, of een ketel zonder stroom,Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik heb de router met een verlengkabel in de keuken aan de stroom gehangenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Beter een knus kaarsje en daarna gewoon lekker slapenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woonkamer en 2 slaapkamers
Dus ff geen tv kijken
Kan wel wat omwisselen maar dan heb ik een zoldervriezer zonder stroom, of een ketel zonder stroom,♡♡♡♡![]()
Ik moet je eerlijk zeggen Amsterdam Posse en Def P vond ik echt goed, tot dat corona liedje waar Def P in meedeed. Toen was hij wel echt af voor mij. Ook al was het echt zo slecht, maar dan ook nog die gladiool van een dansschoolleraar die mee deed? Toen was ie af dat ging mij zelfs te ver in het vergezochte.quote:Lach met een schone bips![]()
Deze manquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de router met een verlengkabel in de keuken aan de stroom gehangen
♡♡♡♡![]()
in m'n eentje minder knusquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter een knus kaarsje en daarna gewoon lekker slapenSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de router met een verlengkabel in de keuken aan de stroom gehangen![]()
![]()
Niet aan te raden om pocket pussies of dildos te printen met een 3d printer tenzij je het nagewerktquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
als elektro man pro dus denk ik vrees ook vooral voor klussers die denken te weten enzo. maar ok. hahahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Whuuuutquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet aan te raden om pocket pussies of dildos te printen met een 3d printer tenzij je het nagewerkt![]()
![]()
![]()
Ik vraag niks meer♡♡♡♡![]()
nee ze lag nog ff met ereader in het donker te lezenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus ze heeft al jouw fixerij gemist?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wel fijn.. kon ze nog evenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ze lag nog ff met ereader in het donker te lezendoen
♡♡♡♡![]()
Koen weet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
als elektro man pro dus denk ik vrees ook vooral voor klussers die denken te weten enzo. maar ok. hahahaha![]()
![]()
Godver, ik las met een ander.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ze lag nog ff met ereader in het donker te lezenLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Godver, ik las met een ander.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Godver, ik las met een ander.![]()
![]()
proostquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
En ik hef het glas op jouw gezondheid?![]()
rum
Same shit, different day
SC hopper present![]()
hahaha dit was ineens heel grappig onder koffie tafel op werk aantal hebben die dingen nl.quote:
En ok toen kwam het van wat ku n je printen en ging van kwaad tot erger. in woorden hoORDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb huidvriendelijk rubber filament liggen...quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet aan te raden om pocket pussies of dildos te printen met een 3d printer tenzij je het nagewerkt
Ik zit te kijken naar een lasersnijder maar dan moet ik wel wat goeds hebben.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: