SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik heb dus vogelbekdier als collega nu ineens enzo en goed in de goede zin hoor want prima gozer.
Nu ben ik daar niet van als van willen dus enzo. Maar het is grappig om te zien die vogelbekdier trekjes. Het viel me gewoon op ff tikje op de schouder enzo weet ik veel.
hahahaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
waarom waren die beesten ook weer gevaarlijk? ik zag ook stukje nl NOS?Do what you love, love what you do!![]()
Kom op @kree, hier ga je zelfs mij even te ver. American History X aanhalen omdat het bij jou op werk divers moet zijn. Die snap ik zelfs niet meer.Lach met een schone bips![]()
waren ze niet giftig ofzo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:13 schreef kree het volgende:
waarom waren die beesten ook weer gevaarlijk? ik zag ook stukje nl NOS?Same shit, different day
SC hopper present![]()
nou wil niet teveel gaan en het is mss ver gezocht, maar beleid is wel nu bepaalt van we moeten meer divers aannemen. kennis enzo boeit dan niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kom op @:kree, hier ga je zelfs mij even te ver. American History X aanhalen omdat het bij jou op werk divers moet zijn. Die snap ik zelfs niet meer.
Dat was de essentie van American history X of niet toch?
\Do what you love, love what you do!![]()
ik weet niet vind het ook ver gaan om die vergelijking dan te trekken. maar het lijkt er wel op in andere zin natuurlijk juDo what you love, love what you do!![]()
Je ze hebben een nagel of whatever aan hun achterpoten waar gif uit komt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow jaaa, iets met veel bacterie in de muil ofzo...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Perryquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee de essentie van American History X is dat racisten kunnen leren van hun fouten. En jullie dus ook ander personeel kunnen gaan opleiden tot goede werknemers waar ze ook vandaan komen en welke seksuele voorkeur dan ook. Dan heb jij die film niet helemaal goed begrepen. En het einde ook, dat als we allemaal in die cirkel blijven we nooit met elkaar op een normale manier zullen omgaan. Het verhaal heb je dus niet helemaal begrepen denk ik. De boodschap was dus, wat jij met een ander doet vanwege ras krijg je ook terug. Vicieuze cirkel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
nou wil niet teveel gaan en het is mss ver gezocht, maar beleid is wel nu bepaalt van we moeten meer divers aannemen. kennis enzo boeit dan niet zoveel meer.
Dat was de essentie van American history X of niet toch?
\Lach met een schone bips![]()
wat het ding is. ik juich toe meer vrouwen in onze afdeling enzo en die technisch zijn. et.
meer etnische ook met kennis.... allemaal geen probleem.
Maar vind wel dat ze geselecteerd. of noem sollicitatie dat ze even afgewogen worden naar elkaar. en niet dat andere voorrang krijgt omdat doen we ok enzo met regelgeving van me too. \
dat is de vergelijking met die film want ik moet hem kunnen vertrouwen op kennis. em niet alleen omdat ie aangenomen werd voor me tooDo what you love, love what you do!![]()
Ik dacht dat de essentie was dat je geen hoofden op een stroeprand moet leggen en er daarna op moet stampen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En, jij nog geneukt recent?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
naja dat zir in die film weet ik maar doelde op het meer globale idee natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:20 schreef aeque het volgende:
Ik dacht dat de essentie was dat je geen hoofden op een stroeprand moet leggen en er daarna op moet stampen.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: