abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 oktober 2024 @ 22:01:48 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215197175
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 21:53 schreef Homey het volgende:
Weer lekker fout van nu.nl:

https://www.nu.nl/midden-(...)op-kamp-in-gaza.html

dubieuze uitspraken van Al Jazeera, spreekbuis van Hamas, worden als feiten gepresenteerd. Nu.nl heeft dit helemaal niet kunnen checken. Dit is in strijd met de journalistieke code.

Wat het IDF beweert wordt wel tussen aanhalingstekens gemeldt.

Tot zover de 'neutrale objectieve' verslaggeving van nu.nl

Je ziet dit stelselmatig als het om dit conflict gaat. Check voor de gein de voorpagina van nu.nl, het regent elke dag anti-Israel artikelen met daarin Hamas propaganda als zogenaamde feiten.
Nu is helemaal niet neutraal inderdaad. Sinds die 2 nieuwe hoofdredacteuren er zitten is het een compleet drama. Spreekbuis van groenlinks geworden. Die sfeer.

Inclusief de domheid van het niet checken. Vooral niet als ze kunnen wijzen naar Israel of rechts
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 6 oktober 2024 @ 22:05:18 #62
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215197223
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:00 schreef oblo het volgende:

[..]
Klopt. Ik deel er hier eentje:

Eli Sharabi
[ afbeelding ]
[..]

Dank voor het delen. Je hoort er nog maar weinig over de laatste tijd.

Morgen is het een jaar geleden dat bijna 1200 onschuldige Israëliërs bij en terroristische aanval om het leven kwamen. En de dag dat, als ik het zo mag zeggen, een oorlog is begonnen die nog veel meer mensen die onschuldig zijn het leven heeft gekost. Ik tel de Hamas terroristen niet mee, maar wel de vele anderen die hier niks aan kunnen doen. De vele duizenden kinderen…, het is triest. :N

Hopelijk komt er snel een einde aan.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 6 oktober 2024 @ 22:11:53 #63
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215197288
Denk dat morgen een symbolische dag is om Iran een dreun te verkopen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 6 oktober 2024 @ 22:13:40 #64
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215197308
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:11 schreef nixxx het volgende:
Denk dat morgen een symbolische dag is om Iran een dreun te verkopen.
Nee, dan gaat Israël herdenken en stilstaan bij 7 oktober een jaar eerder, het is respectloos in mijn ogen naar nabestaanden om daar dan op dat moment energie in te steken. Dat kan later wel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215197309
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 21:46 schreef Homey het volgende:

[..]
De enige vermoed ik. De rest van de kranten zijn net Al Jazeera geworden.
Geenstijl is ook wel oké
pi_215197310
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nu is helemaal niet neutraal inderdaad. Sinds die 2 nieuwe hoofdredacteuren er zitten is het een compleet drama. Spreekbuis van groenlinks geworden. Die sfeer.

Inclusief de domheid van het niet checken. Vooral niet als ze kunnen wijzen naar Israel of rechts
En ook de comments uitzetten. Stel je voor dat mensen hun Hamas propaganda debunken!
pi_215197319
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Geenstijl is ook wel oké
Geenstijl kiest ook duidelijk 1 kant, maar ze laten in elk geval die andere kant WEL horen. Anders kom je die andere kant nergens tegen (zoals de meeste Nederlanders die alleen de Volkskrant lezen en het NOS journaal kijken).
pi_215197328
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 21:57 schreef Chadi het volgende:

[..]
Christus zelfs nu.nl is die zionistische crap zat. Moet niet gekker worden.
Aljazeera heeft Palestijnse journalisten in dienst. Journalisten die dagelijks feiten checken.
😂🤥
pi_215197398
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 21:53 schreef Homey het volgende:
Weer lekker fout van nu.nl:

https://www.nu.nl/midden-(...)op-kamp-in-gaza.html

dubieuze uitspraken van Al Jazeera, spreekbuis van Hamas, worden als feiten gepresenteerd. Nu.nl heeft dit helemaal niet kunnen checken. Dit is in strijd met de journalistieke code.

Wat het IDF beweert wordt wel tussen aanhalingstekens gemeldt.

Tot zover de 'neutrale objectieve' verslaggeving van nu.nl

Je ziet dit stelselmatig als het om dit conflict gaat. Check voor de gein de voorpagina van nu.nl, het regent elke dag anti-Israel artikelen met daarin Hamas propaganda als zogenaamde feiten.
De tekst van de IDF staat tussen aanhalingstekens omdat het een letterlijke quote is. Die tekst is vertaald en is woord voor woord zo door IDF verspreid.

Een paar regels daarboven staat dat iemand op Facebook schreef: "bid voor ons" schrijft hij. ook hier zijn de aanhalingstekens toegevoegd omdat het een quote is en niet 'iemand beweert iets wat onverifieerbaar is'

Dat er elke dag berichten verschijnen die voor Israël vervelend zijn lijkt me logisch. Israël is al een jaar lang dagelijks beuken aan het uitdelen, over honger, ontploffingen en dode mensen wordt graag gelezen en geschreven
pi_215197415
Bizarre anti-Israel bias van de BBC, uitgebreid onderzocht:

https://www.israelhayom.c(...)-anti-israel-report/

Idem voor het NOS journaal, en onze grote kranten op de Telegraaf na.

Merk hierbij op: waar is de ombudsman? Leeft zij nog? Heel lang niet meer gezien. Doet zij nog wat?
  zondag 6 oktober 2024 @ 22:32:50 #71
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_215197459
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:27 schreef Homey het volgende:

Onderzocht door een "Britse" advocaat die al 34 jaar in Israel woont.
are we infinite or am I alone
pi_215197467
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:14 schreef Homey het volgende:

[..]
En ook de comments uitzetten. Stel je voor dat mensen hun Hamas propaganda debunken!
Bij een NOS artikel van een maand of twee geleden hebben ze ook de comments uitgezet. Dat kwam vanwege het onderwerp van het artikel. Er was een schip met vluchtelingen gekapseisd en er waren minimaal 40 mensen verdronken en nog tientallen vermisten.

De comments gingen niet uit vanwege het zogenaamde "debunken", maar vanwege de misselijke onmenselijke reacties van een bepaalde groep mensen. Think about it
pi_215197469
quote:

Bizar ja

quote:
We have planes, we have tanks, we have wonderful soldiers, and a fantastic army, but in the media arena, the situation is far from great. We must treat the media as a real front
pi_215197679
Yesilgoz moet niet janken...

Sinds wanneer staat pro-Palestina zijn gelijk aan antisemitisme?
Wat een onzin zeg.

En dan nog....
Er zijn vele vele tienduizende onschuldige burgers vermoord in koele bloede door Israël.
Daar hoor je haar niet over. Maar mensen die voor vrede demonstreren? Dat mag ineens niet?
pi_215197684
quote:

Idem voor het NOS journaal, en onze grote kranten op de Telegraaf na.

Merk hierbij op: waar is de ombudsman? Leeft zij nog? Heel lang niet meer gezien. Doet zij nog wat?
Wat is er bizar aan anti-Israel zijn?
Dat is tegenwoordig toch juist heel logisch?
pi_215197698
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dank voor het delen. Je hoort er nog maar weinig over de laatste tijd.

Morgen is het een jaar geleden dat bijna 1200 onschuldige Israëliërs bij en terroristische aanval om het leven kwamen. En de dag dat, als ik het zo mag zeggen, een oorlog is begonnen die nog veel meer mensen die onschuldig zijn het leven heeft gekost. Ik tel de Hamas terroristen niet mee, maar wel de vele anderen die hier niks aan kunnen doen. De vele duizenden kinderen…, het is triest. :N

Hopelijk komt er snel een einde aan.
Gek genoeg zijn er nog mensen die denken dat het 7 oktober begonnen is. Absurd.

Israël is al aan het moorden en verkrachten voor vele vele tientallen jaren.
En 7 oktober is slechts 1 van de gitzwarte bladzijden in die oorlog.

Echter helaas heeft Israël sindsdien praktisch van elke andere dag een gitzwarte dag gemaakt.
  zondag 6 oktober 2024 @ 23:18:27 #77
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215197725
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 23:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Gek genoeg zijn er nog mensen die denken dat het 7 oktober begonnen is. Absurd.

Israël is al aan het moorden en verkrachten voor vele vele tientallen jaren.
En 7 oktober is slechts 1 van de gitzwarte bladzijden in die oorlog.

Echter helaas heeft Israël sindsdien praktisch van elke andere dag een gitzwarte dag gemaakt.
Leugens
  zondag 6 oktober 2024 @ 23:20:11 #78
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215197734
Blijkbaar werkt iron dome niet (goed). verschillende raketten neergekomen in steden
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_215197907
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215197929
Het is toch wel typisch dat de Israël lobbyisten. Of het nou bilan yesilgoz, Rob Oudkerk, Carolien vd Plas, of random vvd fracties van gemeentes in het land zijn, het is ze gelukt om na een jaar van genocide in Gaza en een Israel dat ondertussen bezig is de oorlog nog verder uit te breiden. Dat ze zich druk maken over ingebeelde antisemitisme van demonstranten die hun burgerrechten gebruiken bij sit ins, die voor morgen gepland staan.

Immers als er discussie is rondom demonstranten hoeven deze lobbyisten het niet te hebben over de Israëlische wandaden die nu al meer dan een jaar plaatsvinden. Het is in Gaza al 365 dagen 7 oktober. Maar omdat de Palestijnen "human animals" zijn, juichen ze de genocide plegers allen maar toe en huilen ze over ingebeelde antisemitisme.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215197942
Uiteraard moeten we de 40 onthoofde baby's hoax niet vergeten waardoor dit topic ontplofte back in the day _O-

Een opsomming van media en politici die de hoax hebben verspreid. En onze monster van defensie en Israël lobbyist Brekelmans heeft nog steeds zijn tweet over de 40 onthoofde baby's niet verwijderd :')

TBF na 7 oktober heb ik wel veel onthoofde baby's gezien, maar dat waren babys van "human animals" dus die tellen volgens de Israël lobbyisten

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215198031
twitter
  maandag 7 oktober 2024 @ 01:43:03 #83
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215198041
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 01:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Whehehe

Hamas zat niet ballsdeep in unrwa hoor, eggies niet. Echt echt eggies niet.

:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 7 oktober 2024 @ 02:11:07 #84
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_215198112
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 01:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Whehehe

Hamas zat niet ballsdeep in unrwa hoor, eggies niet. Echt echt eggies niet.

:D
Het staat op twitter dus het moet wel waar zijn?
are we infinite or am I alone
pi_215198133
quote:
2s.gif Op zondag 6 oktober 2024 23:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Blijkbaar werkt iron dome niet (goed). verschillende raketten neergekomen in steden
Het ding ging anders flink te keer. Een bominslag toch?
pi_215198136
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 00:22 schreef egayalS het volgende:
Het is toch wel typisch dat de Israël lobbyisten. Of het nou bilan yesilgoz, Rob Oudkerk, Carolien vd Plas, of random vvd fracties van gemeentes in het land zijn, het is ze gelukt om na een jaar van genocide in Gaza en een Israel dat ondertussen bezig is de oorlog nog verder uit te breiden. Dat ze zich druk maken over ingebeelde antisemitisme van demonstranten die hun burgerrechten gebruiken bij sit ins, die voor morgen gepland staan.

Immers als er discussie is rondom demonstranten hoeven deze lobbyisten het niet te hebben over de Israëlische wandaden die nu al meer dan een jaar plaatsvinden. Het is in Gaza al 365 dagen 7 oktober. Maar omdat de Palestijnen "human animals" zijn, juichen ze de genocide plegers allen maar toe en huilen ze over ingebeelde antisemitisme.

[ x ]
Wat een gelul staat er in je twitterlink, heb al dagen een stream op Beirut. Waarschuwingen een half uur tot uur voor een bomaanslag, mensen moeten 500 meter aan de kant. En online precies het te bombarderen pand te vinden.
pi_215198143
1 jaar geleden alweer.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215198303
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 00:22 schreef egayalS het volgende:

[ x ]
twitter

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 00:34 schreef egayalS het volgende:
Uiteraard moeten we de 40 onthoofde baby's hoax niet vergeten waardoor dit topic ontplofte back in the day _O-

Hand, boezem..
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215198305
De NOS heeft een artikel vanwege 7 oktober

https://nos.nl/artikel/25(...)ijd-al-een-jaar-stil

Ze schrijven

quote:
Van de 251 gegijzelden keerden er 117 terug. 105 van hen kwamen vrij bij gevangenenruilen. Het Israëlische leger wist vijf gijzelaars te bevrijden door militaire operaties, waarbij honderden Palestijnse burgerslachtoffers vielen. 97 gijzelaars worden nog altijd vermist, al wordt ervan uitgegaan dat een deel van deze groep niet meer in leven is.
Even gezocht en CNN had een artikel over deze bevrijdingsactie, zie hoe zij het melden:

quote:
By the time that the hostages, referred to by the code name “diamonds,” were brought to the Mediterranean coast and successfully evacuated in two helicopters, the operation had left a deadly trail of destruction in its wake.

The latest figures from Gazan authorities say 274 Palestinians were killed and 698 injured – which would mark one of the deadliest days in months for people living in Gaza. The IDF has disputed those numbers, saying it estimated the number of casualties from the operation was “under 100.” CNN cannot independently verify either side’s figures. Gaza’s health ministry does not distinguish between civilians and militants.
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-dst/index.html

Het zou de NOS sieren als zij ook bij zulke cijfers de nuance/disclaimer zouden vermelden. Nu brengen ze cijfers van de Gaza autoriteiten dus als ware het statistieken die de waarheid zijn.
pi_215198398
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 02:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat een gelul staat er in je twitterlink, heb al dagen een stream op Beirut. Waarschuwingen een half uur tot uur voor een bomaanslag, mensen moeten 500 meter aan de kant. En online precies het te bombarderen pand te vinden.
Nee joh en op die manier schakelen ze die Hezbollah commandanten uit. Slim en blijkbaar ook nog effectief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')