abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:05:37 #51
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215192174
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:02 schreef Chadi het volgende:

[..]
Zeg gewoon wat je wil zeggen zonder je te verhullen in die pacifistische walm die je alleen gebruikt als het je uitkomt. Hoe vaak heb je iemand van je zionistische clubje aangesproken op posts door echt niet kunnen.. Nul maal. Dus als je je de volgende keer wil presenteren als objectief doe dan wat huiswerk.
Verschil tussen jou en mij: bij mij is het geen 'walm', aangezien er van mijn hand geen enkele post te vinden is die pleit voor of begrip toont voor 'vernietiging' van welke entiteit dan ook, laat staan dat ik eeuwenoude bloeddorstige teksten heb proberen te 'nuanceren' om zulks te rechtvaardigen. Dat was jij.

En posts die echt niet kunnen? Dat zijn dus posts die het bestaansrecht van Palestijnen ontkennen, Netanyahu en zijn cronies ophemelen en kolonisten bewieroken. Mocht je enig voorbeeld hebben van mijn steun daaraan, post ze. Tweede keer dat ik het vraag.

Ik ben inderdaad objectief. Ik heb dan ook geen onbetwistbaar dogma - zoals religieuzen van allerlei snit dat wel hebben - dat mijn moreel kompas juist maakt, waardoor ik me of in allerlei bochten moet wringen om het onverdedigbare te verdedigen, of maar meedein met mijn 'stam'.

Sowieso: iemand die het kennelijk erg moeilijk acht om Hamas en Hezbollah terroristische clubs te noemen, neem ik sowieso niet meer serieus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:08:18 #52
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215192194
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 06:14 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nu gaat het om de intentie. Nou daar laat de bezetter ook geen enkele twijfel over bestaan wat die is. Het gebied Palestijn vrij maken is de intentie van ze. De joodse demografische superioriteit mocht en mag niet ten koste gaan van gebiedsuitbreiding. Zoals Daniel Levy al zei. Er is en was bereidheid bij de palestijnen voor een twee statenoplossing en elke keer als er getekend kon worden, kwam de bezetter constant met nieuwe eisen. En Levy kan het weten aangezien hij in het onderhandelingsteam van de bezetter zat.
De intentie is geen vrede maar landjepik. Als het niet op een legale manier kan dan illegaal.
Nee hoor, die intentie is er niet. En tevens is er bij de Palestijnen nooit een bereidheid geweest voor een tweestatenoplossing omdat deze territoriaal gierige groepen Islamtische Arabieren, die hilarisch genoeg nooit zelf een eigen land hebben gehad, alles wilde zonder enige bereidheid tot concessies.

De Palestijnen gingen zelfs zo ver om in de jaren 1940 voor de VN een argument tegen een mogelijke Joodse staat te maken op basis van raciale gronden. Immers zou een Joodse staat 'de raciale homogeniteit' van de Arabieren verstoren in de regio.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215192210
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Verschil tussen jou en mij: bij mij is het geen 'walm', aangezien er van mijn hand geen enkele post te vinden is die pleit voor of begrip toont voor 'vernietiging' van welke entiteit dan ook, laat staan dat ik eeuwenoude bloeddorstige teksten heb proberen te 'nuanceren' om zulks te rechtvaardigen. Dat was jij.

En posts die echt niet kunnen? Dat zijn dus posts die het bestaansrecht van Palestijnen ontkennen, Netanyahu en zijn cronies ophemelen en kolonisten bewieroken. Mocht je enig voorbeeld hebben van mijn steun daaraan, post ze. Tweede keer dat ik het vraag.

Ik ben inderdaad objectief. Ik heb dan ook geen onbetwistbaar dogma - zoals religieuzen van allerlei snit dat wel hebben - dat mijn moreel kompas juist maakt, waardoor ik me of in allerlei bochten moet wringen om het onverdedigbare te verdedigen, of maar meedein met mijn 'stam'.
Cut the crap. Morgen gewoon demonstreren.
pi_215192218
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:09 schreef Chadi het volgende:

[..]
Normale mensen werken morgen gewoon.
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:11:27 #55
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215192229
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:09 schreef Chadi het volgende:

[..]
Voor geen goud. Mijn moreel kompas weigert.

Juist vanwege dat tribalisme. Die demonstranten? Het gros interesseert Palestina niets. Zal wel weer een verzameling progressieve studenten en islamisten zijn.

Ironisch genoeg maken geluiden als de jouwe dat denkbeeld ook steeds realistischer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:11:43 #56
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215192233
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja als het toevallig aansluit bij jouw eigen agenda en wereldbeeld.
Correct. Voor zulke tellen mensenrechten alleen als Israël terugslaat, zodra Hamas en Hezbollah bezig zijn met terreur tellen mensenrechten niet meer. Dat is dan immers legitiem "verzet" van "vrijheidsstrijders".
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215192237
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:10 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Normale mensen werken morgen gewoon.
Normale mensen nemen vrij en komen op voor andere mensen in nood. Die zijn morgen aanwezig.
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:13:16 #58
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215192247
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:12 schreef Chadi het volgende:

[..]
Normale mensen nemen vrij en komen op voor andere mensen in nood. Die zijn morgen aanwezig.
Je gaat dus protesteren voor de vrijlating van de Israëlische gijzelaars door Hamas?
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:13:38 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215192251
quote:

[..]
Gaan we dat ook een keer doen voor Afghaanse en Iraanse vrouwen? Homo's in Saudi-Arabië? Andersdenkenden in het gros van de islamitische wereld die stelselmatig worden onderdrukt?

Nee, dat gaan we niet doen.

Past niet in de agenda.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215192254
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Voor geen goud. Mijn moreel kompas weigert.

Juist vanwege dat tribalisme. Die demonstranten? Het gros interesseert Palestina niets. Zal wel weer een verzameling progressieve studenten en islamisten zijn.

Ironisch genoeg maken geluiden als de jouwe dat denkbeeld ook steeds realistischer.
Denk voor jezelf en niet voor anderen. Je hebt je handen al vol om voor jezelf een normaal pad uit te stippelen.
Gewoon komen doe je een keer wat juist is om te doen.
pi_215192260
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je gaat dus protesteren voor de vrijlating van de Israëlische gijzelaars door Hamas?
Ook.
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:15:57 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215192269
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:13 schreef Chadi het volgende:

[..]
Denk voor jezelf en niet voor anderen. Je hebt je handen al vol om voor jezelf een normaal pad uit te stippelen.
Hoe krijg je het je mond uit.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215192270
quote:

[..]
Laat me niet lachen. Die mensen zijn altijd vrij.
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:16:15 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215192273
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:13 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat normale pad komt door kritisch denken.

Probeer het eens.

Stel de vraag: waarom nu ineens zoveel betrokkenheid? Waarom nu ineens zo'n innig verbond tussen progressieve studenten en conservatieve religieuzen?

Overigens, hoeveel begrip heb je voor politieagenten die wegens hun moreel kompas weigeren die clubs te beschermen morgen?

Verder: wat ik 'juist' doe en niet, bepaal jij niet, en al helemaal niet die onzalige kongsi van schijnheiligen die morgen de stations weer bezetten met hun vlaggetjes, sjaals en slogans.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:18:56 #65
38496 Perrin
pi_215192286
Ondertussen in Israël vieren ze, net als Chadi met zijn morele kompas, de moordpartij van 7 oktober. Ze wapperen niet alleen met vlaggetjes maar ook met messen en geweren.

twitter
pi_215192329
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hoe krijg je het je mond uit.
Moeilijk voor te stellen als je constant de zio zenders aan hebt staan?
pi_215192355
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat normale pad komt door kritisch denken.

Probeer het eens.

Stel de vraag: waarom nu ineens zoveel betrokkenheid? Waarom nu ineens zo'n innig verbond tussen progressieve studenten en conservatieve religieuzen?

Overigens, hoeveel begrip heb je voor politieagenten die wegens hun moreel kompas weigeren die clubs te beschermen morgen?

Verder: wat ik 'juist' doe en niet, bepaal jij niet, en al helemaal niet die onzalige kongsi van schijnheiligen die morgen de stations weer bezetten met hun vlaggetjes, sjaals en slogans.
Jij legt die verbanden. Dat wil niet zeggen dat progressieve studenten zich verbonden voelen met religieuze clubjes.
Maar het is wel begrijpelijk vanuit jouw ogen omdat jij wel een band hebt met een ziek club joodse zionisten die anderen het leven onmogelijk maken op basis van hun geloof.
  Moderator zondag 6 oktober 2024 @ 14:33:29 #68
236264 crew  capricia
pi_215192434
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:24 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat zijn zio zenders?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:35:05 #69
38496 Perrin
pi_215192451
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:24 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik weet niet eens wat zio zenders zijn. Ik weet wel dat jij morgen een slachting gaat vieren en nog denkt dat je aan de goede kant staat ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perrin op 06-10-2024 14:46:57 ]
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:36:00 #70
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215192465
Maar was er nou al een onderbouwing van de claims in dat interview?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_215192476
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik weet niet eens wat zio zenders zijn. Ik weet wel dat jij morgen een slachting gaat vieren er nog denkt dat je aan de goede kant staat ook.
Dat is de invulling die jij het geeft omdat jij zo in elkaar zit. Anderen zitten vreedzamer in elkaar.
pi_215192498
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:33 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat zijn zio zenders?
Channel 14 bijvoorbeeld. Waar veerkrachting en het doden van Palestijnse kinderen wordt toegejuicht en verheerlijkt.
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:44:28 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215192548
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:26 schreef Chadi het volgende:

[..]
Jij legt die verbanden. Dat wil niet zeggen dat progressieve studenten zich verbonden voelen met religieuze clubjes.
Maar het is wel begrijpelijk vanuit jouw ogen omdat jij wel een band hebt met een ziek club joodse zionisten die anderen het leven onmogelijk maken op basis van hun geloof.
Met welke club heb ik precies welke band?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zondag 6 oktober 2024 @ 14:48:55 #74
236264 crew  capricia
pi_215192592
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:39 schreef Chadi het volgende:

[..]
Channel 14 bijvoorbeeld. Waar veerkrachting en het doden van Palestijnse kinderen wordt toegejuicht en verheerlijkt.
Deze?

En waarom zou @Perrin constant Hebreeuwse zenders kijken?
En waarom kijk jij dat dan wel...echt ik tast in het duister.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:53:01 #75
38496 Perrin
pi_215192637
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Deze?
[ afbeelding ]

En waarom zou @:perrin constant Hebreeuwse zenders kijken?
En waarom kijk je dat dan wel...echt ik tast in het duister.
Holle beschuldigingen op niks af. Om maar de aandacht van zijn eigen extremisme en verheerlijking van bloeddorst af te leiden, verhuld door een heeeel dun laagje sociale gerechtigheid.
  Moderator zondag 6 oktober 2024 @ 14:57:07 #76
236264 crew  capricia
pi_215192679
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:53 schreef Perrin het volgende:

[..]
Holle beschuldigingen op niks af. Om maar de aandacht van zijn eigen extremisme en verheerlijking van bloeddorst af te leiden, verhuld door een heeeel dun laagje sociale gerechtigheid.
Beetje vaag verhaal allemaal.
Kennelijk kijkt @Chadi wel naar dit soort zenders. Hij weet precies wat er uitgezonden wordt. De rest van de mensen hier heeft geen idee wat zio zenders zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 6 oktober 2024 @ 14:58:30 #77
38496 Perrin
pi_215192694
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Kennelijk kijkt @:chadi wel naar dit soort zenders. Hij weet precies wat er uitgezonden wordt. De rest van de mensen hier heeft geen idee wat zio zenders zijn.
Bovendien zitten er voor zover ik weet helemaal geen of bijna geen hardcore zionisten op fok!

En zeker niet iedereen die toevallig Chadi van een onderbouwd weerwoord voorziet.
  Moderator zondag 6 oktober 2024 @ 15:07:53 #78
236264 crew  capricia
pi_215192822
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:58 schreef Perrin het volgende:

[..]
Bovendien zitten er voor zover ik weet helemaal geen of bijna geen hardcore zionisten op fok!

En zeker niet iedereen die toevallig Chadi van een onderbouwd weerwoord voorziet.
Maar wel mensen die op de dag van de herdenking van de grootste pogrom na WO2 willen gaat 'demonstreren'.
Je hoeft geen zionist te zijn om zoiets af te keuren.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215192878
quote:

[..]
De persoon die in mijn gezicht gaat lopen protesteren kan een dreun verwachten.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215193138
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik zie mezelf als hardcore zionist.
pi_215193468
OT:

Meeste Joodse instellingen in Nederland worden dan ook beveiligd doormiddel van camerabewaking. Dat zou dus betekenen dat het binnen een OC een potje is (qua rooster), want waarom zou je niet 'aanslaan' op een melding bij zo een gebouw, naast alle andere gebouwen?

De marechaussee staat volgensmij vooralsnog bij de meest kritieke Joodse instellingen in Nederland, hoofdpost Buitenveldert. Dus ik begrijp eigenlijk de mini-ophef niet zo goed.

Want dat er bij de Nederlandse politie soms volslagen bosmongolen werken is ons toch allemaal wel bekend? :{
  zondag 6 oktober 2024 @ 16:12:31 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215193512
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 16:08 schreef HannahVrede het volgende:

Want dat er bij de Nederlandse politie soms volslagen bosmongolen werken is ons toch allemaal wel bekend? :{
Vervang bosmongolen door hele domme moslims. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215194078
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 15:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
De persoon die in mijn gezicht gaat lopen protesteren kan een dreun verwachten.
Grote praatjes
pi_215194091
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Kennelijk kijkt @:chadi wel naar dit soort zenders. Hij weet precies wat er uitgezonden wordt. De rest van de mensen hier heeft geen idee wat zio zenders zijn.
Om een goed beeld te vormen, is het handig om naar meerdere bronnen te kijken.
Verder praat je wel voor een hoop mensen. Ben je vertegenwoordiger?
pi_215194216
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 17:01 schreef Chadi het volgende:

[..]
Grote praatjes
Inderdaad, grote kans dat zijn vriendjes om me heen staan :7
  zondag 6 oktober 2024 @ 17:18:37 #86
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215194236
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 17:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Inderdaad, grote kans dat zijn vriendjes om me heen staan :7
Nee, die staan alleen achter je om je te suckerpunchen.
pi_215194672
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 17:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, die staan alleen achter je om je te suckerpunchen.
Heeft hij niet nodig. Is een beer van een vent.
  Moderator zondag 6 oktober 2024 @ 18:24:35 #88
236264 crew  capricia
pi_215194911
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 17:04 schreef Chadi het volgende:

[..]
Om een goed beeld te vormen, is het handig om naar meerdere bronnen te kijken.
Verder praat je wel voor een hoop mensen. Ben je vertegenwoordiger?
Ja. Van het normale verstand.
Dat je niet op de herdenking van deze enorme pogrom, gaat lopen 'demonstreren'.

Daar hebben de meeste mensen geen zio zenders voor nodig.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 6 oktober 2024 @ 18:28:47 #89
38496 Perrin
pi_215194943
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 18:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Totaal wanstaltig als je op die dag de aanslag gaat vieren.
  Moderator zondag 6 oktober 2024 @ 18:31:27 #90
236264 crew  capricia
pi_215194972
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 18:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
Totaal wanstaltig als je op die dag de aanslag gaat vieren.
Ja. Een totaal gebrek aan inzicht en medemenselijkheid.
Er zijn nog 364 dagen over, waarin je uitgebreid kunt gaan juichen of protesteren.

Maar deze dag? Walgelijk gewoon.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 6 oktober 2024 @ 18:42:51 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215195162
quote:

[..]
ik ga geen vrij nemen voor deze onzin hoor :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215195421
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 18:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Inmiddels minimaal 45.000 doden en half Gaza aan puin. In Libanon binnen een dag 500 mensen aan gort maar israeliers zijn zo speciaal dat je voor hen wel een dag moet reserveren.
pi_215195440
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:03 schreef Chadi het volgende:

[..]
Inmiddels minimaal 45.000 doden en half Gaza aan puin. In Libanon binnen een dag 500 mensen aan gort maar israeliers zijn zo speciaal dat je voor hen wel een dag moet reserveren.
het geeft wel echt een signaal fuck you af idd. Zoek de oorzaak lekker bij je hamas en hezbollah vrienden op zou ik zeggen. Iets met een spiegel.
pi_215195478
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:05 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
het geeft wel echt een signaal fuck you af idd. Zoek de oorzaak lekker bij je hamas en hezbollah vrienden op zou ik zeggen. Iets met een spiegel.
Je kan dit niet op een ander schuiven. Dat sprookje is voorbij. Je bent verantwoordelijk voor je eigen bommen en waar je ze gooit.
pi_215195491
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:09 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je kan dit niet op een ander schuiven. Dat sprookje is voorbij. Je bent verantwoordelijk voor je eigen bommen en waar je ze gooit.
dat hamas en hezbollah de eigen bevolking gebruikt als schild en de kinderen vanaf jonge jeugd leert om joden en israel te haten kan israel idd niks aan doen.
  zondag 6 oktober 2024 @ 19:12:02 #96
38496 Perrin
pi_215195505
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:09 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je matties van Hamas en Hezbollah vallen Israël aan en verschansen zich tussen de bevolking. En daarna maar huilen dat ze aangepakt worden. Laffe honden en hun fans al helemaal.
  Moderator zondag 6 oktober 2024 @ 19:15:16 #97
236264 crew  capricia
pi_215195523
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:03 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja. Verschrikkelijk.
Neemt niet weg dat dit de grootste naoorlogse pogrom was.
En dat je daar best 1 dag respect voor mag tonen door niet te gaan demonstreren of met vlaggen van de daders te gaan wapperen.

Dat is gewoon respectloos.

Maar hey, het is een vrij land. Het staat iedereen vrij om zich als een gevoelloze klootzak te gedragen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215195524
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 18:07 schreef Chadi het volgende:

[..]
Heeft hij niet nodig. Is een beer van een vent.

(voordeel dat ik wel heb is dat niemand mijn afkomst kan raden, dus een lesje Arabisch hier en daar en ik ben de perfecte spion :7 )
pi_215195619
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:10 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
dat hamas en hezbollah de eigen bevolking gebruikt als schild en de kinderen vanaf jonge jeugd leert om joden en israel te haten kan israel idd niks aan doen.
BS. Maar wel janken als het hoofdkantoor van de mossad onder vuur wordt genomen omdat het in dichtbevolkt genoeg ligt.
pi_215195631
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:26 schreef Chadi het volgende:

[..]
BS. Maar wel janken als het hoofdkantoor van de mossad onder vuur wordt genomen omdat het in dichtbevolkt genoeg ligt.
geen BS en dat weet je zelf ook wel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')