abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:24:49 #295
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215235952
Hier komt er echt geen slang in. Nu niet, nooit niet. Ook geen gekko's (die zou m'n man wel willen) of welk ander insect, reptiel of spinnebeest.

Onze zebravinkjes zijn wel heel leuk O+

En wat naar Schanu, ook dat het nu al begint. Maar het is nog maar een of twee jaren ofzo (denk ik? Wanneer vertel je je kind dit soort dingen?) en dan weten alle klasgenoten hoe het zit en ben je ervan af. Hang in there!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:36:33 #296
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215236102
Zebravinkjes heb ik ook gehad, die vond ik alleen maar herrie en rommel maken, en ondanks dat ze tam waren en in mn hand zaten, kon je er net niks mee :D
Ik heb buiten de honden nog een grote bak met axolotls en guppen, en een kleiner aquarium.
Ik heb parkieten van klein tot groot gehad, een spreeuw, kraaien, een ekster, en die vinkjes, vogels zijn echt enorme rommelmakers :D
En die vinkjes jongden als de ziekte ook, en die bleven maar eitjes leggen of ik de mannen nu weghaalde of niet.
En dan die jongen verstoten voor nieuwe eitjes etc.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215236318
Ik heb voor B echt wel gezocht naar een leuk dier, hij als natuur en dierengek. Reptielen zijn vooral nachtdieren en eigenlijk helemaal niet zo geschikt om in een hok te stoppen.

Nu heeft ie veel lol met de nachtcamera filmpjes en de vogels in de tuin. Dat samen met de kikkers en salamanders in de achtertuin, maakt een hoop goed. Hij weet ook echt veel van al die dieren.
pi_215236437
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 15:24 schreef Tink89 het volgende:
En wat naar Schanu, ook dat het nu al begint. Maar het is nog maar een of twee jaren ofzo (denk ik? Wanneer vertel je je kind dit soort dingen?) en dan weten alle klasgenoten hoe het zit en ben je ervan af. Hang in there!
Haha nou wij hoopten dat het in groep 5 niet meer zo'n ding is, maar kennelijk nog wel? Dan worden er al wel lootje en surprises in de klas gedaan, maar wordt het voor de kinderen die nog geloven gebracht als in dat de Sint hulpjes nodig heeft. Al vermoed ik zelf toch dat de meesten er in groep 5 wel zelf een keer achter (zijn ge)komen, al is het alleen al door kinderen zoals mijn dochter :@ :+
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:04:26 #299
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_215236444
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 13:44 schreef Schanu het volgende:
Vrienden van ons hebben twee slangen voor hun dochter, helemaal geweldig vindt ze het! Ik vind het altijd wel indrukwekkend om te zien, maar zelf hoef ik ze zeker niet in huis, haha.

En Sinterklaas perikelen, nú al |:( spoiler in verband met herkenbaarheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215236452
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Zebravinkjes heb ik ook gehad, die vond ik alleen maar herrie en rommel maken, en ondanks dat ze tam waren en in mn hand zaten, kon je er net niks mee :D
Ik heb buiten de honden nog een grote bak met axolotls en guppen, en een kleiner aquarium.
Ik heb parkieten van klein tot groot gehad, een spreeuw, kraaien, een ekster, en die vinkjes, vogels zijn echt enorme rommelmakers :D
En die vinkjes jongden als de ziekte ook, en die bleven maar eitjes leggen of ik de mannen nu weghaalde of niet.
En dan die jongen verstoten voor nieuwe eitjes etc.
Axolotls, dat lijkt mij ZO tof. Ik zie wel eens van die aquaria voor kinderen met axolotls, maar lees vervolgens ook vaak dat ze bijna onzichtbaar klein blijven of zelfs helemaal niet in leven blijven. Wat zijn jouw ervaringen? Want ik zou ze best wel een keer willen hebben denk ik O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 15:52 schreef exode het volgende:
Ik heb voor B echt wel gezocht naar een leuk dier, hij als natuur en dierengek. Reptielen zijn vooral nachtdieren en eigenlijk helemaal niet zo geschikt om in een hok te stoppen.

Nu heeft ie veel lol met de nachtcamera filmpjes en de vogels in de tuin. Dat samen met de kikkers en salamanders in de achtertuin, maakt een hoop goed. Hij weet ook echt veel van al die dieren.
Ook echt leuk dit, zo'n nachtcamera, klinkt heel interessant - voor jong én oud O+
pi_215236739
Wat voor groep zit ze nu Schanu? Hier is groep 5 het kantelpunt, en dat werd vorig jaar al heel vroeg gecommuniceerd door de juffen (de huidige juf communiceert überhaupt niet, dus daar verwacht ik weinig van) omdat er in de klas al over gesproken werd. Wij hadden in de zomervakantie voor groep 5 het al verteld, en bij de meiden gaan we dat ook doen.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')