Dat maakt je zeker geen faalhaas, maar als je het zo omschrijft snap ik op zich wel dat je het zonde vindt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:31 schreef vencodark het volgende:
Ja ach. Ik vind het weleens zonde van mijn potentie en moeite die in de opleiding gestoken is.
Zonder faalangst en als ik mijn zoon niet had gekregen had het wellicht anders gelopen.
Maar goed, werk is zeker leuk en ik werk er al ruim 14 jaar. Ik hoor bij het meubilair.Geen gedoe.
Wat tof! Ik loop een jaar voor, ben in februari bij Fontys begonnen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nog niet. SQ is nu bezig met het geschiktheidsonderzoek. Als alles goed is, start ze als zij-instromer in februari 2025.
Ik heb een universitaire bachelor (heb m’n masterscriptie nooit afgeschreven) waarmee ik in een supermarkt werk. Ik heb periodes gehad dat ik er van baalde en echt wat anders wilde gaan zoeken (meestal in onrustige periodes met een nieuwe manager) maar nu vind ik het eigenlijk wel heel relaxt. Nooit werk mee naar huis, veel afwisseling, gezellige collega’s die gewoon zeggen waar het op staat… Elke nieuwe bedrijfsleider doet weer het aanbod om het management in te gaan als ik meer wil gaan werken, maar ik heb geen zin in het gezeik dat daarbij komt kijken (personeelsmanagement, onhaalbare doelen etc). Fulltime zou ik er niet aan moeten denken om hier te werken, maar twee dagen per week is prima en geeft me de flexibiliteit om elke vakantie betaald vrij te kunnen zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:40 schreef vencodark het volgende:
Ik heb nog weleens sollicitaties gedaan hoor, die richting op maar inmiddels moet ik er niet aan denken daar serieus mee aan de slag te gaan.
Mijn vorige psycholoog/praktijkondersteuner met wie ik weleens een babbeltje maak, stuurde daar weleens op aan.
Dat een carrièreswitch nog altijd kan, als oppepper voor mijn eigenwaarde.
Maar ik heb er eigenlijk geen oren naar. Denk dat de faalangst toch wel een blijvend dingetje is en al dat gedoe en gestress er om heen.
Laat mij dan maar ‘mindful’ broodjes smeren.
Wat wil je nu gaan doen qua werk?quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat dekbed klinkt wel heel goed!
Maar ik moet even niks kopen want ik heb mijn extra baan opgezegd dus ik moet even opnieuw budgetteren🙄.
En ik heb al die kale warme kruikjes in bed dus nooit last van kou. Naakthonden ftw!
Ik werk nog gewoon voor een zorgverzekering vanuit huis hoor, max 32 uur maar meer kan altijd. Ik deed daar nog een baan naast, daar ben ik mee gestopt.quote:
Werken in de bieb lijkt me dus echt heerlijkquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:33 schreef BE het volgende:
[..]
Dat maakt je zeker geen faalhaas, maar als je het zo omschrijft snap ik op zich wel dat je het zonde vindt..
Ik hou alleen enorm van de gedachte dat je opleiding geen fluit uit maakt en dat (vrijwel) iedereen alsnog wel ergens op zijn pootjes landt.![]()
Ik ben opgeleid tot bibliothecaresse (:D) maar heb afgezien van mijn stage nooit in een bibliotheek gewerkt. Mijn eerste baan was bij een internationale bibliotheek-vereniging dus ik heb er uiteindelijk heel wat van binnen gezien, maar nooit als zodanig gewerkt.
Het boekendeel lijkt mij ook leuk. Maar al die bejaarden met hun computervragen, daar zou ik echt niet geschikt voor zijnquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Werken in de bieb lijkt me dus echt heerlijk![]()
Lekker rustig tussen boeken![]()
Oh jammer, die was ik helemaal vergeten eigenlijkquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:55 schreef Hupje het volgende:
[..]
Het boekendeel lijkt mij ook leuk. Maar al die bejaarden met hun computervragen, daar zou ik echt niet geschikt voor zijn
Haha, mijn droom is mijn eigen boekenhandel met creatieve afdeling (papier, wol) en een koffiehoek daarbij.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:08 schreef Elleska het volgende:
Lekker rustig tussen de boeken lijkt me heerlijk maar de bieb is tegenwoordig geen stilte ruimte meer met allemaal boeken.
Onze bieb heeft zelfs inpandige horeca, misschien voor jou wel de ideale combi @:LeSage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |