Koeman is tactisch ook niet bepaald een meesterbrein natuurlijk. Die teert al heel wat jaren op zijn grote naam als voetballer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tactiek maakt het team, je kan het een en ander verbloemen als je topspelers ertussen hebt lopen maar bij Koeman is er niets van tactiek te bespeuren in aanvallend opzicht. Ja opbouwend zijn er wel patronen te zien maar voorin is het niets. Daar lijken de spelers op zichzelf te zijn aangewezen. Ze weten niet van elkaar wat te verwachten.
Ik denk dat het middenveld uiteindelijk Gravenberch, de Jong en Simons gaat worden. Timber zal als back-up voor Gravenberch fungeren als Schouten als back-up voor de Jong. Al zal e.e.a. ook afhankelijk zijn van de tegenstander.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met Gravenberch en Timber gisteren, De Jong en Schouten samen ga je ook nooit opstellen.
Het patroon is dat je een stuk minder bent dan zulke landen. Maar helemaal nooit winnen is wel opvallend ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
In elk geval wint Nederland onder Koeman daadwerkelijk nooit van de grotere voetballanden in zijn tweede periode. Onderhand is daar wel een patroon, even los van de analyses over individuele spelers.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als Schouten op zo'n manier gaat denken gaan zijn cijfers daar ook omhoog. In voorwaartse passing (m.i. ook wel belangrijk) is Schouten echt veel beter. Die vindt de oplossing tussen de linies door, waar Wieffer continue van links naar rechts loopt te passen.
Als Koopmeiners zich zo blijft ontwikkelen dan zie ik die eigenlijk de meest aanvallende middenvelder worden, en dan Simons toch maar weer op rechts. Al kom je ook op een punt dat je nauwelijks meer om Malen heen kunt, misschien die maar weer eens in de spits proberen. Slechter dan wat Brobbey en Zirkzee deze potjes hebben laten zien is ook lastig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat het middenveld uiteindelijk Gravenberch, de Jong en Simons gaat worden. Timber zal als back-up voor Gravenberch fungeren als Schouten als back-up voor de Jong. Al zal e.e.a. ook afhankelijk zijn van de tegenstander.
Klopt, wat dat betreft maakt Brobbey, Zirkzee, Malen ook geen donder uit, want er zit totaal geen plan achter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tactiek maakt het team, je kan het een en ander verbloemen als je topspelers ertussen hebt lopen maar bij Koeman is er niets van tactiek te bespeuren in aanvallend opzicht. Ja opbouwend zijn er wel patronen te zien maar voorin is het niets. Daar lijken de spelers op zichzelf te zijn aangewezen. Ze weten niet van elkaar wat te verwachten.
Dit is ook weer enorm gelul, zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:31 schreef CR7 het volgende:
Ingaan op @:Solispolar . Sinds ik Schouten en Veerman hun enorme zwaktes heb blootgelegd is die tegen alles en iedereen wat met Feyenoord te maken heeft aan het schoppen. Zelfs een blinde ziet nog dat Wieffer en Timber mijlen ver boven Veerman en Schouten staan.
En dan zijn ze nog een stuk jonger ook. Niet voor niets wilden Marseille en Napoli niet verder dan 15 miljoen gaan.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:29 schreef Origami94 het volgende:
Koeman heeft gisteren in mijn opinie de fout gemaakt door niet met De Ligt en Van der Ven centraal te spelen maar met De Vrij die mij opbouwend toch wel matig lijkt.
Die discussies tussen @CR7 en @Solispolar over wie er een slechter middenveld heeft zijn nogal kinderachtig en vermoeiend (en wordt in mijn ogen in veel te veel topics uitgevochten)quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is ook weer enorm gelul, zoals gewoonlijk.
Koortsdroom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Ligt opstellen in plaats van de Vrij omdat ie opbouwend beter zou zijn, das wel een goeie
Sowieso enorme aidsusers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die discussies tussen @:cr7 en @:solispolar over wie er een slechter middenveld heeft zijn nogal kinderachtig en vermoeiend (en wordt in mijn ogen in veel te veel topics uitgevochten)
Gravenberch was wel echt verschrikkelijk slecht gisteren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat het middenveld uiteindelijk Gravenberch, de Jong en Simons gaat worden. Timber zal als back-up voor Gravenberch fungeren als Schouten als back-up voor de Jong. Al zal e.e.a. ook afhankelijk zijn van de tegenstander.
Ik opteer voor een CR7 - Solis - Wotte - Klaas-topic waar ze hun bagger mogen spuien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die discussies tussen @:cr7 en @:solispolar over wie er een slechter middenveld heeft zijn nogal kinderachtig en vermoeiend (en wordt in mijn ogen in veel te veel topics uitgevochten)
Ik hoopte al dat ik niet de eerste zou zijn hierin allemachtig zeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Ligt opstellen in plaats van de Vrij omdat ie opbouwend beter zou zijn, das wel een goeie
Weerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien ook beter dat zo'n Brobbey eerst weer eens gaat scoren bij Ajax voordat je hem voor Duitsland-uit basis zet bij Oranje.
Eens, maar dat gold letterlijk voor iedereen. Ik las vanmorgen ook alweer berichten over een analist die aan de stoelpoten van Verbruggen zat te zagen. Er zijn jongens die goed genoeg zijn en af en toe eens een offday hebben en er zijn jongens die structureel het niveau (nog) niet hebben. Dat verschil moet nu toch zo langzamerhand wel duidelijk zijn voor Ronald.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gravenberch was wel echt verschrikkelijk slecht gisteren.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:29 schreef Origami94 het volgende:
Koeman heeft gisteren in mijn opinie de fout gemaakt door niet met De Ligt en Van der Ven centraal te spelen maar met De Vrij die mij opbouwend toch wel matig lijkt. Volgens mij werd hij ook meerdere keren overgeslagen door zijn medespelers. Dat doet zo'n jongen geen vertrouwen geven.
Als ik dat zei dan zou jij mij uitlachenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Ligt verkiezen boven De Vrij, wat lees ik toch allemaal.
Nigel de Jong toch? Denk niet dat die heel rigoureus gaat optreden neequote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:16 schreef tong80 het volgende:
Heel Nederland baalde op het EK dat we zo beroerd speelden tegen het tweede van Frankrijk. Koeman hing nog net de slingers niet op zo tevreden was hij met een puntje. Ik ging toen eigenlijk voor het eerst twijfelen. Daarvoor stond ik er eerder neutraal tegenover. Ik hoop momenteel dat-ie zo snel mogelijk wordt ontslagen of zelf de biezen pakt. Helaas nemen ze al jaren geen goede besluiten meer bij de KNVB. Ik weet niet eens wie er momenteel de autoriteit heeft of is die dat zou moeten doen.
Oh ja die druiloor. Omdat we met penalties op een WK tegen de latere wereldkampioen verloren moesten we van Argentinië leren en meer grinta in het spel krijgen. Alsof ze geen Messi hebben. Kwa Grinta zagen we het met hem in het elftal. Eén van de meest schandelijke wedstrijden ooit op een WK. Tegen Portugal. Hij ging voorop in de strijd met z'n noppen vooruitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nigel de Jong toch? Denk niet dat die heel rigoureus gaat optreden nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |