quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:29 schreef Origami94 het volgende:
Koeman heeft gisteren in mijn opinie de fout gemaakt door niet met De Ligt en Van der Ven centraal te spelen maar met De Vrij die mij opbouwend toch wel matig lijkt. Volgens mij werd hij ook meerdere keren overgeslagen door zijn medespelers. Dat doet zo'n jongen geen vertrouwen geven.
Als ik dat zei dan zou jij mij uitlachenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Ligt verkiezen boven De Vrij, wat lees ik toch allemaal.
Nigel de Jong toch? Denk niet dat die heel rigoureus gaat optreden neequote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:16 schreef tong80 het volgende:
Heel Nederland baalde op het EK dat we zo beroerd speelden tegen het tweede van Frankrijk. Koeman hing nog net de slingers niet op zo tevreden was hij met een puntje. Ik ging toen eigenlijk voor het eerst twijfelen. Daarvoor stond ik er eerder neutraal tegenover. Ik hoop momenteel dat-ie zo snel mogelijk wordt ontslagen of zelf de biezen pakt. Helaas nemen ze al jaren geen goede besluiten meer bij de KNVB. Ik weet niet eens wie er momenteel de autoriteit heeft of is die dat zou moeten doen.
Oh ja die druiloor. Omdat we met penalties op een WK tegen de latere wereldkampioen verloren moesten we van Argentinië leren en meer grinta in het spel krijgen. Alsof ze geen Messi hebben. Kwa Grinta zagen we het met hem in het elftal. Eén van de meest schandelijke wedstrijden ooit op een WK. Tegen Portugal. Hij ging voorop in de strijd met z'n noppen vooruitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nigel de Jong toch? Denk niet dat die heel rigoureus gaat optreden nee
Goh wijsneus maar als je ziet hoevaak hij terugvalt op spelers die hij al kent lijkt mij dat totaal niet wenselijk om als bondscoach te hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:58 schreef Fok-it het volgende:
Je hoeft bij het Nederlands elftal geen spelers aan te schaffen Mikey
Gewoon opportunische onzin. Club coachen en een land coachen is sowieso niet te vergelijken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goh wijsneus maar als je ziet hoevaak hij terugvalt op spelers die hij al kent lijkt mij dat totaal niet wenselijk om als bondscoach te hebben.
Heel opportunistisch ja. Is echt iets van de laatste transferperiode dat Ten Hag in zijn vriendjes geïnteresseerd is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon opportunische onzin. Club coachen en een land coachen is sowieso niet te vergelijken.
Goed verhaal maar Nigel de Jong was er helemaal niet bij op het WK 2006.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja die druiloor. Omdat we met penalties op een WK tegen de latere wereldkampioen verloren moesten we van Argentinië leren en meer grinta in het spel krijgen. Alsof ze geen Messi hebben. Kwa Grinta zagen we het met hem in het elftal. Eén van de meest schandelijke wedstrijden ooit op een WK. Tegen Portugal. Hij ging voorop in de strijd met z'n noppen vooruit
Meen je dat nou ? Ik herinner me zijn karatetrap. Was dat dan een ander of wie en wat ?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed verhaal maar Nigel de Jong was er helemaal niet bij op het WK 2006.
de karate trap was in de finale tegen Spanje op het WK in Zuid Afrika in 2010quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je dat nou ? Ik herinner me zijn karatetrap. Was dat dan een ander of wie en wat ?
Jij bedoelt Boulahrouz tegen Portugalquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je dat nou ? Ik herinner me zijn karatetrap. Was dat dan een ander of wie en wat ?
Ok. Wel van hem dus. Toen heeft het ook niet geholpen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:03 schreef Sabata het volgende:
[..]
de karate trap was in de finale tegen Spanje op het WK in Zuid Afrika in 2010
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jij bedoelt Boulahrouz tegen Portugal
Lekker Frenkie en De Ligt nog jaren in oranje op basis van een goed seizoen bij Ajax.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon opportunische onzin. Club coachen en een land coachen is sowieso niet te vergelijken.
Zo was het ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je mist ze wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |