abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 oktober 2024 @ 20:27:35 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215265179
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 19:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Vind ik niet nee, dom zijn is niet echt een act.
Dat zijn ze nagenoeg allemaal.
  maandag 14 oktober 2024 @ 21:14:55 #126
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215266224
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 20:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zijn ze nagenoeg allemaal.
Maar bij Weghorst is het blijkbaar ‘slechts’ een act, en Depay en Wijnaldum vindt ie dan weer wel écht dom.

In tegenstelling tot @Caland ben ik wel tegen racisme
Met pijn en moeite derde
  maandag 14 oktober 2024 @ 21:15:40 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215266244
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Maar bij Weghorst is het blijkbaar ‘slechts’ een act, en Depay en Wijnaldum vindt ie dan weer wel écht dom.

In tegenstelling tot @:caland ben ik wel tegen racisme
Weghorst lijkt me niet eens zo dom

Wel een extreem enge wappie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215266302
Man man man…
Noot noot.
pi_215268204
Stel nou dat Depay er zo uit zou hebben gezien, zouden we het dan geen irritant kutventje vinden?

Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:08:54 #130
319979 Fok-it
All is well
pi_215269270
Wel weer heerlijk makkelijk dat er spelers individueel aangepakt worden na gister en dat Koeman, de tactische clown, weer buiten schot blijft. Het is echt om te janken hoeveel krediet hij krijgt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:17:26 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215269325
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 09:08 schreef Fok-it het volgende:
Wel weer heerlijk makkelijk dat er spelers individueel aangepakt worden na gister en dat Koeman, de tactische clown, weer buiten schot blijft. Het is echt om te janken hoeveel krediet hij krijgt
twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

Ronald Koeman blijft echt volledig buiten schot inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:23:42 #132
319979 Fok-it
All is well
pi_215269366
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 09:17 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]

Dat is snel mijn woorden inslikken. Niet genoeg gezien kennelijk.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215269407
Tijd voor een nieuwe coach inderdaad op weg naar het WK van 2026. Met dit spelersmateriaal moet je toch kunnen bouwen aan een team dat over 2 jaar (makkelijk) de kwartfinale zou moeten kunnen halen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:33:49 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215269435
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Tijd voor een nieuwe coach inderdaad op weg naar het WK van 2026. Met dit spelersmateriaal moet je toch kunnen bouwen aan een team dat over 2 jaar (makkelijk) de kwartfinale zou moeten kunnen halen.
Wat dat betreft was het halen van de halve finale een beetje een vloek en een zegen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215269485
quote:

[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]

Valentijn Driessen had het allang gezien!

Genie!
pi_215269486
quote:

[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]

Drie nederlagen op het EK? Dacht twee.

Halve finale gehaald na winst op Roemenië en Turkije.
pi_215269494
Weet nu nog steeds niet wat Koeman nou precies bedoelde met 'inherent aan deze groep'. Ook sws vrij matig van Stekelenburg dat 'ie daar niet op doorging.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215269542
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 09:42 schreef Nober het volgende:

[..]
Drie nederlagen op het EK? Dacht twee.

Halve finale gehaald na winst op Roemenië en Turkije.
Klopt. Oostenrijk en Engeland verloren. Gelijk tegen Frankrijk, rest gewonnen :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_215269597
Iedereen die ooit dacht dat Koeman iets ging toevoegen aan het Nederlands elftal dat het aankijken waard is was al ontzettend naïef. Ik heb hem nooit op een origineel idee kunnen betrappen, maar dat hij zich zo mak zichzelf constant de kaas van het brood laat eten, dat had ik van tevoren niet durven zeggen. Wat een laffe kerel is het toch.
-nee-
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:02:19 #140
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215269606
Het was gewoon slecht. Tegen dit Duitsland verliezen tegen middelmatige spelers als Gnabry (waar al onze aanvallers veel beter zijn), kleindienst en leweling, sorry hoor dan moet je meteen ontslagen worden. Er was 0 dreiging.

Het is maar dat Wirtz een helft mee deed en trouwens, hij liep Gravenberch makkelijk voorbij in de 1e helft mind you
graag op anoniem
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:10:01 #141
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215269651
Met musiala en undav zou dit makkelijk 5-0 worden, als Duitsland hun gehandicapte aanvallers niet had opgesteld
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:23:21 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_215269729
Hans Kraay junior laat geen spaan heel van het Nederlands elftal na de verloren Nations League-wedstrijd tegen Duitsland (1-0). De analist stelt dat Oranje als geheel door het ijs zakte.

Debutant Jamie Leweling was de maker van het enige doelpunt van de wedstrijd en dus bleef Oranje een grotere uitslag bespaard. "Het was een afschuwelijk slecht Nederlands elftal", foetert Kraay op ESPN. "Met name de eerste helft. In de tweede helft was het iets beter, maar dat was ook by far niet goed genoeg. Het was een heel pijnlijke avond. Je had het gevoel dat je het Nederlands elftal in slechte doen op het EK zag."

"We waren een klein beetje opgewonden vooraf, omdat ze bij Duitsland veel goede spelers misten", doelt Kraay op onder meer Jamal Musiala en Kai Havertz. "Wij misten ook een aantal spelers, maar ik zit te schrijven en ik noem heel snel de spelers en de clubs op." Kraay noemt de elf basisspelers van Oranje bij naam met hun club erachter. "Dat zijn acht spelers die in topcompetities bij topclubs spelen. Dan hebben wij toch een goede ploeg?"

"Dan moet je toch goed kunnen voetballen en hoger druk kunnen zetten?", vraagt hij zich af. "Ik heb van het druk zetten geen ene biet begrepen. Quinten Timber, bij Feyenoord een heerlijke, frisse, dynamische speler. Het leek wel of het te snel ging voor hem."

https://www.msn.com/nl-nl(...)32c5a8c5641095&ei=25

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215269762
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:23 schreef tong80 het volgende:
Hans Kraay junior laat geen spaan heel van het Nederlands elftal na de verloren Nations League-wedstrijd tegen Duitsland (1-0). De analist stelt dat Oranje als geheel door het ijs zakte.

Debutant Jamie Leweling was de maker van het enige doelpunt van de wedstrijd en dus bleef Oranje een grotere uitslag bespaard. "Het was een afschuwelijk slecht Nederlands elftal", foetert Kraay op ESPN. "Met name de eerste helft. In de tweede helft was het iets beter, maar dat was ook by far niet goed genoeg. Het was een heel pijnlijke avond. Je had het gevoel dat je het Nederlands elftal in slechte doen op het EK zag."

"We waren een klein beetje opgewonden vooraf, omdat ze bij Duitsland veel goede spelers misten", doelt Kraay op onder meer Jamal Musiala en Kai Havertz. "Wij misten ook een aantal spelers, maar ik zit te schrijven en ik noem heel snel de spelers en de clubs op." Kraay noemt de elf basisspelers van Oranje bij naam met hun club erachter. "Dat zijn acht spelers die in topcompetities bij topclubs spelen. Dan hebben wij toch een goede ploeg?"

"Dan moet je toch goed kunnen voetballen en hoger druk kunnen zetten?", vraagt hij zich af. "Ik heb van het druk zetten geen ene biet begrepen. Quinten Timber, bij Feyenoord een heerlijke, frisse, dynamische speler. Het leek wel of het te snel ging voor hem."

Die Quinten Timber wordt echt te snel omhoog geschreven hoor. Als Veerman 1 slechte pot speelt dan kan hij het niveau niet aan, als Timber 18 ballen aan de Duitsers cadeau doet dan ligt het aan de tactiek van het elftal. Ik weet zeker dat mijn goede vriend @CR7 er net zo over denkt.
pi_215269791
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
In de jeugd van Ajax had hij door zijn grootte en kracht een aanzienlijk voordeel tov de andere spelers.
danke Johnny H. we zullen het nooit vergeten
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:36:21 #145
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215269805
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:23 schreef tong80 het volgende:

Feyenoorders gingen gisteren ook goed los op andere spelers behalve Timber. lachwekkend.
graag op anoniem
pi_215269836
Ook wel leuk dat Oranje in de laatste minuten de bal nog even lekker rond ging tikken rondom de zestien van Duitsland. Goed de bal in de ploeg gehouden.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:41:00 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215269845
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:28 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Die Quinten Timber wordt echt te snel omhoog geschreven hoor. Als Veerman 1 slechte pot speelt dan kan hij het niveau niet aan, als Timber 18 ballen aan de Duitsers cadeau doet dan ligt het aan de tactiek van het elftal. Ik weet zeker dat mijn goede vriend @:CR7 er net zo over denkt.
Dat Veerman het niveau niet aankan heeft hij al ruimschoots bewezen en zijn leeftijd heeft hij ook niet erg mee. Bij Timber zie je nog wel de potentie maar ik zou sowieso eens kappen met eredivisiespelers meteen opstellen.

Als Wieffer weer basis speelt in de PL speelt hij gewoon, zet je De Jong en eventueel Gravenberch/Simons erbij en je kan een prima middenveld opstellen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:46:22 #148
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215269894
Misschien ook beter dat zo'n Brobbey eerst weer eens gaat scoren bij Ajax voordat je hem voor Duitsland-uit basis zet bij Oranje.
pi_215269927
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat Veerman het niveau niet aankan heeft hij al ruimschoots bewezen en zijn leeftijd heeft hij ook niet erg mee. Bij Timber zie je nog wel de potentie maar ik zou sowieso eens kappen met eredivisiespelers meteen opstellen.

Als Wieffer weer basis speelt in de PL speelt hij gewoon, zet je De Jong en eventueel Gravenberch/Simons erbij en je kan een prima middenveld opstellen.
Eerste stuk eens. 2de stuk: oneens. Uiteraard Schouten voor Wieffer. Of gaan we die jongen nu ineens opstellen omdat hij een transfer heeft gemaakt? Schouten brengt zoveel meer voetbal in de ploeg en kan qua ballen opruimen gewoon precies hetzelfde doen. Wieffer mag op de bank zitten als Schouten/de Jong niet kunnen spelen, al ben ik dan (normaliter) nog meer fan van Timber (los van gisteravond). Die Wieffer vind ik echt zo bijzonder weinig toevoegen..Lekker terug naar de tijden van Nigel de Jong en Timmy Simons die zogenaamd voor de balans zorgen.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:51:05 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215269932
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:49 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Eerste stuk eens. 2de stuk: oneens. Uiteraard Schouten voor Wieffer. Of gaan we die jongen nu ineens opstellen omdat hij een transfer heeft gemaakt? Schouten brengt zoveel meer voetbal in de ploeg en kan qua ballen opruimen gewoon precies hetzelfde doen. Wieffer mag op de bank zitten als Schouten/de Jong niet kunnen spelen, al ben ik dan (normaliter) nog meer fan van Timber (los van gisteravond). Die Wieffer vind ik echt zo bijzonder weinig toevoegen..Lekker terug naar de tijden van Nigel de Jong en Timmy Simons die zogenaamd voor de balans zorgen.
Ik denk gewoon dat De Jong, helemaal onder Koeman, altijd speelt. Dan ga je er niet mevrouw Schouten bijzetten, of je wil een teletubbiemiddenveld prefereren. Gravenberch maar ook Wieffer hebben veel meer de fysieke randvoorwaarden om complementair te zijn aan De Jong.

Timber zou dat ook wel kunnen invullen, steekt er fysiek met kop en schouders bovenuit maar die vind ik in de eredivisie vaak al een blind paard. Laat die ook maar eerst eens een stap maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:54:47 #151
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215269952
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:49 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je lult maar wat in de ruimte. Vorig jaar had Wieffer betere cijfers dan Schouten als het over balveroveringen/ballen opruimen gaat, maar Schouten is voetballend beter (alsnog was Wieffer opbouwend heel belangrijk voor Feyenoord). Het is maar net wie je nodig hebt, in sommige wedstrijden zoals tegen Hongarije die massaal verdedigen kun je beter Schouten achterin zitten.
pi_215269955
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk gewoon dat De Jong, helemaal onder Koeman, altijd speelt. Dan ga je er niet mevrouw Schouten bijzetten, of je wil een teletubbiemiddenveld prefereren. Gravenberch maar ook Wieffer hebben veel meer de fysieke randvoorwaarden om complementair te zijn aan De Jong.
Oneens, maar prima. Ik snap dat je als Feyenoorder graag ex-Feyenoorders in de basis wil. Ik vind Wieffer gewoon een non-voetballer, daar zou ik alleen voor kiezen als de rest collectief griep heeft ofzo. Schouten kun je een juffrouw noemen, maar die heeft natuurlijk wel wat meer voetbal in zich dan Wieffer. En samen met de Jong heb je dan juist een blok wat al behoorlijk verdedigend denkt. Zo'n Wieffer kan wel (City heeft met Rodri ook zo'n type), maar dan moet je echt wereldklasse zijn; en dat is Wieffer verre van.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:56:40 #153
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215269962
Tactiek maakt het team, je kan het een en ander verbloemen als je topspelers ertussen hebt lopen maar bij Koeman is er niets van tactiek te bespeuren in aanvallend opzicht. Ja opbouwend zijn er wel patronen te zien maar voorin is het niets. Daar lijken de spelers op zichzelf te zijn aangewezen. Ze weten niet van elkaar wat te verwachten.
pi_215269963
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:54 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Je lult maar wat in de ruimte. Vorig jaar had Wieffer betere cijfers dan Schouten als het over balveroveringen/ballen opruimen gaat, maar Schouten is voetballend beter. Het is maar net wie je nodig hebt, in sommige wedstrijden zoals tegen Hongarije die massaal verdedigen kun je beter Schouten achterin zitten.
Ik lul helemaal niet. De reden dat Wieffer daar betere cijfers in heeft is omdat hij daarvoor op het veld staat. Als Schouten op zo'n manier gaat denken gaan zijn cijfers daar ook omhoog. In voorwaartse passing (m.i. ook wel belangrijk) is Schouten echt veel beter. Die vindt de oplossing tussen de linies door, waar Wieffer continue van links naar rechts loopt te passen.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:57:15 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215269971
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:55 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Oneens, maar prima. Ik snap dat je als Feyenoorder graag ex-Feyenoorders in de basis wil. Ik vind Wieffer gewoon een non-voetballer, daar zou ik alleen voor kiezen als de rest collectief griep heeft ofzo. Schouten kun je een juffrouw noemen, maar die heeft natuurlijk wel wat meer voetbal in zich dan Wieffer. En samen met de Jong heb je dan juist een blok wat al behoorlijk verdedigend denkt. Zo'n Wieffer kan wel (City heeft met Rodri ook zo'n type), maar dan moet je echt wereldklasse zijn; en dat is Wieffer verre van.
Beetje hetzelfde als met Gravenberch en Timber gisteren, De Jong en Schouten samen ga je ook nooit opstellen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')