Dat zijn ze nagenoeg allemaal.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik niet nee, dom zijn is niet echt een act.
Maar bij Weghorst is het blijkbaar ‘slechts’ een act, en Depay en Wijnaldum vindt ie dan weer wel écht dom.quote:
Weghorst lijkt me niet eens zo domquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar bij Weghorst is het blijkbaar ‘slechts’ een act, en Depay en Wijnaldum vindt ie dan weer wel écht dom.
In tegenstelling tot @:caland ben ik wel tegen racisme
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:08 schreef Fok-it het volgende:
Wel weer heerlijk makkelijk dat er spelers individueel aangepakt worden na gister en dat Koeman, de tactische clown, weer buiten schot blijft. Het is echt om te janken hoeveel krediet hij krijgt
Dat is snel mijn woorden inslikken. Niet genoeg gezien kennelijk.quote:
Wat dat betreft was het halen van de halve finale een beetje een vloek en een zegen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Tijd voor een nieuwe coach inderdaad op weg naar het WK van 2026. Met dit spelersmateriaal moet je toch kunnen bouwen aan een team dat over 2 jaar (makkelijk) de kwartfinale zou moeten kunnen halen.
Klopt. Oostenrijk en Engeland verloren. Gelijk tegen Frankrijk, rest gewonnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Drie nederlagen op het EK? Dacht twee.
Halve finale gehaald na winst op Roemenië en Turkije.
Die Quinten Timber wordt echt te snel omhoog geschreven hoor. Als Veerman 1 slechte pot speelt dan kan hij het niveau niet aan, als Timber 18 ballen aan de Duitsers cadeau doet dan ligt het aan de tactiek van het elftal. Ik weet zeker dat mijn goede vriend @CR7 er net zo over denkt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:23 schreef tong80 het volgende:
Hans Kraay junior laat geen spaan heel van het Nederlands elftal na de verloren Nations League-wedstrijd tegen Duitsland (1-0). De analist stelt dat Oranje als geheel door het ijs zakte.
Debutant Jamie Leweling was de maker van het enige doelpunt van de wedstrijd en dus bleef Oranje een grotere uitslag bespaard. "Het was een afschuwelijk slecht Nederlands elftal", foetert Kraay op ESPN. "Met name de eerste helft. In de tweede helft was het iets beter, maar dat was ook by far niet goed genoeg. Het was een heel pijnlijke avond. Je had het gevoel dat je het Nederlands elftal in slechte doen op het EK zag."
"We waren een klein beetje opgewonden vooraf, omdat ze bij Duitsland veel goede spelers misten", doelt Kraay op onder meer Jamal Musiala en Kai Havertz. "Wij misten ook een aantal spelers, maar ik zit te schrijven en ik noem heel snel de spelers en de clubs op." Kraay noemt de elf basisspelers van Oranje bij naam met hun club erachter. "Dat zijn acht spelers die in topcompetities bij topclubs spelen. Dan hebben wij toch een goede ploeg?"
"Dan moet je toch goed kunnen voetballen en hoger druk kunnen zetten?", vraagt hij zich af. "Ik heb van het druk zetten geen ene biet begrepen. Quinten Timber, bij Feyenoord een heerlijke, frisse, dynamische speler. Het leek wel of het te snel ging voor hem."
https://www.msn.com/nl-nl(...)32c5a8c5641095&ei=25
danke Johnny H. we zullen het nooit vergetenquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de jeugd van Ajax had hij door zijn grootte en kracht een aanzienlijk voordeel tov de andere spelers.
Feyenoorders gingen gisteren ook goed los op andere spelers behalve Timber. lachwekkend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:23 schreef tong80 het volgende:
Hans Kraay junior laat geen spaan heel van het Nederlands elftal na de verloren Nations League-wedstrijd tegen Duitsland (1-0). De analist stelt dat Oranje als geheel door het ijs zakte.
Debutant Jamie Leweling was de maker van het enige doelpunt van de wedstrijd en dus bleef Oranje een grotere uitslag bespaard. "Het was een afschuwelijk slecht Nederlands elftal", foetert Kraay op ESPN. "Met name de eerste helft. In de tweede helft was het iets beter, maar dat was ook by far niet goed genoeg. Het was een heel pijnlijke avond. Je had het gevoel dat je het Nederlands elftal in slechte doen op het EK zag."
"We waren een klein beetje opgewonden vooraf, omdat ze bij Duitsland veel goede spelers misten", doelt Kraay op onder meer Jamal Musiala en Kai Havertz. "Wij misten ook een aantal spelers, maar ik zit te schrijven en ik noem heel snel de spelers en de clubs op." Kraay noemt de elf basisspelers van Oranje bij naam met hun club erachter. "Dat zijn acht spelers die in topcompetities bij topclubs spelen. Dan hebben wij toch een goede ploeg?"
"Dan moet je toch goed kunnen voetballen en hoger druk kunnen zetten?", vraagt hij zich af. "Ik heb van het druk zetten geen ene biet begrepen. Quinten Timber, bij Feyenoord een heerlijke, frisse, dynamische speler. Het leek wel of het te snel ging voor hem."
https://www.msn.com/nl-nl(...)32c5a8c5641095&ei=25
Dat Veerman het niveau niet aankan heeft hij al ruimschoots bewezen en zijn leeftijd heeft hij ook niet erg mee. Bij Timber zie je nog wel de potentie maar ik zou sowieso eens kappen met eredivisiespelers meteen opstellen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die Quinten Timber wordt echt te snel omhoog geschreven hoor. Als Veerman 1 slechte pot speelt dan kan hij het niveau niet aan, als Timber 18 ballen aan de Duitsers cadeau doet dan ligt het aan de tactiek van het elftal. Ik weet zeker dat mijn goede vriend @:CR7 er net zo over denkt.
Eerste stuk eens. 2de stuk: oneens. Uiteraard Schouten voor Wieffer. Of gaan we die jongen nu ineens opstellen omdat hij een transfer heeft gemaakt? Schouten brengt zoveel meer voetbal in de ploeg en kan qua ballen opruimen gewoon precies hetzelfde doen. Wieffer mag op de bank zitten als Schouten/de Jong niet kunnen spelen, al ben ik dan (normaliter) nog meer fan van Timber (los van gisteravond). Die Wieffer vind ik echt zo bijzonder weinig toevoegen..Lekker terug naar de tijden van Nigel de Jong en Timmy Simons die zogenaamd voor de balans zorgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Veerman het niveau niet aankan heeft hij al ruimschoots bewezen en zijn leeftijd heeft hij ook niet erg mee. Bij Timber zie je nog wel de potentie maar ik zou sowieso eens kappen met eredivisiespelers meteen opstellen.
Als Wieffer weer basis speelt in de PL speelt hij gewoon, zet je De Jong en eventueel Gravenberch/Simons erbij en je kan een prima middenveld opstellen.
Ik denk gewoon dat De Jong, helemaal onder Koeman, altijd speelt. Dan ga je er niet mevrouw Schouten bijzetten, of je wil een teletubbiemiddenveld prefereren. Gravenberch maar ook Wieffer hebben veel meer de fysieke randvoorwaarden om complementair te zijn aan De Jong.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eerste stuk eens. 2de stuk: oneens. Uiteraard Schouten voor Wieffer. Of gaan we die jongen nu ineens opstellen omdat hij een transfer heeft gemaakt? Schouten brengt zoveel meer voetbal in de ploeg en kan qua ballen opruimen gewoon precies hetzelfde doen. Wieffer mag op de bank zitten als Schouten/de Jong niet kunnen spelen, al ben ik dan (normaliter) nog meer fan van Timber (los van gisteravond). Die Wieffer vind ik echt zo bijzonder weinig toevoegen..Lekker terug naar de tijden van Nigel de Jong en Timmy Simons die zogenaamd voor de balans zorgen.
Je lult maar wat in de ruimte. Vorig jaar had Wieffer betere cijfers dan Schouten als het over balveroveringen/ballen opruimen gaat, maar Schouten is voetballend beter (alsnog was Wieffer opbouwend heel belangrijk voor Feyenoord). Het is maar net wie je nodig hebt, in sommige wedstrijden zoals tegen Hongarije die massaal verdedigen kun je beter Schouten achterin zitten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eerste stuk eens. 2de stuk: oneens. Uiteraard Schouten voor Wieffer. Of gaan we die jongen nu ineens opstellen omdat hij een transfer heeft gemaakt? Schouten brengt zoveel meer voetbal in de ploeg en kan qua ballen opruimen gewoon precies hetzelfde doen. Wieffer mag op de bank zitten als Schouten/de Jong niet kunnen spelen, al ben ik dan (normaliter) nog meer fan van Timber (los van gisteravond). Die Wieffer vind ik echt zo bijzonder weinig toevoegen..Lekker terug naar de tijden van Nigel de Jong en Timmy Simons die zogenaamd voor de balans zorgen.
Oneens, maar prima. Ik snap dat je als Feyenoorder graag ex-Feyenoorders in de basis wil. Ik vind Wieffer gewoon een non-voetballer, daar zou ik alleen voor kiezen als de rest collectief griep heeft ofzo. Schouten kun je een juffrouw noemen, maar die heeft natuurlijk wel wat meer voetbal in zich dan Wieffer. En samen met de Jong heb je dan juist een blok wat al behoorlijk verdedigend denkt. Zo'n Wieffer kan wel (City heeft met Rodri ook zo'n type), maar dan moet je echt wereldklasse zijn; en dat is Wieffer verre van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat De Jong, helemaal onder Koeman, altijd speelt. Dan ga je er niet mevrouw Schouten bijzetten, of je wil een teletubbiemiddenveld prefereren. Gravenberch maar ook Wieffer hebben veel meer de fysieke randvoorwaarden om complementair te zijn aan De Jong.
Ik lul helemaal niet. De reden dat Wieffer daar betere cijfers in heeft is omdat hij daarvoor op het veld staat. Als Schouten op zo'n manier gaat denken gaan zijn cijfers daar ook omhoog. In voorwaartse passing (m.i. ook wel belangrijk) is Schouten echt veel beter. Die vindt de oplossing tussen de linies door, waar Wieffer continue van links naar rechts loopt te passen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je lult maar wat in de ruimte. Vorig jaar had Wieffer betere cijfers dan Schouten als het over balveroveringen/ballen opruimen gaat, maar Schouten is voetballend beter. Het is maar net wie je nodig hebt, in sommige wedstrijden zoals tegen Hongarije die massaal verdedigen kun je beter Schouten achterin zitten.
Beetje hetzelfde als met Gravenberch en Timber gisteren, De Jong en Schouten samen ga je ook nooit opstellen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oneens, maar prima. Ik snap dat je als Feyenoorder graag ex-Feyenoorders in de basis wil. Ik vind Wieffer gewoon een non-voetballer, daar zou ik alleen voor kiezen als de rest collectief griep heeft ofzo. Schouten kun je een juffrouw noemen, maar die heeft natuurlijk wel wat meer voetbal in zich dan Wieffer. En samen met de Jong heb je dan juist een blok wat al behoorlijk verdedigend denkt. Zo'n Wieffer kan wel (City heeft met Rodri ook zo'n type), maar dan moet je echt wereldklasse zijn; en dat is Wieffer verre van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |