Hier ben ik het mee eens. Al zijn Brobbey en Zirkzee ook bizar slecht als materiaal voor de spitsen. Ik zou eigenlijk gewoon vast met Weghorst gaan spelen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die hebben tenminste nog een actieve rol in het spel. Memvis lijdt alleen maar balverlies en loopt anderen in de weg.
Het is allemaal heel pover, wie je er ook neerzet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Al zijn Brobbey en Zirkzee ook bizar slecht als materiaal voor de spitsen. Ik zou eigenlijk gewoon vast met Weghorst gaan spelen.
Wie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Al zijn Brobbey en Zirkzee ook bizar slecht als materiaal voor de spitsen. Ik zou eigenlijk gewoon vast met Weghorst gaan spelen.
En z'n broer?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je niks aan loopt de rest alleen maar in de weg. Eerder eens tijd dat Summerville een keer erbij zit.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:19 schreef xzaz het volgende:
Wat doe je met een aanvoerder die niet wil spelen?
Thijs Dallinga verdient inmiddels ook een kans, al heeft ie hetzelfde probleem als Schouten. Niet opgeroepen tot ie in de eredivisie goed speelde, Italië en Frankrijk telde blijkbaar nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit ja, Memphis is/was ook geen topper maar wel een stuk beter dan de rest.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is allemaal heel pover, wie je er ook neerzet.
Beter dan Brobbey/Zirkzee? Op basis van wat precies? En zeg nu niet: aantal doelpunten, want als je Brobbey daar het aantal potten laat staan wat Memphis heeft mogen spelen dan zou hij ze ook hebben gemaakt.. Tering, wat heeft die jongen een belachelijk hoog aantal slechte wedstrijden afgeleverd zeg.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, Memphis is/was ook geen topper maar wel een stuk beter dan de rest.
Vooral iemand die heel erg met zijn eigen BV bezig is (en dat zeg ik als PSV-erquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:18 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik heb het even opgezocht, de laatste tien tegenstanders waar Depay tegen scoorde in Oranje waren: Oostenrijk, Canada, Gibraltar, VS, Wales, België, Denemarken, Noorwegen, Montenegro en Letland.
In de tussentijd kwam hij tegen o.a. Duitsland (meermaals), Frankrijk (meermaals), Argentinië en Engeland niet tot scoren.
Meneer scoort dus alleen tegen de kleintjes.
Dat valt ook wel mee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het probleem van 'de spitsen scoren niet' is ook niet meer echt relevant aangezien we nu vanaf het middenveld ook jongens hebben die een doelpunt kunnen maken.
Wout daarentegen...quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:18 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik heb het even opgezocht, de laatste tien tegenstanders waar Depay tegen scoorde in Oranje waren: Oostenrijk, Canada, Gibraltar, VS, Wales, België, Denemarken, Noorwegen, Montenegro en Letland.
In de tussentijd kwam hij tegen o.a. Duitsland (meermaals), Frankrijk (meermaals), Argentinië en Engeland niet tot scoren.
Meneer scoort dus alleen tegen de kleintjes.
Memphis heeft ook 32 assists in Oranje.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vooral iemand die heel erg met zijn eigen BV bezig is (en dat zeg ik als PSV-er). Dat is m.i. alleen acceptabel als je Messi-/Ronaldo-achtige statistieken kunt overleggen.
Kan, hoeveel vrij trappen en corners heeft hij verprutst alleen tijdens het afgelopen EK was dat al niet bij te houdenquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Memphis heeft ook 32 assists in Oranje.
Hij gaf de assist uit een corner op de vrij belangrijke 1-1 tegen de Turkjesquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kan, hoeveel vrij trappen en corners heeft hij verprutst alleen tijdens het afgelopen EK was dat al niet bij te houden
Nooit meer oranje
Meer dan Ronaldo.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kan, hoeveel vrij trappen en corners heeft hij verprutst
Ja oke dat klopt maar hoeveel corners gingen de mist in, hij laat gewoon te weinig goede dingen zienquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaf de assist uit een corner op de vrij belangrijke 1-1 tegen de Turkjes
Hoeveel scoorde Ronaldo uit vrijetrappen ? Verder zijn Noorwegen en Oostenrijk momenteel goede nationale ploegen. Is/was België een topland, en is Denemarken een gerespecteerde tegenstander. Daar won Spanje met maar 1-0 van gisteren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kan, hoeveel vrij trappen en corners heeft hij verprutst alleen tijdens het afgelopen EK was dat al niet bij te houden
Nooit meer oranje
Voor het eerst ooit dat ik lees dat een topscorer te weinig goede corners neemt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja oke dat klopt maar hoeveel corners gingen de mist in, hij laat gewoon te weinig goede dingen zien
Het is een voorbeeld van me dat hij te weinig laat zien , ander voorbeeld is dat hij teveel de val verliest of het spel vertraagt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor het eerst ooit dat ik lees dat een topscorer te weinig goede corners neemt.
Dat denkt-ie helemaal niet. Althans dat heb ik hem nog nooit horen zeggen. Buiten dat, hij is straks topscorer allertijden. Dan moet je heus iets kunnen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld van me dat hij te weinig laat zien , ander voorbeeld is dat hij teveel de val verliest of het spel vertraagt.
Er worden hier vergelijkingen gemaakt met Ronaldo, ja hij denkt dat hij Ronaldo is met zijn sterallures maar hij komt er totaal nog niet in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |