SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had een net ietsje andere TT.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik weet niet of de kwaliteit een beetje oke is, maar op aliexpress en dat soort site staat ook van die nep lego. Die is vaak wat goedkoper.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zouden ze dat überhaupt wel lusten? Mijn konijnen waren best moeilijke eters soms.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:54 schreef aeque het volgende: [..] Haha, maar dan worden ze verwend. Is niet goed.
En das waar ook, die mogen hamster wel natuurlijk. Hier in de dierenwinkel werden de meelwormen ook lang als konijnensnack verkocht. Mogen ze helemaal niet.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
ja dat zei iemand me al dat je op temu ook een bepaald merk hebt wat wel prima te doen is en een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet of de kwaliteit een beetje oke is, maar op aliexpress en dat soort site staat ook van die nep lego. Die is vaak wat goedkoper.![]()
1 van de 2 zou het wel eten, die eet zowat alles wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden ze dat überhaupt wel lusten? Mijn konijnen waren best moeilijke eters soms.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Overgestapt naar een andere chauffeur de vorige wilde niet verder rijdenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zellufquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:05 schreef aeque het volgende:
[..]
1 van de 2 zou het wel eten, die eet zowat alles wel.![]()
Ja ik wil er toch ook nog wel een keer iets kopen om uit te proberen wat de kwaliteit is. Staan net zulke leuke dingen tussen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
ja dat zei iemand me al dat je op temu ook een bepaald merk hebt wat wel prima te doen is en een stuk goedkoper.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja, ik moet eigenlijk ook voer kopen, bij mn ouders was de meelmot in het voer gekropen, kwam ik vorige week achterquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Moest toevallig nog voer hebben en ze hadden speciale dierendagaanbieding. Dus gelijk even wat kruiden gekocht en dan speciaal voor vandaag een knaagblok ook gemaakt van allerlei kruiden. Zijn uiteraard al bijna helemaal weg.![]()
Dus alles wegggegooid en had alleen nog een zak voer wat voornamelijk lekkere snacks is
Maar je hebt ze dus goed verwend!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: