SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Gewoon als normale mensen en niet zo'n vaag geval als mezelfquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Wim Hof-cursus gevolgd in Polen waarschijnlijk.
Benieuwd hoe @:Geschiedkundige met vrouw en kinderen omgaat.
Ben je ongesteld ofzoquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
En binnen aan het werk zijn weer.
ik haat binnen zijn
ik haat aan het werk zijn
ik haat weer
Net nog in Deutschland boodschappen gedaan en getankt voor 1.59. de zon scheen ook daar gewoon.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wolken in de verte boven Duitsland. Grenzen dicht Geert, gauw
Hier gelukkig ook nog. Dadelijk nog ff de speeltuin inquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Net nog in Deutschland boodschappen gedaan en getankt voor 1.59. de zon scheen ook daar gewoon.
Morgen ook nog een mooi dagje met 16 graden en zon
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt wel lente. Blauwe lucht. Alles nog groen. Jasje uit. Heerlijk.
Niets mis meequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Net nog in Deutschland boodschappen gedaan en getankt voor 1.59. de zon scheen ook daar gewoon.
Morgen ook nog een mooi dagje met 16 graden en zon
Lijkt hier wel zomer. Bijna de 34 aangetiktquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt wel lente. Blauwe lucht. Alles nog groen. Jasje uit. Heerlijk.
Of hij buigt gewoon netjes af richting Noorwegen, waardoor wij warm weer krijgen.quote:
Oh damnquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh damn
Vriendin moet woensdag naar Brazili vliegen, hopelijk doet Kirk het rustig genoeg aan om donderdag pas in de buurt te komen hier.
Misschien vluchten die gecanceld gaan worden als het erg hard gaat waaien. Safety first uiteraard.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh damn
Vriendin moet woensdag naar Brazili vliegen, hopelijk doet Kirk het rustig genoeg aan om donderdag pas in de buurt te komen hier.
Uiteraard, dat spreekt voor zich. Daarom hoop ik van harte dat het niet woensdag al raak is, straks op achterstand staan voor plaatsing voor de Spelen omdat er ineens een fucking orkaan richting Nederland trekt en daardoor de vlucht is geannuleerd zou wel weer typisch zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Misschien vluchten die gecanceld gaan worden als het erg hard gaat waaien. Safety first uiteraard.
Wordt ff spannend ja..quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, dat spreekt voor zich. Daarom hoop ik van harte dat het niet woensdag al raak is, straks op achterstand staan voor plaatsing voor de Spelen omdat er ineens een fucking orkaan richting Nederland trekt en daardoor de vlucht is geannuleerd zou wel weer typisch zijn.
Als 'ie donderdag aankomt: prima, als het maar niet voor noemenswaardige schade zorgt heb ik wel zin in een stormpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |