Hmm misschien toch in het uiterste zuiden stevige storm?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zwaarste windveld buiten Nederland
[ x ]
Lijkt mee te vallen, zoals het nu isquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hmm misschien toch in het uiterste zuiden stevige storm?
Voorlopige prognose geeft aan dat "Kirk" een zuidelijkere weg neemt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Lijkt mee te vallen, zoals het nu is
[ x ]
Beter dan Milton. Was gister een gewone depressie en inmiddels een categorie 5 orkaanquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Voorlopige prognose geeft aan dat "Kirk" een zuidelijkere weg neemt.
[ link | afbeelding ]
Als ik deze monster naar me toe zie komen met 250km/h windsnelheden en dan die windstoten er nog bij.. dan denk ik toch dat ik ga evacueren. Kar achter de auto met de belangrijkste spullen erin en de rest zien we na die tijd wel...tenminste wat hier nog van overblijftquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Beter dan Milton. Was gister een gewone depressie en inmiddels een categorie 5 orkaan
[ x ]
Klopt, Kirk is al op de gevoelige plaat gelegd in Spanje.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Voorlopige prognose geeft aan dat "Kirk" een zuidelijkere weg neemt.
[ link | afbeelding ]
Oeh, een eckte Rambokirk!quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, Kirk is al op de gevoelige plaat gelegd in Spanje.
[ afbeelding ]
Dat is die toch al langquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tropennacht in oktober? Dan is de wereld officieel naar de klote.
Ja doe dit maar nietquote:
Tropennacht hoeft niet, maar gaat ook sowieso niet gebeuren. Als het 20-22 graden wordt, dan vind ik dat wel nice, ja.quote:
Die zachte ochtenden zijn wel echt een cadeautje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tropennacht hoeft niet, maar gaat ook sowieso niet gebeuren. Als het 20-22 graden wordt, dan vind ik dat wel nice, ja.
Vanochtend ook al 16 graden. Dat is toch lekker buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |