Die komt volgende week pas. Paar dagen lekker, zoals heywoodoo zei. Weekje 17-21 graden. Lekker manquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die komt volgende week pas. Paar dagen lekker, zoals heywoodoo zei. Weekje 17-21 graden. Lekker man
Kleffe dag alertquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:35 schreef INViCTuS het volgende:
Woensdag en donderdag 22 graden genot
Ik heb nu een visualisatie die ik maar even voor me houd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:34 schreef heywoodu het volgende:
Goddelijke ochtend![]()
Lekker fris doortochten
Om die toch maar even de kop in te drukken: de ramen staan open en op meer dan dat doelde ik zeker nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nu een visualisatie die ik maar even voor me houd.
Kleine week 15-18 graden en 2 dagen uitschieters boven de 20. Helemaal prima wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna tropennacht gen0t van woensdag op donderdag.
Half oktober zelfs! Of leef je in een andere tijdzone?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:57 schreef TLC het volgende:
Half september en dan zie ik nog een 24 graden op de teller staan![]()
Zei daar iemand taart?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag vind ik het wel een beetje frisser aanvoelen dan verwacht. Maar ik klaag niet hoor. Het is droog, het waait niet, na het buitenritje hebben we buiten koffie gedronken. Er was taart. Niks mis mee.
Het voelt idd fris. Maar geen wind of regen is wel heerlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag vind ik het wel een beetje frisser aanvoelen dan verwacht. Maar ik klaag niet hoor. Het is droog, het waait niet, na het buitenritje hebben we buiten koffie gedronken. Er was taart. Niks mis mee.
Hdp de competitie afgesloten allen @monkyyyquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Shit. Te laat met de taart.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:33 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb vandaag van herfstig, regenachtig 18c Madrid naar 26c zonnig thuis gereisd.
Het vestje kan dus weer uit.
Nee ik word gewoon n dagje ouderquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Half oktober zelfs! Of leef je in een andere tijdzone?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoooo ik lig al een week onder mijn 4 seizoenen dons.. komende week maar ff het dikke deel eruit doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |