abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215175685
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:15 schreef Lenny77 het volgende:
Oh en haar gedrag is trouwens geen jaloezie.
Toch wel. Alleen is het bij dit heerschap volledig terecht. ;)
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:28:18 #27
441859 crew  Lenny77
pi_215175693
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:26 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Is toch wel een langere relatie. Ik ben ook 3 jaar met iemand samen geweest. En ook eens 2 jaar. En telkens begin ik na een jaar of anderhalf dat flirten met anderen wel te missen.
Beter nog even single blijven dan ^O^

(Of een echte open relatie waar jij zelf niet de jaloerse partner begint uit te hangen)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_215175695
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:26 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Is toch wel een langere relatie. Ik ben ook 3 jaar met iemand samen geweest. En ook eens 2 jaar. En telkens begin ik na een jaar of anderhalf dat flirten met anderen wel te missen.
Waarom ga je dan telkens weer een relatie aan?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215175701
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:20 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Naja, ik zal het dan strikt geheim moeten houden zodat ze er niet achter komt.

Mijn vriendin geeft me trouwens alles wat ik wil, ook op seksueel vlak. Alleen mis ik wel de spanning van het versieren van andere vrouwen in lange relaties. Dat heb ik altijd al gehad. Ik vind die spanning wel een van de belangrijkste dingen in het leven en dat op een lager pitje moeten zetten vind ik vreselijk. Ik ben echt graag bij mijn vriendin, maar het lijkt me ook lekker om eens met een ander te neuken. Ook al ga ik naar de hoeren ofzo; dat ben ik nooit geweest omdat ik altijd wel makkelijk vrouwen kon krijgen, maar soms overweeg ik wel om naar de hoeren te gaan omdat het makkelijk en anoniem is en ze je in elk geval later geen appjes gaan sturen ofzo...
Joh, zoek gewoon een vrouw die non-monogaam is als je hem niet in je broek kan houden. Kennelijk heb je de vrouwen voor het uitkiezen (tenminste, dat suggereer je), dus zo geregeld.
pi_215175703
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Toch wel. Alleen is het bij dit heerschap volledig terecht. ;)
Goh ik vond het zelf bij die koffiedame wel overdreven. Die is weliswaar best charmant, maar er is echt niets tussen mij en haar. We praten gewoon af en toe wat. Ik vind haar zelfs niet bijzonder aantrekkelijk.
pi_215175707
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Beter nog even single blijven dan ^O^

(Of een echte open relatie waar jij zelf niet de jaloerse partner begint uit te hangen)
Naja, soms denk ik: misschien is dit de vrouw van mijn leven, die mij kan accepteren zoals ik ben, die me af en toe eens een avontuurtje laat hebben en tegelijkertijd zelf niet die behoefte heeft ...
pi_215175714
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom ga je dan telkens weer een relatie aan?
Alleen vind ik ook niets eerlijk gezegd. Ik heb toch behoefte aan een vast iemand in mijn leven.
pi_215175719
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
Joh, zoek gewoon een vrouw die non-monogaam is als je hem niet in je broek kan houden. Kennelijk heb je de vrouwen voor het uitkiezen (tenminste, dat suggereer je), dus zo geregeld.
Omdat ie dan zelf jaloers wordt. Hij wil dus eenzijdige non-monogamie, ofwel polygamie, maar een partner die daar mee akkoord gaat is moeilijk te vinden. Nu hoopt hij dat zijn huidige vriendin dat gouden ei zal zijn, maar daar wijst maar weinig op.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215175725
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:29 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Goh ik vond het zelf bij die koffiedame wel overdreven. Die is weliswaar best charmant, maar er is echt niets tussen mij en haar. We praten gewoon af en toe wat. Ik vind haar zelfs niet bijzonder aantrekkelijk.
Dat is wat een onzekere vrouw wil horen: nee, met haar zal ik echt niet vreemdgaan, ik vind haar namelijk niet aantrekkelijk.

Wees gewoon eerlijk tegen je vriendin. Dat je de behoefte hebt aan andere vrouwen. Mocht ze dat ok vinden, prima.

Bedenk wel dat als vrouwen 'doe maar wat je niet laten kan' zeggen ze niet bedoelen dat je maar moet doen wat je niet laten kan. ;)
pi_215175729
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:31 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Omdat ie dan zelf jaloers wordt. Hij wil dus eenzijdige non-monogamie, ofwel polygamie. Een partner die daar mee akkoord gaat is wel moeilijk te vinden. Nu hoopt hij dat zijn huidige vriendin die uitzondering zal zijn, maar daar wijst maar weinig op.
ik hoop inderdaad op een partner die het van mij wel kan accepteren, terwijl ze het zelf niet wil
overigens bestaat dat genoeg, ik heb daar genoeg voorbeelden van gehoord en gezien

een vriendin van mij had iets met een kerel die getrouwd was en die vrouw wilde het ook allemaal niet weten, zolang hij het maar veilig deed
op een bepaald moment ging ze wel twijfelen of hij wel eerlijk was en niet toch stiekem vreemdging

dat doet mij ook wel denken: wat doet het er eigenlijk toe als ik zorg dat mijn vriendin er niet achterkomt en ik het veilig doe? dan verandert het toch niks aan onze relatie, zolang zij er verder niet naar vraagt.
pi_215175741
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:31 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Omdat ie dan zelf jaloers wordt. Hij wil dus eenzijdige non-monogamie, ofwel polygamie, maar een partner die daar mee akkoord gaat is moeilijk te vinden. Nu hoopt hij dat zijn huidige vriendin dat gouden ei zal zijn, maar daar wijst maar weinig op.
Dat moet hij gewoon maar wat langer zoeken. Of geen relatie aangaan. Als je moet liegen in je relatie over belangrijke dingen, dan is het fundament drijfzand.
pi_215175754
Communicatie en veel praten. Na elke stap.
Dus na een leuk praatje met een andere vrouw, na een fietstochtje, na een etentje Etc.
Praat over elkaar gevoelens (oa de jaloezie komt ergens weg bij iemand) en bedenk dan of en hoe je verder wil.

Oh ja, en als jij het mag, mag zij het ook he ;)
pi_215175760
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:32 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
ik hoop inderdaad op een partner die het van mij wel kan accepteren, terwijl ze het zelf niet wil
overigens bestaat dat genoeg, ik heb daar genoeg voorbeelden van gehoord en gezien

een vriendin van mij had iets met een kerel die getrouwd was en die vrouw wilde het ook allemaal niet weten, zolang hij het maar veilig deed
op een bepaald moment ging ze wel twijfelen of hij wel eerlijk was en niet toch stiekem vreemdging
Dat bedoel ik; je kan het vaak gehoord hebben, maar hoe lang ging het daadwerkelijk goed in zoverre dat de andere partner er oprecht vrede mee had?
pi_215175783
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:32 schreef Falluz93 het volgende:

[..]

dat doet mij ook wel denken: wat doet het er eigenlijk toe als ik zorg dat mijn vriendin er niet achterkomt en ik het veilig doe? dan verandert het toch niks aan onze relatie, zolang zij er verder niet naar vraagt.
Dit soort 'je doet maar' relaties werken alleen maar zo lang als de ander het kan negeren. Vaak uit angst of financieel vastzitten. Je moet wel een heel naar mens zijn om je partner daaraan bloot te stellen vind ik. Ergens nog erger dan heimelijk doen.

Er zijn natuurlijk ook mannen en vrouwen die het wel prima vinden. B.v. omdat ze er opgewonden van raken als hun partner ook met anderen seks heeft. Meestal zijn dat mannen overigens die deze fantasie hebben.
pi_215175791
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:30 schreef Falluz93 het volgende:
Alleen vind ik ook niets eerlijk gezegd. Ik heb toch behoefte aan een vast iemand in mijn leven.
Ben je niet bang dat je op deze manier van relatie in relatie valt en zodoende nooit een echt langdurige relatie zal opbouwen?
pi_215175816
TS, laat je vriendin gaan.
Jij gaat het zo verkloten voor haar....jij wilt andere vrouwen versieren.
Ongeacht haar gevoel.
Want ze zegt wel het ene maar voelt echt wel de pijn.
Bespaar haar dat.
Je bent nu alleen maar op zoek naar excuses om het vreemdgaan goed te kunnen praten.
En als ze je betrapt en boos wordt kun jij zeggen: maar het mocht toch want...

[ Bericht 3% gewijzigd door Luuntje op 04-10-2024 12:58:08 ]
Life is a highway...let's ride it!
pi_215175850
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:45 schreef Luuntje het volgende:

Gaslighten noemen we dat.
Heeft niets met gaslighten te maken (modewoord geworden die nu langzaamaan net als mansplainen/racisme/extreem rechts/enz alle betekenis aan het verliezen is). Op zichzelf communiceert zijn vriendin heel slecht. Al mag je verwachten dat TS volwassen is en inmiddels zou mogen weten dat een deel van de vrouwen nu eenmaal niet heel direct durft te zijn. Temeer daar uit haar hele gedrag blijkt dat ze onzeker wordt van zijn gedrag.
  Spellchecker vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:55:04 #43
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215175887
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:30 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
:')
pi_215175904
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heeft niets met gaslighten te maken (modewoord geworden die nu langzaamaan net als mansplainen/racisme/extreem rechts/enz alle betekenis aan het verliezen is). Op zichzelf communiceert zijn vriendin heel slecht. Al mag je verwachten dat TS volwassen is en inmiddels zou mogen weten dat een deel van de vrouwen nu eenmaal niet heel direct durft te zijn. Temeer daar uit haar hele gedrag blijkt dat ze onzeker wordt van zijn gedrag.
Ja...heb je ook weer gelijk in.
Maar meer dat hij het bij haar neerlegt dan dat ie eens nadenkt over haar gevoel.
Ze heeft verteld over haar ex die vreemdging.
Wij zeggen nog dat het niet juist is.
En nog wilt hij het doorzetten want het mag toch?
Life is a highway...let's ride it!
pi_215175935
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:25 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Mwah, als iemand keer op keer zegt dat het mag ... dan vind ik dat wel een ander verhaal. Dat heeft ze vanaf het begin zo gezegd. Ze is ook een van de meest ruimdenkende mensen die ik ken. Veroordeelt mensen nooit, maakt nooit ruzie met mensen, is enorm dienstbaar naar anderen toe, ... eigenlijk de beste persoon die ik ken. Bij haar ex heeft ze zelfs gezegd dat hij wat haar betreft ook die andere vrouw mocht aanhouden. Uiteindelijk is hij toch alleen met die ander verdergegaan. Ik denk echt dat ze gewoon heel ruimdenkend is en ook wel snapt dat mannen gewoon zwijnen zijn.

Zelf ben ik ook zo hoor, tot op zekere hoogte dan. In die vorige relatie die open was, heb ik ook geprobeerd om heel ruimdenkend te zijn. Uiteindelijk werd ik toch te jaloers en deed het me te veel pijn omdat zij echt de een na de ander afwerkte. Het probleem was dat ze er daarna stiekem mee doorging en het vertrouwen weg was.

Uiteraard is het het beste als ik niet vreemd zou gaan, maar soms denk ik dat mijn vriendin inderdaad ook wel weet dat ik die behoefte heb. Ik heb haar ook gezegd dat ik een slet ben en dat ik van vrouwen houd, en dat ik in principe 99% van de vrouwen wel zou neuken als ik de kans kreeg. Dus ze weet ook wel hoe ik in elkaar steek.
99% van de vrouwen als je de kans zou hebben. Dat is wel ranzig zeg. Ik zou voor een open relatie gaan.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:02:59 #46
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215175937
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:25 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Mwah, als iemand keer op keer zegt dat het mag ... dan vind ik dat wel een ander verhaal. Dat heeft ze vanaf het begin zo gezegd. Ze is ook een van de meest ruimdenkende mensen die ik ken. Veroordeelt mensen nooit, maakt nooit ruzie met mensen, is enorm dienstbaar naar anderen toe, ... eigenlijk de beste persoon die ik ken. Bij haar ex heeft ze zelfs gezegd dat hij wat haar betreft ook die andere vrouw mocht aanhouden. Uiteindelijk is hij toch alleen met die ander verdergegaan. Ik denk echt dat ze gewoon heel ruimdenkend is en ook wel snapt dat mannen gewoon zwijnen zijn.

Zelf ben ik ook zo hoor, tot op zekere hoogte dan. In die vorige relatie die open was, heb ik ook geprobeerd om heel ruimdenkend te zijn. Uiteindelijk werd ik toch te jaloers en deed het me te veel pijn omdat zij echt de een na de ander afwerkte. Het probleem was dat ze er daarna stiekem mee doorging en het vertrouwen weg was.

Uiteraard is het het beste als ik niet vreemd zou gaan, maar soms denk ik dat mijn vriendin inderdaad ook wel weet dat ik die behoefte heb. Ik heb haar ook gezegd dat ik een slet ben en dat ik van vrouwen houd, en dat ik in principe 99% van de vrouwen wel zou neuken als ik de kans kreeg. Dus ze weet ook wel hoe ik in elkaar steek.
Nee, dan is het geen ander verhaal. Jij WIL dat het dan een ander verhaal is, want je wil wel neuken met andere vrouwen, maar je wil niet verantwoordelijk zijn voor de keuzes die daarmee gepaard gaan, dat wil je afschuiven op je 'vriendin'.

Je bent gewoon een egoïst, maar die waarheid is vervelend, dús probeer je dat bij je vriendin neer te leggen want immers, 'zij zegt dat het mag', dus dan ligt niet niet aan jou.
Breitling - Instruments for Professionals
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:05:41 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215175961
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 11:54 schreef Falluz93 het volgende:
Ik heb dat (wijselijk) maar niet verteld en het is een paar maanden later uit gegaan om een andere reden.
:?

Het "ik heb haar totaal nog niet bedrogen" daarna klinkt ook meer als een kwestie van tijd dan dat je het überhaupt niet van plan bent :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215176045
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:57 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Ja...heb je ook weer gelijk in.
Maar meer dat hij het bij haar neerlegt dan dat ie eens nadenkt over haar gevoel.
Ze heeft verteld over haar ex die vreemdging.
Wij zeggen nog dat het niet juist is.
En nog wilt hij het doorzetten want het mag toch?
Zijn empathisch vermogen is enigszins beperkt concludeer ik.
pi_215176695
Drie mogelijkheden:
1. Dit verhaal klopt niet (wat goed kan, want dit is FOK!)
2. TS heeft de boodschap niet goed begrepen.
of
3. Vriendin is in haar hart ook niet zo trouw. Jaloezie is vaak een afspiegeling van hoe je zelf in elkaar zit. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten is een spreekwoord die niet vanzelf is ontstaan. Een relatie moet gebaseerd zijn op vertrouwen. Als je zelf nog geen aanleiding hebt gegeven dat een ander je niet vertrouwt, moet de oorzaak bij die ander worden gezocht. Daarnaast heeft jouw vriendin waarschijnlijk ook opgemerkt dat het hele flirtgedoe van twee kanten komt, anders had ze zich geen zorgen gemaakt.

Maar ik denk zelf dat het optie 1 is, vooral omdat FOK! heel bibliotheken kan vullen met verzonnen verhalen en dit verhaal past in de categorie "Kijk mij eens een knappe kerel zijn waar geen vrouw van af kan blijven". Dit soort verhalen hebben we vaker gezien en neem ik altijd met een baal zout.
Daarnaast wordt aandacht van de kant van vrouwen vaak verkeerd uitgelegd als zijnde seksuele interesse, wat helemaal niet het geval hoeft te zijn.
pi_215176772
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 14:41 schreef Vincent_student het volgende:
Drie mogelijkheden:
1. Dit verhaal klopt niet (wat goed kan, want dit is FOK!)
2. TS heeft de boodschap niet goed begrepen.
of
3. Vriendin is in haar hart ook niet zo trouw. Jaloezie is vaak een afspiegeling van hoe je zelf in elkaar zit. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten is een spreekwoord die niet vanzelf is ontstaan. Een relatie moet gebaseerd zijn op vertrouwen. Als je zelf nog geen aanleiding hebt gegeven dat een ander je niet vertrouwt, moet de oorzaak bij die ander worden gezocht. Daarnaast heeft jouw vriendin waarschijnlijk ook opgemerkt dat het hele flirtgedoe van twee kanten komt, anders had ze zich geen zorgen gemaakt.

Maar ik denk zelf dat het optie 1 is, vooral omdat FOK! heel bibliotheken kan vullen met verzonnen verhalen en dit verhaal past in de categorie "Kijk mij eens een knappe kerel zijn waar geen vrouw van af kan blijven". Dit soort verhalen hebben we vaker gezien en neem ik altijd met een baal zout.
Daarnaast wordt aandacht van de kant van vrouwen vaak verkeerd uitgelegd als zijnde seksuele interesse, wat helemaal niet het geval hoeft te zijn.
Vind dit altijd raar gedacht. Waarom zou dit per se een leugen moeten zijn? Het komt heel vaak voor dat mensen vreemdgaan of de neiging hebben om dat te doen, en dit voor zichzelf proberen goed te praten. Het missen van de spanning van flirten in een (langdurige) relatie is ook niet zo schokkend. Ook die mensen weten de weg naar een forum wel te vinden hoor, we kunnen allemaal op internet.

En het hoeft niet altijd zo te zijn dat jaloezie een afspiegeling is van hoe iemand zelf in elkaar zit. Mensen kunnen ook wantrouwend zijn door eerdere slechte ervaringen, zoals in het verleden bedrogen te zijn (in dit geval). Het is dus eigenlijk geen match, want zij zoekt juist loyaliteit en niet dat iemand na een paar maanden alweer op zoek is naar spanning bij andere vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')