abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215175403
Ik ben een beetje in de war. Ik ben nu een jaar met mijn vriendin. We wonen sinds 2 maanden samen. De laatste tijd is ze best een beetje jaloers geworden. In het begin viel dat heel erg mee, maar dan waren we misschien ook altijd samen. Nu hebben we ook een beetje ons eigen leven.

Ik kom vaak bij een koffietentje en maak daar doorgaans een praatje met de charmante dame die daar werkt en die praatjes duren soms 20 of 30 minuten. Mijn vriendin heeft dat gemerkt toen ze eens meeging en de dame in kwestie deed de laatste tijd ook wat raar tegen ons toen we samen kwamen, terwijl ze tegen mij alleen altijd heel vrolijk en open is. Mijn vriendin denkt dat die dame in mij geïnteresseerd is en op zich zou dat best kunnen.

Dan is er nog een andere vrouw, namelijk mijn privélerares Spaans. Die flirt vrij duidelijk met mij en is ook erg aantrekkelijk. Laatst heeft ze voorgesteld om samen wat te gaan ondernemen en ik heb daar ja op gezegd. Nu werd mijn vriendin vrij jaloers toen ze daarvan hoorde. Maar daarna zei ze ook direct: "Maar je mag best eens met haar kussen hoor. Of meer. Als je maar een condoom gebruikt. Je mag het zelfs stiekem doen en het niet vertellen. Doe maar gewoon wat je wilt en waar jij je goed bij voelt. Ik heb het idee dat je iets spannends nodig hebt in je leven dus misschien is het wel goed voor je en dus ook voor mij."

Nu zou ik best eens graag met een andere vrouw naar bed gaan. In het verleden heb ik een tijd met een ander een open relatie gehad. Daar genoot ik zelf wel van, ook al vond ik het niet zo leuk toen zij met anderen naar bed ging. Mijn huidige vriendin zegt dat ze daar zelf totaal geen behoefte aan heeft. In een relatie daarna ben ik zelf vreemdgegaan, maar toen had ik al wel door dat de relatie toch niet meer lang houdbaar was. Ik heb dat (wijselijk) maar niet verteld en het is een paar maanden later uit gegaan om een andere reden.

Met deze vriendin ben ik wel heel erg serieus. Ik zie mij wel heel lang met haar samenzijn. De relatie gaat op zich erg goed. Ik heb haar totaal nog niet bedrogen of iets en we zijn ook altijd heel eerlijk tegen elkaar. En toch zou ik best graag eens met een ander naar bed gaan, gewoon omdat ik dat nu eenmaal spannend en opwindend vind. Ik houd nu eenmaal van mooie vrouwen en ook van flirten en verleiden en van casual sex.

Ik weet wel dat mijn vriendin in het verleden zelf bedrogen is door een andere man en dat dat heel lastig voor haar is geweest. Ze is er ook best bang voor dat een andere vrouw mij van haar afpakt. Soms denk ik dat ze daarom maar denkt dat ze mij maar beter gewoon kan toestaan om vreemd te gaan, zodat ik zeker bij haar blijf. Of omdat ze gewoon lage verwachtingen heeft van mannen na wat er in een vorige relatie gebeurd is. Ik wil haar ook geen pijn doen en haar trauma's of vooroordelen bevestigen. Tegelijkertijd denk ik ook: tsja, als zij mij aanmoedigt om eens vreemd te gaan, dan waarom eigenlijk niet? Alleen lijkt het me beter om het niet te vertellen en er dan toch maar over te liegen, of het in elk geval niet te zeggen totdat ze het eventueel vraagt. Ik ben bang dat het anders toch heel veel stress op gaat leveren voor iedereen.

Wat denken jullie?
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:59:10 #2
194233 Friday12
Originele kloon
pi_215175442
Je hebt jaloers en je hebt jaloers terwijl jij afspraakjes maakt met andere dames :?
pi_215175453
Geen idee of dit verhaal verzonnen is, maar voor het geval het echt is: je vriendin is overduidelijk niet op zoek naar een open relatie. Klinkt eerder als een type met verlatingsangst die jou probeert te pleasen door zo’n opmerking dat je het best eens met andere vrouwen mag doen.

Aan jou de keuze of je een monogame relatie met haar wil, of liever rond wil blijven neuken. Ik zou wel de knoop snel doorhakken en haar duidelijkheid geven.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:01:08 #4
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215175454
Ik denk dat jij de boodschap van je vriendin verkeerd interpreteert.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_215175469
Als je haar echt zou respecteren, zou je die andere vrouwen buitenspel zetten.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_215175511
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 11:59 schreef Friday12 het volgende:
Je hebt jaloers en je hebt jaloers terwijl jij afspraakjes maakt met andere dames :?
Als je een relatie hebt, mag je toch wel eens wat met een andere dame gaan ondernemen, in principe op vriendschappelijke basis? Het ging in de privéles over fietsen en toen bleek dat zij daar ook heel veel van houdt. Ze stelde toen voor om eens samen te gaan fietsen. Mijn vriendin houdt niet heel erg van fietsen.
pi_215175525
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:01 schreef Scorpie het volgende:
Hoe dan?
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:11:49 #8
441859 crew  Lenny77
pi_215175540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:08 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Als je een relatie hebt, mag je toch wel eens wat met een andere dame gaan ondernemen, in principe op vriendschappelijke basis? Het ging in de privéles over fietsen en toen bleek dat zij daar ook heel veel van houdt. Ze stelde toen voor om eens samen te gaan fietsen. Mijn vriendin houdt niet heel erg van fietsen.
Nee zij flirt met jou heb je in de OP gezegd
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:11:53 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215175542
quote:

[..]
Ja, dat mag, maar jij snapt heel goed dat dit niet gaat om 'vriendschappelijk'. Daar zit meer achter. Dat hele 'vriendschappelijk' is om het te vergoeilijken/verkopen aan jezelf/je vriendin. En het feit dát je dat doet toont aan dat je eigenlijk hele andere intenties hebt.

Jij vindt dat het moet kunnen, van je vriendin 'mag' je, dus wat is de reden dan voor dit topic?
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:12:01 #10
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_215175546
Al 2 maand samenwonen en '' Ik heb haar totaal nog niet bedrogen of iets ''
Lijkt alsof het een hele prestatie voor je is. :D

In je vorige relatie ben je ook vreemdgegaan en ik denk dat je dat uiteindelijk weer gaat doen. Vreemdgangers doen het maar zelden 1 keer.

Als ik jou was zou ik eerlijk blijven naar je vriendin en het zeggen als je behoefte hebt om met een andere vrouw naar bed te gaan. Als je dan je vrouw het gevoel kan blijven geven dat zij, ondanks dat, het belangrijkste voor je is dan zou het eventueel nog goed kunnen gaan.

Succes!
To BG or not to BG!
pi_215175552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:09 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Hoe dan?
Jouw vriendin klinkt heel onzeker en lijkt vooral nodig te hebben dat jij als ze zegt dat je maar andere vrouwen moet neuken dat jij dan zegt dat je daar absoluut geen behoefte aan hebt, enz.

Sowieso, als je een jaloers aangelegde vriendin hebt en ook gezellig met andere vrouwen (die volgens jou meer van jou willen) dingen wil ondernemen, dan verwijs ik je gaarne naar la-la-land, want daar gaat zoiets af en toe niet ontploffen in je gezicht.
pi_215175553
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Als je haar echt zou respecteren, zou je die andere vrouwen buitenspel zetten.
In het begin heb ik dat gedaan met alle vrouwen die mij benaderden. Ik heb zelfs heel weinig ontmoetingen met gewone vriendinnen gehad en heb de vriendschap met mijn ex op een laag pitje gezet. Maar nu merk ik dat ik het ook leuk vind om contact te hebben met andere vrouwen. En dat ik ook wel wat spanning mis in zo'n langere relatie. Dat ik hier zo over nadenk, ondanks haar aanmoediging, toont toch wel aan dat ik haar respecteer?

Mijn vriendin heeft vanaf het begin van de relatie overigens wel veel vaker dit soort dingen geroepen. Dat ik maar moet zien wat ik doe en dat ik het allemaal mag vertellen of niet. En dat ze wel bang is dat ik bij haar wegga, maar als ik seks heb met een ander, dan maakt het allemaal niet uit, zolang ik maar een condoom gebruik. En liever ook niet pijpen zonder condoom. Dus nieuw is het allemaal niet. Maar eigenlijk is haar jaloezie wel nieuw. In het begin was ze niet zo jaloers. Dus dat verwart me juist wel. Vindt ze het echt prima als ik eens met een ander naar bed ga, of doet ze maar alsof en is ze eigenlijk heel jaloers?

En wat maakt het eigenlijk uit als ik het inderdaad veilig doe en gewoon niet vertel en 's avonds weer bij haar in bed kruip?
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:13:52 #13
441859 crew  Lenny77
pi_215175562
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:01 schreef Scorpie het volgende:
En absoluut dit.
Wees er maar zeker van dat ze het niet meent en dat het klaar is als jij verder gaat met je plannetjes :')

Oh en 1 jaar samenzijn en 2 maanden samenwonend en dan trots zijn dat je nog niet vreemd ben gegaan :')
pi_215175565
quote:

[..]
Fiets hem erin ,
pi_215175579
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, dat mag, maar jij snapt heel goed dat dit niet gaat om 'vriendschappelijk'. Daar zit meer achter. Dat hele 'vriendschappelijk' is om het te vergoeilijken/verkopen aan jezelf/je vriendin. En het feit dát je dat doet toont aan dat je eigenlijk hele andere intenties hebt.

Jij vindt dat het moet kunnen, van je vriendin 'mag' je, dus wat is de reden dan voor dit topic?
Ja dat klopt wel; ik heb het tot nu toe niet afgewezen, omdat ik de mogelijkheid open wil houden en mijn vriendin wilde peilen, om te zien wat zij ervan vindt, omdat ze dus in het verleden wel heeft gezegd dat ik maar moet doen wat ik wil. Dus daarom verwarde het me dat ze enerzijds zo jaloers was en anderzijds meteen zei dat ik het maar vooral moest doen.

Ik heb ook altijd nog de mogelijkheid om het gewoon vriendschappelijk te houden met mijn privélerares als ik toch besluit dat het geen goed idee is.
  Spellchecker vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:15:31 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215175582
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:12 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
In het begin heb ik dat gedaan met alle vrouwen die mij benaderden. Ik heb zelfs heel weinig ontmoetingen met gewone vriendinnen gehad en heb de vriendschap met mijn ex op een laag pitje gezet. Maar nu merk ik dat ik het ook leuk vind om contact te hebben met andere vrouwen. En dat ik ook wel wat spanning mis in zo'n langere relatie. Dat ik hier zo over nadenk, ondanks haar aanmoediging, toont toch wel aan dat ik haar respecteer?

Mijn vriendin heeft vanaf het begin van de relatie overigens wel veel vaker dit soort dingen geroepen. Dat ik maar moet zien wat ik doe en dat ik het allemaal mag vertellen of niet. En dat ze wel bang is dat ik bij haar wegga, maar als ik seks heb met een ander, dan maakt het allemaal niet uit, zolang ik maar een condoom gebruik. En liever ook niet pijpen zonder condoom. Dus nieuw is het allemaal niet. Maar eigenlijk is haar jaloezie wel nieuw. In het begin was ze niet zo jaloers. Dus dat verwart me juist wel. Vindt ze het echt prima als ik eens met een ander naar bed ga, of doet ze maar alsof en is ze eigenlijk heel jaloers?

En wat maakt het eigenlijk uit als ik het inderdaad veilig doe en gewoon niet vertel en 's avonds weer bij haar in bed kruip?
Je hebt ze voor het uitzoeken zie ik.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:15:36 #17
441859 crew  Lenny77
pi_215175583
Oh en haar gedrag is trouwens geen jaloezie.
pi_215175585
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:12 schreef Falluz93 het volgende:

[..]

Je morele kompas is af. Stel ze komt achter je leugens dat doet haar meer schade aan dan je denkt.

Als ze niet geeft wat je wilt, laat haar gaan. Dat is liefde, haar beter gunnen.
pi_215175599
Joh.....echt he....je respecteert haar niet als je buiten de deur gaat neuken.
Je bent gek op haar en je weet wat haar ex geflikt heeft en welke pijn dit veroorzaakt.
En dan zou jij het ook even gaan doen.
Dat ze zegt: doe maar
Is omdat ze al aanvoelt dat je het wilt gaan doen.
Dit is een soort zelfbescherming.
Als je echt met haar door wilt en haar respecteert en gek op haar bent....doe haar dan niet op dezelfde manier pijn als haar ex want daarmee bewijs je voor haar dat mannen vreemdgaan.
Nee, niet alle mannen maar door haar ervaring lijkt dat dan wel zo.
Life is a highway...let's ride it!
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:18:08 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215175607
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:15 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Ja dat klopt wel; ik heb het tot nu toe niet afgewezen, omdat ik de mogelijkheid open wil houden en mijn vriendin wilde peilen, om te zien wat zij ervan vindt, omdat ze dus in het verleden wel heeft gezegd dat ik maar moet doen wat ik wil. Dus daarom verwarde het me dat ze enerzijds zo jaloers was en anderzijds meteen zei dat ik het maar vooral moest doen.

Ik heb ook altijd nog de mogelijkheid om het gewoon vriendschappelijk te houden met mijn privélerares als ik toch besluit dat het geen goed idee is.
Ja, ja want ik zou ook geloven wat je vriendin zegt, wat neer komt op 'doe maar wat je wil als je me maar niet verlaat, maar eigenlijk wil ik helemaal niet dat je naar een ander gaat', komende vanuit angst, opgelopen uit een eerdere relatie waarin ze bedrogen is.

En in plaats van dat jij leest wat er áchter die woorden zit ga je puur af op de woorden zelf. Waarom? Omdat dat je beter uitkomt, want dat is namelijk wat je wil doen, en dan achteraf, als het tóch problemen brengt kun je je verschuilen achter 'ja maar jij hebt gezegd dat het mocht'.

Dat is geen houden van. Dat is ook geen respect voor. Als je dat niet snapt ben je een simpele ziel, maar dat snap je wel, het is alleen een oncomfortabele waarheid.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215175619
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Je morale kompas is af. Stel ze komt achter je leugens dat doet haar meer schade aan dan je denkt.

Als ze niet geeft wat je wilt, laat haar gaan. Dat is liefde, haar beter gunnen.
Naja, ik zal het dan strikt geheim moeten houden zodat ze er niet achter komt.

Mijn vriendin geeft me trouwens alles wat ik wil, ook op seksueel vlak. Alleen mis ik wel de spanning van het versieren van andere vrouwen in lange relaties. Dat heb ik altijd al gehad. Ik vind die spanning wel een van de belangrijkste dingen in het leven en dat op een lager pitje moeten zetten vind ik vreselijk. Ik ben echt graag bij mijn vriendin, maar het lijkt me ook lekker om eens met een ander te neuken. Ook al ga ik naar de hoeren ofzo; dat ben ik nooit geweest omdat ik altijd wel makkelijk vrouwen kon krijgen, maar soms overweeg ik wel om naar de hoeren te gaan omdat het makkelijk en anoniem is en ze je in elk geval later geen appjes gaan sturen ofzo...
pi_215175632
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:20 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Naja, ik zal het dan strikt geheim moeten houden zodat ze er niet achter komt.

Mijn vriendin geeft me trouwens alles wat ik wil, ook op seksueel vlak. Alleen mis ik wel de spanning van het versieren van andere vrouwen in lange relaties. Dat heb ik altijd al gehad. Ik vind die spanning wel een van de belangrijkste dingen in het leven en dat op een lager pitje moeten zetten vind ik vreselijk. Ik ben echt graag bij mijn vriendin, maar het lijkt me ook lekker om eens met een ander te neuken. Ook al ga ik naar de hoeren ofzo; dat ben ik nooit geweest omdat ik altijd wel makkelijk vrouwen kon krijgen, maar soms overweeg ik wel om naar de hoeren te gaan omdat het makkelijk en anoniem is en ze je in elk geval later geen appjes gaan sturen ofzo...
Nee want je wilt nog steeds andere vrouwen neuken. Dan moet je geen relatie hebben (hoe je het nu hebt) zij wil loyaliteit die jij haar niet gaat geven.
pi_215175660
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, ja want ik zou ook geloven wat je vriendin zegt, wat neer komt op 'doe maar wat je wil als je me maar niet verlaat, maar eigenlijk wil ik helemaal niet dat je naar een ander gaat', komende vanuit angst, opgelopen uit een eerdere relatie waarin ze bedrogen is.

En in plaats van dat jij leest wat er áchter die woorden zit ga je puur af op de woorden zelf. Waarom? Omdat dat je beter uitkomt, want dat is namelijk wat je wil doen, en dan achteraf, als het tóch problemen brengt kun je je verschuilen achter 'ja maar jij hebt gezegd dat het mocht'.

Dat is geen houden van. Dat is ook geen respect voor. Als je dat niet snapt ben je een simpele ziel, maar dat snap je wel, het is alleen een oncomfortabele waarheid.
Mwah, als iemand keer op keer zegt dat het mag ... dan vind ik dat wel een ander verhaal. Dat heeft ze vanaf het begin zo gezegd. Ze is ook een van de meest ruimdenkende mensen die ik ken. Veroordeelt mensen nooit, maakt nooit ruzie met mensen, is enorm dienstbaar naar anderen toe, ... eigenlijk de beste persoon die ik ken. Bij haar ex heeft ze zelfs gezegd dat hij wat haar betreft ook die andere vrouw mocht aanhouden. Uiteindelijk is hij toch alleen met die ander verdergegaan. Ik denk echt dat ze gewoon heel ruimdenkend is en ook wel snapt dat mannen gewoon zwijnen zijn.

Zelf ben ik ook zo hoor, tot op zekere hoogte dan. In die vorige relatie die open was, heb ik ook geprobeerd om heel ruimdenkend te zijn. Uiteindelijk werd ik toch te jaloers en deed het me te veel pijn omdat zij echt de een na de ander afwerkte. Het probleem was dat ze er daarna stiekem mee doorging en het vertrouwen weg was.

Uiteraard is het het beste als ik niet vreemd zou gaan, maar soms denk ik dat mijn vriendin inderdaad ook wel weet dat ik die behoefte heb. Ik heb haar ook gezegd dat ik een slet ben en dat ik van vrouwen houd, en dat ik in principe 99% van de vrouwen wel zou neuken als ik de kans kreeg. Dus ze weet ook wel hoe ik in elkaar steek.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:25:14 #24
441859 crew  Lenny77
pi_215175662
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:20 schreef Falluz93 het volgende:

Alleen mis ik wel de spanning van het versieren van andere vrouwen in lange relaties. Dat heb ik altijd al gehad.
Lange relaties :')
Jullie zijn een jaar samen :{w
pi_215175672
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Lange relaties :')
Jullie zijn een jaar samen :{w
Is toch wel een langere relatie. Ik ben ook 3 jaar met iemand samen geweest. En ook eens 2 jaar. En telkens begin ik na een jaar of anderhalf dat flirten met anderen wel te missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')