Als je een relatie hebt, mag je toch wel eens wat met een andere dame gaan ondernemen, in principe op vriendschappelijke basis? Het ging in de privéles over fietsen en toen bleek dat zij daar ook heel veel van houdt. Ze stelde toen voor om eens samen te gaan fietsen. Mijn vriendin houdt niet heel erg van fietsen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:59 schreef Friday12 het volgende:
Je hebt jaloers en je hebt jaloers terwijl jij afspraakjes maakt met andere dames
Hoe dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:01 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk dat jij de boodschap van je vriendin verkeerd interpreteert.
Nee zij flirt met jou heb je in de OP gezegdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:08 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt, mag je toch wel eens wat met een andere dame gaan ondernemen, in principe op vriendschappelijke basis? Het ging in de privéles over fietsen en toen bleek dat zij daar ook heel veel van houdt. Ze stelde toen voor om eens samen te gaan fietsen. Mijn vriendin houdt niet heel erg van fietsen.
Ja, dat mag, maar jij snapt heel goed dat dit niet gaat om 'vriendschappelijk'. Daar zit meer achter. Dat hele 'vriendschappelijk' is om het te vergoeilijken/verkopen aan jezelf/je vriendin. En het feit dát je dat doet toont aan dat je eigenlijk hele andere intenties hebt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:08 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt, mag je toch wel eens wat met een andere dame gaan ondernemen, in principe op vriendschappelijke basis? Het ging in de privéles over fietsen en toen bleek dat zij daar ook heel veel van houdt. Ze stelde toen voor om eens samen te gaan fietsen. Mijn vriendin houdt niet heel erg van fietsen.
Jouw vriendin klinkt heel onzeker en lijkt vooral nodig te hebben dat jij als ze zegt dat je maar andere vrouwen moet neuken dat jij dan zegt dat je daar absoluut geen behoefte aan hebt, enz.quote:
In het begin heb ik dat gedaan met alle vrouwen die mij benaderden. Ik heb zelfs heel weinig ontmoetingen met gewone vriendinnen gehad en heb de vriendschap met mijn ex op een laag pitje gezet. Maar nu merk ik dat ik het ook leuk vind om contact te hebben met andere vrouwen. En dat ik ook wel wat spanning mis in zo'n langere relatie. Dat ik hier zo over nadenk, ondanks haar aanmoediging, toont toch wel aan dat ik haar respecteer?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Als je haar echt zou respecteren, zou je die andere vrouwen buitenspel zetten.
En absoluut dit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:01 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk dat jij de boodschap van je vriendin verkeerd interpreteert.
Fiets hem erin ,quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:08 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel; ik heb het tot nu toe niet afgewezen, omdat ik de mogelijkheid open wil houden en mijn vriendin wilde peilen, om te zien wat zij ervan vindt, omdat ze dus in het verleden wel heeft gezegd dat ik maar moet doen wat ik wil. Dus daarom verwarde het me dat ze enerzijds zo jaloers was en anderzijds meteen zei dat ik het maar vooral moest doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat mag, maar jij snapt heel goed dat dit niet gaat om 'vriendschappelijk'. Daar zit meer achter. Dat hele 'vriendschappelijk' is om het te vergoeilijken/verkopen aan jezelf/je vriendin. En het feit dát je dat doet toont aan dat je eigenlijk hele andere intenties hebt.
Jij vindt dat het moet kunnen, van je vriendin 'mag' je, dus wat is de reden dan voor dit topic?
Je hebt ze voor het uitzoeken zie ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:12 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
In het begin heb ik dat gedaan met alle vrouwen die mij benaderden. Ik heb zelfs heel weinig ontmoetingen met gewone vriendinnen gehad en heb de vriendschap met mijn ex op een laag pitje gezet. Maar nu merk ik dat ik het ook leuk vind om contact te hebben met andere vrouwen. En dat ik ook wel wat spanning mis in zo'n langere relatie. Dat ik hier zo over nadenk, ondanks haar aanmoediging, toont toch wel aan dat ik haar respecteer?
Mijn vriendin heeft vanaf het begin van de relatie overigens wel veel vaker dit soort dingen geroepen. Dat ik maar moet zien wat ik doe en dat ik het allemaal mag vertellen of niet. En dat ze wel bang is dat ik bij haar wegga, maar als ik seks heb met een ander, dan maakt het allemaal niet uit, zolang ik maar een condoom gebruik. En liever ook niet pijpen zonder condoom. Dus nieuw is het allemaal niet. Maar eigenlijk is haar jaloezie wel nieuw. In het begin was ze niet zo jaloers. Dus dat verwart me juist wel. Vindt ze het echt prima als ik eens met een ander naar bed ga, of doet ze maar alsof en is ze eigenlijk heel jaloers?
En wat maakt het eigenlijk uit als ik het inderdaad veilig doe en gewoon niet vertel en 's avonds weer bij haar in bed kruip?
Je morele kompas is af. Stel ze komt achter je leugens dat doet haar meer schade aan dan je denkt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:12 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
In het begin heb ik dat gedaan met alle vrouwen die mij benaderden. Ik heb zelfs heel weinig ontmoetingen met gewone vriendinnen gehad en heb de vriendschap met mijn ex op een laag pitje gezet. Maar nu merk ik dat ik het ook leuk vind om contact te hebben met andere vrouwen. En dat ik ook wel wat spanning mis in zo'n langere relatie. Dat ik hier zo over nadenk, ondanks haar aanmoediging, toont toch wel aan dat ik haar respecteer?
Mijn vriendin heeft vanaf het begin van de relatie overigens wel veel vaker dit soort dingen geroepen. Dat ik maar moet zien wat ik doe en dat ik het allemaal mag vertellen of niet. En dat ze wel bang is dat ik bij haar wegga, maar als ik seks heb met een ander, dan maakt het allemaal niet uit, zolang ik maar een condoom gebruik. En liever ook niet pijpen zonder condoom. Dus nieuw is het allemaal niet. Maar eigenlijk is haar jaloezie wel nieuw. In het begin was ze niet zo jaloers. Dus dat verwart me juist wel. Vindt ze het echt prima als ik eens met een ander naar bed ga, of doet ze maar alsof en is ze eigenlijk heel jaloers?
En wat maakt het eigenlijk uit als ik het inderdaad veilig doe en gewoon niet vertel en 's avonds weer bij haar in bed kruip?
Ja, ja want ik zou ook geloven wat je vriendin zegt, wat neer komt op 'doe maar wat je wil als je me maar niet verlaat, maar eigenlijk wil ik helemaal niet dat je naar een ander gaat', komende vanuit angst, opgelopen uit een eerdere relatie waarin ze bedrogen is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:15 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel; ik heb het tot nu toe niet afgewezen, omdat ik de mogelijkheid open wil houden en mijn vriendin wilde peilen, om te zien wat zij ervan vindt, omdat ze dus in het verleden wel heeft gezegd dat ik maar moet doen wat ik wil. Dus daarom verwarde het me dat ze enerzijds zo jaloers was en anderzijds meteen zei dat ik het maar vooral moest doen.
Ik heb ook altijd nog de mogelijkheid om het gewoon vriendschappelijk te houden met mijn privélerares als ik toch besluit dat het geen goed idee is.
Naja, ik zal het dan strikt geheim moeten houden zodat ze er niet achter komt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je morale kompas is af. Stel ze komt achter je leugens dat doet haar meer schade aan dan je denkt.
Als ze niet geeft wat je wilt, laat haar gaan. Dat is liefde, haar beter gunnen.
Nee want je wilt nog steeds andere vrouwen neuken. Dan moet je geen relatie hebben (hoe je het nu hebt) zij wil loyaliteit die jij haar niet gaat geven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:20 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
Naja, ik zal het dan strikt geheim moeten houden zodat ze er niet achter komt.
Mijn vriendin geeft me trouwens alles wat ik wil, ook op seksueel vlak. Alleen mis ik wel de spanning van het versieren van andere vrouwen in lange relaties. Dat heb ik altijd al gehad. Ik vind die spanning wel een van de belangrijkste dingen in het leven en dat op een lager pitje moeten zetten vind ik vreselijk. Ik ben echt graag bij mijn vriendin, maar het lijkt me ook lekker om eens met een ander te neuken. Ook al ga ik naar de hoeren ofzo; dat ben ik nooit geweest omdat ik altijd wel makkelijk vrouwen kon krijgen, maar soms overweeg ik wel om naar de hoeren te gaan omdat het makkelijk en anoniem is en ze je in elk geval later geen appjes gaan sturen ofzo...
Mwah, als iemand keer op keer zegt dat het mag ... dan vind ik dat wel een ander verhaal. Dat heeft ze vanaf het begin zo gezegd. Ze is ook een van de meest ruimdenkende mensen die ik ken. Veroordeelt mensen nooit, maakt nooit ruzie met mensen, is enorm dienstbaar naar anderen toe, ... eigenlijk de beste persoon die ik ken. Bij haar ex heeft ze zelfs gezegd dat hij wat haar betreft ook die andere vrouw mocht aanhouden. Uiteindelijk is hij toch alleen met die ander verdergegaan. Ik denk echt dat ze gewoon heel ruimdenkend is en ook wel snapt dat mannen gewoon zwijnen zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ja want ik zou ook geloven wat je vriendin zegt, wat neer komt op 'doe maar wat je wil als je me maar niet verlaat, maar eigenlijk wil ik helemaal niet dat je naar een ander gaat', komende vanuit angst, opgelopen uit een eerdere relatie waarin ze bedrogen is.
En in plaats van dat jij leest wat er áchter die woorden zit ga je puur af op de woorden zelf. Waarom? Omdat dat je beter uitkomt, want dat is namelijk wat je wil doen, en dan achteraf, als het tóch problemen brengt kun je je verschuilen achter 'ja maar jij hebt gezegd dat het mocht'.
Dat is geen houden van. Dat is ook geen respect voor. Als je dat niet snapt ben je een simpele ziel, maar dat snap je wel, het is alleen een oncomfortabele waarheid.
Lange relatiesquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:20 schreef Falluz93 het volgende:
Alleen mis ik wel de spanning van het versieren van andere vrouwen in lange relaties. Dat heb ik altijd al gehad.
Is toch wel een langere relatie. Ik ben ook 3 jaar met iemand samen geweest. En ook eens 2 jaar. En telkens begin ik na een jaar of anderhalf dat flirten met anderen wel te missen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Lange relaties
Jullie zijn een jaar samen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |