abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215176843
Maak het uit, jij verdient haar niet en zij verdient beter. Kun jij weer lekker je gang gaan zonder haar pijn te doen.
pi_215177370
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 14:54 schreef Ixia het volgende:

[..]
Vind dit altijd raar gedacht. Waarom zou dit per se een leugen moeten zijn? Het komt heel vaak voor dat mensen vreemdgaan of de neiging hebben om dat te doen, en dit voor zichzelf proberen goed te praten. Het missen van de spanning van flirten in een (langdurige) relatie is ook niet zo schokkend. Ook die mensen weten de weg naar een forum wel te vinden hoor, we kunnen allemaal op internet.

En het hoeft niet altijd zo te zijn dat jaloezie een afspiegeling is van hoe iemand zelf in elkaar zit. Mensen kunnen ook wantrouwend zijn door eerdere slechte ervaringen, zoals in het verleden bedrogen te zijn (in dit geval). Het is dus eigenlijk geen match, want zij zoekt juist loyaliteit en niet dat iemand na een paar maanden alweer op zoek is naar spanning bij andere vrouwen.
Het was een mogelijkheid die ik dacht. Ik vond het zo onlogisch: een vriendin die zich jaloers gedraagt en dan zegt: ga je gang maar, maar gebruik wel een condoom, dat vind ik een raar, tegenstrijdig verhaal.
pi_215178046
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 16:25 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Het was een mogelijkheid die ik dacht. Ik vond het zo onlogisch: een vriendin die zich jaloers gedraagt en dan zegt: ga je gang maar, maar gebruik wel een condoom, dat vind ik een raar, tegenstrijdig verhaal.
Het is een raar verhaal omdat het verzonnen is.
  Spellchecker vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:10:23 #54
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215178141
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 16:25 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Je bent de enige niet
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:21:31 #55
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_215178223
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:32 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
ik hoop inderdaad op een partner die het van mij wel kan accepteren, terwijl ze het zelf niet wil
overigens bestaat dat genoeg, ik heb daar genoeg voorbeelden van gehoord en gezien

een vriendin van mij had iets met een kerel die getrouwd was en die vrouw wilde het ook allemaal niet weten, zolang hij het maar veilig deed
op een bepaald moment ging ze wel twijfelen of hij wel eerlijk was en niet toch stiekem vreemdging

dat doet mij ook wel denken: wat doet het er eigenlijk toe als ik zorg dat mijn vriendin er niet achterkomt en ik het veilig doe? dan verandert het toch niks aan onze relatie, zolang zij er verder niet naar vraagt.
Je bent gewoon een respectloze eikel.
Zelf je lul achterna lopen en liever niet willen dat je vriendin eventueel hetzelfde zou doen.
Be a man, als jij mag rondneuken, mag zij het ook.

Dat je zelfs nog overweegt om het dan maar gewoon stiekem te doen getuigd ook niet echt van respect voor je vriendin en relatie.
pi_215178639
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 18:21 schreef Ygritte het volgende:

[..]
Je bent gewoon een respectloze eikel.
Zelf je lul achterna lopen en liever niet willen dat je vriendin eventueel hetzelfde zou doen.
Be a man, als jij mag rondneuken, mag zij het ook.

Dat je zelfs nog overweegt om het dan maar gewoon stiekem te doen getuigd ook niet echt van respect voor je vriendin en relatie.
Eerlijk is eerlijk: ik zou ook niet willen dat ik een vriendin heb die haar lul achterna loopt…
pi_215180848
Ik heb na je openingspost al medelijden met je vriendin. Klinkt alsof je gewoon niet in staat bent tot een gezonde relatie. Zelfs geen open relatie, want dan scharrelt je partner ook. Ik zou zeggen verlos haar uit haar lijden. Als je nu al kwijlt over een barvrouw en een privelerares, na 2 echte maanden samen, dan wordt het niets.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:10:15 #58
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215182355
Je kunt toch ook voor een lange relatie gaan en ondertussen buiten de deur neuken? Wat niet weet, wat niet deert. Of je maakt het bespreekbaar zodat ze weet wat ze kan verwachten en als ze dat niet wil, jammer voor haar dan. De gedachte om je voor 50 jaar lichamelijk aan één iemand te moeten committeren is toch helemaal niet aantrekkelijk.

Hier lopen vooral heilige boontjes rond die NOOIT zouden vreemdgaan en ABSOLUUT NIET naar andere mannen/vrouwen omkijken. #viva
Le Diable
pi_215183191
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 09:10 schreef SemperLibertas het volgende:
Je kunt toch ook voor een lange relatie gaan en ondertussen buiten de deur neuken? Wat niet weet, wat niet deert. Of je maakt het bespreekbaar zodat ze weet wat ze kan verwachten en als ze dat niet wil, jammer voor haar dan. De gedachte om je voor 50 jaar lichamelijk aan één iemand te moeten committeren is toch helemaal niet aantrekkelijk.

Hier lopen vooral heilige boontjes rond die NOOIT zouden vreemdgaan en ABSOLUUT NIET naar andere mannen/vrouwen omkijken. #viva
Sjongejonge... 😂
pi_215183464
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 09:10 schreef SemperLibertas het volgende:

Mensen hebben het niet over kijken dat maak jij ervan. Waarom ben je heilig boontje als je monogamie wil in de relatie? Zij wil exclusief zijn ts niet. Hij is diegene die misleidend bezig is wetende dat zijn vriendin een achtergrond heeft waar ze bedrogen is.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_215198050
“Kijk mij ik ben een Fok!ker met sjans”.
Bull. Fucking. Shit.

Tevens - je wijf gaat allang vreemd en probeert dat recht te zetten door jou ook de kans te geven.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 09:40:16 #62
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_215208396
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:25 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Mwah, als iemand keer op keer zegt dat het mag ... dan vind ik dat wel een ander verhaal. Dat heeft ze vanaf het begin zo gezegd. Ze is ook een van de meest ruimdenkende mensen die ik ken. Veroordeelt mensen nooit, maakt nooit ruzie met mensen, is enorm dienstbaar naar anderen toe, ... eigenlijk de beste persoon die ik ken. Bij haar ex heeft ze zelfs gezegd dat hij wat haar betreft ook die andere vrouw mocht aanhouden. Uiteindelijk is hij toch alleen met die ander verdergegaan. Ik denk echt dat ze gewoon heel ruimdenkend is en ook wel snapt dat mannen gewoon zwijnen zijn.

Zelf ben ik ook zo hoor, tot op zekere hoogte dan. In die vorige relatie die open was, heb ik ook geprobeerd om heel ruimdenkend te zijn. Uiteindelijk werd ik toch te jaloers en deed het me te veel pijn omdat zij echt de een na de ander afwerkte. Het probleem was dat ze er daarna stiekem mee doorging en het vertrouwen weg was.

Uiteraard is het het beste als ik niet vreemd zou gaan, maar soms denk ik dat mijn vriendin inderdaad ook wel weet dat ik die behoefte heb. Ik heb haar ook gezegd dat ik een slet ben en dat ik van vrouwen houd, en dat ik in principe 99% van de vrouwen wel zou neuken als ik de kans kreeg. Dus ze weet ook wel hoe ik in elkaar steek.
Mannen zijn geen zwijnen, jij bent een zwijn en een fantast en ook best dom als ik je hele OP zo lees.
Maar als dit verhaal wel waar is dan zou ik vooral gewoon single blijven of volwassen worden.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 09:49:29 #63
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_215208459
"NEUK DIE SLET DAN ALS JE DAT ZO GRAAG WIL"

TS: "oeh.. echt waar? Wat een mooi aanbod!"

:')

Kansloos.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_215215588
Ik vind de kritiek op TS een beetje overdreven. Sterker nog, een beetje absurd. Tuurlijk, in een ideale wereld is de TS de zachte, begripvolle man die als een soort psycholoog alle valkuilen en drogredenaties in het denken van zijn vriendin doorziet en alles in het werk stelt om haar psychische gezondheid zo goed mogelijk te waarborgen en haar van haar trauma's af te helpen door haar het tegendeel te bewijzen. Maar als we even realistisch zijn, is de TS ook gewoon zijn eigen persoon, met zijn eigen verlangens en behoeften. Zijn vriendin heeft die behoeften zo te lezen heel goed doorzien. Eigenlijk vind ik het al knap en mooi dat ze het zo durft uit te spreken. Ook denk ik dat ze op basis van het verleden niet per se getraumatiseerd is, maar wel een stuk realistischer is geworden over de mogelijke seksuele behoeften van (mannelijke) partners.

Dus als TS dit diverse malen met zijn vriendin heeft besproken en de vriendin blijft herhalen dat het allemaal mag, en dat hij het zelfs stiekem mag doen, waarom zou hij het dan niet doen? Ik zou de TS aanraden om het dan ook maar gewoon te doen als hij dat wil. En het dan zeker niet te vertellen, want dat vindt ze blijkbaar prima. Ik zou TS aanraden er wel heel subtiel mee om te gaan en vooral niks te laten blijken.
Mja
  woensdag 9 oktober 2024 @ 09:27:44 #65
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215216197
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 06:43 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind de kritiek op TS een beetje overdreven. Sterker nog, een beetje absurd. Tuurlijk, in een ideale wereld is de TS de zachte, begripvolle man die als een soort psycholoog alle valkuilen en drogredenaties in het denken van zijn vriendin doorziet en alles in het werk stelt om haar psychische gezondheid zo goed mogelijk te waarborgen en haar van haar trauma's af te helpen door haar het tegendeel te bewijzen. Maar als we even realistisch zijn, is de TS ook gewoon zijn eigen persoon, met zijn eigen verlangens en behoeften. Zijn vriendin heeft die behoeften zo te lezen heel goed doorzien. Eigenlijk vind ik het al knap en mooi dat ze het zo durft uit te spreken. Ook denk ik dat ze op basis van het verleden niet per se getraumatiseerd is, maar wel een stuk realistischer is geworden over de mogelijke seksuele behoeften van (mannelijke) partners.

Dus als TS dit diverse malen met zijn vriendin heeft besproken en de vriendin blijft herhalen dat het allemaal mag, en dat hij het zelfs stiekem mag doen, waarom zou hij het dan niet doen? Ik zou de TS aanraden om het dan ook maar gewoon te doen als hij dat wil. En het dan zeker niet te vertellen, want dat vindt ze blijkbaar prima. Ik zou TS aanraden er wel heel subtiel mee om te gaan en vooral niks te laten blijken.
Ja, dit, helemaal mee eens. Mooie genuanceerde mening zonder hem moreel verwerpelijk te vinden zoals sommige Viva-adepten hier doen.
Le Diable
  woensdag 9 oktober 2024 @ 12:28:23 #66
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_215217514
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:27 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja, dit, helemaal mee eens. Mooie genuanceerde mening zonder hem moreel verwerpelijk te vinden zoals sommige Viva-adepten hier doen.
Voor mij is het verwerpelijke dat hij zelf wel rond wil neuken maar liever niet heeft dat zijn vriendin dat doet en er daarom niet helemaal eerlijk over durft te zijn en het dan maar liever stiekem wil gaan doen.

Maar de behoefte is blijkbaar erg groot. Normaal gesproken denk je niet aan vreemdgaan als je 2 maand samenwoont want dan is het allemaal nog nieuw en is de sex nog helemaal geweldig. Als je dan al aan vreemdgaan denkt dan klopt er in mijn ogen iets niet helemaal. Heb je dan wel die verbinding en diepe connectie met je vriendin of zijn je gevoelens dan ook gewoon oppervlakkig?
To BG or not to BG!
pi_215217654
Dubbel mag verwijderd worden
pi_215217658
Dit hele verhaal is gewoon 1 grote bullshit
  woensdag 9 oktober 2024 @ 13:37:06 #69
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215218119
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:28 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Voor mij is het verwerpelijke dat hij zelf wel rond wil neuken maar liever niet heeft dat zijn vriendin dat doet en er daarom niet helemaal eerlijk over durft te zijn en het dan maar liever stiekem wil gaan doen.

Maar de behoefte is blijkbaar erg groot. Normaal gesproken denk je niet aan vreemdgaan als je 2 maand samenwoont want dan is het allemaal nog nieuw en is de sex nog helemaal geweldig. Als je dan al aan vreemdgaan denkt dan klopt er in mijn ogen iets niet helemaal. Heb je dan wel die verbinding en diepe connectie met je vriendin of zijn je gevoelens dan ook gewoon oppervlakkig?
Die 'verbinding' en 'diepe connectie' komen linea recta uit een goedkoop doktersromannetje of je gelooft hier nog in omdat je nog jong bent en nog moet leren dat dit soort onzin schromelijk wordt overdreven.
Le Diable
pi_215218132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:28 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat die behoeften bij partners verschillen. Zo te lezen heeft zijn vriendin er ook niet heel veel behoefte aan. En dat zijn vriendin het goed vindt dat er andere vrouwen in het spel zijn, hoeft ook niet te betekenen dat hij dat kan verkroppen als zij het doet. Tuurlijk, je zou zeggen: dan moet hij haar dat ook toestaan. Nou, misschien komt er nog wel een situatie dat zij een kleine escapade wil en dat hij er dan toch eens heel goed over nadenkt en ermee akkoord gaat. Of misschien hebben ze een relatie waarin hij de dienst uitmaakt en het haar gewoon verbiedt, terwijl hij het zelf wel doet. Misschien kickt ze daar stiekem wel op. Er zijn ook genoeg voorbeelden van het omgekeerde. Cuckolds bijvoorbeeld, die erop kicken om hun vriendin met een andere man te zien, maar zelf wellicht niet die behoefte hebben. Zo'n hotwife zit misschien ook wel in zo'n situatie waarin zij van alles mag en haar man niet, of het ook niet wil. Dus ongelijkheid op dat vlak is helemaal niet ongewoon en komt ook omgekeerd wel voor.

Ik vind het zelf niet realistisch dat je in een relatie geen seksuele gevoelens meer voor anderen hebt. Persoonlijk kan ik dat allemaal heel goed scheiden. Mijn seksuele verlangens naar anderen toe zeggen weinig tot niets over mijn gevoelens voor mijn vriendin eerlijk gezegd. Of je daarop in moet gaan, is dan natuurlijk een tweede. Maar als TS meerdere malen expliciet toestemming heeft gekregen van zijn vriendin, dan zou ik het wel weten als ik hem was.
Mja
pi_215218141
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Die 'verbinding' en 'diepe connectie' komen linea recta uit een goedkoop doktersromannetje of je gelooft hier nog in omdat je nog jong bent en nog moet leren dat dit soort onzin schromelijk wordt overdreven.
Persoonlijk ben ik hier ook wel anders naar gaan kijken naarmate ik ouder ben geworden. Vroeger geloofde ik ook in eindeloze romantiek en pure monogamie. Nu ik iets ouder ben, denk ik steeds vaker dat het allemaal niet zo boeit. Je moet een beetje je best doen voor anderen, maar ook jezelf wat gunnen af en toe.
Mja
  woensdag 9 oktober 2024 @ 13:45:51 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215218196
De OP is natuurlijk met opzet zo geschreven dat mensen los kunnen gaan op het gebrek aan geweten van TS, zijn egoïsme, zijn naïviteit en zijn hypocrisie.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 14:09:30 #73
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215218367
Vriendin gaat zelf al vreemd en voelt zich schuldig
  woensdag 9 oktober 2024 @ 14:49:07 #74
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215218674
lol, is dit fallus troll topic nog steeds open.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 9 oktober 2024 @ 16:13:47 #75
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_215219229
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik lees geen dokterromannetjes, nooit gedaan ook, en ik ben ook niet echt jong.
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')