Mijn vader is Italiaan. Uit de "golf" van eerste gastarbeiders. Ik hoop voor haar niet dat ze op haar vader lijkt. Lijkt me kut voor haar kapster en voor haar haar zelf. Trusten.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
Haha wat een minister. Hoe zijn we hier beland?!
Ach dat stel activisten moet je ontslaan.quote:Maar dat bord bestond niet, bleek toen ambtenaren
Is het proberen waard als het aan mij ligt. Zou best kunnen werken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:14 schreef Triggershott het volgende:
Ik heb een beter idee, een megaposter waarop Faber staat afgebeeld bij Nederlandse asielzoekerscentra zetten, dat zou pas afschrikken.
Daarna stopte ik met lezen.quote:
Door jarenlang alle asielzorgen onder de bevolking te negeren, weg te wuiven of te bagatelliseren waardoor zo'n PVV het vacuüm kon vullen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
Zelfkastijding van boze burgers.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
Met een doorverwijzing naar het VK. Starmer kan nog wel wat migranten gebruiken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:14 schreef Triggershott het volgende:
Ik heb een beter idee, een megaposter waarop Faber staat afgebeeld bij Nederlandse asielzoekerscentra zetten, dat zou pas afschrikken.
Zie hier de reden waarom we met de PVV opgescheept zitten.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:05 schreef PirE het volgende:
"Hier wordt gewerkt aan uw terugkeer per trein".
De NS heeft goede ervaring daarmee.
Naast borden kan je ook een spreuk boven de poort plaatsen. "Arbeid maakt vrij", "Ieder het zijne". Dat soort dingen.
En volgend jaar een tripje naar Berlijn, Wannsee schijnt mooi te zijn om een definitieve oplossing voor dit vraagstuk te bespreken.
Idioot mens die Faber.
Op de vuilcontainer geplakt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:27 schreef DJKoster het volgende:
Nederland kennende zal dat wel een bordje in A4 formaat worden met de tekst in 25 verschillende talen, ergens weggestopt in een hoekje.
Daarvoor moet je naar de VVD kijken, die hebben meer dan 10 jaar de tijd gehad om iets te doen maar dat hebben ze niet gedaan omdat migratie een simpele weg naar meer zetels is. Vervolgens doe je niks met migratie en geef je links de schuld. Simpel en de kiezers slikken het elke keer.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:10 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom we met de PVV opgescheept zitten.
Je kan ook iets té grappig willen doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:53 schreef -XOR- het volgende:
Schijnt dat ze ook naar oude opvangcentra in Polen is geweest en zich daar heeft laten inspireren door de sobere architectuur. Nu wil ze borden met "Arbeid maakt vrij" en "Ieder het zijne" ophangen.
L’etat c’est moi.quote:
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:35 schreef Misrer1972 het volgende:
Als ze zo blijft doen, krijgt ze geen steun meer van andere partijen om haar beleid uit te voeren, zowel denk ik dat de val van het kabinet heel dichtbij is. Dan moeten we maar niet meer op PVV en FVD stemmen, zowel het beter is om aan te stemmen op traditionele partijen zoals PvdA/GroenLinks of CDA, dat is op dit moment het beste voor Nederland.
Ik denk eerder door heel hard te roepen dat er een probleem is totdat iedereen het gelooft. Want in mijn dagelijkse leven merk ik werkelijk 0,0 van die crisis die er zou zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Door jarenlang alle asielzorgen onder de bevolking te negeren, weg te wuiven of te bagatelliseren waardoor zo'n PVV het vacuüm kon vullen.
Huh ervaar jij geen crisis dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:00 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik denk eerder door heel hard te roepen dat er een probleem is totdat iedereen het gelooft. Want in mijn dagelijkse leven merk ik werkelijk 0,0 van die crisis die er zou zijn.
Nee dat zou iets moeten zijn waarbij je een andere partij of instituut de schuld in de schoenen kan schuiven. Denk dat ze dit helemaal zelf verzonnen heeft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:13 schreef xpompompomx het volgende:
Doet ze dit in opdracht van Geertje om zo het kabinet zo snel mogelijk te kunnen laten vallen?![]()
Sterker nog in een straal van 1000 m van mijn huis ligt een asielboot, en een huis vol Oekraïners. Verderop nog 2 azc's.. echt niks nakkes nada merk je ervanquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:00 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik denk eerder door heel hard te roepen dat er een probleem is totdat iedereen het gelooft. Want in mijn dagelijkse leven merk ik werkelijk 0,0 van die crisis die er zou zijn.
Dan deze ook he, niet zo selectief aubquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:53 schreef -XOR- het volgende:
Schijnt dat ze ook naar oude opvangcentra in Polen is geweest en zich daar heeft laten inspireren door de sobere architectuur. Nu wil ze borden met "Arbeid maakt vrij" en "Ieder het zijne" ophangen.
Ik ook niet. Heb het nog nooit zo goed gehad en Nederland is nooit zo vredig geweest. Nog een treinkaping meegemaakt ? Een lagere school gijzeling. Misschien een vliegtuig in de Bijlmer of een vliegtuig gekaapt ? Het hooliganisme stelt ook niks meer voor met de lege aanstekers. Politieke moord dit jaar of een dikke regisseur/columnist met een mes in z'n pensquote:
Nee. Helemaal niets. Waar moet ik op gaan letten om het te ervaren?quote:
Ze vergroot de problemen, dit is haar gouden kans. Althans dat denkt ze.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:23 schreef oblo het volgende:
Is deze mevrouw ook nog bezig met maatregelen die asielproblemen verminderen of alleen met domme populistische dingen? Heeft ze ook nuttige dingen geleerd in Denemarken? Vergoot de media dit ene punt terwijl het andere goede punten verzwijgt?
Geen idee. Premier Schoof, na door Wilders ingefluisterd te zijn, lijkt er meer over te weten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:23 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niets. Waar moet ik op gaan letten om het te ervaren?
Afschaffing bed bad brood is daar onderdeel van. Meer zwervende afgewezen asielzoekers, meer overlast is meer ervaren van de "crisis"quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze vergroot de problemen, dit is haar gouden kans. Althans dat denkt ze.
En vice versaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:34 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die vast vonden dat arme Kaag gedemoniseerd werd lopen nu leeg bij iedere scheet van Faber
Ze laat dan ook nogal veel scheten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:34 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die vast vonden dat arme Kaag gedemoniseerd werd lopen nu leeg bij iedere scheet van Faber
Kaag zat dan ook niet in een constante psychose waarbij je mensen wegzet als wegwerpvoorwerpquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:34 schreef Twiitch het volgende:
Misschien kunnen we ze allemaal een symbool op hun kleding laten dragen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
L’etat c’est moi.
Maar ik zou dat bord lekker boven de poort hangen joh. Des te sneller wordt de ware aard van deze aan fascisten grenzende gekken duidelijk.
Pieter; stekker er uit!
Precies. Het trieste is dat dom rechts het niet door heeft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Afschaffing bed bad brood is daar onderdeel van. Meer zwervende afgewezen asielzoekers, meer overlast is meer ervaren van de "crisis"
Johan Derksen verweet haar te koel te zijn. Nadat ze tranen liet bij een fragment over een aanslag op haar et haar dochters, was ze plots te labiel. Derksen en co zijn gevaarlijker dan wordt beseft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kaag zat dan ook niet in een constante psychose waarbij je mensen wegzet als wegwerpvoorwerp
Het zijn dan ook wel donkerbruine scheetjes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:34 schreef Twiitch het volgende:
En ze uitzetten gaat mevrouw Faber ook niet lukken (helaas)quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Het trieste is dat dom rechts het niet door heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |