abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215776683
Over de hogere omzet die daarbij hoort hebben ze het natuurlijk niet, want ze willen geen beter CAO of een bonus voor de werknemer..
pi_215778124
er is weer een nieuwe editie uit:

https://www.rodemorgen.nl(...)%20december-mail.pdf
pi_215778211
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 09:37 schreef V__L_N het volgende:

[..]
Hier laten ze soms echt 3 dagen de pakjes gewoon bijna helemaal weg. En dan op vrijdag en zaterdag wordt je er compleet mee overspoeld. Vorige week Di, wo, do 1 tas per keer. Vrijdag 3 tassen, zaterdag 4. Dat is echt wel gespaard. En dan moet goede vrijdag en cyber maandag nog komen. Heel veel mensen gaan pas dit weekend shoppen voor sinterklaas. Dus daarna wordt het gewoon rottig.

Post doen we ook al 3 weken niet normaal. Er wordt zoveel geschoven en er zijn zo veel fouten. Je ziet ook weer dat tassen overbeladen worden, grote post enkel geelastieked. Alles wat ze binnen maar seconden bespaard. Straks wordt het weer gewoon weken van niet de bezorger is de beperking, maar de sorteerder. Wat die niet weg krijgen komt niet in de tassen aan.

Ik heb ook het idee dat er helemaal niet opgeschaald wordt. En ik geloof heus dat er minder kerstkaarten zijn, maar er komen echt niet minder pakjes.
hier nu op de "kleinere" piekwijken(rond de 2uur) zo 12-16 zakken per dag(3 zakken machine, 7/8 zakken pakketten,en de rest is handpost, tussen de pakketpost zitten ook weer plenty rouwkaarten(not done), in de grotere wijken is het aantal zakken nog veel meer, ze hebben geen enkel benul wat er buiten gebeurd.
pi_215778901
quote:
Ziet er al gesorteerd uit. Je zal er maar wonen.. blijft bizar dat 'bezorgers' dit doen, het zijn geen ongeadresseerde folders.
pi_215788175
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:16 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Ziet er al gesorteerd uit. Je zal er maar wonen.. blijft bizar dat 'bezorgers' dit doen, het zijn geen ongeadresseerde folders.
https://www.bd.nl/heusden(...)medewerker~ada37ee6/
pi_215820556
quote:
Toch best knap hoe ze elk jaar hetzelfde persbericht versturen. Ik ontvang en verstuur echter al jaren geen kerstkaarten meer..
pi_215821596
Ook altijd leuk dat ze beginnen over die extra bezorgdag, ik heb alleen sinds ze met de maandagen gestopt altijd geweigerd om dan rond kerst wel op die dag te werken. Alleen jammer dat een aantal mensen zich bang laat maken om dan wel te gaan werken
pi_215822819
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 23:42 schreef zerebus het volgende:
Ook altijd leuk dat ze beginnen over die extra bezorgdag, ik heb alleen sinds ze met de maandagen gestopt altijd geweigerd om dan rond kerst wel op die dag te werken. Alleen jammer dat een aantal mensen zich bang laat maken om dan wel te gaan werken
ja veel animo is er niet voor :)
  dinsdag 10 december 2024 @ 09:27:17 #289
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_215822984
Hier hebben ze de maandag niet eens open gezet. Had het best willen doen.

Hebben jullie al iets gezien of gehoord over de kerstbon?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_215823267
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 09:27 schreef V__L_N het volgende:

Bij ons wel. Genoeg wijken nog open de 23e. De Cadeaucarrousselbon krijg je vandaag als het goed is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_215827866
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 09:27 schreef V__L_N het volgende:

ja dit jaar een bon van 150 zzzzzzzzz :)
pi_215827956
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 10:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
De Cadeaucarrousselbon krijg je vandaag als het goed is.
Het is niet goed. Hij stond wel in de app, maar zat niet in de bus
  dinsdag 10 december 2024 @ 23:37:47 #294
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_215832466
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 10:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Bij ons wel. Genoeg wijken nog open de 23e. De Cadeaucarrousselbon krijg je vandaag als het goed is.
Ze zullen hem wel rechtstreeks hebben aangeboden.

Hier zat ie er niet bij. Zal wel morgen komen dan.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_215836901
Ook vandaag geen NPL voordeelgidsen spul (zat dat niet achterin hun agenda's?!), zullen ze dus wel allemaal op het einde van de week of volgende week proppen...
pi_215837424
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 15:19 schreef the_X het volgende:
Ook vandaag geen NPL voordeelgidsen spul (zat dat niet achterin hun agenda's?!), zullen ze dus wel allemaal op het einde van de week of volgende week proppen...
Voortaan kan je kiezen om de hele agenda te krijgen of de gidsen met daarin alleen de bonnen.
  woensdag 11 december 2024 @ 17:35:47 #297
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_215838155
Ik zie ze vast vliegen... Maar volgens mij hebben ze de tijdvakken voor meeruren aangepast? Ik dacht dat dit een 4 weken blok was. Had het zo opgeschreven. Kijk nu op de intra en ineens is het een 5 weken blok? En dan in Januari weer een 5 weken blok?

En de extra tijd voor deze weken klopt ook niet.
Loesje
pi_215859522
mooie verhalen in de or nieuwsbrief zo ook dit:Als er plotseling vuurwerk op jou afkomt: laat de post vallen en bescherm je ogen en oren zo goed als mogelijk.

wat een niveau weer.
pi_215866423
Ontving gisteren ineens mijn verloren tijdschrift uit week 38 ruim 3 maanden later... Aan de sticker te zien heeft deze 3 maanden rondgezworven op in de sorteercentra. Daarentegen heb ik de nieuwste editie al 3 dagen niet ontvangen, die zal wel eind volgende week pas komen. Sinds het samenvoegen van de dagen is het echt een rommeltje geworden merk ik. Benieuwd wanneer DPG weer de eigen bezorging gaat doen.
pi_215867939
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 15:11 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ontving gisteren ineens mijn verloren tijdschrift uit week 38 ruim 3 maanden later... Aan de sticker te zien heeft deze 3 maanden rondgezworven op in de sorteercentra. Daarentegen heb ik de nieuwste editie al 3 dagen niet ontvangen, die zal wel eind volgende week pas komen. Sinds het samenvoegen van de dagen is het echt een rommeltje geworden merk ik. Benieuwd wanneer DPG weer de eigen bezorging gaat doen.
ja die magazine's dat is echt een rotzooitje,de rest ook trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')