SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ben een vrouw kan meer dingen tegelijkquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je van de serie weinig mee...
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nog helemaal niks van gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk de bondgenoten en post daar en hier![]()
Die 2 hier gingen niet lekker samen; de leukste van de 2 zat die andere continu te bijten.
Arme beestje werd steeds angstiger en kon ook weinig eten zonder er voor bestraft te worden.
De nek werd steeds kaler en er kwamen steeds meer bijtsporen in te zitten.
Middag lang die 2 van elkaar afgescheiden met een hekje diagonaal in de kooi en ze zijn nu helemaal dol op elkaar!![]()
![]()
Ah wat sneu..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
Die 2 hier gingen niet lekker samen; de leukste van de 2 zat die andere continu te bijten.
Arme beestje werd steeds angstiger en kon ook weinig eten zonder er voor bestraft te worden.
Middag lang die 2 van elkaar afgescheiden met een hekje diagonaal in de kooi en ze zijn nu helemaal dol op elkaar!![]()
Gelukkig gaat het nu wel goed..
Hoe groot is de hok/kooi?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja maar schatjequote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk de bondgenoten en post daar en hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
1,20 breed.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah wat sneu..![]()
Gelukkig gaat het nu wel goed..
Hoe groot is de hok/kooi?![]()
![]()
Beide niet. Dat hij haar nog geen schop onder der kont heeft gegeven snap ik niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet zo goed hoe het met cavia's en rangorde bepalen gaat. Maar zou kunnen dat het enigszins normaal is. Misschien hadden ze de time out even nodig om te snappen: oh ja we hadden al bepaald wie het zou worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
Middag lang die 2 van elkaar afgescheiden met een hekje diagonaal in de kooi en ze zijn nu helemaal dol op elkaar!
Wat ik al vaker zeg: dieren die op hun eigen ontlasting lijken wil je niet als huisdier.
ik zou het inderdaad niet pikken als iemand zo tegen mij zou pratenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beide niet. Dat hij haar nog geen schop onder der kont heeft gegeven snap ik niet.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze is al jaloers als hij ademt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het inderdaad niet pikken als iemand zo tegen mij zou pratenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hihi pikkenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het inderdaad niet pikken als iemand zo tegen mij zou praten![]()
Oja, is ook zo.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw kan meer dingen tegelijk
Dat is correct en tevens juist.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja maar schatje...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het inderdaad niet pikken als iemand zo tegen mij zou pratenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mogen wij eigenlijk ook komen als jullie besluiten te trouwen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:![]()
Mogen we wel de trouwvideo zien?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik doe een schumachertjequote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb mijn camera al klaar staan
geen mobieltjes en camera'sThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig doet mijn drone het nogquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe een schumachertje
geen mobieltjes en camera's![]()
![]()
Geloof er niks van dat hij laatst niet op camera is gezet toen hij in het openbaar verscheen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe een schumachertje
geen mobieltjes en camera's
vind het ook erg bijzonderquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat hij laatst niet op camera is gezet toen hij in het openbaar verscheen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bam! Had ze dan ook gewoon verdientquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
https://media1.tenor.com/m/jaw-JQHliWAAAAAC/little-house.gif![]()
Was wel een trut.. ken je die serie?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bam! Had ze dan ook gewoon verdient
Dat niet, maar als je zo'n hoek krijgt, dan zal het wel terecht zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was wel een trut.. ken je die serie?![]()
Lekker hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Achterkant ook even meenemen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je zo'n hoek krijgt, dan zal het wel terecht zijn
quote:!
Langzaam wordt je door dit topic gecorrumpeerd
Nooit en te nimmerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]!
Langzaam wordt je door dit topic gecorrumpeerd
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: