Als jij daar blijer van wordt ...............quote:
Alles lekker hier, en met u?quote:Marcus, alles goed? Duim alweer in vorm
Ik ben nog op zoek naar geluidsisolatie voor onder de rails.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze al een mooi spoortje om over te tukken
Je kan weer je veters strikken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij daar blijer van wordt ...............
[..]
Alles lekker hier, en met u?
En afwassen en al dat soort 'nutteloze' dingenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan weer je veters strikken?
Het is klote als je dat soort dingen niet kan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En afwassen en al dat soort 'nutteloze' dingen
T is vooral onHANDigquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is klote als je dat soort dingen niet kan.
Ik kan er over meepraten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vooral onHANDig
Maar goed, ook weer bijna helemaal schoon hier, meteen grote schoonmaak aan het houden.
Hoe gaat het met jou? Lekker weekend?
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er over meepraten.
Met mij ging het even kut maar het gaat weer wat beter.
Ik had gewoon even de balen in alles en nergens meer toe gemotiveerd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Hopelijk blijft het nu ook beter gaan
Die periodes zijn er zo nu en dan helaas.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had gewoon even de balen in alles en nergens meer toe gemotiveerd.
Inlegzooltjes..quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar geluidsisolatie voor onder de rails.
Teveel sinaasappels gegetenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullup, zo die eerste is Oranje
quote:
Morguh heerquote:
Now playing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |