Als jij daar blijer van wordt ...............quote:
Alles lekker hier, en met u?quote:Marcus, alles goed? Duim alweer in vorm

Ik ben nog op zoek naar geluidsisolatie voor onder de rails.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze al een mooi spoortje om over te tukken

Je kan weer je veters strikken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij daar blijer van wordt ...............
[..]
Alles lekker hier, en met u?

En afwassen en al dat soort 'nutteloze' dingenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan weer je veters strikken?

Het is klote als je dat soort dingen niet kan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En afwassen en al dat soort 'nutteloze' dingen

T is vooral onHANDigquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is klote als je dat soort dingen niet kan.

Ik kan er over meepraten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vooral onHANDig
Maar goed, ook weer bijna helemaal schoon hier, meteen grote schoonmaak aan het houden.
Hoe gaat het met jou? Lekker weekend?

Mooi zoquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er over meepraten.
Met mij ging het even kut maar het gaat weer wat beter.

Ik had gewoon even de balen in alles en nergens meer toe gemotiveerd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Hopelijk blijft het nu ook beter gaan

Die periodes zijn er zo nu en dan helaas.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had gewoon even de balen in alles en nergens meer toe gemotiveerd.

Inlegzooltjes..quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar geluidsisolatie voor onder de rails.

Teveel sinaasappels gegetenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullup, zo die eerste is Oranje

quote:

Morguh heerquote:

Now playing.quote:

quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er over meepraten.
Met mij ging het even kut maar het gaat weer wat beter.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

en 14 wereldtitels niet te vergetenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:38 schreef Domnivoor het volgende:
Dit topic is niet meer bij te houden joh. Terwijl ik even een dag weg ben worden er 12 woorden gepost.

quote:

Daar zijn we niet meer.quote:

Cervezaquote:

Dat zou best eens kunnen jaquote:

Accepteren ze geen creditcards?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen ja![]()
Eerst proberen geld af te halen bij western union. Iedere keer maar afwachten of je iets krijgt. Gisteren had ik pech.

Amstel zag ik altijd in de GH Arg als vette sponsorquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat schenken ze daar? Heineken oid?

Das voor de luxe poesjes dan toch?quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Amstel zag ik altijd in de GH Arg als vette sponsor

Waar slaat dat nou weer op ?quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das voor de luxe poesjes dan toch?
Het gewone werkvolk zal wel rioolbier krijgen

Ja ook wel maar voor sommige dingen is contant geld makkelijker.quote:

Quilmesquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat schenken ze daar? Heineken oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |