SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
PAULGOD
PAULGOD
PAULGOD
PAULGOD
PAULGOD
PAULGOD
PAULGOD
PAULGOD
PAULGOD
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je vraagt nooit hoe het met mijn vriend isquote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Al voorgesteld aan mam @Dotteke ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Maar Monitor komt af en toe gewoon even langs hier en zegt eigenlijk verder vrij weinig.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vraagt nooit hoe het met mijn vriend isOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Grootswaanzin. Genoeg Paulen op de wereld die zichzelf een god vinden. Komt met de naam denk ikquote:Trotste mama van Ambar
Dat komt omdat alles wat hij wel zegt in prive zegt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar Monitor komt af en toe gewoon even langs hier en zegt eigenlijk verder vrij weinig.Trotste mama van Ambar
Hm oke. Maar hoe is het met Moni dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat komt omdat alles wat hij wel zegt in prive zegt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Goed stabiel. Genietend van 230 voltquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Hm oke. Maar hoe is het met Moni dan?Trotste mama van Ambar
dat komt omdat zijn maker @bondage niet meer hier komtquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar Monitor komt af en toe gewoon even langs hier en zegt eigenlijk verder vrij weinig.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt eigenlijk wel, nu ik zo eventjes alle Pauls die ik ken onder de loep neemquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grootswaanzin. Genoeg Paulen op de wereld die zichzelf een god vinden. Komt met de naam denk ik![]()
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed stabiel. Genietend van 230 voltOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Monitor is niet een echt persoon. Wat zeg je nu.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat komt omdat zijn maker @:Bondage niet meer hier komt
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Een foto van zijn rack in DM?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo nu en dan stuurt hij wat spannends.![]()
Jaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een foto van zijn rack in DM?
Trotste mama van Ambar
sorryquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Monitor is niet een echt persoon. Wat zeg je nu.
maar ook jij hebt een maker
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry
maar ook jij hebt een maker
Laatst stuurde die een naaktfoto. Hoppa zo de harde schijf open en bloot.quote:Trotste mama van Ambar
Kon je de bitjes en bytejes tellen?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laatst stuurde die een naaktfoto. Hoppa zo de harde schijf open en bloot.![]()
Of dan gaan ze ventilatoren harder draaien en dan weet ik dat het heet isTrotste mama van Ambar
nou ja godquote:
das dan weer een andere fantasie
en niet de mijneThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of stoffigquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Of dan gaan ze ventilatoren harder draaien en dan weet ik dat het heet is![]()
Het was wel een uitnodiging voor meer jaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kon je de bitjes en bytejes tellen?Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja god
das dan weer een andere fantasie
en niet de mijne
Niet met natte vingers erin gaan hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was wel een uitnodiging voor meer ja![]()
Mijn fantasieën zijn niet geschikt voor dit forum.Trotste mama van Ambar
Ik weet wat ik doequote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet met natte vingers erin gaan hoor
Trotste mama van Ambar
in KPD kun je helemaal los gaanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn fantasieën zijn niet geschikt voor dit forum.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Overduidelijk gemaakt door een vent die nog nooit borsten heeft gezienquote:Trotste mama van Ambar
Ook niet geschikt voor daarquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
in KPD kun je helemaal los gaan
Trotste mama van Ambar
ik vind mannen met teveel vrouwelijke hormonen niet echt aantrekkelijkquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overduidelijk gemaakt door een vent die nog nooit borsten heeft gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind mannen met teveel vrouwelijke hormonen niet echt aantrekkelijk
Moord en wereldvrede is geschikt voor daar?quote:Trotste mama van Ambar
zolang je er botergeil van wordtquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moord en wereldvrede is geschikt voor daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@hemarookworst ik vond die 3 oktober set van Armin een beetje saai eigenlijk. Logisch ook voor zo'n groot publiek. Technisch was het wel leuk dat hij op het dak van een garage stond en het publiek op diverse pleinen naar schermen stonden te kijken.![]()
ik ga er niks over zeggen want dan moet er iemand huilenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is ook maar een TTquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga er niks over zeggen want dan moet er iemand huilen![]()
met de nieuwe layout zie ik hem ook bijna nietquote:
Net zoals een grappenmaker die de lolbroek verkeerd om aan heeftquote:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Misschien niet neequote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
heeft de lolbroek de broek wel aan?
Die heb ik al weer uitgezet. Zolang het forum nog steeds maar een klein gedeelte van mijn scherm kan gebruiken, hoeft het voor mij niet. Vooral niet die links aan de zijkant naar andere topics.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
met de nieuwe layout zie ik hem ook bijna niet
Maar de chat is wel zoveel beter met de nieuwe layout...![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh gaat hij weer quoten en dan posts aanpassen. Flauw
Misschien wat peper in de reet stoppen ookTrotste mama van Ambar
Ohw gut.
Dat weer.
@ TT....:"""")))
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Kan Paul ook weinig aan doen dat hij zo is.Trotste mama van Ambar
Hello darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Left its seeds while I was sleeping
And the vision that was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silenceMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
In restless dreams, I walked alone
Narrow streets of cobblestone
'Neath the halo of a street lamp
I turned my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed by the flash of a neon light
That split the night
And touched the sound of silenceMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
And in the naked light, I saw
Ten thousand people, maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never shared
And no one dared
Disturb the sound of silenceMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
"Fools" said I, "You do not know
Silence like a cancer grows
Hear my words that I might teach you
Take my arms that I might reach you"
But my words, like silent raindrops fell
And echoed in the wells of silenceMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
And the people bowed and prayed
To the neon god they made
And the sign flashed out its warning
In the words that it was forming
Then the sign said, "The words on the prophets are written on the subway walls
In tenement halls"
And whispered in the sound of silenceMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:25 schreef Lovely het volgende:
* Lovely gaat even in een hoekje zitten schamen
Gewoon bij de ah to go te koop?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ga nu naar het station.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Niets mis met een nummer van Paul Simon en Art Gartfunkelquote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:25 schreef Lovely het volgende:
* Lovely gaat even in een hoekje zitten schamen![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Dat heb ik nu nog nooit gemaaktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Zelfs ik heb dat laatste gemaakt.quote:
Zou best, maar eigenlijk nooit in mijn gedachten geweest om het te makenquote:
![]()
Binnenkort proberen erwtensoep te maken.
dat is ook meer omdat ik iets heb tegen voedsel met stukjes erinquote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En jij gaat dan zelfs nog voor de luxe uitvoering door het te pureren
ik lustte vroeger ook geen gortepap vanwege die grote stukken
ja ik weet ik ben raarrrrThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tomaten, bouillon, soepgroente, soepballetjes, uitje, vermicelli en water.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou best, maar eigenlijk nooit in mijn gedachten geweest om het te maken
HOPPA![]()
dat lust ik nietquote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:42 schreef aeque het volgende:
Binnenkort proberen erwtensoep te maken.
Het is ook erg makkelijk, bijna iedereen heeft wel een staafmixer. Alleen krijg ik altijd een paar tomaten spetters op mijn klerenquote:![]()
![]()
Ik ben dan ook niet normaalquote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Normale mensen lusten dat niet![]()
Ik pas sinds deze week.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is ook erg makkelijk, bijna iedereen heeft wel een staafmixer. Alleen krijg ik altijd een paar tomaten spetters op mijn kleren
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Gekke mensen. Ik ben er klaar mee.
Yay!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:57 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja leukik ben helemaal enthousiast
![]()
![]()
En nu een set van 15000 stukjes?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:57 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja leukik ben helemaal enthousiast
![]()
We verwachten wel een foto natuurlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hahaha nee eerst deze nog verder af maken![]()
![]()
Komt goedquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
We verwachten wel een foto natuurlijk![]()
![]()
Aangestoken met het Lego virus?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hahaha nee eerst deze nog verder af maken![]()
![]()
Ja precies, om mee te beginnenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja eerst een klein probeer pakketje gekocht![]()
![]()
Wat?quote:
Ik sluit nu net mn pc af. Spulletjes pakken en naar huis, ga ik daar wel even op mn gemakje bijlezen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Jaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maakt mijn likeje het een beetje goed?![]()
![]()
Dat ik je mizzquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat?
Ik sluit nu net mn pc af. Spulletjes pakken en naar huis, ga ik daar wel even op mn gemakje bijlezen![]()
![]()
Ah, rustig aan doen dan maarquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Veel prikkels tijdens dagbesteding![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat is een mooie #2 en #4 hoor![]()
![]()
![]()
En een kut #3quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat is een mooie #2 en #4 hoor
Forum Opties Forumhop: Hop naar: