In mijn tijd en als ik kijk naar mijn klassenfotos van circa 07-08 zagen wij er allemaal heel anders uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, nee. Lijkt me vooral een gevalletje wensdenken. Viespeuk.
Heeft denk ik twee oorzaken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
In mijn tijd en als ik kijk naar mijn klassenfotos van circa 07-08 zagen wij er allemaal heel anders uit.
En ThijsROMERquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dat de dochter van Katja Schuurman?
Toen was Eucalypta jullie rolmodel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
In mijn tijd en als ik kijk naar mijn klassenfotos van circa 07-08 zagen wij er allemaal heel anders uit.
Nee van Imca Marina.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dat de dochter van Katja Schuurman?
Je had in m'n eigen brugklas ('93-'94) kleine smurfjes in C&A-trui, lange goedgeklede meiden die voor 16 door konden gaan, en alles wat ertussenin zat.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, Katja haar eigen uiterlijk trekt geen volle zalen meer tegenwoordig. Dus ze moet toch iets doen om nog op te vallen op de rode loper.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:09 schreef GM78 het volgende:
Zou keihard raken als ik nog 13 jaar was geweest![]()
Maar als ouder je dertienjarige dochter zo te kleden, vind ik toch wel een puntje van discussie
Voor 49 jaar oogt ze niet heel verkeerd.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:20 schreef knoopie het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, Katja haar eigen uiterlijk trekt geen volle zalen meer tegenwoordig. Dus ze moet toch iets doen om nog op te vallen op de rode loper.
Nou, dit dusquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je ziet toch direct aan het gezichtje dat het nog maar een kind is
Een beetje wel hč ?quote:
+1 voor moreel gedragquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:10 schreef herverwijderd het volgende:
Ze heeft echt nog een kindergezicht, ik vind dat je ondanks alles wel kan zien dat dit nog een jong meisje is.
[..]
Nou, dit dus
Ziet er voor haar leeftijd gewoon goed uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:20 schreef knoopie het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, Katja haar eigen uiterlijk trekt geen volle zalen meer tegenwoordig. Dus ze moet toch iets doen om nog op te vallen op de rode loper.
Dat is zeker waar. Maar desondanks is het qua Sex-appeal natuurlijk niet meer wat het vijfentwintig jaar geleden was.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 04:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Voor 49 jaar oogt ze niet heel verkeerd.
En ik heb haar nooit echt aantrekkelijk gevonden, maar dat is meer een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:08 schreef GM78 het volgende:
[..]
Ziet er voor haar leeftijd gewoon goed uit.
Zou Katja mijn slaapkamer niet uitsturen in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |