Thanks zo even lezen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
https://nypost.com/2024/0(...)ef-kristina-khorram/
Maar de zaak die Lil Rod heeft aangespannen tegen Diddy daar had ik gelezen over de champagne.quote:
Nou ja, niet "die mensen" maar iedereen. Met terugwerkende kracht vind ik het echt stuitend hoe wij allemaal wisten dat R. Kelly met Aliyah trouwde toen ze 15 was en dat dat kennelijk prima was. Zelfde met Andre Hazes die seks had met Rachel toen ze 15 was en de babysitter van zijn kinderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:37 schreef sherezade het volgende:
Bij die mensen is toch alles normaal, R kelly zat tussen 13-14 jarigen en dat liet iederen gebeuren,
Of Luc Besson die op zijn 31ste ging daten met een 15 jarige Maïwenn Le Besco en op haar 16de was ze in verwachting. Voor mij heeft het wel een smet op de film Leon gezet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:48 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Nou ja, niet "die mensen" maar iedereen. Met terugwerkende kracht vind ik het echt stuitend hoe wij allemaal wisten dat R. Kelly met Aliyah trouwde toen ze 15 was en dat dat kennelijk prima was. Zelfde met Andre Hazes die seks had met Rachel toen ze 15 was en de babysitter van zijn kinderen.
Wat voor punt probeert deze uiterst vervelende man nou eigenlijk te maken?quote:
Wat vond je van mijn poll?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor punt probeert deze uiterst vervelende man nou eigenlijk te maken?
Het gebeurt overal maar is nu in het nieuws want beroemheden. No shit Sherlock.
Ik ben het hier wel mee eens.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn poll?
Je ziet nu hetzelfde gebeuren bij Jay-Z overigens. Het is tussen neus en lippen allang bekend dat deze vent een viezerik is maar heel veel mensen stoppen hun hoofd in het zand "omdat het hun zaak niet is" maar wel oogluikend die smerigheden blijven financieren.
Die fanbase mag wat mij ook aangepakt worden straks
Want in hoeverre konden fans dit weten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet nu hetzelfde gebeuren bij Jay-Z overigens. Het is tussen neus en lippen allang bekend dat deze vent een viezerik is maar heel veel mensen stoppen hun hoofd in het zand "omdat het hun zaak niet is" maar wel oogluikend die smerigheden blijven financieren.
Geef eens een betrouwbare bron dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zit zeker een kern van waarheid in, waarom vonden ouders het toen geen probleem om hun dochters van 13-14 jaar bij deze volwassen gasten rond te laten hangen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geef eens een betrouwbare bron dan.
Waarom Jay-Z een viezerik zou zijn.
Ik zou vooral eens naar de ouders van die koters kijken, die hun kind aan het uitpimpen waren.
13 jarige Usher die een jaar bij Diddy bleef slapen. Aaliyah die met R. Kelly op pad mocht.
Sowieso wegens wansmaak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:01 schreef DrDentz het volgende:
Hoe fanbase aanpakken? Mensen met Jay-Z cd'tjes opsporen en vastzetten?
Dat zijn geen hotelkamers waar wij bijv op vakantie in vertoeven, he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:24 schreef matthijst het volgende:
The supervisors facilitated sexual performances dubbed “Freak Offs,” according to the indictment, which included sex workers and “stocking the hotel rooms in advance with the required Freak Off supplies, including controlled substances, baby oil lubricant, extra linens, lighting.”
Lijkt erop dat die freak offs ook op kleinere schaal waren?
Of hele grote hotelkamers.
Maar ja, ook weer 1000 flesjes baby oil in z'n huis
Vast erg veel last van een droge huid, die diddy.
quote:
Psies, Diddy heeft fuckyou money en als die feesten echt zo buitensporig waren dan had hij waarschijnlijk ook sponsors. Dan is die beslissing zo gemaakt.quote:
Niks mis met een orgie mits het legaal is natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ tiktok ]
Heel normaal zo'n megabed op je verjaardag.
Ja eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niks mis met een orgie mits het legaal is natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |