quote:
Mensen wisten wel van zijn wilde seksfeestjes maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal wisten dat de vrouwen en mannen gedwongen werden. Tevens zullen een heleboel celebrities niet naar die freakoffs zijn geweest.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
In ieder geval de mensen die dichtbij hem staan, sowieso die hele "vriendenkring" van hem (Jay-Z, Usher, Wil Smith,Lil Kim, Mary J Blige,Bieber etc....
Het is onmogelijk dat hun niet geweten hebben van al die wanpraktijken en al die tijd hun bek hebben gehouden.
De hele wereld weet ditquote:
Ja zal wel maar je zit hier steeds nogal passief agressief te reageren. Is ook niet nodig.quote:
"Nog niet eens orgineel van hem"quote:
Waarom post je zo vervelende mee in deze reeks?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
"Nog niet eens orgineel van hem"
Dat is pas dom.
Nee.quote:
Vervelend omdat ik het raar vind als mensen Jay-Z en Mary J Blige erbij trekken ja? Omdat ze een keer op de foto staan met Diddy?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom post je zo vervelende mee in deze reeks?
Jay Z is zo raar niet, die is beste maatjes met Diddy , en iemand is toch op die feestjes geweest zou je zeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vervelend omdat ik het raar vind als mensen Jay-Z en Mary J Blige erbij trekken ja? Omdat ze een keer op de foto staan met Diddy?
Of vervelend omdat ik in de feiten geïnteresseerd ben en niet in de tiktok weetjes?
"Beyonce is next"
"LeBron was blijkbaar ook op die feestjes. "
Dat soort onzin.
Mensen die dicht bij Diddy stonden, dan is het niet raar om zoiets erbij te betrekken. Over Lebron die heeft zelf gezegd: There ain't no Party like a Diddy Party. Dus dat er dan zulke verbanden worden getrokken is niet raar. Mary J Blige zat er al vanaf het begin bij Bad Boys dus dat komt niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jay Z is zo raar niet, die is beste maatjes met Diddy , en iemand is toch op die feestjes geweest zou je zeggen
Het is niet een kwestie van een keer op de foto te hebben gestaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dus misschien wisten ze gewoon niks ouwe roddeltante.
Scheer niet elke neger over 1 kam omdat ze ooit op een foto met.diddy stonden.
Usher is ook eerder gevraagd naar de Diddy party's bij interviews en toen heeft hij gezegd dat hij niet over bepaalde zaken kon praten wat voor een dingen daar allemaal gebeurde. En ook dat hij dan bleef voor de after party en de after after party. Dan is niet zo raar om te denken dat Usher toch wel wat zaken heeft gezien dan.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mensen die dicht bij Diddy stonden, dan is het niet raar om zoiets erbij te betrekken. Over Lebron die heeft zelf gezegd: There ain't no Party like a Diddy Party. Dus dat er dan zulke verbanden worden getrokken is niet raar. Mary J Blige zat er al vanaf het begin bij Bad Boys dus dat komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Nee vind ik ook niet raar. Zeker gezien de achtergrond van die relatie van Usher en Diddy.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Usher is ook eerder gevraagd naar de Diddy party's bij interviews en toen heeft hij gezegd dat hij niet over bepaalde zaken kon praten wat voor een dingen daar allemaal gebeurde. En ook dat hij dan bleef voor de after party en de after after party. Dan is niet zo raar om te denken dat Usher toch wel wat zaken heeft gezien dan.
Lijkt me niet dat iedereen die op een feestje was geneuk meemaakte. Maar goed, misschien speelt LeBron straks met de bronny van Bubba in de jilla. Ik verwacht 't niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
There ain't no Party like a Diddy Party. Dus dat er dan zulke verbanden worden getrokken is niet raar.
Zelfde verhaal: denk je dat Mary J op dr 50e nog uitgewoond werd?quote:Mary J Blige zat er al vanaf het begin bij Bad Boys dus dat komt niet zomaar uit de lucht vallen.
OK bedankt voor de inside infoquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van een keer op de foto te hebben gestaan.
Op Bieber na gaat dat kliekje wel heel erg lang terug in de tijd..Die zijn al close sinds de jaren 90 en geloof me de wisten zeer zeker er vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |